8,8

Uitstekend

93 reviews over Hotel Boetiek BonAparte in het Nederlands

Super verzorgd

yvonneanoniem, 2-6-2017

De kamers schijnen erg te verschillen, ik had kamer 104 met prachtig uitzicht op de tuin en een fijn balkon met zitje. Kamers waren van alle standaard gemakken voorzien, goede bedden, flatscreen tv, zitje, bureau. Ook was er een fohn aanwezig.

We waren hier zakelijk enkele dagen met een groep. Het personeel stond letterlijk dag en nacht voor ons klaar. Soms zaten we van 's morgens vroeg tot diep in de nacht te brainstormen, maar het personeel kwam steeds langs voor een natje en een droogje en heeft geweldig voor ons gezorgd. Ook ontbijt, lunch en diner waren prima verzorgd, genoeg keus en heerlijk eten. We hebben een intensieve week gehad, maar het vriendelijke personeel van schoonmaak tot bediening tot receptie heeft ons verblijf zeer aangenaam gemaakt, bedankt!

Gereisd zakelijk in juni 2017

Een prima hotel op een mooie locatie.

K. Loman, 28-5-2017

Het is een sfeervol hotel met vriendelijk personeel. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant. In de tuin aan de achterzijde kom je helemaal tot rust.
Gereisd met partner in mei 2017

Super verblijf!!

Dorien, 10-5-2017

Mooie, ruime en schone kamer met vernieuwde badkamer. Super vriendelijk personeel. We hebben een heerlijk drie gangen diner gehad in het sfeervolle restaurant. Buiten op het terras kun je lekker in het zonnetje zitten. Het hotel staat in een prachtige bosrijke omgeving met vele wandel en fietsroutes. Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Gereisd met vrienden in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Boetiek BonAparte bij :

superfijn en sfeervol hotel/restaurant!

Sheel, 9-5-2017

Boetiekhotel BonAparte in Lochem is ons erg goed bevallen! Heerlijk tot rust gekomen en wij en de kinderen werden gastvrij ontvangen! Het eten in hun eigen restaurant is top. De algehele sfeer is huiselijk en prettig.
Gereisd familie in mei 2017

Prachtig hotel

Tesca, 7-5-2017

Heerlijk verblijf gehad in dit prachtig hotel! Complimenten! Mooie huiselijke inrichting, ruime schone kamers, heerlijk eten, gezellige bar, prachtige omgeving, kortom een aanrader!!!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Matig onderkomen en te overgewaardeerd.

Theo, 7-5-2017

De omgeving (Lochem) van het hotel is geweldig. Uitstraling aan buitenzijde beloofd veel maar ligt aan doorgangsweg. Arrangementen zijn duurder dan de losse elementen apart boeken. Prijzen varieren van dag tot dag.

De kamers hebben houten vloeren wat kraakt onder en boven je. Het eten is matig qua smaak en samenstelling. Iedere wens is meerprijs. Het zwembad is een poedelbadje. Kamers met dezelfde naam (Boutique) hebben verschillende kwaliteitsaspecten. Ontbijt in de ochtend is rommelig en tafels worden niet afgeruimd.

Gereisd met partner in mei 2017

Super hotel

Mieke van Hees, 24-4-2017

We zijn hier voor twee nachten geweest en het was in één woord super, hartelijk ontvangst, super personeel, goede keuken, en kamer was ook helemaal top, we hadden een tuinkamer, omdat ons hondje mee was, ook die werd in de watten gelegd, als wij gingen dineren, werd er voor hem een kussentje neergelegd op de grond, en kreeg hij meteen een bakje water, ook kreeg hij wat te knabbelen, dit was echt heel leuk. Er was maar 1 min puntje, en dat was het plancet boven de wasbak in de badkamer, die zat veel te dicht boven de kraan, omdat die heel erg zwaar open ging (hendel moest naar boven) moest je uitkijken dat je niet tegen het glazen plaatje aan kwam, want die zou er dan zo af vliegen. Voor de rest hebben we een geweldig weekend gehad en komen hier zeker terug, al zou het alleen maar voor het overheerlijke twentse honing tripel biertje zijn.
Gereisd met partner in april 2017

Wéér fantastisch genoten vh team hotel BonAparte

Fam. Happe / Fam. Klomp, 20-4-2017

Als men gaat voor een zeer betrokken team in een fantastisch familie hotel met een heerlijke zweem historie dan is dit de place to be. Prima faciliteiten met zwembad en sauna, gezellige zitjes zowel binnen als buiten en prima mogelijkheid tot huren van (elektrische) fietsen. Veel aandacht voor sfeer en het welzijn van de gasten.

Er wordt super meegedacht over dieet door alle betrokkenen voor een ziek familielid. Dankzij dit alles konden we met z'n allen geweldig genieten en de ziekte even loslaten... chapeau!!! Voor ons zijn het heel waardevolle dagen geworden. Met veel dank aan Harm, Tony en het hele team. We zijn blij dat wij jullie gast mochten zijn.

We komen zeker weer aan voor een heerlijk verblijf.

We kunnen geen verbeteringen bedenken. Een toplocatie. Ps dit is een geheimtip.

Gereisd met vrienden in april 2017

Gewoon goed!

Arton Overpelt, 19-3-2017

Leuk sfeervol en gezellig hotel met een mooi restaurant. De deur uit loop je zo de Lochemse Berg op en kun je een leuke wandeling maken. Het personeel is werkelijk top en de service is super! De kamers zijn wat gedateerd maar dat hoort bij zo'n hotel in een ouder pand. Het eten is goed en wij hadden een verrassingsmenu wat goed was! Hadden het zo zelf gekozen kunnen hebben. De bar is ietwat vreemd opgezet met weinig losse tafels en een dependance aan de andere kant van de gang. Wij zaten liever in het restaurant te borrelen. Tevens waren er twee groepen feestgangers wat de keuze tot de bar sterk beperkte. Het ontbijt is goed echter wel vroeg opstaan; van 8 tot 10. Ruime keuze en warm. Aanvulling geschiedt continue. Kortom een goed hotel met voortreffelijk personeel!
Gereisd met partner in maart 2017

fantastisch

patrick en annette, 2-3-2017

alles supergoed / mooie kamers / vriendelijk personeel / lekker eten

een plaats om gewoonweg terug te komen

Gereisd met partner in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Boetiek BonAparte bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boetiek BonAparte in Barchem (bij Lochem), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boetiek BonAparte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boetiek BonAparte scoort een 8.81 uit 10 op basis van 93 reviews.