Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo***

Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo***
139 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo***
Krimweg 140, 7351 TM, Hoenderloo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** in Hoenderloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo scoort een 8,0 uit 10, op basis van 139 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** in Hoenderloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 69 vakantiefoto's van Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** met andere accommodaties in Hoenderloo.
Even geduld a.u.b.

8,5
7,2
7,8
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juli 2014
"Fijn park- netjes en schoon -vriendelijke medewerk"vertalen
j. van der laan
9,0

14-07-2014 in onze vakantie week werd er plotseling een huisje naast ons verbouwd. dit was niet leuk en wij mochten onmiddellijk naar een grote bosvilla verhuizen om daar onze vakantie verder te genieten plus dat ons een heerlijke maaltijd in de boskantine aangeboden werd .Super service fijne vakantie op het park gehad.

"Twitter beoordelingen"
01-03-2014 @quinttyy_x Net terug van leuk avondje #camping #hoenderloo 😃 --- Bron: https://twitter.com/quinttyy_x/status/439897398085971968
met jonge kinderen, Juni 2014
"Wel maar nooit meer een classic huisje"vertalen
fam vos
6,0
5,0
4,0
7,0

29-06-2014 De classic huisjes zien er goor uit maar zijn wel schoon maar de donkere vloer geeft het gevoel van niet. Maar omdat ik zelf in de schoonmaak werk heb ik alles eens goed bekeken en was alles wel schoon. Daar zouden ze iets aan kunnen doen. Vooral dat het al van die donkere huisjes zijn. Verder een super vakantie gehad.

met een groep, 2014
"Super weekend gehad!"vertalen
Sabine
10,0
10,0
8,0

05-05-2014 Leuk en rustig park met erg vriendelijk personeel. Ons huisje was erg schoon wij hebben een heel leuk weekend gehad!

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Hogenboom Bungalowpa...

met vrienden, Feb. 2014
"Prima accomodaties op bosrijk park"vertalen
herman knol
8,0

03-03-2014 6-7 persoons accommodatie voldoet volledig. Prima inrichting, prima sanitair, prima bedden. Groot zat. Vriendelijk personeel, snelle receptie-afhandelingen.

Elders op het park, grootste deel, wel wat verouderde huisjes wat het geheel er wat armoedig uit doet zien. De nieuwere huisjes zien er leuk uit en zijn ons (groep van 7 vrienden) erg goed bevallen.

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
Kees Jan
8,0

05-03-2014 Bosvilla heel ruim. Goede bedden. Ziet er zeer verzorgd uit. Op park vriendelijk personeel. Waren er met onze kleinkinderen (4 t/m 6 jaar), vonden het een leuke speeltuin (vooral springkussen). 's Avonds kindertheater: Odet Kroket en Japie Slapie. Succes bij onze kleinkinderen. Geen DVD aanwezig. Veel vogels in het park!

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Heerlijk tot rust komen"vertalen
Robbertsen
8,0

24-02-2014 We zijn nu voor het derde jaar op rij in de voorjaarsvakantie naar Hoenderloo gegaan. Zowel wij als onze kinderen (4 en 6 jaar) hebben weer genoten van bos en hei (zelfs herten gezien!), de ruime bosvilla en de vele mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving.

De medewerkers zijn erg vriendelijk en het park is goed onderhouden.
Het park is lekker rustig en prachtig gelegen, je hoort en ziet veel vogels. Wanneer je de Krimweg oversteekt loop je zo over de heide het bos in.

met partner, Feb. 2014
"Leuke week op de Veluwe"vertalen
L.C. Rempt
7,0

13-02-2014 Het huisje (Classic) is wel wat gedateerd, maar wel knus en netjes. Vriendelijke receptie. De omgeving is natuurlijk prachtig om te fietsen en te wandelen

"Onbezoedelde nostalgie"vertalen
Ringo Van Oost
8,0

02-01-2014 Het gebeurt maar zelden dat je bijna 40 jaar nadat je als kind ergens verblijft, je exact hetzelfde gevoel overhoudt als toen. Dat overkwam me dit jaar toen ik mijn kinderen het rustige, sferige en ideaal gelegen park in Hoenderloo mocht laten kennen, net zoals mijn ouders dat hadden gedaan. Nog steeds even charmante, die driehoekige huisjes. De herkenbare geur van loof- en naaldbossen. Zeer vriendelijke bediening. De Hoge Veluwe vlakbij voor heerlijk wandelen en fietsen en Apenheul op 15 minuten voor een unieke ervaring. Volgende keer doen we het klimbos maar park Hoenderloo blijft een budget- en kindvriendelijke topper.

met partner, Nov. 2013
"Lekker rustig vakantiepark!"vertalen
n_bondt
7,0

25-11-2013 De Classic-huisjes zijn niet zo nieuw meer, maar ons huisje was netjes onderhouden, goed schoon en alles wat we nodig hadden zat er in. Heerlijke douche! Als we een minpuntje moeten noemen: op de steenkoude vloer zou (in de winter) wel een dik tapijt mogen liggen.

Het park ligt prachtig middenin de bossen en op fietsafstand van het dorp Hoenderloo.

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Prachtig park"vertalen
p.postma
9,0

28-10-2013 het park ligt in een mooie omgeving, je zit overal dicht bij, bv juliana dorp, apenheul en de hoge veluwe. Wij hadden een bosvilla met 6 pers, erg netjes en schoon, een aanrader.Personeel erg behulpzaam

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?