8,5

Uitstekend

62 reviews over Camping Lansbulten in het Nederlands

Superfijne camping met de Zwarte Cross

Fam. van Hall, 18-7-2017

Nu voor het tweede jaar gestaan met de Zwarte Cross. Fijne plek. Schone toiletten, eigenaar ging meer dan 3x per dag aan de schoonmaak. Fijne sfeer: met de zwarte cross voel je de verbroedering ook op deze camping. Goed verzorgd, prima service! Wij hebben er weer van genoten en zullen volgend jaar zo goed als zeker weer van de partij zijn. Bedankt voor de goede zorgen toen we jullie hulp nodig hadden!
Gereisd familie in juli 2017

Geweldige camping

Jan evers, 17-7-2017

Geweldige camping zekers aan te bevelen voor jong en oud

Verblijf tijdens zwarte cross

Mieke, 17-7-2017

Al een aantal jaren verblijven wij met veel plezier tijdens de zwarte cross op Lansbulten, prachtige plek, zeer gastvrije eigenaren, die er alles aan doen om het een ieder naar de zin te maken.!!

Alle lof hoe ze dit ook dit jaar weer voor elkaar gekregen hebben, ondanks de vele zeer luidruchtige gasten die er deze keer waren. Wij komen graag terug!!!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Nooit meer

D. Bril, 16-7-2017

Zijn er tijdens de zwarte cross geweest en kan het niemand aanraden. Schreeuwende jongelui die je nachtrust verknallen. Eigenaar treed niet op en denkt alleen maar aan de inkomsten.
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldige trekkershut met toilet!

Marie-José, 12-7-2017

Ideaal om een trekkershut met keukenblok, koelkast en toilet te huren. Mooie rustige plek. En voor douchen kun je gebruik maken van een schoon toiletgebouw!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Fijne rustige camping in de mooie Achterhoek

fam. Eibrink, 11-7-2017

We zijn gastvrij ontvangen door de familie op hun mooie, rustige en schone camping. Het sanitair is goed en schoon. De ligging van de camping is ideaal om prachtige fietstochten in de omgeving te maken.

We hebben geen minpunten kunnen vinden.

Gereisd met partner in juni 2017

Fijne camping, prettige eigenaren, heerlijke plek

Hans en Ada, 8-7-2017

Camping Lansbulten is een zeer prettige camping, met royale plekken, schoon sanitair en prettige benaderbare eigenaren. De beoordeling van de heer Vreeling verbaast mij dan ook hogelijk! Als je op een 'kleine' camping gaat staan (wat deze camping zeker is) mag je geen 50 meter bad verwachten! Sterker nog...... het is al heel bijzonder dat er zo'n mooi zwembad aanwezig is! En dan is het nog verwarmd óók! De heer Vreeling klaagt verder dat er geen winkel en eetgelegenheid op de camping is. Dat heb je toch kunnen wetem bij het boeken, dunkt mij! Bovendien mag je dat ook niet op elke camping verwachten, laat staan op een kleine camping. Bovendien is het een kwestie van de symbooltjes in je camping-gids interpreteren. Er is trouwens een eetcafé schuin aan de overkant op 100 meter afstand.

Onze ervaring op deze camping is zeer aangenaam. Het is een plek om terug te komen.

Gereisd met partner in juli 2017

Het is een mooie schone camping

Ton en Paulien Hensbroek, 13-6-2017

De camping is mooi en erg gezellig. De eigenaren zijn erg vriendelijk . In de omgeving kun je mooi fietsen.

Wij hebben op J1 gestaan , vlak bij de douche en toiletten. Het was niet storend.

Gereisd met partner in mei 2017

Leuke camping maar overgewaardeerd

Theo Vreeling, 15-5-2017

Keurige camping in een mooie omgeving.

maar is ons inziens behoorlijk overgewaardeerd.

Zwembad zo groot dat je er met 6 mensen in kunt zitten, geen winkel, geen eetgelegenheid op camping, onduidelijke openingstijden receptie.

Wij wilden om 12.00 weg gaan van de camping blijkt op zondag de receptie zoals aangegeven op de deur open te zijn van 14.00 tot 16.00 uur. Vreemd, vraag het om 14.00 aan de medewerkster op receptie hoe dit zit, krijg als antwoord maar wij zijn wel open moet je even op de deurbel drukken ????? staat nergens, bij vertrek wordt niet gevraagd of alles naar wens is geweest, niets van dit alles .

Toiletgebouw was keurig en schoon en je kon heerlijk vissen aan het water.

Al met al een leuke camping, maar heeft niet de voorzieningen die zo'n hoge score waar maakt.

Gereisd met partner in mei 2017

Prachtige camping geweldige service!

Fam. Van Hall, 30-8-2016

Zeer goede service. Fijne relaxte sfeer.
Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lansbulten in Aalten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lansbulten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lansbulten scoort een 8.52 uit 10 op basis van 65 reviews.