9,2

Uitstekend

65 reviews over Camping De Oda Hoeve in het Nederlands

Geweldig

E en E van Valburg, 17-8-2017

Alles is super, van sanitair tot huifkar. Een hele fijne camping.

Wij komen er al 13 jaar

Anneke en cor, 11-8-2017

Het is echt een top camping heel gast vrij en erg behulp saam en er is altijd we wat tedoen harry ine en maikel zijn echt top mensen kom volgend jaar zekker weer terug bij jullie

Geweldige camping

Hr.en Mevr.Brandts, 9-8-2017

Fantastische schone en rustige maar gezellige camping !!!

Grote ,betegelde plaatsen ,ook voor de voortent !!!

Goed en schoon sanitair met fijne douches ,

alleen jammer dat soms mensen ,

het licht wel aan doen maar niet uit!!!

Fantastisch fietsgebied !!!

Hoop volgend jaar hier weer te genieten ,

van een fijne vakantie.

Fam. Willems bedankt !!!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Nooit meer

Piet Smit, 5-8-2017

Deze camping staat genoteerd als kleine camping, maar met 105 plaatsen is dat niet zo! Dat viel tegen, evenals het ontvangst. Dit was zeer onpersoonlijk, de jongeman had het zo druk dat wij aan een tafeltje moesten wachten tot hij weer terug kwam . Kregen toen een foldertje met plaatsnummer in onze hand gedrukt en geen uitleg verder. Als er vragen waren moesten wij later maar terug komen. Ook de mijnheer die schoon maakt niet vriendelijk, " licht uit " riep hij de volgende ochtend tegen mijn partner toen deze de douche uitstapte. Dit kan ook anders lijkt ons. Bij het vertrek geen vraag of wij het naar onze zin hadden gehad, ook geen hand of even gedag en goede reis tegen ons. De plek waar wij stonden ( niet op de goudkust) staan de caravans dicht op elkaar vooral in de hoeken. Je zit bijna bij de buurman voor zijn tent. Deze camping is te groot geworden denken wij en de beheerders zijn hier niet voldoende in meegegroeid.

Pluspunt is het toilet gebouw,deze werd goed en netjes schoongemaakt.

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische camping ,vriendelijk personeel

Ra, 28-7-2017

Maak ook eens het hok schoon van het chemisch toilet ,is niet heel schoon
Gereisd met partner in juli 2017

Hele mooie camping, centraal gelegen.

Marjolein bouwmeester, 21-7-2017

De rozentuin is vlakbij heel lekker eten. De winkels zijn op fietsafstand.

Fantastich

Wim en Janny Bakker, 18-7-2017

De Oda Hoeve is geweldig. Wij waren van plan om 1 week te blijven dit zijn 6 weken geworden. We hebben geweldig fijne weken gehad. Het was in April heel koud maar we hebben genoten van de lekker warme douche ruimte. De ontvangst was heel hartelijk. We kregen een mooie plaats. Het straatje voor de caravan is fijn alles blijft lekker schoon. Water en afvoer bij de caravan (leuk die emmer) De camping plaatsen zijn heel groot en alles ziet er netjes verzorgt uit. Het sanitair is super schoon en wordt perfect onderhouden (bedankt Henk) De kantine is ruim en gezellig. Iedere zaterdag kan je een frietje met een snack eten op de camping. De omgeving is mooi Je kan hier prachtig fietsen. De winkels zijn ook dicht bij. Wij waren er in de asperge tijd en hebben het proses van dichtbij gevolgd De asperge waren perfect. Nogmaals Harry Ine en Maikel bedankt voor de fijne tijd en ga zo door met jullie schitterende camping. Jullie krijgen van ons een dikke 10 Tot ziens
Gereisd met partner in mei 2017

Helemaal pico-bello!

Majodex, 16-7-2017

Vriendelijke mensen, rustige ruimen camping met meer dan netjes sanitair. Absoluut een blijvertje in het boek'!!

Tot ziens

Gereisd met partner in januari 2016

Hier kregen wij echt het "Vakantie Gevoel".

Josée Sonneveld, 15-7-2017

Het is echt een campeerboerderij voor ouderen, die even het gegil, geschreeuw en gejank van kinderen (hoe lief ik mijn kleinkinderen ook vind), beu zijn.Omdat iedereen het geweldig naar zijn/haar zin heeft, is iedereen ook vriendelijk, spraakzaam, behulpzaam. Er wordt veel gedaan voor de gasten. Van frites bakken, forel roken, gezellige avonden met muziek, BBQ tot huifkartochten toe. Niets is te veel. De ligging om korte en lange fietstochten te maken is perfect. Prijs/kwaliteit is prima. Het sanitair is brandschoon. Mooi gebouw om wat te eten en te drinken. Kinderen hebben er niets. Geen speeltuin, geen zandbak en ik hoop, dat ze dat zo houden. Ze zijn uiteraard wel aardig tegen de kinderen, die met hun grootouders meekomen. De Caravans en voortenten staan op tegels. Grasvelden en aanplanting wordt keurig onderhouden. Is er iets stuk, dan wordt het na melding direct gemaakt. Ik kan nu echt niets bedenken, wat er nu niet goed was. Voor mij krijgen ze een dikke 10.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Mooie camping zeer netjes

Jan en Jacqueline Adding, 15-6-2017

De omgeving is zeer geschikt om heerlijke fietstochten te maken, leuk met het pontje over de maas, erg leuk.
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Oda Hoeve in Kessel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Oda Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Oda Hoeve scoort een 9.17 uit 10 op basis van 66 reviews.