8,2

WebsiteLink naar website

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Bungalowpark Zuiderzee**** bij :

203 reviews over Vakantiepark Bungalowpark Zuiderzee in het Nederlands

Superleuk recreateam!!! Kinderden hebben genoten!

Sandra, 12-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooie ligging , lekker privé aan het water! Leuk zwembad met fantastische glijbaan! Het enige wat ik miste was een winkeltje op het park. Verder heerlijke vakantie gehad!
Gereisd familie in juli 2017

Prachtig park. Geweldig huis. Mooi viswater.

van den Berg, 28-6-2017
  • Onderkomen10

Wij hadden een keurige comfort plus bungalow met heel veel ruimte in een rustig park. Een grote berging. veel kastruimte ruime douche 2 toiletten. en 3 ruime slaapkamers met veel kastruimte. Grote kamer met open keuken en fijn meubilair. Prachtige tuin met steiger om te vissen. Ook hebben we een sloep gehuurd en zijn we gaan varen in de schitterende omgeving aan de grote vliet. Medemblik centrum heel kortbij met alles wat je nodig hebt. Kortom we hebben het erg naar onze zin gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd familie in juni 2017

Heerlijk om vis wedstrijden te organiseren

Klaas, 13-5-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Als je echt van vissen houdt moet je hier wezen, eigenlijk moeten er vis wedstrijden gehouden worden op dit park.

Als ik kijk naar de accomodatie: zeer netjes, goed schoon en ruim in opzet.

iedereen was ook erg vriendelijk zelfs de dames van de schoonmaak die op dat moment het erg druk hadden konden mij vriendelijk te woord staan.

Echt een aanrader!

Gereisd alleenreizend in april 2017

Prima huisje op prima park

Ankie, 5-5-2017
  • Onderkomen8

Pluspunten: rust, stilte, kwaliteit van en ruimte in huis, ruimte tuin met ligging aan het water met aanlegsteiger. Mogelijkheid tot huren boot. Medemblik leuk stadje

Verbeterpunten: meer boten in de verhuur/ ruimere zwembadtijden/ ruimere restauranttijden/ schildersbedrijf dat 2 dagen heeft geschuurd aan huis verderop in het straatje; niet zo handig in meivakantie.

Veel muggen ook aan het IJsselmeer (misschien het seizoen?)

Gereisd familie in mei 2017

Goed voor een paar dagen....

Familie van de Vorstenbosch, 5-5-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen4

wij hadden een standaard bungalow, alles wat ouder, rookvrij toch in gerookt, keukeninventaris was een aller gaartje, goed plan om dat een keertje aan te pakken, toilet beneden stonk :( ( doorgegeven bij vertrek). zwembad was prima voor onze meiden, was erg rustig op het park. prima gegeten in het restaurant maar volgende keer toch weer ergens anders naartoe.
Gereisd familie in mei 2017

Prima plek, mooie bungalow maar niet schoon

Familie S., 30-4-2017
  • Onderkomen7

We kenden het park van vijf jaar terug, vonden het er minder goed uitzien (qua onderhoud groen etc, ook overvolle glascontainers etc) Bungalow was ook niet echt schoon, zijn eerst met sopdoek er door heen gegaan, plavuizen vloer voelde plakkerig aan. Afwas van vorige mensen stond nog in vaatwasmachine. Vuile ramen en stoffige hoeken. Bedden slapen prima!

Jammer want het is een prima bungalow qua ruimte en comfort! (wij hadden type welness)

De ligging van het park is prima, dichtbij Medemblik en andere leuke plaatsen zoals Hoorn en Enkhuizen.

Heerlijk aan het water

Familie B, 28-4-2017
  • Onderkomen7

Wij hadden een huisje comfort plus.

Mooi groot huis en mooie ligging aan het water. Ons huisje lag wel heel perfect aan open water!

Huisje was van alle gemakken voorzien. Er stond zelfs een wasmachine.

De schoonmaak was echt niet naar behoren gedaan. Duidelijke sporen van de mensen die er voor ons in hadden gezeten, vieze (leren) banken en stoelen, vieze deuren, vieze vloer, enorm veel spinnenwebben, vieze ramen, plastic zakken en panty's onder het bed, stof achter kastjes waar je wel een trui van kon breien enz enz.

We hebben er voor gekozen om eerst maar eens zelf goed door het huisje te gaan poetsen ipv opnieuw de schoonmaakster er in. Een jammer begin van onze midweek weg.

Het park heeft een leuk zwembad voor jongere kinderen. Verder is er niets te beleven. Dat vonden wij jammer.

De omgeving is echt geweldig!. Leuke plaatsen in de buurt. Je bent met ruim een half uur rijden aan zee.

Waterrijke omgeving en erg leuk om al die bollenvelden te zien.

Gereisd familie in april 2017

Prachtige ruime huisjes aan het water gelegen

Jolanda, 19-4-2017
  • Onderkomen10

De bungalows zijn heel ruim en mooi ingericht, mooie badkamer en prima keuken. Boven en beneden wc. En een bijkeuken, ook heel handig. Ieder huisje is aan het water gelegen met eigen aanlegsteiger.

Zwembad is niet heel groot, vooral geschikt voor kleinere kinderen. Geen winkel op het park. Restaurant is niet heel groot, maar wij hebben er prima gegeten. Wij vonden het echt een aanrader.

Hier Moet je naar toe!!

MARIAN, 14-4-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Zo mooi aangelegd, ieder huis heeft tuin en ligt aan het water.

Het huis is ruim, goed ingericht met goed zittende meubels,prima slaapkamers zelfs horren voor de ramen, waar kom je dat tegen!?

Groot formaat afwasmachine zelfs een wasmachine.Hier kun je het wel een paar weken uithouden.Wij waren maar een weekend maar maximaal genoten.We gaan Zeker Terug.

Wij waren met 5 vriendinnen.

Gereisd met vrienden in april 2017

nooit meer

patrick Graind'Orge, 7-3-2017
  • Onderkomen5

huisje was helemaal niet proper. Vuile afwas in machine, oven vuil, onder de bedden stof en spullen van vorige, degoutant. En bovendien bedrieglijke prijszetting. Goedkoop afficheren en dan bij aankomst 150 euro extra aanrekenen voor servicekosten. pure schande. Zwembad maar beperkt open en zonder redder. Hoe is dat mogelijk in 2017!
Gereisd met partner in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bungalowpark Zuiderzee in Medemblik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bungalowpark Zuiderzee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Bungalowpark Zuiderzee scoort een 8.15 uit 10 op basis van 236 reviews.