Beoordelingen Camping De Oosterdriessen***

38 beoordelingen
Beoordelingen Camping De Oosterdriessen***
Oosterweg 1, 6245 LC, Oost-Maarland
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Oosterdriessen*** in Oost-Maarland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Oosterdriessen*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping De Oosterdriessen scoort een 7,8 uit 10, op basis van 38 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Oosterdriessen*** in Oost-Maarland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Oosterdriessen***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping De Oosterdriessen*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 21 vakantiefoto's van Camping De Oosterdriessen*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Camping De Oosterdriessen*** met andere accommodaties in Oost-Maarland.
Even geduld a.u.b.

8,5
7,6
5,5
6,9
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, 2013
"Mooi gelegen camping"vertalen
hettie
6,0

31-08-2013 We hebben de laatste week van augustus met onze kinderen van 9 en q11 jaar op deze camping gestaan. Schitterende veldjes, beheerder/eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is wat verouderd maar wel schoon.
Douchen gaat met muntjes, dit is jammer, tussendoor kan de douche wel stop gezet worden. De straal van douches is zacht.
Tov maastricht ligt de camping heel gunstig, voor zo wel met de auto als op de fiets. Almet al hebben wij een heerlijke week gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

"Twitter beoordelingen"
29-07-2013 @eMBee_advies "Beetje moe van klantonvriendelijke camping Oosterdriessen. Voor 2eX besteld brood ""weg"" en hele vieze toiletten.Terwijl #Maastricht mooi is!" --- Bron: https://twitter.com/eMBee_advies/status/361904964857102336
met partner, Aug. 2013
"Prachtige camping"vertalen
nolles
8,0

13-09-2013 We komen al jaren op deze camping.
Mooie camping met ruime afgebakende plaatsen, direct aan het water.
Zeer gastvrije, behulpzame en vriendelijke leiding.

met partner, Juli 2013
"Heerlijke plek op Oosterdriessen"vertalen
Hanneke en Willem F...
10,0
8,0

26-07-2013 Net terug van bijna drie weken vakantie op camping Oosterdriessen. Wat een heerlijke tijd hebben we gehad. Hadden maar voor één week besproken, maar zijn gewoon gebleven. Waarom zou je verder Europa intrekken? Weer was prachtig, maar ook de sfeer op de camping is geweldig. Eigenaren zijn heel vriendelijk, zeer gastvrij en behulpzaam! Uitzicht op aantal plaatsen is prachtig over het meer! Maar ook de andere veldjes zijn erg leuk om te staan met tent of caravan. Sanitair ziet er goed uit en wordt prima schoongemaakt. Fietsmogelijkheden zijn er volop! En Maastricht heel dichtbij!
Wij komen zeker terug op deze camping met voldoende zon- en schaduwplekken!

De beste prijzen en lastminutes voor Camping De Oosterdriessen*** bij:

met partner, Juni 2013
"Mooie camping"vertalen
tabula-rasa
8,0

13-09-2013 Net sanitair. Ruime plek. Leuk café. Natuur rondom. Maastricht dichtbij. Zeker aan te raden.

met oudere kinderen, Apr. 2013
"Geweldige camping met een super mooie ligging."vertalen
kh
10,0
8,0

17-07-2013 Wij komen al jaren op deze camping. Eerst weekenden, toen zomervakanties en dit jaar voor het eerst een voorseizoensplaats. (wat voor herhaling vatbaar is) De camping heeft een mooie ligging aan het water met uitzicht op de pietersberg waardoor je je zelf in het buitenland waant. En je zit dichtbij Maastricht, Belgie en Duitsland, maar ook de omgeving is ontzettend mooi. De camping zelf ziet er netjes uit en wordt goed bij gehouden. Evenals het sanitair wat een paar keer per dag schoon gemaakt wordt. De eigenaren/personeel zijn erg aardig en behulpzaam en ze zorgen voor een goede sfeer op de camping. Er worden geen activiteiten georganiseerd voor kinderen maar die vermaken zich er toch wel doordat er verschillende speeltuintjes zijn, tafelvoetbal, tafeltennis, basketbalnet, een groot grasveld en een strandje met een afgezet stuk water. Kortom een hele fijne en mooie camping waar we volgend jaar graag weer terug komen.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Kindvriendelijke camping aan de maas"vertalen
familie
6,0

24-12-2012 ja inderdaad hij word ook gebruikt dor trekkers maar wij hebben er 3 weken gestaan en voldeed prima. leuke speeltoestellen op het midden van het velde. open water aan de camping. het santair vonden wij wel schoon, wel gedateerd, met rioleringsbuizen in het zicht maar wel netjes verder. niet alle velden hebben even mooie speeltoestellen trouwens. klein winkeltje erbij. s avonds een bakkie koffie. en zeer vriendelijke beheerders, wel streng en rechtlijnig. dus zet je auto niet op het grasveld waar kinderen spelen want dan heb je ze terecht heel boos.

met partner, 2012
"Mindere plekken als je hond hebt"vertalen
Ikke
7,0

15-07-2014 2 jaar geleden op deze camping gestaan in het hoogseizoen. Bij aankomst waren de plaatsen verzopen door de regen, echter de tijd dat wij er verbleven was het mooi weer. Mooie ruime, afgebakende plaatsen. Echter minimale plaats keuze als je met hond komt. Keuze uit alleen achter op de camping, weinig animatie/ vermaak

met partner, Juni 2012
"Prijs/kwaliteitverhouding slecht"vertalen
pvdkruys
5,0
5,0

18-06-2012 Deze camping hebben wij voor de 2e keer bezocht als passanten op weg naar het zuiden. De ligging van de camping aan een meer en vlak onder Maastricht is geweldig. Echter er is sprake van een verouderde camping. Stroompaal te ver verwijderd van de campingplaats, te weinig watertappunten en sanitair dat een opfrissertje kan gebruiken. Tel daarbij een prijs van € 23 voor 2 personen met hond in het voorseizoen en het oordeel valt voor ons negatief uit. Er moet duidelijk in deze camping worden geïnvesteerd.

met partner, Mei 2012
"Hier komen we zeker terug!"vertalen
Gerd Jansen
7,0

28-05-2012 De Oosterdriessen is een camping met mooie ruime plekken, helaas zijn de mooiste plekken voor mensen zonder honden. Zij hebben uitzicht over de Pieterplas. De overige plekken zijn ook mooi maar missen het uitzicht. Erg vriendelijke ontvangst en je wordt naar je plek begeleid. Vanaf de camping is het 5 km fietsen naar Maastricht.
Op de camping zijn verschillende speeltoestellen voor kinderen en er is een leuk strandje aan de plas.Het sanitair is eenvoudig maar wel schoon. Voor de douches moet je munten kopen en daarmee kun je 5 minuten douchen. Tussentijds stopzetten is mogelijk.

met partner, Mei 2012
"Waardeloze vakantie"vertalen
Jeroen
4,0
2,0

03-06-2012 Slecht onderhouden camping, met vieze toiletten en douches. Camping personeel niet erg meedenkend en erg onvriendelijk.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?