Beoordelingen Camping 't Meulenbrugge****

't Meulenbrugge****
43 beoordelingen
Beoordelingen Camping 't Meulenbrugge****
Mosselseweg 4, 7251 KT, Vorden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Meulenbrugge**** in Vorden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Meulenbrugge**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping 't Meulenbrugge scoort een 9,1 uit 10, op basis van 43 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Meulenbrugge**** in Vorden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Meulenbrugge****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping 't Meulenbrugge**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 25 vakantiefoto's van Camping 't Meulenbrugge**** vinden. Je kunt 2 video's van Camping 't Meulenbrugge**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Camping 't Meulenbrugge**** met andere accommodaties in Vorden.
Even geduld a.u.b.

9,4
9,2
8,5
9,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Sept. 2014
"Bijzonder mooie en rustige camping."vertalen
Herman en Jeanet
10,0

06-09-2014 Sinds kort hebben we weer een caravan aangeschaft en zijn voor een "probeerweekend" naar Meulenbrugge gegaan. Wat een prachtige en vooral ruime camping. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaresse, Jolanda Pardijs. Zij en haar man Hans doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. De ruime staanplaatsen en de nieuwe sanitairgebouwen zijn geweldig. De prachtige omgeving van Vorden leent zich bij uitstek om met te fiets te verkennen.
Zoek je een rustige, comfortabele en bovenal klantvriendelijke camping dan kunnen wij Meulenbrugge van harte aanbevelen.

"Twitter beoordelingen"
08-06-2013 @GHPrenger Gezellige #bbq op pracht #camping @meulenbrugge in #Vorden. Maximaal #genieten! http://t.co/cCJPCHEcWm --- Bron: https://twitter.com/GHPrenger/status/343415032966676481
met partner, Aug. 2014
"Rustige en prettige camping"vertalen
VPF
10,0

13-08-2014 Zeer proper en modern sanitair, prettige ontvangst. Rustige camping, mooi gelegen en in de buurt van voldoende toeristische bestemmingen. Prijs/kwaliteit is zeer goed, wij stonden 5 nachten met een tent voor onder de 70 euro. Een aanrader voor iedereen (zonder kinderen).

"Voorgaande beoordeling Onwaar."vertalen
Rob Kampen
10,0

31-07-2014 Waarom voorgaande beoordelaar zijn negatieve reactie plaatst is een groot raadsel. Ikzelf ben laaiend enthousiast over deze camping. Ik heb over voorgaande klacht informatie ingezonden bij de eigenaar en het blijkt toch anders te zijn. Beoordelaar kwam pas met zijn klacht toe hij na een verblijf vertrok. Was hij eerder gekomen was er zeker een oplossing gezocht. Maar als je dan toch een klacht zou hebben, wacht er dan niet mee tot je vertrekt. Wijzelf staan op nr. 20, heel vlakbij nr. 16 en ondervinden totaal geen overlast door stank en/of lawaai. Het is en blijft gewoon een Top camping en zeker een aanrader.

"Dit nooit meer."vertalen
Steenvoorde
5,0
1,0
8,0

28-07-2014 Prima camping met vaste plaatsen. Helaas lag onze plaats (16) vlakbij de afvalhoek. Glaswerk wordt bij nacht en ontij gebracht en de stank van het afval zorgde er voor dat wij de ramen van onze camper gesloten moesten houden en dat wij niet naast de camper konden zitten. Op mijn klacht zei de beheerder " je wil ook niet weten wat de mensen weggooien" . Daarmee schoof zij het probleem wel heel erg ver van zich af,

Eigenaar Eigenaar, 28-07-2014
Eigenaar zegt:  Ik wil u bedanken voor de beoordeling maar wij begrijpen u reactie niet, u heeft op een zeer favoriete plek gestaan, deze plek is altijd bezet en wij hebben over deze plek nog nooit klachten gehad. Ook heeft u bij receptie zoals u suggereert niet aangegeven dat er klachten waren want dan was er gelijk actie ondernomen. Wij doen er alles aan om onze gasten een fijn verblijf op onze camping te geven en zoals u in de andere beoordelingen kunt lezen wordt dit meestal erg gewaardeerd. Nogmaals jammer van u reactie en wij begrijpen deze ook niet anders was er door ons wat aan gedaan.

"Super camping."vertalen
Nico
10,0

18-07-2014 We hadden door 'leuke' omststandigheden een kort verblijf maar hebben enorm genoten van de rust. Super schone camping in hele mooie omgeving. Gr. Nico

"Prima plek, zelfs plaats 16"vertalen
htslagter
9,0

03-08-2014 Wij hebben een prima tijd en plek gehad op deze camping. Plek 16 is ons heel goed bevallen. We hadden geen last van de containers, zowel qua stank als geluid. Praktische plaats om met onze honden te staan, lekker rustig en je kunt makkelijk tussendoor de camping af om de honden uit te laten. Top!

met partner, Mei 2014
"Geweldige plek in alle opzichten, een aanrader!!"vertalen
A.Schouten-van Leeu...
10,0

10-06-2014 Een ieder die rust zoekt, prachtige natuur,heel mooi fietsgebied en vooral super camping!!! super schoon sanitair,zeer vriendelijk en behulpzaam ,prijs/kwaliteit: kan niet beter.

met partner, Mei 2014
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
Arthur
9,0

03-06-2014 Zeer nette camping met goed sanitair.
vriendelijke eigenaren
mooie centrale ligging voor uitstapjes te maken naar o.a. Zutphen, Deventer, Doesburg, Doetichum en de rest van de achterhoek

met partner, Apr. 2014
"Super camping"vertalen
René
10,0

22-04-2014 Super camping voor rustzoekers. Mooie ligging en veel fietsroutes en wandelpaden. En heel schoon sanitair.
Voor kinderen is er geen vertier en er wordt niets georganiseerd betreffende animatie. Dus rustzoekers nu weet u het.

met partner, Sept. 2013
"Prachtige camping"vertalen
Marianne
10,0

29-09-2013 Erg mooie en rustig gelegen camping. Zeer grote plaatsen met verharde voortentplekken. Zeer mooi onderhouden gras. Het sanitair is prima verzorgd. Maar waarom moet je met een "creditcard" douchen. De mensen die op deze camping komen misbruiken de douches écht niet en kinderen zijn niet welkom op deze camping, dus die kunnen er ook geen bende van maken. Verder een aanrader!

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?