7,9

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping De Oosterdriessen** bij :

46 reviews over Camping De Oosterdriessen in het Nederlands

na ruim 20 jaar nog steeds fantastisch!!

Maria, 28-7-2017

Zeer vriendelijke en voorkomende, meedenkende medewerkers. Voel me elk jaar opnieuw weer "thuis komen" bij m'n "zomerfamilie"!
    Gereisd alleenreizend in april 2017

Relaxte camping. Wij komen zeker terug

Niek63, 27-7-2017

Wat een geweldig relaxte camping! Een kleine receptie, een vriendelijke ontvangst, een speeltuin, een strandje met aansluitend veel gras, een barretje, een winkeltje dat een paar uur per dag open is en een mooie omgeving. Geen disco, geen zwembad, geen recreatieteam. Dan krijg je ook de mensen die gewoon een rustige vakantie willen. Oké, de wifi is beperkt (alleen rond bar) en het sanitairgebouw is wel wat ouder. Maar wordt dagelijkse meerdere keren zeer goed schoongemaakt (hulde). Wij zijn hier 4 dagen geweest. Wat een topcamping, als de weersvoorspellingen beter waren geweest zouden we zeker hebben bijgeboekt.
    Gereisd met partner in juli 2017

Prima plek

Kok, 24-7-2017

Leuke camping voor het geld.

Eigenaar een halstarrige sufkop.

Als je op visite komt en 300 km heb gereden en toevallig je hond mee.........

Nou vergeet het maar rustig.

En een kind van 2 jaar.

Mag even van hem op het terras zitten en dan weer weg wezen.

Zeer klant ontvriendelijk.

Heb dan ook maar een dag een plek erbij gehuurd waar we dan maar konden zitten.

Hij had ook een alternatief aan kunnen dragen.

Gereisd met partner in juli 2017

Gore bende

Melissa, 23-7-2017

Prachtige ligging aan de Maas. Rustige camping ook. Helaas maar 1 sanitair gebouw, dus alle afwas, douchspullen, watertank etc mee moeten zeulen naar de andere kant van de camping. De wc's zijn erg onhygiënisch, stinkt ontzettend naar urine, de douch zit vol schimmel en ruikt naar ammoniak, vaak werkt de douch niet of komt er een minimale straal uit.

Ik vond de gastvrijheid ook zeer minimaal. Klantonvriendelijk zelfs.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijk lang weekend

Martijn, 13-7-2017

Afgelopen mei voor de tweede keer op deze camping geweest. Alles is goed verzorgd, eenvoudige douchevoorzieningen maar keurig netjes schoongemaakt. Daarnaast erg vriendelijke eigenaren.

Ligging aan ruime recreatieplas en op fietsafstand van Maastricht. Eijsden is

Gereisd familie in mei 2017

Ruim opgezet terrein.

Trudy, 10-7-2017

Ruim opgezet, natuurlijk aangelegd terrein aan een Maasplas. Wel veel mensen die hier kortere tijd staan op weg naar het zuiden. Ruime plekken. De campers hebben niet op het hele terrein toegang. Vaste kampeerders staan bij elkaar. Ruime plaatsen, niet strak in rijtjes. Vrij ten opzichte van elkaar. Een camping waar wij met veel plezier ook langere tijd staan. Je fietst zo naar Maastricht. Prachtige wandelen o.a. in de Voerstreek. Fietsen in het Maasdal, België en voor de wat meer getrainde mensen in het Limburgse land. Mooie tochtjes met de auto.

Wij zijn een zeer regelmatige bezoeker van deze camping.

Gereisd met partner in mei 2017

Ook een grote camping kan privacy bieden

J., 28-10-2016

Op onze reis naar het zuiden vanuit Noord-Nederland op camping Oosterdriessen beland. Vanwege de tropische temperaturen begin september daar met caravan een zestal dagen gekampeerd. Hoewel vaak wat allergisch voor grote campings, is deze camping met meer dan 200 plaatsen ons niet alleen meegevallen, maar zijn we er enthousiast over. In het naseizoen zijn er fijne plekken met veel privacy en de ontvangst en betrokkenheid van de beheerders hebben we als erg plezierig ervaren. De onmiddellijke omgeving biedt veel wat de moeite waard is: fraaie wandelroutes langs de Maas door het natuurgebied de Eijsden Beemden, Eijsden op loopafstand, Maastricht op fietsafstand, enz. Kortom een camping om nog eens terug te komen.
      Gereisd met partner in september 2016

Mooie ligging aan grindgat van de Maas

GIS, 1-10-2016

Camping met minimaal tent kampeerders. Veel campers en caravans.

Veel families en vrienden groepen of mensen die er al jaren komen en elkaar kennen. Veel speelmogelijkheden voor de jongere kinderen en natuur water maar dat was in 2016 zelfs in augustus nog fris. Wel prachtig gelegen met veel groen op de camping.

Omgevingsgeluid bij Oosten wind van de A2, In het weekend omgevingsgeluid vanuit de haven, Fun Valley Maastricht en overdag de schrik schoten in de boomgaarden [afschrikken vogels].

Sanitair is matig. Douche straal heel minimaal en dat is lastig met uitspoelen van de haren. Soms werkten er ook douches helemaal niet. Helaas ook veel haren van de vrouwen hoewel er briefjes hangen met het verzoek dit op te ruimen. Dames toilet redelijk maar de muren mogen wel regelmatiger schoongemaakt worden. Heren urinoirs zonder doorspoel mogelijkheid wat onfris ruikt. Grond in heren wc nat van de douches dus onze kleine man had de broek elke keer nat van de grond. Wifi is van slechte kwaliteit. Duurt lang voordat het werkt en vaak storing.

Gereisd familie in augustus 2016

Heel goed, genoten.

N. Domen, 21-8-2016

Een hele leuke gezellige camping. Alles ziet er netjes uit. Er is 1 toiletgebouw dit is genoeg maar zeer zeker niet teveel. De plaatsen bieden genoeg privacy en zijn goed van formaat, er zijn een paar speelveldjes en een klein strandje.

Dus ook de kinderen hebben genoten.

Gereisd familie in augustus 2016

Piet, 25-7-2016

Camping met mooie plaatsen en ieder heeft zijn eigen vuilnisbak helemaal geweldig en super schoon. Heel vriendelijke mensen die het je helemaal naar de zin willen maken uiterst tevreden.
      Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Oosterdriessen in Oost-Maarland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Oosterdriessen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Oosterdriessen scoort een 7.91 uit 10 op basis van 47 reviews.