Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo***

Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo***
148 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo***
Krimweg 140, 7351 TM, Hoenderloo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** in Hoenderloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo scoort een 8,1 uit 10, op basis van 148 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** in Hoenderloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 70 vakantiefoto's van Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** met andere accommodaties in Hoenderloo.
Even geduld a.u.b.

8,2
7,4
7,8
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Mooie en ruime bungalows."vertalen
D.J. van der Sluijs
8,0

25-08-2014 Voor kinderen is het prima, voor volwassenen is er weinig te doen, maar als je van rust houdt, prima.
De weg rondom de bungalows mag wel een keer worden aangepakt.

"Twitter beoordelingen"
01-03-2014 @quinttyy_x Net terug van leuk avondje #camping #hoenderloo 😃 --- Bron: https://twitter.com/quinttyy_x/status/439897398085971968
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Ontmoet de natuur vanuit je gezellige bungalow"vertalen
Fam. Wardekker
10,0

31-08-2014 Je voelt je meteen al welkom bij de ontvangst aan de receptie. Het huisje is overzichtelijk en schoon en we hebben meteen alles snel uitgepakt voor een rondje zwemmen. Of het nou bewolkt is of zon, met de overkapping over het bad kan je er altijd terecht. Zo'n eerste dag is fijn om dan niet te hoeven koken. Wij gaan dan gezellig eten bij de boskantine. Lekker eten en je ziet dat de kok er ook plezier in heeft. Dat wordt dan een Veluws stoofpotje, het favoriete gerecht van mijn zoon.

"Verschrikkelijk smerig"vertalen
Engels
4,0
2,0
1,0
1,0

28-08-2014 Zeer vies huisje bij aankomst.
Honden haren vliegen je om de oren.
Lekker met 2 Asma patiënten tussen de stof zitten en slapen.
Vloeren waren te smerig voor woorden en zelf het carpet was smerig willen ze terwijl je net aangekomen bent en wilt gaan eten een medewerker langs sturen om te komen stofzuigen.?! Hoe gek wil je het hebben?
Zit je buiten te eten loopt er ineens een vreemde man door de tuin een beetje bultjes van de konijnen dicht te stampen.
En een traphekje aanwezig?! Een plank voor boven aan de trap is het.

Aanraden doe ik niet!!!

Eten was niet eens goed. Maar daar kregen we dan wel nieuwe voor gebracht een plus puntje dan.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Hogenboom Bungalowpa...

"Prima"vertalen
fam K.Niehof
8,0

18-08-2014 onze kinderen hebben genoten aardige meiden ilse en aukje van animatie team.Aardige personeel. Een keer moesten we lang wachten op het eten maar het was wel de moeite waard.

"Geweldig genoten!"vertalen
Kochanowski
7,0

02-08-2014 Het is hier harstikke leuk, er een een leuk speeltuintje voor de kids en ze kunnen lekker zwemmen het huisje ziet er netjes verzorgd uit ook is er een leuk animatieteam en hoe dan ook je moet er zelf wat van maken met elkaar, ik zeg goed vakantiepark!!!

met een groep, Juli 2014
"Fantastisch park, met geweldig restaurant!"vertalen
Tessa
10,0

27-08-2014 Onze vakantie op bungalowpark Hoenderloo was heerlijk, fijn huisje, mooie omgeving, goede service bij de balie met veel informatie over allerlei activiteiten op de Veluwe en leuke activiteiten voor kinderen op het park. Wat ons ook aangenaam verraste was restaurant de Boskantine. Heerlijk eten en goede bediening. Wij komen zeker terug!

Juli 2014
"Mooi park en mooi huisje"vertalen
Michel
8,0

28-07-2014 Vakantie park hoendeloo vonden wij top .huisje keurig ligging super .
Met 7 personen geweest .mooie omgeving zeer behulpzaam .
Een min puntje is we zaten met 7 personen in een huisje maar de koelkast was wel erg aan de kleine kant.gelukkig hebben ze deze klacht/melding vaker gehad .

met partner, Juli 2014
"Fijn park- netjes en schoon -vriendelijke medewerk"vertalen
j. van der laan
9,0

14-07-2014 in onze vakantie week werd er plotseling een huisje naast ons verbouwd. dit was niet leuk en wij mochten onmiddellijk naar een grote bosvilla verhuizen om daar onze vakantie verder te genieten plus dat ons een heerlijke maaltijd in de boskantine aangeboden werd .Super service fijne vakantie op het park gehad.

met oudere kinderen, Juni 2014
"Lekker opnieuw geboekt"vertalen
A.v.walchren
10,0

30-08-2014 Fietsen, wandelen en veel te doen in de groenste stad van Nederland: Apeldoorn

met jonge kinderen, Juni 2014
"Wel maar nooit meer een classic huisje"vertalen
fam vos
5,0
4,0
7,0

29-06-2014 De classic huisjes zien er goor uit maar zijn wel schoon maar de donkere vloer geeft het gevoel van niet. Maar omdat ik zelf in de schoonmaak werk heb ik alles eens goed bekeken en was alles wel schoon. Daar zouden ze iets aan kunnen doen. Vooral dat het al van die donkere huisjes zijn. Verder een super vakantie gehad.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?