9,1

Uitstekend

64 reviews over Camping 't Meulenbrugge in het Nederlands

Goed onderhouden camping

Lambert, 28-6-2017

Er wordt veel zorg besteed aan onderhoud van het terrein met grote plaatsen. Super schoon sanitair en altijd warm water.

Wij hebben er drie maanden doorgaans met veel plezier gestaan en genoten. Over het algemeen was alleen het geluid van het gekwetter van de vele vogels te horen. Fantastisch! Als er wat meer geluid was kwam dat vooral door de vele visites.

Maar kampeerders Vergeet niet dat U te Gast bent bij vriendelijke camping eigenaren die hun terrein beschikbaar stellen aan u om te genieten. Er zijn niet veel regels, maar houdt u aan deze regels en Maak geen Eigen regels!!! Zo wordt er bij aankomst verteld dat uw Hond aanfelijnd moet zijn! Deze regel is er voor Alle Hondenbezitters (niemand uitgezonderd). Laat uw hond Buiten de camping uit (bos aan de overkant van de weg) en maak met uw hond wandelingen door de mooie omgeving.

Kortom: laten wij (hondenbezitters) ervoor zorgen dat er nog mooie campings zoals, 't Meulenbrugge, blijven waar honden welkom zijn!!

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische camping

Sophia, 16-6-2017

Mooie grote plaatsen en schoon sanitair. Kortom schone goed onderhouden camping! Mooie grasmat dus veel maaimachine geluid! Jammer dat veel kampeerders de regels aan hun laars lappen. Vooral loslopende honden zijn een probleem. De honden worden op de camping uitgelaten en plassen op de campingplaatsen bij hun zelf en anderen. Jolanda en Hans doe er wat aan want voor andere kampeerders is dit tot ergernis. Ondanks het ergeren aan sommige medekampeerders hebben wij over het algemeen toch wel genoten op deze doorgaans rustige camping.
Gereisd met partner in mei 2017

Puike plek

Vera, 8-6-2017

Mooie camping, rust, in prachtige omgeving. Met uitzichtplaatsen en meer begroeing.
Gereisd met partner in april 2017

Prima camping!

Ruud, 7-6-2017

Gewoon goed, prettige eigenaar, ruime plaatsen, zeer schoon sanitair, prima WiFi. We zijn 2 weken geweest en hebben genoten van de prachtige omgeving.
Gereisd met partner in mei 2017

prachtlocatie

michel melis, 1-6-2017

zeer vriendelijke mensen. sanitair super proper. ruime plaatsen. een echte aanrader ! Gewoon top!!
Gereisd met partner in januari 2017

Hele mooie ruime Camping, prima schoon sanitair.

Hans, 24-2-2017

Een heel fijne Camping ruim van opzet en keurig onderhouden. Ruime staanplaatsen met elektra en water aan en afvoer. Schoon sanitair en een mooie rustige omgeving en prachtige fietsroutes.Minder prettig vind ik het douchen en warm water met een z.g. sepp kaart en dat er ook nog extra verbruikte kWh. worden berekend, maar begrijp het wel met allemaal kacheltjes in voortenten.
Gereisd met partner in april 2016

zeer verzorgde camping

H. Riksma, 2-10-2016

's ochtends komt er een bakker op het terrein, bestellen is niet nodig (niet op zondag); ruime plekken; slim systeem voor afrekenen van electriciteit; luxe douches; pasje nodig voor warm water en douche; vlakbij de plek watertappunt en afvoer; Vorden is heel dichtbij, veel wandelmogelijkheden in de buurt
Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk ontspannen, groen, vriendelijk

T.L. Bruinius, 6-9-2016

Goede gastvrouw en gastheer, camping ingericht met oog voor de natuur, mooie plaatsen, goed uitgangspunt voor wandelen en fietsen, en vooral rustig en vrij.
Gereisd met partner in augustus 2016

Hele fijne camping.

Esther, 4-7-2016

We konden met de camper maar op één plek staan omdat het grootste deel van de camping te nat was. Maar dat heeft ons niet teleurgesteld. We hebben er fantastisch gestaan. Jolanda en Hans zijn heel gastvrij. De camping ziet er heel netjes uit. Het sanitair super schoon. We wilden op de vertrekdag pas om 16.00 uur weg, konden helaas niet op de plaats blijven omdat deze aan een ander was beloofd, Maar we mochten wel op het verharde stuk achter de boerderij staan tot die tijd. Voor ons al met al de moeite waard om nog eens terug te komen.
Gereisd met partner in juni 2016

geweldige camping, mooi gelegen,

Jaap en Annie Vervaart, 30-6-2016

Naast het uitstekende onderhoud van de camping staan Jolanda en Hans altijd klaar voor hun gasten.
Gereisd met partner in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Meulenbrugge in Vorden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Meulenbrugge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Meulenbrugge scoort een 9.08 uit 10 op basis van 64 reviews.