Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo***

Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo***
157 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo***
Krimweg 140, 7351 TM, Hoenderloo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** in Hoenderloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo scoort een 8,2 uit 10, op basis van 157 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** in Hoenderloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 74 vakantiefoto's van Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** met andere accommodaties in Hoenderloo.
Even geduld a.u.b.

8,3
7,5
7,9
8,0
Toon score en beoordelingen van:
"Fantastische plek"vertalen
Kim
10,0

01-10-2014 Het is een geweldig park! de receptie medewerkers zijn zeer vriendelijk en zijn zeer snel met oplossingen! Wij komen hier met plezier terug en raden het iedereen aan om naar bungalowpark Hoenderloo te komen voor een hele leuke en fijne vakantie om erg van je rust te genieten en mochten er tijdens het verblijf vragen zijn staan de receptiemedewerkers voor je klaar! Ook het eten in de boskantine is super lekker en zijn super vriendelijk ook de koks en de prijskwaliteit heeft uitstekende verhouding ! Ik raad aan om hier een hapje te gaan eten!!!

"Twitter beoordelingen"
01-03-2014 @quinttyy_x Net terug van leuk avondje #camping #hoenderloo 😃 --- Bron: https://twitter.com/quinttyy_x/status/439897398085971968
Met oudere kinderen, Sept. 2014
"Heel goed, voor herhaling vatbaar"vertalen
frans assendelft

30-09-2014 prachtige accommodatie Parkvilla , volledig de prijs waard

"Fijn park"vertalen
E. Westerhout
9,0

22-09-2014 Ondanks dat ons onderkomen dit keer, de Classic: Marjolein, niet helemaal 100% was (donker ingericht, en enkele mankementen)is dit een prima park. De medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en reageren snel met oplossingen. De technische dienst komt snel opdagen om een probleem te verhelpen. Een handleiding voor de wifi zou welkom zijn, maar de hulp van de medewerkers was wel doeltreffend.

De ligging is geweldig en er is voldoende privacy ondanks de vele huisjes op het park. Er is een prima restaurant gerund door de medewerkers zelf met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Van hier uit kan je prima per (electrische) fiets de Veluwe verkennen, een prachtige omgeving om in te vertoeven.

"Mooi, gezellig vakantiepark"vertalen
G. T Schroots-Neder...
9,0

15-09-2014 Bungalowpark Hoenderloo is een gezellig, mooi park voor een vakantie 'in eigen land'

Met partner, Sept. 2014
"Heerlijk ontspannen midden in de natuur"vertalen
Karel
8,0

08-09-2014 Samen met mijn vriendin, heb ik een midweek doorgebracht in de nazomer op Bungalowpark Hoenderloo. Het park ligt midden in de natuur. Als je het park uitloopt, loop je zo de Veluwe in waar je heerlijk kan wandelen en genieten van de natuur. Er diverse wandel en fietsroutes in de buurt. Daarnaast zijn er diverse mogelijkheden om uitstapjes te maken zoals diverse musea, dierentuinen, Nationaal Park de Hoge Veluwe, pretparken en andere bezigheden. Op de site van het bungalowpark, bij de receptie en in de folder die je ontvangt krijg je ruime informatie wat er in de buurt te beleven is. Er zijn verschillende accommodaties met een verschil in luxe. De bosvilla was prima vertoeven met voldoende voorzieningen, genoeg privacy en het was schoon. Toen wij er waren was het heerlijk rustig, mede omdat het park autovrij is (enkel in/uitladen). Er liepen daardoor ook overal leuke konijnen rond. De prijs/kwaliteitverhouding was zeker goed vergeleken met andere parken en wij zijn goed geholpen.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Super mooie en gastvrije omgeving"vertalen
daphne
10,0

07-09-2014 Mooi bungalowpark gelegen in de prachtige natuur. Goede service en vriendelijk personeel. Ik zou zo weer terug gaan!

"Mooie en ruime bungalows."vertalen
D.J. van der Sluijs
7,0
8,0

25-08-2014 Voor kinderen is het prima, voor volwassenen is er weinig te doen, maar als je van rust houdt, prima.
De weg rondom de bungalows mag wel een keer worden aangepakt.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Ontmoet de natuur vanuit je gezellige bungalow"vertalen
Fam. Wardekker
10,0

31-08-2014 Je voelt je meteen al welkom bij de ontvangst aan de receptie. Het huisje is overzichtelijk en schoon en we hebben meteen alles snel uitgepakt voor een rondje zwemmen. Of het nou bewolkt is of zon, met de overkapping over het bad kan je er altijd terecht. Zo'n eerste dag is fijn om dan niet te hoeven koken. Wij gaan dan gezellig eten bij de boskantine. Lekker eten en je ziet dat de kok er ook plezier in heeft. Dat wordt dan een Veluws stoofpotje, het favoriete gerecht van mijn zoon.

Met partner, Aug. 2014
"Prima vakantiepark"vertalen
Joop Liefaard
7,0
8,0

23-09-2014 We komen al een aantal jaren tijdens de zomer op dit vakantiepark en vinden het daar prima. Goede bungalows, zeer vriendelijk personeel, goed restaurant, rust ...wat wil je nog meer.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Verschrikkelijk smerig"vertalen
Engels
4,0
2,0
1,0
1,0

28-08-2014 Zeer vies huisje bij aankomst.
Honden haren vliegen je om de oren.
Lekker met 2 Asma patiënten tussen de stof zitten en slapen.
Vloeren waren te smerig voor woorden en zelf het carpet was smerig willen ze terwijl je net aangekomen bent en wilt gaan eten een medewerker langs sturen om te komen stofzuigen.?! Hoe gek wil je het hebben?
Zit je buiten te eten loopt er ineens een vreemde man door de tuin een beetje bultjes van de konijnen dicht te stampen.
En een traphekje aanwezig?! Een plank voor boven aan de trap is het.

Aanraden doe ik niet!!!

Eten was niet eens goed. Maar daar kregen we dan wel nieuwe voor gebracht een plus puntje dan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?