8,3

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal**** bij :

3237 reviews over Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal in het Nederlands

Jammer

fam. De Jong, 22-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

Het parc is verder wel naar wens behalve de loze beloftes. Speciaal over gebeld na de boeking of het mogelijk was (ondanks de twee honden) om apart een pony te bespreken. Dit moest ter plaatse gebeuren werd ons gemeld. Maar nu in het park krijgen we te horen dat alle pony's bezet zijn de komende twee weken en mijn dochter dus met uitzicht, vannuit ons huisje, op de pony's alleen mag kijken. Ze heeft dus voor Jan met de korte achternaam haar hele borstelset en rijtenue meegenomen.

Triestig

Steven, 21-8-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Juist terug van het Meerdal. De woning of beter gezegd tuinhuis stamt af van Lodewijk XIV. Ik denk dat het ook gekuist is door Lodewijk XIV. De vloer plakte, spinnenwebben en met de gordijnen kan je ene doodslagen. De wagen moet je parkeren op één centrale parking. Nadien moet je een marathon lopen om aan uw tuinhuis te geraken. Ik wou op een zaterdag boodschappen doen in Horst. Dus terug een marathon naar je wagen, boodschappen doen en met een Victoriaans bolderkarreke uw boodschappen gaan vervoeren tot het tuinhuis. Nadien bolderkarreke terugbrengen om terug een marathon te lopen naar het tuinhuis. De eerste dag (vrijdagavond) zijn we gaan eten in het buffethuis. De dame zeer beleefd! Het eten daarentegen... Stoofvlees waarbij geen enkele hond een poging wil wagen. Met de frieten bouw ik een volledige fundering van een huis en het dessert.... tja.... heb er geen woorden voor. De prijzen in de supermarkt (in de Market Dome). Begin maar eerst de lotto te winnen voor dat je gaat shoppen. Ik denk dat er goud in een pot choco zit van Nutella want die kost het dubbele. Voor de Wifi verbinding moest ik mij heerlijk vertoeven op mijne kakpot want in de living ging het niet. Voor de rest was het verblijf subliem!!

verblijf is tegengevallen

Oosterbaan, 21-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4

+ de faciliteiten voor kinderen

- de staat van ons huisje, oud en vooral vies. roddelblaadje uit 2014 onder matras gevonden..!

Veel geld betaald, dat naar onze mening niet terecht komt waar nodig, onderhoud van de huisjes en meer tijd/geld voor (schoonmaak) medewerkers

Gereisd familie in augustus 2017

Center Parcs in hoogseizoen,te duur naar mijn idee

Werner 52, 18-8-2017

Wat we goed vonden:

+ Inchecken via E-ticket, snel inchecken. Alleen jammer dat we in zone 1 zaten en vervolgens weer in de file moesten aansluiten om naar onze cottage te gaan.

+ Rustig park en waar wij zaten (aan het water) mooi uitzicht.

+ Dichtbij Toverland, kaartjes direct mee besteld waardoor de kinderen 3 dagen konden gaan.

Mindere punten vonden we:

- Verouderd huisje

- Niet echt schoon, keuken was plakkerig

- Bank was oncomfortabel, recent bij park van andere keten geweest, die hadden een heerlijke bank.

- 40 euro voor wifi maar wifi was nou niet echt snel. Ook bij andere keten gekocht waar het supersnel was.

- Zwembad is geen stoel te vinden, wij houden niet van handdoekje leggen maar dat moet je schijnbaar doen om een stoel te bemachtigen.

- Er komen erg veel mensen van buiten park zwemmen, hierdoor was het meestal bijzonder druk

- Zwembad water was nou niet echt tropisch. Alleen de wild water baan was echt lekker warm. Rest viel tegen.

- Avond activiteiten in park hadden we zin in, echter is de Market dome alleen maar ingericht voor shoppen. Ondanks dat dit een groot park is, is er maar een heel klein stukje waar alle activiteiten zijn. Gevolg dat je soms niet kunt zitten en op de dag met de kinderactiviteiten je er bijna niet door kan. Had je een zitplaats dan werd er continue door personeel gevraagd of je nog iets wilde drinken.

- Bij Pizzeria, waar het razend druk was tijd staan wachten, vervolgens aan iemand gevraagd of we nog geholpen zouden worden (take away). Die vroeg aan iemand anders om ons te helpen maar men had er schijnbaar geen zin in. Bizar maar we zijn afgehaakt en buiten het park wat gaan halen.

Al met al gaan we niet meer naar Center parcs. Zeker gezien de topprijs tijdens hoogseizoen verwacht je toch wat meer waarde voor je geld.

Andere keten is ons beter bevallen tijdens de kerstperiode afgelopen jaar.

Geweldig

Fam van Eck, 18-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Met gezin en de vriend van onze zoon heerlijk genoten van een midweek. Simpele cottage met alles wat we nodig hadden. Heerlijk dicht bij de Market dome en kinderboerderij.Laatste zijn we elke dag meerdere malen zijn geweest. De jonge varkentjes waren te schattig!Alleen is meer toezicht nodig omdat de dieren, met name de kippen en de geiten de hele dag werden opgetild en meegezeuld door jonge kinderen, niet wenselijk als je soms ziet hoe hardhandig de kinderen zijn. Ook elke dag gebruik gemaakt van het zwembad, in een woord TOP! Prima vermaakt. Evenals 2 dagen het ontbijtbuffet met volop keus, 1 keer s'avonds gegeten, overheerlijke biefstuk en Sebastiaan is geweldig met gasten. Maar het lekkerst hebben we woensdag avond bij Fuego gegeten.Topbediening van Sylvia gehad!Die duidelijk plezier in haar werk had en ons een geweldige avond heeft bezorgd. Het eten is daar ook echt top. Bowlingbaan ook prima personeel. Alleen 1 opmerking, waarom doen ze daar wel de ijsthee glazen helemaal vol schenken en bij het grandcafe maar iets over de helft,of de glazen zijn kleiner, voor dezelfde prijs! Betalen voor het wifi is echt uit de tijd!! En 2 euro voor het bezorgen van de broodjes aan de cottage, beetje jammer, laatste dag dus ook zelf gehaald. Maar al met al een topmidweek gehad, ik mis het nu al. De rust, de sfeer in de marketdome. We gaan snel weer boeken voor een weekend in december.
Gereisd familie in augustus 2017

Leuk, wel erg druk en verouderd

Eric, 17-8-2017
  • Onderkomen6

Leuke activiteiten, veel te doen en super vriendelijk personeel.

Verouderd huisje, overal veel te druk. Zwembad meerdere malen te druk om te bezoeken. Dure supermarkt.

Mooi centrum alles in 1

Gedi, 16-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

Voor kinderen zijn er veel activiteiten. Aqua Mundo vonden ze erg leuk. Eten buffet restaurant erg slecht en zeer weinig keuze en dus veel te duur pp. Huisjes erg gedateerd; badkamer/toilet waren opgeknapt, maar rest van bungalow verdient ook wel een opknapbeurt. Huisjes niet erg schoon.
Gereisd familie in augustus 2017

Een fijne ervaring gehad en zeer kindvriendelijk

Thomas Philips, 15-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Een weekje centerparcs in het meerdal was zeer ontspannend en kindvriendelijk.

Aqua mundo was zeer kindvriendelijk en aangename plaats om te vertoeven.

Over algemeen geen opmerkingen over de restaurants, eten was goed en personeel was vriendelijk en ook kindgericht.

De cottage is hetgeen je steeds kan verwachten van centerparcs, enige minpunt in onze cottage was de verlichting.

In algemeen weer een positieve ervaring beleefd aan centerparcs.

Gereisd familie in mei 2017

Mooie plek, rustig

Jeroen, 13-8-2017
  • Onderkomen8

Geen wc borstel, eten en drinken aardig aan de prijs. Geen controle op drank onder 18
Gereisd familie in augustus 2017

Goed verzorgd en puur natuur.

Yvonne, 13-8-2017
  • Onderkomen8

De ligging is super, de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam en je komt er helemaal tot rust.

Jammer dat het prijzig is, ook het internet (40 euro per week!)

Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal in America, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3316 reviews.