Vakantiepark Het Wieskamp ***

8,7

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,6

92 reviews over Vakantiepark Het Wieskamp in het Nederlands

Perfecte camping, zelfs voor 1 maand in september!

Familie van Ham, 3-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wij verbleven de hele maand september 2017 op de camping “het Wieskamp”, ter overbrugging naar ons nieuwe huis in Winterswijk.

We voelde ons gelijk welkom door de vriendelijke kennismaking met Marc, het baliepersoneel, maar ook door de andere bezoekers die op de camping stonden.

De camping ligt gelukkig ook heel dichtbij Winterswijk, in een heel mooi, groen en rustig landschap; zo kon ons zoontje makkelijk naar zijn nieuwe school toe en boodschappen doen was ook heel makkelijk zo, zelfs op de fiets; het is maar 10 minuten fietsen naar de dichtstbijzijnde supermarkt.

Restaurant Antoons is ook een zeer goede aanwinst voor de camping, hier hebben we een aantal keer van heerlijke gerechten en oprechte gastvrijheid mogen genieten!

Ons zoontje van acht jaar kon heerlijk in de ruime, gevarieerde speeltuin spelen, of in de Kinderclub!

Bedankt voor alles en heel veel succes met de camping!

Hartelijke Brabantse groeten,

Familie van Ham

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Gezellige camping, mooie omgeving

Linda, 28-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

De camping was rustig gelegen, alleen 's morgens wat last van de voorbij rijdende tractoren.

Ik heb genoten van het goed onderhouden privé sanitair en de gezelligheid op het veld.

Ik zat aan het einde van het seizoen waardoor er niet veel activiteiten meer waren, de laatste activiteit was de bingo avond. Voor de kinderen was nog genoeg te doen maar die hadden wij niet in onze groep mee.

Mooie fietsroutes in de buurt waar je heerlijk kan fietsen, ik ben geen fiets fan maar heb me toch heerlijk vermaakt.

Het nadeel vond ik dat ik mijn hond niet mee kon nemen binnen het restaurant, hierdoor moest ik uitwijken naar restaurants in Winterswijk.

De stad Winterswijk heeft voldoende te bieden een gezellig centrum met voor een ieder wat, met een logische indeling met gezellige terrasjes.

Gereisd met vrienden in juli 2017

lekker rustig en mooi sanitair.

Henk Kerkman, 23-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Ben er niet in hoogzeizoen geweest, maar buiten hoogzeizoen prima.
Gereisd met partner in september 2017

Echt geweldig

Marja van Leen, 6-9-2017
    • Activiteiten8

Kleinschalige camping met privesanitair, gezellige sfeer en supervriendelijk personeel
    Gereisd met partner in augustus 2017
    Mark van Dam, directeur-eigenaar, 10-9-2017
    Hartelijk dank voor uw prachtige review. Wat fijn dat u het zo naar de zin heeft gehad bij ons. Namens het hele Wieskamp team hartelijk dank uw review en uw verblijf. Graag tot ziens.

Mooie safaritent!

Familie De Jong/Bakker, 7-8-2017
    • Activiteiten10
    • Onderkomen9

Leuke vakantie gehad!

Het weer viel wat tegen, maar dat mocht de pret niet drukken.

Safaritent is erg mooi en verzorg. Ook heerlijke bedden.

Jammer dat er veel schaduw is bij de tent (als de zon wel schijnt 😉). De tent staat ook wat achteraf.

Verder worden er voor alle leeftijden leuke activiteiten georganiseerd. Erg leuk!!

Mooie omgeving met genoeg te doen.

Tip: Kip en snitsels eten bij Antoon!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
    Mark van Dam, directeur-eigenaar, 14-8-2017
    Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn dat u het zo naar de zin heeft gehad. Het was inderdaad jammer van het weer, maar ik ben blij dat u het ondanks dit fijn heeft gehad bij ons. Graag tot zien !.

Heerlijke rustige camping

Damsma, 23-6-2017
    • Onderkomen9

Mooi schoon rustig dichtbij centrum ideale fiets omgeving
    Gereisd met partner in juni 2017
    Mark van Dam, directeur-eigenaar, 13-7-2017
    Hartelijk dnak voro uw mooie recensie. Wij zijn blij dat u het leuk heeft gehad op het wieskamp. Graag tot een volgende keer.

we hebben het fijn gehad.

fam Pelders, 14-6-2017

Een mooie ruime kampeerplaats met eigen sanitair
    Gereisd met vrienden in mei 2017
    Mark van Dam, directeur-eigenaar, 13-7-2017
    Hartelijk dank voor uw mooie cijfer en fijne review. Fijn dat u het naar de zin heeft gehad bij ons. Graag tot ziens !

Mooie lokatie, schitterende omgeving, fijne mensen

moooooontje, 14-6-2017
    • Onderkomen10

Fijne mensen, warme ontvangst.
    Gereisd alleenreizend in juni 2017
    Mark van Dam, directeur-eigenaar, 14-6-2017
    Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Fijn dat u bij ons was en dat u het zo naar de zin heeft gehad. Wij hopen u snel weer te mogen begroeten

Wat een mooie camping!

van Druten, 11-6-2017

Prachtig prive sanitair. Warme, goede douche. Alles zeer netjes uitgevoerd.
    Gereisd met partner in juni 2017
    Mark van Dam, directeur-eigenaar, 14-6-2017
    Hartelijk dank voor uw bijzonder mooie review. Daar zijn we erg blij mee. Fijn dat u het zo naar de zin heeft gehad. Wij hopen u nogmaals te mogen begroeten.

Een echte aanrader..

Riet en Ben, 19-5-2017

Ruime plaatsen, vriendelijke ontvangst, comfortabel privé sanitair, schitterende speeltuin voor de (klein)kids, prima restaurant, mooie fietsroutes vanaf de camping. Kortom: je doet jezelf tekort als je er nooit naartoe gaat.
    Gereisd met partner in mei 2017
    Mark van Dam, directeur-eigenaar, 22-5-2017
    Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Fijn dat u het zo naar de zin heeft gehad bij ons. Ik hoop u nog een keer te mogen begroeten.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Het Wieskamp bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Wieskamp in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Wieskamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Het Wieskamp scoort een 8.74 uit 10 op basis van 95 reviews.