Hotel Grand Hotel Amstelveen ****

Hotel Grand Hotel Amstelveen
Grand Hotel Amstelveen
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grand Hotel Amstelveen bij:

30 reviews over Hotel Grand Hotel Amstelveen in het Nederlands

Geweldig gastvriendelijk

Renske54, 18-8-2017

Wil je naar Amsterdam en zoek je een fijn hotel ga dan eens naar het Grand Hotel in Amstelveen. Zeer vriendelijk personeel, die er alles aan doet om je het naar de zin te maken. We waren vroeg en onze kamer was nog niet klaar maar we kregen meteen een andere kamer aangeboden. Mooie zeer ruim kamer met een grote badkamer. Met bus 170 die vlak voor de deur stopt ben je in minder dan een half uurtje in de binnenstad (trouwens ook vriendelijk personeel op de bus). Na ons avondje uit in het concertgebouw nog even wat gedronken in de bar en dat was reuze gezellig. De volgende ochtend de bagage achter gelaten in een afgesloten ruimte en we zijn toen nog een hele dag in Amsterdam geweest. Kortom we doen dit vaker.
Gereisd met partner in juli 2017

fantastisch

patricia bergwerff, 14-5-2017

heel vriendelijk personeel en mooie kamers,heerlijk ontbijt prima ligging.
Gereisd met partner in augustus 2016

Prima hotel

Reizenisleuk, 31-12-2016

Prima hotel, vooral de bedden liggen heerlijk!! En koffie/thee voorziening op de kamer,. Alleen dat douchegordijntje, echt vies!! Dat kan echt niet meer anno 2016 (en zeker niet voor een 4* hotel)

Ontbijt mag wel iets ruimer qua keuze tijdens de kerstdagen. Er lag alleen kerstbrood, verder vrij standaard

Gereisd met partner in december 2016

fantastisch hotel

A en E, 21-11-2016

vriendelijk en behulpzaam personeel .

zeer ruime,schone kamers (met kluisje, airco). ook het hotel keurig verzorgd en schoon .

goed ontbijt , op bestelling zelfs een vers gebakken eitje.

Wij hadden een ge-upgrade kamer gekregen ,😀.

prettige ligging . gratis parkeer gelegenheid, nabij bushalte ,waar we met de bus naar Ziggo Dome/ArenA zijn gegaan (is ongv half uurtje met 1 overstap ,wel OV-kaart hiervoor nodig /zie OV 9292 voor bustijden)

onze ervaring 👍.⭐️⭐️⭐️⭐️. komen hier graag nog eens .

Gereisd met partner in november 2016

een adres om te onthouden!

Sandra, 5-9-2016

Fantastische en ruime gezinskamer. Lekker en gevarieerd ontbijt. Vlot bereikbaar en ook goed gelegen tov Amsterdam voor een uitstapje daar.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Top verblijf gehad

Zandburg, 11-4-2016

Prachtige moderne en schone kamers. Heerlijke bedden, ontbijt was wat magertjes maar voor ieder wat wils! Personeel zeer vriendelijk!
Gereisd met partner in april 2016

Een goed en zeer gastvrij hotel

Paul, 15-2-2016

Als je aankomt en het hotel van buitenaf bekijkt denk je wellicht "wat heb ik geboekt"

Eenmaal binnen hangt er sfeer en is al het personeel uiterst vriendelijk. De kamers zijn in 2015 geheel vernieuwd en in diverse thema's ingericht. Uiterst sfeervol gedaan. Voor een dagje Amsterdam kun je de auto bij het hotel laten staan. Er is voor de deur een bushalte.

Gereisd met partner in februari 2016

Prima hotel

Rene, 5-9-2015

Mooi hotel, nette en grote kamers en vooral een goede prijs.

Centrum van Amsterdam goed te bereiken met het openbaar vervoer.

Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldig ontvangen, prachtige kamers!

Annabel75, 8-12-2014

Prachtige ruime kamers in Amstelveen, net buiten Amsterdam. Wij konden gemakkelijk met de bus (voor het hotel vertrek en aankomst!) naar Amsterdam, stopt op alle toeristische plekken in de stad.. Het regende dus de receptionist vroeg of wij een paraplu mee wilde, zeer attent! ontbijt heerlijk, eitje werd voor je gebakken.zeer modern fitness, al hebben wij hier geen gebruik van gemaakt dit keer. Een wandelpad vanaf het hotel naar de gezellige bistro nice, fijne kaart lekker gegeten! de kamers zijn werkelijk prachtig, ruim, modern en een bad en een douche, en apart toilet. Wij komen zeker terug in het volgend jaar. Amstelveen centrum is ook heel leuk om te bezoeken, zeker een aanrader heel groot chique overdekt winkelcentrum.
Gereisd met partner in oktober 2014

aangenaam verblijf

Kris, 3-11-2014

Het hotel is vooral gericht op zakenlui. De aangeboden kamer was proper, ook de badkamer was netjes. Het ontbijtbuffet was niet zo uitgebreid ... voor ons wel voldoende. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Voldoende parkeerruimte voor onze wagen. Bushalte naar Amsterdam aan het hotel. Iets verderaf ook tramhalte richting centrum Amsterdam. Voor ons was het een goed overnachtingshotel op onze citytrip in Amsterdam. Wij waren tevreden Prijs / kwaliteit
Gereisd met vrienden in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Amstelveen in Amstelveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Amstelveen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Hotel Amstelveen scoort een 8.3 uit 10 op basis van 32 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: