Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem

Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem
Boetiek Hotel BonAparte – Lochem
8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem bij:

100 reviews over Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem in het Nederlands

In 1 woord heerlijk!!

Leendert Kapitein, 21-9-2017

Wat men echt moet weten is dat het goed vertoeven in Barchem. We hebben genoten van de gehele ervaring. Van het restaurant tot aan het zwembad, alles verzorgd door het kundige personeel.
Gereisd met partner in september 2017

Eén keer, nooit weer!

Marijke, 3-9-2017

Erg jammer dat het personeel bij de receptie niet is opgeleid om te gaan met feedback. Hele vreemde uitspraken die ik nu, een jaar na dato naast me neer kan leggen. Uit eerdere recenties, lees ik, wordt dit herkend.

Jammer voor het andere personeel, die erg hun best doen maar hier toch mee worden besmet. Verder gedateerde kamers.

Prima personeel bij het restaurant, lekker eten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Team BonAparte, Eigenaar, 20-9-2017
Beste Marijke, allereerst wil ik je heel hartelijk danken voor je review. Wat ontzettend jammer dat jullie verblijf niet heel voldaan aan de verwachtingen. BonAparte is nog niet zo heel lang geleden helemaal opnieuw gestart met nieuwe eigenaren. Wij vermoeden dat dit nog voortkomt uit de oude situatie op onze locatie. Na de herstart is er een compleet nieuw team aangesteld. En wij hebben geen receptiemedewerkers meer. Dit zijn taken die al onze medewerkers samen oppakken onder supervisie van onze sales manager. Dit doen ze in samenwerking met de restaurant medewerkers. Feedback wordt heel erg serieus behandeld in onze overleg structuur. Het voorval dat u omschrijft is ons niet bekend. Maar we willen indien gewenst heel graag een passende oplossing voor u verzinnen. Alles om u weer een fantastisch gevoel te geven over ons vernieuwde Boetiek hotel BonAparte. Ook van gedateerde kamers is geen sprake meer, na de heropening zijn alle kamers voorzien van een complete restyling. U bent meer dan welkom om eens te komen ervaren. En stuurt u ons gerust een e-mail op sales@hotelbonaparte.nl. We nemen graag het vervelende gevoel bij u weg.

Super goede lokatie zeer vriendelijke jongens en

Joop dunning, 25-8-2017

Zeer gastvrij schone kamers en ook een gezellige uitstraling echt een aanrader om er lekker even tussen uit te gaan goed restaurant en lekker zwembad sauna super ik kan geen negatief woord er over zeggen
Gereisd met partner in februari 2017

Prima hotel voor een kort verblijf, zeer gastvrij.

HGB, 20-8-2017

De faciliteiten van het hotel waren goed.

Er is airco op de kamer aanwezig.

De TV voorziening op de kamer was echter niet meer van deze tijd evenals de wekkerradio die kan zo het museum in.

Het ontbijt was prima.

We hebben geen gebruik gemaakt van het diner.

Verder is het raadzaam om wat tegels of bestrating in het fietsenhok neer te leggen, het was nu erg vies zeker met regen.

Gereisd met partner in augustus 2017

aanrader voor families

familie Boertien-Luckassen, 18-8-2017

Samen met zoon en schoondochter genoten van een arrangement, was een cadeau voor onze trouwdag.

Genoten van de omgeving en de vriendelijke mensen, zowel in de omgeving als de medewerkers van het hotel. En heerlijk gegeten in het restaurant, alleen daarvoor komen we zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Paradijs voor een gastronoom

Chris Boertien, 18-8-2017

Omdat mijn ouders 40 jaar getrouwd waren hadden we hen getrakteerd op een arrangement. Voor ons ook een arrangement geboekt want dat vonden ze veel gezelliger. En of het gezellig was.

Het hotel biedt vele faciliteiten zoals wandel- en fietsroutes (mooie routes mogen wij uit ervaring zeggen), zwembad en sauna (heerlijk vertoeven na een actieve dag).

Maar wat ons nog het meest heeft verrast was het restaurant. Onderdeel van het arrangement was een diner met drie gangen menu. De kaart bood meer dan voldoende keuze, hadden we alles willen proberen dan hadden we wel een paar weken langer benodigd, en nog belangrijker, de smaak en presentatie van de gerechten was uitstekend te noemen. Zelden zo lekker en gevarieerd gegeten.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Arrengement geboekt maar losse elementen goedkoper

Roy, 9-8-2017

Extra tuinkamer geboekt en dus alleen last van de bar klanten en doorgang

naar zwembad. Kwaliteit eten fantastisch maar te weinig keus voor langer verblijf

in het 3 gangen diner. Rare bedoeling met extra bij betalingen om a la carte te eten.

Je hebt keuze uit het 3 gangenmenu van 24,50 dus voor keuze a la carte gewoon 24,50 in mindering op je rekening of breid de keuze uit. Iedere dag van je verblijf het zelfde dineren lijkt nergens op. Nonchalante afhandeling van de receptie.

Dus boek hotel apart en maak je eigen diner keuze . Stukken goedkoper.

Gereisd met partner in augustus 2017

Super verzorgd

yvonneanoniem, 2-6-2017

De kamers schijnen erg te verschillen, ik had kamer 104 met prachtig uitzicht op de tuin en een fijn balkon met zitje. Kamers waren van alle standaard gemakken voorzien, goede bedden, flatscreen tv, zitje, bureau. Ook was er een fohn aanwezig.

We waren hier zakelijk enkele dagen met een groep. Het personeel stond letterlijk dag en nacht voor ons klaar. Soms zaten we van 's morgens vroeg tot diep in de nacht te brainstormen, maar het personeel kwam steeds langs voor een natje en een droogje en heeft geweldig voor ons gezorgd. Ook ontbijt, lunch en diner waren prima verzorgd, genoeg keus en heerlijk eten. We hebben een intensieve week gehad, maar het vriendelijke personeel van schoonmaak tot bediening tot receptie heeft ons verblijf zeer aangenaam gemaakt, bedankt!

Gereisd zakelijk in juni 2017

Een prima hotel op een mooie locatie.

K. Loman, 28-5-2017

Het is een sfeervol hotel met vriendelijk personeel. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant. In de tuin aan de achterzijde kom je helemaal tot rust.
Gereisd met partner in mei 2017

Super verblijf!!

Dorien, 10-5-2017

Mooie, ruime en schone kamer met vernieuwde badkamer. Super vriendelijk personeel. We hebben een heerlijk drie gangen diner gehad in het sfeervolle restaurant. Buiten op het terras kun je lekker in het zonnetje zitten. Het hotel staat in een prachtige bosrijke omgeving met vele wandel en fietsroutes. Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem in Barchem (bij Lochem), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boetiek Hotel BonAparte – Lochem scoort een 8.82 uit 10 op basis van 100 reviews.