Vakantiepark Bosrijk de Kuluut *****

138 reviews over Vakantiepark Bosrijk de Kuluut in het Nederlands

Rustig en ruim

Jolien van Heerde, 6-8-2016
  • Onderkomen8

Wij zaten in een huis van het type Aspen, gelegen aan het speelveld (beukenheg er tussen).

Een (opvallend voor een vakantiehuis) ruim huis met ook buiten veel ruimte.

Het park is rustig. Alleen een schommel voor de kids.

Luxe huizen qua faciliteiten (schuurtje, wasmachine en droger, twee badkamers, ligbad beneden, vaatwasser e.d.).

Het meubilair is wat minder luxe.

De bank is versleten en de eetkamerstoelen vonden wij niet fijn zitten (daarbij kun je ze alleen met veel moeite en lawaai verplaatsen).

De kamers boven waren opvallend veel warmer dan beneden (we hadden erg warm weer) en er zijn veel muggen (en geen horren).

Service door de gastvrouw en -heer is prima.

Brasserie was over het algemeen leeg, er is geen dinerkaart.

Dorp is goed bereikbaar en in de omgeving is genoeg te zien, te beleven en te eten (bv. de ijssalon in het dorp en steakhouse Leuke Broeders richting Oploo).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mindervalide woning geboekt maar was dit niet

Jan van de Beek, 9-7-2016
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

Ruime woning, maar in de veranda zijn is accperen dat er alleen maar spinnenwebben zijn.

Bedden zijn goed, Televisie is erg gedateerd, Internet deed het 3 dagen niet en niemand deed iets.Bij navraag vertelde de dame bij de receptie me dat "hij" aan het gras maaien was en nu geen tijd had.

Belangrijkste tekortkoming was dat de mindervalide kamer niet mindervalide aangepast bleek te zijn.

We hadden eerder een huis geboekt op dit park met een mindervalide aanassing en deze was correct voorzien van de nodige aanpassingen.

Wij waren bij boeken overtuigd dat dit voor deze woning hetzelfde zou zijn.

Met Buurtzorg overlegd en met andere hulpmiddelen hebben we ons kunnen redden, maar er waren bij elke handeling bij de verzorging twee mensen nodig in plaats van een.

Verder gelukkig wel een leuke week gehad, maar de verhuurder aanspreken op zijn nalatigheid over de tekortkomingen levert geen enkele reactie op (2 keer e mail zonder enige reactie terug).

Uiteindelijke bevinding is dat dit een mooi huis is, met een veranda die alleen maar spinnenwebben laat zien, in een mooie omgeving, maar afspraken en service zijn niet automatisch aanwezig.

Als je klachten hebt wordt je eenvoudig genegeerd.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Mooi groot huis in rustige omgeving

Van Meerten, 26-2-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij verbleven in het 12persoons huis met 4 badkamers (nummer 1-2). Het huis is mooi, voorzien van veel gemakken, schoon en heel erg ruim. De ruimtes voor de wasmachines en drogers zijn ook groot, je kunt er je was goed kwijt. Om het huis heen is ook flink wat ruimte en het parkje ligt naast een golfbaan en vlakbij de bossen, klimbos, speeltuinen, etc.

Wij waren met kleine kinderen, daarvoor zijn bedjes en stoelen aanwezig. Er zijn geen traphekjes. Verder is er voor kleine kinderen behalve een schommeltje niets dus wat vermaak meenemen is een aanrader. Tip voor de eigenaren: het gasfornuis met 4 pitten is te klein voor het aantal personen dat in het huis kan.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Heerlijk

K.S., 30-12-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Wij wonen in het buitenland en hebben de kerstdagen in NL doorgebracht. Gezocht naar een huis waar je je "thuis" voelt.......en dit is zeer goed gelukt! Vanaf ons huisje familie en vrienden kunnen bezoeken en ontvangen. Wij komen zeker nog eens terug. Wij kunnen geen minpunten bedenken.
Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Heerlijk luxe en rustig

ramona.houweling, 3-10-2015
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Twee jaar geleden zijn we hier ook een weekje geweest. Kleinschalig parkje, huizen nog groter dan eengezinswoningen. Huis is voorzien van goed ingerichte keuken met vaatwasser en combimagnetron, 2 badkamers (1 bad en infraroodsauna), 3 slaapkamers, zelfs wasmachine en droger ontbreken niet. Wel opvallend dat het op de 1e etage veel warmer was dan op de begane grond. Ook merkten we dat er in de twee jaar wat verval is gekomen in het huisje, zoals bijvoorbeeld scheuren/slijtage in leren bank en stoelen. Deze keer was schoonmaak niet optimaal, met veel spinnen en spinnenwebben. Maar misschien kwam dit doordat het even leeg heeft gestaan. Gratis wifi voor 2 apparaten (goede verbinding). Centrum van Overloon is op loopafstand. Kortom zeker een aanrader als je er even tussen uit wilt en geen eisen stelt aan parkvoorzieningen. TIP: doe viltjes onder de eetkamerstoelen, nu bij schuiven veel lawaai.
Gereisd met partner in september 2015

Kleinschalig parkje

miekje81, 10-7-2015
  • Onderkomen7

Mooie ligging, veel fiets mogelijkheden.

Vlak bij centrum Overloon en supermarkt Plus.

Nette ruime bungalows. (incl. wasmachine en droger)

Voor kinderen alleen een zandbak + schommels.

Zeker voor herhaling vatbaar !

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Kleinschalig en rustig park...luxe woningen!

Wijnands, 20-5-2015
  • Onderkomen9

Bosrijk de Kuluut is een kleinschalig, rustig park gelegen aan de rand van Overloon. Het centrum van Overloon is op loopafstand (circa 10 minuten). Daar liggen diverse eetgelegenheden, bakker, slager, supermarkt en niet te vergeten ijssalon Clevers!

De accomodatie (type Aspen) is ruim en luxe afgewerkt. Er is door de slimme bouwwijze en het vele groen zeer veel privacy.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Heerlijk park

Marloes Ockerse, 11-8-2014
  • Onderkomen9

In eerste instantie dachten wij dat we hier voornamelijk senioren aan zouden treffen, niets was echter minder waar. Er waren veel gezinnen met jonge kinderen. Hoewel de faciliteiten voor de kinderen op dit park minimaal zijn, hebben onze kids (4 en 6) zich uitstekend vermaakt op het voetbalveldje met grote zandbak en schommels. Het park is met veel groen en hekken goed afgeschermd van (de zeer rustige) wegen en ieder huisje heeft veel privacy door de doordachte manier van bouwen. De huisjes zijn ruim en comfortabel, het meubilair en sanitair is in zeer goede staat en in ons huisje (nr. 8) stonden zelfs een wasmachine en droger. Op het park hebben ze behalve de brasserie en de golfbaan geen faciliteiten. Maar de bakker (Degen) zit 900 mtr verderop in het dorp vlak bij de Plus en de DA. In dit dorp ook prima eet-/afhaalmogelijkheden. Ook vlak bij zit een zeer leuk strandje (Schaartven) en in de nabije omgeving is genoeg te doen. Enig minpuntje zijn de muggen, neem een klamboe mee!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

super

caro, 5-7-2014
  • Onderkomen10

schoon, luxe en ruim en grote tuin
Gereisd met vrienden in juni 2014

Zeer ruime woning.

w.schoolderman, 12-5-2014
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooie woning(Eden).Voor en achter terras.Uitzicht op de golfbaan.Voor golfers:mooie fairway en greens,weinig bomen dus nogal kaal.
Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bosrijk de Kuluut in Overloon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bosrijk de Kuluut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Bosrijk de Kuluut scoort een 9.14 uit 10 op basis van 138 reviews.