Vakantiepark Bungalowpark Zuiderzee ****

WebsiteLink naar website

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen8,2

205 reviews over Vakantiepark Bungalowpark Zuiderzee in het Nederlands

We hebben enorm genoten op het Zuiderzeepark.

Maajes, 24-9-2017
  • Onderkomen8

Een prachtig park. Goed onderhouden, mooie ligging, klantvriendelijk personeel en een schitterende accomodatie. Ook de ligging van het huisje aan he water met een aanlegsteiger wat top. Je kunt vanaf je huisje heerlijk varen richting medemblik of het natuurgebied in. Schitterend! Er is voor de wat oudere jeugd niet zoveel aanbod wat betreft uitgaan of animatie.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

super ontspannen fijne vakantie

dave, 14-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

super mooi en fijn vakantie huis. mooie inrichting, fijne bedden en mooie badkamer inclusief ligbad en aparte douche. alles heel schoon en netjes ook een fijne keuken. lekker wezen zwemmen in een mooi net zwembad. vooral grote complimenten over de gastvrijheid en behulpzaamheid van al het parkpersoneel. ook al was het slecht weer hebben we ons geen moment verveeld, meer dan genoeg dingen te doennin de buurt. waaronder kinder speeltuin in het dorp, bakkersmuseum, kinderboerderij en het strandje om te wandelen. ook heeft het centrum van medemblik meer dan genoeg horeca aanbod voor ieder wat wils. oftewel een ideale gezinsvakantie.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Superleuk recreateam!!! Kinderden hebben genoten!

Sandra, 12-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooie ligging , lekker privé aan het water! Leuk zwembad met fantastische glijbaan! Het enige wat ik miste was een winkeltje op het park. Verder heerlijke vakantie gehad!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalowpark Zuiderzee bij:

Prachtig park. Geweldig huis. Mooi viswater.

van den Berg, 28-6-2017
  • Onderkomen10

Wij hadden een keurige comfort plus bungalow met heel veel ruimte in een rustig park. Een grote berging. veel kastruimte ruime douche 2 toiletten. en 3 ruime slaapkamers met veel kastruimte. Grote kamer met open keuken en fijn meubilair. Prachtige tuin met steiger om te vissen. Ook hebben we een sloep gehuurd en zijn we gaan varen in de schitterende omgeving aan de grote vliet. Medemblik centrum heel kortbij met alles wat je nodig hebt. Kortom we hebben het erg naar onze zin gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Heerlijk om vis wedstrijden te organiseren

Klaas, 13-5-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Als je echt van vissen houdt moet je hier wezen, eigenlijk moeten er vis wedstrijden gehouden worden op dit park.

Als ik kijk naar de accomodatie: zeer netjes, goed schoon en ruim in opzet.

iedereen was ook erg vriendelijk zelfs de dames van de schoonmaak die op dat moment het erg druk hadden konden mij vriendelijk te woord staan.

Echt een aanrader!

Gereisd alleenreizend in april 2017

Prima huisje op prima park

Ankie, 5-5-2017
  • Onderkomen8

Pluspunten: rust, stilte, kwaliteit van en ruimte in huis, ruimte tuin met ligging aan het water met aanlegsteiger. Mogelijkheid tot huren boot. Medemblik leuk stadje

Verbeterpunten: meer boten in de verhuur/ ruimere zwembadtijden/ ruimere restauranttijden/ schildersbedrijf dat 2 dagen heeft geschuurd aan huis verderop in het straatje; niet zo handig in meivakantie.

Veel muggen ook aan het IJsselmeer (misschien het seizoen?)

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Goed voor een paar dagen....

Familie van de Vorstenbosch, 5-5-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen4

wij hadden een standaard bungalow, alles wat ouder, rookvrij toch in gerookt, keukeninventaris was een aller gaartje, goed plan om dat een keertje aan te pakken, toilet beneden stonk :( ( doorgegeven bij vertrek). zwembad was prima voor onze meiden, was erg rustig op het park. prima gegeten in het restaurant maar volgende keer toch weer ergens anders naartoe.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Prima plek, mooie bungalow maar niet schoon

Familie S., 30-4-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

We kenden het park van vijf jaar terug, vonden het er minder goed uitzien (qua onderhoud groen etc, ook overvolle glascontainers etc) Bungalow was ook niet echt schoon, zijn eerst met sopdoek er door heen gegaan, plavuizen vloer voelde plakkerig aan. Afwas van vorige mensen stond nog in vaatwasmachine. Vuile ramen en stoffige hoeken. Bedden slapen prima!

Jammer want het is een prima bungalow qua ruimte en comfort! (wij hadden type welness)

De ligging van het park is prima, dichtbij Medemblik en andere leuke plaatsen zoals Hoorn en Enkhuizen.

Heerlijk aan het water

Familie B, 28-4-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Wij hadden een huisje comfort plus.

Mooi groot huis en mooie ligging aan het water. Ons huisje lag wel heel perfect aan open water!

Huisje was van alle gemakken voorzien. Er stond zelfs een wasmachine.

De schoonmaak was echt niet naar behoren gedaan. Duidelijke sporen van de mensen die er voor ons in hadden gezeten, vieze (leren) banken en stoelen, vieze deuren, vieze vloer, enorm veel spinnenwebben, vieze ramen, plastic zakken en panty's onder het bed, stof achter kastjes waar je wel een trui van kon breien enz enz.

We hebben er voor gekozen om eerst maar eens zelf goed door het huisje te gaan poetsen ipv opnieuw de schoonmaakster er in. Een jammer begin van onze midweek weg.

Het park heeft een leuk zwembad voor jongere kinderen. Verder is er niets te beleven. Dat vonden wij jammer.

De omgeving is echt geweldig!. Leuke plaatsen in de buurt. Je bent met ruim een half uur rijden aan zee.

Waterrijke omgeving en erg leuk om al die bollenvelden te zien.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Prachtige ruime huisjes aan het water gelegen

Jolanda, 19-4-2017
  • Onderkomen10

De bungalows zijn heel ruim en mooi ingericht, mooie badkamer en prima keuken. Boven en beneden wc. En een bijkeuken, ook heel handig. Ieder huisje is aan het water gelegen met eigen aanlegsteiger.

Zwembad is niet heel groot, vooral geschikt voor kleinere kinderen. Geen winkel op het park. Restaurant is niet heel groot, maar wij hebben er prima gegeten. Wij vonden het echt een aanrader.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalowpark Zuiderzee bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bungalowpark Zuiderzee in Medemblik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bungalowpark Zuiderzee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Bungalowpark Zuiderzee scoort een 8.16 uit 10 op basis van 238 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: