8,3

WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark De Twee Bruggen***** bij :

362 reviews over Vakantiepark De Twee Bruggen in het Nederlands

echte aanrader wat een ruimte en rust

koos, 21-6-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

wij waren met een gezelschap van ruim dertig ondernemers die allemaal zeer te spreken waren over de schone boerderijtjes en chalets waarin we sliepen dat was allemaal keurig voor mekaar en dan de heerlijk lunch en de volgende morgen fantastisch ontbijt beide met heerlijke streek gerechten en dan de gastvrijheid super alles netjes verzorgt en perfect voor ons om te vergaderen dit verhaal begint op een reclame uiting te lijken maar is het niet ik heb het echt zo ervaren nogmaals super en bedankt
Gereisd met vrienden in juni 2017

Superrelaxed

Wekkie, 20-6-2017
  • Onderkomen9

De Twee Bruggen is een erg leuke en gezellige camping. Met een levendig punt rondom horecagebeuren en speeltuin. We hebben in een nieuwe lodgetent gezeten. Lekker luxe kamperen. Mooi uitzicht over de natuur achter de Slinge. Familietandems gehuurd en lekker door de mooie omgeving gefietst. Terwijl kinderen lekker met modder san t spelen waren bij de zandspeeltuin, zatenwij lekker op het terras aan een biertje. We komenzéker terug!
Gereisd familie in juni 2017

Fantastisch recreatiepark, sfeervol en gezellig.

Arjan terlouw, 20-6-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Echt een top camping. Volop rust en ontspanning maar ook genoeg te doen voor de kinderen. Wij komen volgend jaar zeker terug !!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Erg leuk vakantiepark!

Ellen, 26-5-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen2

Afgelopen week hier gestaan via touroperator. We hadden een Mobile home. Mijn advies is om dit niet te boeken! Zeer oud en muf. Alles smoezelig en plakkerig. (Hoe zit het met de schoonmaak waar je voor betaald??)

Erg slechte bedden en banken. Hard aan vervanging toe.

Verder een mooi park. Aanrader.

Onze kinderen hebben zich prima vermaakt.

Zwembad is wel wat te klein voor zo'n groot park en water erg/te koud.

Wij komen zeker terug, maar niet meer in een mobile home!!

Gereisd familie in mei 2017

Adembenemend

Sjoerd, 24-5-2017
  • Onderkomen7

Wat een super leuke en geslaagde vakantie was dit, een super camping op de mooiste plek van Nederland, een super service en een mooie plek waar ik mijn vriendin ten huwelijk heb mogen vragen:)
Gereisd met partner in september 2015

Fantastisch, schoon, comfortabel en vriendelijk.

Lies de Kort, 16-5-2017
  • Onderkomen10

We waren hier met de hele familie. Het was heel comfortabel en schoon. De luxe van ieder een eigen slaapkamer met toilet douche en handdoeken. En opgemaakte bedden. Een mooie grote gezamenlijke ruimte waar je kon eten of spelletjes doen. Voor het koken was alles ruimschoots aanwezig. Als klap op de vuurpijl stuurden ze een pan die we vergeten waren kosteloos op. En de omgeving nodigt uit om te wandelen en fietsen. Kortom een plek om naar terug te gaan!
Gereisd met vrienden in april 2017

mooi verzorgd park

robert en inge, 22-4-2017
  • Onderkomen8

4 persoons chalet goed te doen met compacte rolstoel, indien 6 persoons is er een plank te leen bij de receptie om via woonkamer binnen te komen.

Was erg ruim en simpel ingericht maar wel compleet veel kastruimte, helaas geen 3 zitsbank mooi verzorgd park, schoon terrein, chalets goed centraal gelegen, supermarkt was compleet, we hadden ontbijt op vertrekdag was goeie mogelijkheid.

bij incheck handige kortingsbonnen gekregen voor o.a. supermarkt en restaurant, snackbar was matig, sauna bij binnenbad erg prijzig

Gereisd met partner in april 2017

Superfijn weekend gehad. Voelde als vakantie!!

l m, 26-3-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wij maakten gebruik van een weekend gratis kamperen, vanuit KCK. Desalniettemin werden we gastvrij ontvangen, en hebben we ook nog gebruik mogen maken van een aantal kortingsbonnen.

De omgeving is prachtig en we komen graag terug in de Achterhoek.

Gebruik je verblijf voor inkopen bij Obelink, en bezoek aan Münster.

Ja, wat niet goed was..........ik zou het niet weten. We boften met het zonnige droge weer.

Mocht het regenachtig zijn, dan is misschien een minpunt dat je buiten moet afwassen.

Gereisd met partner in maart 2017

Een geweldig verblijf in een mooie Chalet

Ron Budde, 26-3-2017
  • Onderkomen9

Zeer verrassend om deze 4 persoons- (Hooiruif) chalet binnen te komen. Een ruime leef/woonruimte , schoon en van alle nodige gemakken voorzien. Het meubilair is prima en hebben mede hierdoor een geweldig verblijf gehad.
Gereisd met partner in maart 2017

Zeer ruime plekken

Manon, 18-3-2017
  • Onderkomen8

Deze camping heeft zeer ruime plekken, dit is erg prettig. De sanitairen worden goed onderhouden en de animatie is ook fantastisch!! Wij gaan zeker nog een keer terug!
Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Twee Bruggen in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Twee Bruggen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Twee Bruggen scoort een 8.31 uit 10 op basis van 368 reviews.