Vakantiepark Landal Hoog Vaals *****

1179 reviews over Vakantiepark Landal Hoog Vaals in het Nederlands

Heerlijk!

Vakantieliefhebbers, 21-10-2017
  • Onderkomen7

We hebben een heerlijke vakantie achter de rug, onze dochter (9) heeft zich goed vermaakt en wij hebben de omgeving heel erg kunnen waarderen!

Wij hebben heel veel geluk gehad met het weer!!

Verder was het huisje helaas niet heel schoon, en was er een bedieningsmedewerkster (Roos) welke absoluut niet thuishoort in de horeca!

De ligging van het park is ons zeer goed bevallen, centrum Vaals ligt om de hoek.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Was wel oké.

Sjaak, 12-10-2017
  • Onderkomen5

Erg onvriendelijk personeel, op een paar na.

( het gevoel dat jongeren niet welkom zijn )

Voor de rest wel een nette bungalow en goed verzorgd.

Veel ruimte op het park en geen last van de buren.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Ondanks het slechte weer was het fijn.

Christa, 11-10-2017
  • Onderkomen8

Een hele mooie streek met veel bezienswaardigheden. Rustifg park en zeer kindvriendelijk. Allerlei activiteiten. Heel vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in oktober 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landal Hoog Vaals bij:

leuk park in een prachtige omgeving

Jacqueline, 1-10-2017
    • Onderkomen8

Leuk weekend gehad, mooie ligging van het park, het weer werkte heel erg mee, prachtig weer gehad, huisje netjes en schoon. In het restaurant kregen we niet allen tegelijk ons hoofdgerecht (waren met 6 personen) wat jammer was, eten was wel goed, serveerster bood aan het eind excuses aan voor het niet tegelijk krijgen van ons hoofdgerecht
    Gereisd met vrienden in september 2017

Mooi park

Wim, 27-9-2017
    • Onderkomen8

Pas op als je hartpatiënt bent.

Het is een heel stuk lopen.

Op de wisseldagen (perauto ) geen probleem maar wil je tussentijds even 1 keer je inkopen naar het huisje brengen dan mag je als hartpatiënt toch gaan lopen en zien dat je de grote zware inkopen ondanks dat er wel degelijk autos op het park staan naar je huisje krijgt.

Het excuse was dat anders iedereen dat wil

Of iedereen hartpatiënt is Kom op

Geweldig

Golfviooltje, 25-9-2017
    • Onderkomen7

Fantastische ligging van het park. 6C huisje met 2 personen prima, voor 6 personen zou het (voor ons) te klein zijn ivm slechts 1 toilet en badkamer; met kleine kinderen waarschijnlijk prima door extra wastafel boven. Recent gerenoveerd huisje (234), goede 'value for money'. Golfbaan naast het park is 'slechts' par 3/4 maar zeer uitdagend; je moet je best doen om je handicap (in ons geval 25&30) te halen. Vrijdag, zaterdag en op maandag 2x9 holes gelopen. Bij de receptie ook leuke wandelingen naar o.a. het drielandenpunt te koop. Maastricht is vlakbij. We zouden zo nog een keer gaan. Horeca prima ingespeeld op vegetariërs; leuk terras met mooi uitzicht dat we verschillende malen hebben bezocht. En wil je meer luxe, dan kun je voor een ander type bungalow kiezen.

Nooit meer

Patrick, 16-9-2017
    • Activiteiten1
    • Onderkomen5

Via de advieslijn dit park geboekt, maar bij aankomst duidelijk geworden dat het advies van Landal nergens op sloeg, gewoon slechte parken vullen. Hoog Vaals is ongeschikt voor een gezin met jonge dochters. De volgende keer toch eerst Zoover er op naslaan.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijn lang weekend

Diana, 12-9-2017
    • Onderkomen8

Ondanks een aantal slechte beoordelingen toch gekozen voor een weekend Hoog Vaals en er geen spijt van gekregen. Leuk, ruim 6-persoons huis al moet ik zeggen dat de woonkamer voor 6 personen wel krap is.

Slaapkamers zijn ruim en nette keuken, badkamer en wc. Boven nog een extra ruimte met alleen wastafel. Voldoende serviesgoed ook.

Extra leuk was dat ik voor mijn verjaardag een fles wijn met kaartje en symbolisch hangslotje kreeg. Medewerkers heel erg bedankt voor deze verrassing!

Er zijn inderdaad in vergelijking met sommige andere parken veel mensen met een buitenlandse achtergrond maar wij hebben daar geen overlast door gemerkt.

heerlijk weekend gehad.

ray& christa, 11-9-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Mooie omgeving. Veel mogelijkheden op park. Mooie schone bungalow. Goed uitgerust.
    Gereisd met partner in september 2017

Leuk park in zeer mooie omgeving

Denny, 4-9-2017
    • Onderkomen6

Hier een week geweest en een fijne vakantie gehad. De omgeving van het park is echt heel mooi heel veel plekken die te bezoeken zijn en ook voor de fietser is het een must om in deze omgeving te fietsen. De algemene indruk van het park is goed er is veel te doen en je hoef je niet te vervelen. Het verhaal van veel Arabieren klopt wel maar hier hebben we totaal geen last van gehad, een vakantiepark is voor iedereen. Er waren wel wat minpunten, de schoonmaak van ons huisje was beneden peil in de keuken zat er nog spaghetti van de vorige mensen en de afzuigkap was zo ranzig dat het volgens mij al in jaren geen nieuw filterje had gezien. Het zwembad was netjes en voor alle leeftijden leuk alleen het restaurant was niet top een biefstuk die opgediend was met wat erwten en wortels uit een pot en dat voor die prijs ook bij me vrouw die kipsate had was niet goed en zelfs niet doorbakken. Op deze puntjes na hebben we genoten van onze vakantie in Hoog Vaals
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landal Hoog Vaals bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Hoog Vaals in Vaals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Hoog Vaals zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Hoog Vaals scoort een 8.06 uit 10 op basis van 1188 reviews.