Hotel Preston Palace ***

7,5

1205 reviews over Hotel Preston Palace in het Nederlands

voor ons nooit meer

sarah, 8-1-2011

wij zijn verbaasd om de vorige reacties! Misschien hebben we pech gehad. we zijn met de kerst daar 1 dag geweest en waren echt heel blij dat we niet voor 4 dagen hadden geboekt.

Wij vonden het eten niet te pruimen. Bij de wok was er geen smaak meer bij het eten. Het vlees was droog (biefstuk redelijk), slappe patat. De chocolade fontein was aardig.Ik vind het zo onbeschoft als mensen hun borden niet leegeten, maar sorry ik moest hier onbeschoft zijn. Ook de wijn vond ik niet lekker en de rose was gewoon warm.

Het zwembad was heel mooi, de kinderen vonden het prachtig

Het bowlen, de kinderspeelplek was leuk maar niet geweldig.

De kermis vond mijn zoon heel leuk, maar hij kon zelf maar in 1 attractie.

De kadootjes die de kinderen hebben gekregen bij binnenkomst waren erg leuk, spelen ze nog steeds mee thuis.

Als je met een groep gaat om lekker te zuipen zou ik zeggen: go for it (barretjes zijn leuk), maar wij doen dit niet meer als familie uitje.(8personen)

super!

claudine_boubliou, 7-1-2011

Wij zijn 2 dagen geweest met 2 kleine kinderen en die hadden het super! Heerlijk warm zwembad met kinderbadje, grote binnenspeeltuin, ze hadden de grootste lol! Lekker drankje doen alles zit erbij! Kermis is voor volwassenen en kids boven de 1.20 erg leuk.

Enige minpunt was het dinerbuffet, lange wachtrijen en weinig keus...

Volgende keer eten we in piri piri voor 5 euro extra lekker a la carte eten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Ons 58e bezoek, fantastisch!!!!

Bert, 5-1-2011

Dit was ons 58e bezoek aan Preston Palace en voor de 11e keer de jaarwisseling aldaar gevierd samen met velen die wij daar jaarlijks ontmoeten en wederom zeer geslaagd elk jaar is het toch weer wat anders een feestje kun je niet kopen maar soms groeit het uit tot een feest dit jaar was zeer geslaagd en hebben er goede herinneringen en een dikke buik aan over gehouden. Voor de jaarwisseling van volgend jaar hebben wij de reservering al weer in huis!!!!!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Preston Palace bij:

Prima hotel voor een paar dagen

eveline, 4-1-2011

Leuk hotel met genoeg faciliteiten.

Almelo zelf is niet bijzonder, het centrum is wel op loopafstand.

Dit jaar voor de tweede keer oud en nieuw hier gevierd.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

leuk zwembad, kleine kamers

Familie Heibloem, 3-1-2011

We gingen naar Preston Palace (via de vakantie veiling site). Ze hadden een erg leuke kermis. Verder was er een koffiecorner waar je lekker gebak en koffie kon halen. Het buffet was ook goed. Verder waren er veel verschillende bars. Er was ook een disco met een DJ.

Het leukste vonden we het zwembad. Af en toe kwam er water uit het plafond, als een soort regenbui.

De kamers waren wel erg klein, er waren geen aparte slaapkamers.

Maar doordat preston palace all in clusive is, kwamen er ook mensen voor de gratis drank in de bars.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

Leuk voor de feestdagen

Janny, 2-1-2011

Eten in overvloed en de kwaliteit was goed. Voldoende activiteiten om je een 2 dagen bezig te houden. Personeel is erg vriendelijk. Het zwembad is niet groot maar wel erg leuk opgezet. Vuurwerk met oud en nieuw was fantastisch. Barstraat is leuk aangekleed. De Bistro is een echte aanrader.

Wat wij jammer vonden is dat de kamer erg klein was en dat de badkamer een ingebouwde kunststof cabine was, voorzien van douche, wastafel en toilet. Het kraakte van alle kanten als je de cabine binnenstapte. Weinig sfeer. Tevens was het lawaai vanuit de gang zeer goed hoorbaar in de kamer. Kon de gesprekken volgen. Erg irritant. Het hotel kan wel een kleine renovatie gebruiken.

Leuk oudjaarsarrangement gehad

Ilona, 2-1-2011

Wij zijn hier van donderdag 30-12 tot zondag

2-1 geweest en hadden het oudjaarsarrangement. Het waren mooie kamers, goed eten, leuk entertainment. Ook stonden er geen lange rijen voor het buffet en was er voor elk wat wils. We hebben lekker gezwommen, een leuke film gezien en veel gebowled. Het personeel, in elke gelegenheid, is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Kortom we hebben hele leuke dagen gehad en het is voor herhaling vatbaar.

wel leuk voor 1 keer

caren, 30-12-2010

1 nacht geweest in preston palace, had er meer van verwacht dan dat het daadwerkelijk voorstelt. het dinerbuffet vond ik tegenvallen, niet echt superlekker en niet echt veel keuze. toetjesbuffet daarintegen was weer wel erg uitgebreid en lekker. bowlen e.d bij de prijs inbegrpen zodat je nix extra's hoeft te betalen is wel lekker. wel veel groepen jongelui die er echt komen om te zuipen en komen vaak met dienbladen vol bier naar hun tafeltje waar ze verder gaan met luidruchtig doen. verder ons prima vermaakt.

2 nachten weg

Imke, 24-12-2010

Wij waren 2 nachten in Preston Palace. Het was heerlijk om er even uit te zijn en doordat wij er 2 nachten waren konden we ook dag heerlijk genieten binnen het hotel. Wij zijn dan ook niet buiten de deur geweest. Langer dan ene paar dagen zouden wij er zelf niet heen gaan want dan ben je wel uitgekeken maar voor een korte periode om even bij te tanken is Preston Palace super. Overal drinken, eten, vermaak voor kinderen van klein tot groot. een super mooi, lekker warm zwembad, een midgetgolfbaan, een speeltuin voor de kleinere kids en voor de grotere een echte kermis met botsauto's een diskoschijf een octopus etc. Onze zoon van 8 heeft zich er super vermaakt. Wij konden daardoor ook heerlijk met een boek bij de openhaard zitten met een glaasje wijn en 's avonds bij een optreden met Live muziek kijken.

Wij komen er zeker nog eens terug voor een korte break.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

Helemaal 100% top!

marja, 20-12-2010

Wij waren hier 1 nacht met 4 kids en 8 volwassenen in verschillende leeftijden. Geweldig leuk gehad! Mooie kamers, superschoon, compleet en netjes: de bedden lagen heerlijk! Supervriendelijk en behulpzaam personeel, van schoonmaak- tot en met receptiepersoneel. Alle ruimtes zijn supergezellig! Vooral de kerstaankleding overal was erg mooi en chic! Er is zoveel te doen, 1 dag is eigenlijk te kort. Midgetgolfbaan heel erg leuk in boerderijthema. Bowlen en ernaast gelegen snackrestaurantje, waar je 's avonds laat nog wat lekkers kunt eten. Voor elk wat wils qua eet- en drinkgelegenheden, alles even gezellig en lekker (van koffiebar met cake en gebak t/m wokrestaurant en buffetten). Het zwembad is sprookjesachtig mooi in junglestyle. De kermisattracties: voor elk wat wils, van flipperen of botsauto's t/m kleine en spannende attracties, heel gezellig. De barretjes 's avonds ook superleuk! Het was onze 1e keer voor ons allemaal hier, maar zeker niet de laatste keer! In 1 woord: TOPPIE!!!!!!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Preston Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Preston Palace in Almelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Preston Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Preston Palace scoort een 7.49 uit 10 op basis van 1225 reviews.