Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo***

Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo***
136 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo***
Krimweg 140, 7351 TM, Hoenderloo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** in Hoenderloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo scoort een 8,0 uit 10, op basis van 136 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** in Hoenderloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 69 vakantiefoto's van Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** met andere accommodaties in Hoenderloo.
Even geduld a.u.b.

8,5
7,2
7,8
6,3
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Feb. 2014
"Prima accomodaties op bosrijk park"vertalen
herman knol
8,0

3-3-2014 6-7 persoons accommodatie voldoet volledig. Prima inrichting, prima sanitair, prima bedden. Groot zat. Vriendelijk personeel, snelle receptie-afhandelingen.

Elders op het park, grootste deel, wel wat verouderde huisjes wat het geheel er wat armoedig uit doet zien. De nieuwere huisjes zien er leuk uit en zijn ons (groep van 7 vrienden) erg goed bevallen.

"Twitter beoordelingen"
1-3-2014 @quinttyy_x Net terug van leuk avondje #camping #hoenderloo 😃 --- Bron: https://twitter.com/quinttyy_x/status/439897398085971968
met jonge kinderen, Feb. 2014
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
Kees Jan
8,0

5-3-2014 Bosvilla heel ruim. Goede bedden. Ziet er zeer verzorgd uit. Op park vriendelijk personeel. Waren er met onze kleinkinderen (4 t/m 6 jaar), vonden het een leuke speeltuin (vooral springkussen). 's Avonds kindertheater: Odet Kroket en Japie Slapie. Succes bij onze kleinkinderen. Geen DVD aanwezig. Veel vogels in het park!

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Heerlijk tot rust komen"vertalen
Robbertsen
8,0

24-2-2014 We zijn nu voor het derde jaar op rij in de voorjaarsvakantie naar Hoenderloo gegaan. Zowel wij als onze kinderen (4 en 6 jaar) hebben weer genoten van bos en hei (zelfs herten gezien!), de ruime bosvilla en de vele mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving.

De medewerkers zijn erg vriendelijk en het park is goed onderhouden.
Het park is lekker rustig en prachtig gelegen, je hoort en ziet veel vogels. Wanneer je de Krimweg oversteekt loop je zo over de heide het bos in.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Hogenboom Bungalowpa...

met partner, Feb. 2014
"Leuke week op de Veluwe"vertalen
L.C. Rempt
7,0

13-2-2014 Het huisje (Classic) is wel wat gedateerd, maar wel knus en netjes. Vriendelijke receptie. De omgeving is natuurlijk prachtig om te fietsen en te wandelen

"Onbezoedelde nostalgie"vertalen
Ringo Van Oost
5,0

2-1-2014 Het gebeurt maar zelden dat je bijna 40 jaar nadat je als kind ergens verblijft, je exact hetzelfde gevoel overhoudt als toen. Dat overkwam me dit jaar toen ik mijn kinderen het rustige, sferige en ideaal gelegen park in Hoenderloo mocht laten kennen, net zoals mijn ouders dat hadden gedaan. Nog steeds even charmante, die driehoekige huisjes. De herkenbare geur van loof- en naaldbossen. Zeer vriendelijke bediening. De Hoge Veluwe vlakbij voor heerlijk wandelen en fietsen en Apenheul op 15 minuten voor een unieke ervaring. Volgende keer doen we het klimbos maar park Hoenderloo blijft een budget- en kindvriendelijke topper.

met partner, Nov. 2013
"Lekker rustig vakantiepark!"vertalen
n_bondt
7,0

25-11-2013 De Classic-huisjes zijn niet zo nieuw meer, maar ons huisje was netjes onderhouden, goed schoon en alles wat we nodig hadden zat er in. Heerlijke douche! Als we een minpuntje moeten noemen: op de steenkoude vloer zou (in de winter) wel een dik tapijt mogen liggen.

Het park ligt prachtig middenin de bossen en op fietsafstand van het dorp Hoenderloo.

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Prachtig park"vertalen
p.postma
9,0

28-10-2013 het park ligt in een mooie omgeving, je zit overal dicht bij, bv juliana dorp, apenheul en de hoge veluwe. Wij hadden een bosvilla met 6 pers, erg netjes en schoon, een aanrader.Personeel erg behulpzaam

met partner, Okt. 2013
"Zeer mooi park en zeer vriendelijk personeel"vertalen
frans
10,0

19-10-2013 wij zijn een midweek geweest van 14 okt tot en met 18 okt en zijn zeer tevreden over het park het is een heel mooi park met prachtige omgeving Ook de huisjes zijn erg mooi en schoon Kortom een echte aanrader om hier naar toe te gaan, Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam vandaar dat wij zeer erg tevreden zijn Ook is het park in de avond goed verlicht Dus echt een top adres voor iedereen.

met oudere kinderen, Okt. 2013
"Leuke en schone bungalow"vertalen
Familie van Damme
7,0

21-10-2013 We hadden een classic bungalow voor 4 personen met 3 slaapkamers en 5 bedden. de bungalow was netjes schoongemaakt. Het was niet erg groot maar wel knus en gezellig. De bedden waren boxsprings die niet zo breed en lang waren maar wel goed lagen. Aan de buitenkant zien de bungalows er wat vreemd uit met die golfplaten aan de zijkant, maar binnen valt het reuze mee. De douche werkte prima en de verwarming ook. Al met al een leuke midweek voor een gunstige prijs.

met oudere kinderen, Okt. 2013
"Schitterende ligging in bosrijke omgeving"vertalen
nicole
6,0
7,0

21-10-2013 Prima park in een mooie groene omgeving .. Schitterend bosrijk gebied
Bosvilla is mooi en ruim.. Schitterende ligging. Ruime slaapkamers
Zwembad is TE koud !!! Jammer .. dan beter vermelden dat dit koud is of sluiten in herfst/wintermaanden
Al met al een mooi park voor een natuurvakantie.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?