Vakantiepark De Twee Bruggen *****

367 reviews over Vakantiepark De Twee Bruggen in het Nederlands

Heerlijk!

Tom, 15-9-2017
  • Onderkomen8

In de meivakantie in een chalet verbleven. Heerlijk ruim en compleet ingerichte chalet op een mooi en verzorgd park. Met het mooie weer lekker op het terras van het restaurant gegeten met uitzicht op de spelende kinderen in de speeltuin. Al met al top gehad, wij komen zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Geen kraanwater in restaurant!

Peter, 10-9-2017
  • Onderkomen7

Park is mooi aangelegd, aandacht voor het millieu. Restaurant heeft goede kaart, echter werd er pertinent Geen kraanwater aan tafel geserveerd naast een wijntje! Blamage, en het verkeerde ongastvrije voorbeeld. Desgevraagd was het antwoord waarom dit niet werd geserveerd, 'daar verdienen we niets aan'.

In de omgeving voldoende alternatieve restaurants beschikbaar.

Gereisd met vrienden in juli 2017

heerlijk in het voorseizoen mooi met prive sanitar

Hennie Ruijsch, 26-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

hoogseizoen is het druk ,in het voorseizoen niet, weinig kinderen.
Gereisd met partner in juni 2017

Willem, 23-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Heerlijke sfeer, precies wat wij zoeken voor een weekend weg. Rust, geweldige faciliteiten voor onze kinderen van 6 en 8 en een prachtige omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Niet ons ding.....

PaGe, 4-8-2017
  • Onderkomen5

Park op zich was prima, prettige ontvangst bij de receptie. Het is groot en bestaat uit allerlei verschilliende soorten "vakantie vieren". Stacaravans voor verhuur staan op stukje terrrein waar geen privacy voor de individuele caravan is. Zeker als je buiten zit op de waranda staan sommige caravans erg dicht op elkaar.

De 5 pers. caravan was voor 3 volwassenen zeer krap in het douche- en slaapgedeelte, enige luxe ontbreekt voor wie een lees(bed)lampje luxe noemt.

Ook was helaas iets van sfeerverlichting in zitgedeelte "vergeten" bij de inrichting van deze sobere onderkomens.

Gereisd met partner in juni 2017

echte aanrader wat een ruimte en rust

koos, 21-6-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

wij waren met een gezelschap van ruim dertig ondernemers die allemaal zeer te spreken waren over de schone boerderijtjes en chalets waarin we sliepen dat was allemaal keurig voor mekaar en dan de heerlijk lunch en de volgende morgen fantastisch ontbijt beide met heerlijke streek gerechten en dan de gastvrijheid super alles netjes verzorgt en perfect voor ons om te vergaderen dit verhaal begint op een reclame uiting te lijken maar is het niet ik heb het echt zo ervaren nogmaals super en bedankt
Gereisd met vrienden in juni 2017

Superrelaxed

Wekkie, 20-6-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

De Twee Bruggen is een erg leuke en gezellige camping. Met een levendig punt rondom horecagebeuren en speeltuin. We hebben in een nieuwe lodgetent gezeten. Lekker luxe kamperen. Mooi uitzicht over de natuur achter de Slinge. Familietandems gehuurd en lekker door de mooie omgeving gefietst. Terwijl kinderen lekker met modder san t spelen waren bij de zandspeeltuin, zatenwij lekker op het terras aan een biertje. We komenzéker terug!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Fantastisch recreatiepark, sfeervol en gezellig.

Arjan terlouw, 20-6-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Echt een top camping. Volop rust en ontspanning maar ook genoeg te doen voor de kinderen. Wij komen volgend jaar zeker terug !!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Erg leuk vakantiepark!

Ellen, 26-5-2017
  • Onderkomen2

Afgelopen week hier gestaan via touroperator. We hadden een Mobile home. Mijn advies is om dit niet te boeken! Zeer oud en muf. Alles smoezelig en plakkerig. (Hoe zit het met de schoonmaak waar je voor betaald??)

Erg slechte bedden en banken. Hard aan vervanging toe.

Verder een mooi park. Aanrader.

Onze kinderen hebben zich prima vermaakt.

Zwembad is wel wat te klein voor zo'n groot park en water erg/te koud.

Wij komen zeker terug, maar niet meer in een mobile home!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Adembenemend

Sjoerd, 24-5-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Wat een super leuke en geslaagde vakantie was dit, een super camping op de mooiste plek van Nederland, een super service en een mooie plek waar ik mijn vriendin ten huwelijk heb mogen vragen:)
Gereisd met partner in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Twee Bruggen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Twee Bruggen in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Twee Bruggen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Twee Bruggen scoort een 8.28 uit 10 op basis van 373 reviews.