Camping De Zandley

Camping De Zandley
De Zandley
9,3

14 reviews over Camping De Zandley in het Nederlands

Een rustgevende verademing, ook met kinderen erbij

Erik Groet, 4-8-2017

Kleinschalig van opzet, maar met alles erop en eraan (of, zoniet --bijv. restaurant-- dan in de onmiddellijke nabijheid). Zeer ontspannen sfeertje.
Gereisd alleenreizend in juli 2017

fam v.d. Donk, 6-6-2017

Heel mooie goed verzorgde camping
Gereisd met vrienden in mei 2017

Brabantse gastvrijheid bij De Zandley

Anke, 18-5-2017

Ik heb een paar weken mogen genieten van de rust en ruimte die Camping de Zandley biedt.

De huurcaravan, een Azur Knauss, is van alle gemakken voorzien.

Alles erop en eraan, en voorzien van een heel goed matras, ook niet onbelangrijk.

Niets is de eigenaars teveel, ze staan meteen voor je klaar als je iets vraagt of nodig hebt.

Het sanitair/hygiëne heb ik een 10 gegeven. Alles is brandschoon.

De douches zijn heel groot zodat je je kleding droog kunt houden. Een verademing!!

De staanplaatsen zijn heel erg ruim en een uitzicht op een beschermd natuurgebied.

Perfecte omgeving voor wandelingen (met of zonder hond) en fietstochten.

Kortom, ik kan absoluut niets bedenken waardoor je hier geen vakantie door zou willen brengen.

Bedankt Jack en Helma.

Groetjes, Anke.

Gereisd alleenreizend in april 2017

Nette, kleine camping mooie, landelijke ligging.

Johan & Heleen, 24-4-2017

Als je van wandelen en fietsen houdt en van de Loonse en Drunense Duinen of Natuurgebied de Brand, dan is De Zandley perfect van ligging. De grote steden Tilburg of Den Bosch zijn ook goed aan te fietsen. Jack en Helma de eigenaren van de camping, zijn heel gastvrij en je wordt door hen verwelkomd met een kop koffie of thee. Wij komen hier elk jaar wel een keer met onze hond en genieten volop van alles. De sfeer is gemoedelijk en de plekken ruim. Het sanitair is altijd mooi schoon en de douche lekkere warm. Wij hebben onze eerste kampeerweek er weer opzitten voor dit jaar en kijken terug op een heerlijke week kamperen en komen zeker weer terug op de Zandley.
Gereisd met partner in april 2017

Theo Schook, 24-6-2016

Fijne kleine camping. 700 mtr. van de Drunense Duinen

Vriendelijke en gezellige eigenaren.

Gereisd met partner in juni 2016

Ons plekke

Marion Hoeben, 22-6-2016

al zeven jaar zijn wij te gast bij de familie de Kroon, van Camping de Zandley, in Udenhout. Het is ons zomerse stek waar wij heerlijk kunnen genieten van de Brabantse natuur en gastvrijheid. Ook onze hondjes zijn er welkom. De camping ligt vlak bij de Loonse en Drunense Duinen, 500 meter lopen en je staat middenin een uniek stukje natuur. Zandvlaktes en eindeloze wandel en ffietspaden. Het sanitair is zeer schoon en ruim en in de koudere periodes verwarmd. In de omgeving vele leuke eetgelegenheden. Een super camping.
Gereisd met partner in januari 2016

Prettige camping

Marc, 5-6-2016

Prima kleine camping dichtbij de loonse en Drunense duinen. Vriendelijk, schoon sanitair, rustige ligging
Gereisd met partner in juni 2016

Camping De Zandley voor een ieder een aanrader

Klaas Furda, 5-8-2015

Wat een schitterende camping met een prachtige ligging , dichtbij schitterende fietsgebieden. En vooral te prijzen bij hen is het super schone douche, toilet en afwas gebouw. Een tien met een griffel.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Fijne,Rustige ,gezellige camping!

van der Bie, 17-5-2015

Rustige, heel mooi gelegen camping vlakbij prachtig natuurgebied.

De hond had de tijd van z,n leven in de duinen en mven met soortgenoten.Wij hebben heerlijk gefiets..en genoten van de rust !

Gereisd met partner in mei 2015

Hele fijne camping!

Fam. v.d Berg, 10-6-2014

Leuke en mooie camping met ruime plaatsen. Prachtige omgeving. Na 700 meter op de loonse en drunense duinen. Sanitair netjes en fijne en ruime douche's. Wij hebben zelf geen kinderen maar kinderen die aanwezig waren hadden dikke pret met de aangeboden waterspelletjes, luchtkussen en de trampoline waar de watersproeier onder werd gezet. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijke eigenaren en niet duur.
Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Zandley in Udenhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Zandley zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Zandley scoort een 9.33 uit 10 op basis van 14 reviews.