Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo***

Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo***
153 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo***
Krimweg 140, 7351 TM, Hoenderloo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** in Hoenderloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo scoort een 8,1 uit 10, op basis van 153 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** in Hoenderloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 74 vakantiefoto's van Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Hogenboom Bungalowpark Hoenderloo*** met andere accommodaties in Hoenderloo.
Even geduld a.u.b.

8,2
7,4
7,8
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2014
"Mooi, gezellig vakantiepark"vertalen
G. T Schroots-Neder...
9,0

15-09-2014 Bungalowpark Hoenderloo is een gezellig, mooi park voor een vakantie 'in eigen land'

"Twitter beoordelingen"
01-03-2014 @quinttyy_x Net terug van leuk avondje #camping #hoenderloo 😃 --- Bron: https://twitter.com/quinttyy_x/status/439897398085971968
met partner, Sept. 2014
"Heerlijk ontspannen midden in de natuur"vertalen
Karel
8,0

08-09-2014 Samen met mijn vriendin, heb ik een midweek doorgebracht in de nazomer op Bungalowpark Hoenderloo. Het park ligt midden in de natuur. Als je het park uitloopt, loop je zo de Veluwe in waar je heerlijk kan wandelen en genieten van de natuur. Er diverse wandel en fietsroutes in de buurt. Daarnaast zijn er diverse mogelijkheden om uitstapjes te maken zoals diverse musea, dierentuinen, Nationaal Park de Hoge Veluwe, pretparken en andere bezigheden. Op de site van het bungalowpark, bij de receptie en in de folder die je ontvangt krijg je ruime informatie wat er in de buurt te beleven is. Er zijn verschillende accommodaties met een verschil in luxe. De bosvilla was prima vertoeven met voldoende voorzieningen, genoeg privacy en het was schoon. Toen wij er waren was het heerlijk rustig, mede omdat het park autovrij is (enkel in/uitladen). Er liepen daardoor ook overal leuke konijnen rond. De prijs/kwaliteitverhouding was zeker goed vergeleken met andere parken en wij zijn goed geholpen.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Super mooie en gastvrije omgeving"vertalen
daphne
10,0

07-09-2014 Mooi bungalowpark gelegen in de prachtige natuur. Goede service en vriendelijk personeel. Ik zou zo weer terug gaan!

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Hogenboom Bungalowpa...

"Mooie en ruime bungalows."vertalen
D.J. van der Sluijs
8,0

25-08-2014 Voor kinderen is het prima, voor volwassenen is er weinig te doen, maar als je van rust houdt, prima.
De weg rondom de bungalows mag wel een keer worden aangepakt.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Ontmoet de natuur vanuit je gezellige bungalow"vertalen
Fam. Wardekker
10,0

31-08-2014 Je voelt je meteen al welkom bij de ontvangst aan de receptie. Het huisje is overzichtelijk en schoon en we hebben meteen alles snel uitgepakt voor een rondje zwemmen. Of het nou bewolkt is of zon, met de overkapping over het bad kan je er altijd terecht. Zo'n eerste dag is fijn om dan niet te hoeven koken. Wij gaan dan gezellig eten bij de boskantine. Lekker eten en je ziet dat de kok er ook plezier in heeft. Dat wordt dan een Veluws stoofpotje, het favoriete gerecht van mijn zoon.

"Verschrikkelijk smerig"vertalen
Engels
4,0
2,0
1,0
1,0

28-08-2014 Zeer vies huisje bij aankomst.
Honden haren vliegen je om de oren.
Lekker met 2 Asma patiënten tussen de stof zitten en slapen.
Vloeren waren te smerig voor woorden en zelf het carpet was smerig willen ze terwijl je net aangekomen bent en wilt gaan eten een medewerker langs sturen om te komen stofzuigen.?! Hoe gek wil je het hebben?
Zit je buiten te eten loopt er ineens een vreemde man door de tuin een beetje bultjes van de konijnen dicht te stampen.
En een traphekje aanwezig?! Een plank voor boven aan de trap is het.

Aanraden doe ik niet!!!

Eten was niet eens goed. Maar daar kregen we dan wel nieuwe voor gebracht een plus puntje dan.

"Prima"vertalen
fam K.Niehof
8,0

18-08-2014 onze kinderen hebben genoten aardige meiden ilse en aukje van animatie team.Aardige personeel. Een keer moesten we lang wachten op het eten maar het was wel de moeite waard.

met partner, Aug. 2014
"Mooie bosvilla, maar niet geheel autovrij park"vertalen
Inge
6,0

05-09-2014 Wij verbleven in een bosvilla achter op het park. De bungalow op zich was prima. Je hoort wel geluid van de achterliggende weg . Jammer genoeg lagen onze bosvilla en het terras in de schaduw van de bomen (is niet bij alle villa's het geval). Geheel autovrij is het park niet, mindervaliden mogen met de auto het park op. Het eten in de boskantine is lekker, alleen je moet veel geduld hebben, wij hebben na bestelling 3 kwartier op het eten zitten wachten.

"Geweldig genoten!"vertalen
Kochanowski
7,0

02-08-2014 Het is hier harstikke leuk, er een een leuk speeltuintje voor de kids en ze kunnen lekker zwemmen het huisje ziet er netjes verzorgd uit ook is er een leuk animatieteam en hoe dan ook je moet er zelf wat van maken met elkaar, ik zeg goed vakantiepark!!!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Ontzettend gastvrij park, mooi gelegen"vertalen
Diana van der Land
7,0

10-09-2014 De accommodatie zelf is verouderd maar netjes en schoon. We hebben heerlijk geslapen! Door een zwijnen invasie dagelijks ons tuintje omgewoeld. Wij vonden dat wel wat toevoegen aan het vakantie gevoel. De ontvangst bij de receptie is buitengewoon gastvrij en behulpzaam. Voor ons een super vakantie in eigen land gewest. Zwembad prima, speeltuintje prima. Park zelf prima. Minigolfbaan wel aan vernieuwing toe, maar evengoed plezier aan beleefd.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?