Camping De Haverkamp

Camping De Haverkamp
De Haverkamp
8,9

31 reviews over Camping De Haverkamp in het Nederlands

Fantastisch, een echte aanrader.

Henk en Anny Kempen, 19-8-2017

Veel campings gezien maar deze hoort bij de top.

Heel sfeervol en gemoedelijk met fantastische gastheer en vrouw.

Mooie rustige ligging, zeer ruime plekken, dit voornamelijk door de slimme indeling van het veld. (Groen in kruisen aangelegd)

Zeer schoon sanitair, mooie terras met koffie, lokale lekkernijen, pluk kruiden en lokaal gemaakt ijs. Je kunt er een kacheltje huren zodat je een 's avonds lekker bij je eigen vuurtje kan zitten.

In een woord fantastisch, aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke centrale plek om te vertoeven ....

Fam. de Boo Biesbroek van der Wal, 15-8-2017

Zutphen op fietsafstand erg leuke stad om aan te doen. Erg lekker Italiaans ijs op het centrale pleintje. Aanrader is ook om de toren te beklimmen. Prachtig uitzicht over de stad en fe Ijssel.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

We waren er voor de vierde keer: heerlijk.

fam. Willems, 13-8-2017

Gastvrije, vriendelijke en behulpzame beheerders. Prettige stemming op de camping, mede door de ruime plaatsen. Dit jaar zagen we iedere avond de zon onder gaan achter de knotwilgen. Prachtig. Sanitair is heel schoon. Gezellig terrasje bij de receptie met koffie en plaatselijk gebakken lekkernijen. Tafeltennistafel waar alle leeftijden spelen. Broodjes bakken op het kampvuur achter de camping. Groente van de zorgboerderij "om de hoek".

's Avonds kleine (kaars-)lichtjes in de boomgaard op het tentenveld. Betoverend.

Aandacht voor het kleine.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Margriet Kruik, 5-8-2017

In 1 woord fantastisch....we hebben genoten....
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super camping

D. Bos, 26-7-2017

Wij gingen voor het eerst kamperen in een eigen tent, geleend via touroperator. Wat een mooie eerste camping. De eigenaar is aardig, het sanitair is schoon en er is een familiedouche aanwezig (heel handig met jonge kinderen, incl. babybadje). Voor kinderen is er naast voetjes in het gras, een zandbak met water, glijbaan en kikkerpoel. In de omgeving is ook van alles te doen zoals het kinderstrand bij recreatiegebied Bussloo, apenheul en Julianatoren. Verder was er op de camping een huiskamer met spelletjes, tafelvoetbal en kon je koffie en thee kopen. Deze natuurcamping is een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige mooie, sfeervolle camping.

Gerrit en Mirjam Verwoert, 28-6-2017

Mooie plekken, broodjes service, schoon sanitair, koelkast, magnetron ,wasmachine, centrifuge en houtkacheltjes aanwezig. Tevens mogelijkheid om fietsen te huren. Een hele gezellige sfeervolle huiskamer. We komen volgend jaar weer terug, zo goed heeft het ons bevallen. Hartelijk ontvangst. Geen minpunten.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische camping erg vriendelijke eigenaren

Ans de vries, 26-6-2017

Hele gastvrije eigenaren, schitterende camping met keurig sanitair. Ongedwongen sfeer. Het heeft ons heel goed voldaan, zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in juni 2017

gastvrije beheerder, mooi gelegen, ruime plaatsen

k.o., 12-2-2017

gastvrije meedenkende beheerder, begin juni best fris, er waren houtkacheltjes en hout beschikbaar. het sanitair is prima, incl invaliden toilet/douche, werd prima schoongehouden.

het speelbos, de zandbak en de kikkerpoeltjes waren erg leuk voor kinderen.

grote plaatsen, geen auto's op het terrein, heel geschikt voor (kleine) kinderen.

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke plek!

Nina, 21-8-2016

We hebben 3 nachten op dit terrein gestaan en genoten van deze fijne camping. Prachtig en schoon sanitair. Een fijne tent plaats! Vriendelijke en gastvrije eigenaren, staan open om je mee te nemen in wat er allemaal te doen is. Lekkere broodjes!

Voor tieners een tafeltennistafel, voetbalspel en kampvuurmogelijkheid. Voor jonge kinderen nog veel meer. Vlakbij Bussloo, vlakbij,

Zutphen, Deventer en Apeldoorn.

Gereisd met partner in augustus 2016

Gastvrije gemoedelijke gezinscamping.

Dorathe, 15-8-2016

Wij zijn een weekendje naar de camping geweest. Bijzonder gastvrij ontvangen. Mooie plekken op tentveld tussen de appelbomen. Je kan er kachels huren om hout te stoken. Erg leuk. We komen hier zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Haverkamp in Voorst (bij Zutphen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Haverkamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Haverkamp scoort een 8.86 uit 10 op basis van 31 reviews.