Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven ****

Molecaten Park Bosbad Hoeven

279 reviews over Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven in het Nederlands

Nooit meer

F wisse, 16-9-2017

Het zwem gebeuren is het enige dat leuk was.

Daar leunt ook heel bosbad hoeven op, de rest viel erg tegen.

Erg veel zwerfvuil , vuilnisbakken vol en troep ernaast.

Ook in en bij de visvijver veel troep.

Veel rumoer en aso 's op camping, veelal jongeren

Sanitair goed schoon maar helaas niet voor lang.

Slechte camping winkel, erg klein en duur.

Leiding , vaak erg inconsequent, bijv. Kinderen terug sturen die geen begeleider hebben

En jongeren die te oud zijn door laten bij een kinderspeelplaats die daar

Vervolgens de kleintjes gaan zieken.

Ik kan nog wel ff doorgaan.

Leuke week gehad

Hanneke, 27-8-2017

Super leuke chalet aan een gezellig veld.

Binnen zwembad aan de kleine kant.

Horeca gelegenheden mogen vernieued en aantrekkerlijker gemaakt worden.

Prima camping

Bert, 19-8-2017

Nette verzorgde camping. Na de recensies waren wij wat huiverig geworden maar daar klopt niks van. Het sanitair is schoon hoewel er hier en daar wel wat schimmel op de kitranden aanwezig is. Het animatieprogramma is over het algemeen prima en voor ieder wat wils. Het binnenbad is niet erg groot en bijzonder en zou gemoderniseerd kunnen worden. Echter het buitenbad is geweldig mooi. Onze kinderen van 2 en 4 hebben zich prima vermaakt. Er is buiten geen pierebadje maar die heb ik absoluut niet gemist omdat de sproeiers erg leuk zijn. Asociaal gedrag zijn wij niet tegengekomen, soms wat luidruchtige jeugd maar dat heb je op elke camping.

+ net sanitair

+ prima campeerplaatsen incl voorzieningen elektra, water en riool

+ vriendelijk personeel

+ mooie binnen speeltuin bij slecht weer

- geen horeca bij de binnenspeeltuin. Bij slecht weer geen bakkie koffie voor de ouders

- winkel niet echt aanwezig. Maar de AH is op 2km afstand

- geen speeltuintje op de campeerplekken

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Verouderde camping vooral bij minder weer saai

Wendy, 10-8-2017

Splesh home alles aanwezig wel wat dingen gehad die kapot waren maar die werden gelijkt vervangen of gemaakt. Personeel is allemaal vriendelijk. Buiten zwembad leuk bij goed weer. Binnen bad vies en veroudert en personeel loopt er gewoon met buiten schoenen in niet echt fris. Café en restaurant oud en straalt niks uit en is weinig te beleven. Winkeltje stelt niks voor en is erg prijzig. Animatie team zijn erg aardig maar de Kids vinden het erg saai.Veel de zelfde activiteiten en wat de Kids wel leuk vinden daar mochten ze niet aan mee doen omdat het 12+ was dus dat viel zwaar tegen. Binnen speeltuin ook niet gezellig je kan als ouder niet ergens bijzitten met een gezellig drankje. De Kids hebben zich wel vermaakt maar helaas niet zoals anders voor ons geen tweede keer meer.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Goed onderkomen, gedateerd zwembad, matige horeca

Andr, 9-8-2017

Goed verblijf gehad in de Splesj home, jammer dat je voor de Wifi moet betalen, maar gelukkig is het signaal goed. Sanitair is schoon en de keuken heeft voldoende om comfortabel te kunnen koken etc.

Fiets gehuurd op het park, band lek gereden en kon zonder gedoe een nieuwe ophalen. Het enige wat mijn kinderen hebben gedaan was het zwembad bezoeken, animatie was er voor hen wel (11+), maar het park is toch meer geschikt voor kleinere kinderen. Buitenzwembad was leuk, binnen is het al snel druk en warm omdat het klein is. Horeca is matig. Vrouwen bij de snackbar zijn niet erg gastvrij. Campingwinkel is klein, heb de boodschappen altijd bij de Lidl in t dorp (Oudenbosch) gedaan. Receptiepersoneel is vriendelijk, bij t zwembad ook. Voldoende toezicht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Goed park

Jan klaas pieter, 7-8-2017

Mooi park maar bij het zwembad liggen erg veel eikels en erg harde dingen en dat doet pijn aan je voeten
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Vermaakt

Bas, 5-8-2017

Animatie top

Personeel bij zwembaden top

Wc en douches super schoon en ideaal te gebruiken met pasje

Super gezellig gehad op het dasveld

Zou zo seizoensplek nemen.

Minpunten zijn binnenzwembad, dit omdat het minder schoon was en voor de allerkleinste niet echt leuk is. Zou echt een verandering kunnen gebruiken. Personeel let daar wel goed op!

Supermarkt is klein maar met formulieren om brood te bestellen heb ik nooit in de rij gestaan en je kunt in het dorp naar de ah.

En om het ook leuk te maken voor de ouderen zou een jeu de boule toernooi of darttoernooi en volleybaltoernooi wel leuk zijn.

Leuk voor de kinderen!

Monique, 3-8-2017

Bosbad is zeker geen luxe camping. We zitten zelf in een stcaravan op de woodpecker. Deze zijn schoon en zeer praktisch ingedeeld. Camping op zich stelt niet heel veel voor. Ik mis een goed restaurant, een normale winkel. Zwembad buiten is mooi, maar binnen een oude vieze bende. Er moet zeker wat aan deze camping gebeuren om het wat op te waarderen. Beetje oude zooi. Wel een leuke week met onze dochter en vrienden tot nu toe.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Voor ons niet meer

Carmen, 30-7-2017

De omgeving en de bosrijke camping is prachtig. Helaas word dit ruw verstoord door grof gebekte jeugd, harde muziek door deze zelfde jeugd. 23.00uur stilte op de camping hebben de meeste (vaste) gasten nog niet eerder van gehoord aangezien ze regelmatig tot 02.30uur! Blerend over de camping denderen. Auto's rijden af en aan, vaak veel te hard. Splesj is mooi maar weersafhankelijk, de faciliteiten bij slecht weer zijn zeer matig. Oudbollig, muf, sfeerloos binnen zwembad. Veel te klein voor de campinggasten. Prachtig mooie speeltuintjes aangelegd maar helaas allemaal buiten het zicht van de caravans/tenten. Had graag gezien op het veld.

Zonde van je geld

Jasper de vries, 29-7-2017

Samen met mijn vrouw en twee kinderen een stacaravan gehuurd voor tien dagen. Om eerlijk te zijn wou ik na twee dagen al weg. Zelden zo'n ASO camping meegemaakt. Bij het inchecken bleek dat de sleutel aan de verkeerde persoon was meegegeven, zeker 20 minuten moeten wachten tot ik zelf maar weer eens ging vragen of er al iets bekend was. Sleutel bleek achter te liggen maar werd niet duidelijk of het de reservesleutel was??? Continu verkeer op de camping en tot 23:30 harde muziek vanuit café van de camping zelf. Werkelijk nog nooit zo'n slechte camping gezien. Ik kom hier nooit meer en raad het iedereen af die rustig wil kamperen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven in Hoeven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven scoort een 7 uit 10 op basis van 282 reviews.