Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal ****

8,3

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen7,7

3359 reviews over Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal in het Nederlands

geweldig weekend gehad met super service !

Henk en Heini met familie, 16-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Receptie en personeel had een bijzondere verrassing voor ons 40 jaar huwelijk. Super leuk schoon park met veel speelgelegenheid voor de kleinkinderen.

Mooi bosrijk gebied. Tuinpad naar de huisjes is aan vervanging toe.

Voor Wifi moet extra betaald worden maar dat is een keuze.

Mooi huisje met voldoende ruimte voor 8 personen.

Leuk om weer eens in Center Parcs te zijn geweest. Komen graag terug.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

heel mooi park, vriendelijke medewerkers

Peter en Stien, 16-10-2017
  • Onderkomen8

leuke restaurants met heerlijk eten, vriendelijke bediening, zeer correcte en vlotte afhandeling van 'eën' klacht, huisjes helaas wat verouderd (eigenlijk is een renovatie nodig)
Gereisd met vrienden in september 2017

geweldig

sonja, 15-10-2017
  • Onderkomen8

We hadden een VIP huisje vrijstaand, ik wil niet anders meer. Mooi huisje ruim en luxer en elke dag broodjes
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

super

marion, 14-10-2017
  • Onderkomen8

de huisjes zijn wat verouderd,maar de natuur is prachtig wij hebben heerlijk gefietst knooppunten route is goed aangegeven en het eten was ook voortreffelijk op het park
Gereisd met partner in september 2017

Zeker voor herhaling vatbaar

W. Van hoek, 14-10-2017
  • Onderkomen9

Mooi weer gehad ..leuk gezellig park .fijn zwembad en veel gelegenheid om lekker met de hondjes te wandelen .Onbijt en diner buffet waren goed en veel keuze
Gereisd met vrienden in september 2017

Het was fantastisch

Ben de Jong, 14-10-2017
  • Onderkomen9

De bungalow was voor 8 personen. Alles wat we nodig hadden, was in de bungalow, aanwezig. Wat een beetje jammer was, dat we wat ver van de Plaza , verwijderd waren. En met slecht weer, is dan een behoorlijke wandeling.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Leuke week.

Scholliebollie, 14-10-2017
  • Onderkomen8

We hebben bij het Meerdal een leuke en relaxte vakantie gehad. De cottage zag er verzorgd uit, alleen het bed was iets doorgezakt. Maar we hebben het naar ons zin gehad.
Gereisd met partner in oktober 2017

Heerlijk

Willem de Koning, 14-10-2017
  • Onderkomen8

We zijn al meerdere keren bij meerdal geweest , heerlijke week gehad , goed weer , niet te druk , voor ons prima zo .

We hebben overal van genoten ondanks twee minpuntjes .

We hebben een keer heel lang op onze bestelling moeten wachten en die kwam dus niet meer , vond het jammer dat we het zelf moesten melden ook nog .

Bij het eten bij nonno's zaten we aan een tafeltje vlak bij het pad naar de toiletten , waar geregeld een vlaag van rioleringslucht voorbij kwam , vind dat niet kunnen als je in een restaurant zit te eten .

Het eten bij de restaurants is heel goed , vond het online reserveren via de app ook gemakkelijk .

Wat ik ook nog raar vond was het bedrag voor het bowlen , wat in het weekend duurder was dan door de weeks .

Gereisd met partner in september 2017

Subliem park wij blijven terug komen!!

Myra Erpeka, 14-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het is een geweldig schoon en rustig park. Er is heel veel te doen voor jong en oud. Het park is zo rustig dat er zelfs een herten familie op woont. De faciliteiten zijn goed, netjes en uitgebreid. Het zwembad is schoon en het water wordt echt heel vaak gecontroleerd op zuiverheid enz. De huisjes zijn mooi en up to date, geen oude rommel, goed onderhouden en schoon! Wij zijn dit jaar al 2 keer geweest en volgend jaar gaan we weer terug naar dit Park! Het personeel is meer dan klantvriendelijk en denken echt goed met je mee om er alles uit te halen om een geweldig verblijf te hebben!!

Aanrader

Fam liebregts, 14-10-2017
  • Onderkomen7

Een hele mooi en schoon park. Fijne sfeer in de Dome en behulpzaam personeel. Leuk zwembad wat ruim is opgezet. Wij hadden een wat gedateerd huisje wat ontzettend naar rook ruikte. Dit was vervelend en kregen er ook keelpijn van. De rest was prima.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Center Parcs Het Meerdal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal in America, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Het Meerdal scoort een 8.34 uit 10 op basis van 3438 reviews.