Camping Lansbulten ***

Camping Lansbulten
Lansbulten
8,6

66 reviews over Camping Lansbulten in het Nederlands

leuke en een gezellige camping

john., 30-8-2017

kleine , gezellige camping .geen winkeltje
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Blokhut was top. Maar de rest was flop.

Liza, 13-8-2017

De blokhut was erg leuk en mooi. Het grasveld eromheen was kaal, Dat was wel jammer.

Het toiletgebouw heeft helaas maar 2 douches. Wel genoeg wc's. Verder is er niks te doen op de camping.

Voor kinderen is er een leuk speeltuintje maar verder is er niks. Je hebt er alleen een receptie maar geen eetgelegenheid.

Het zwembad was de eerste dag gesloten, Ik denk door het weer (het regende af en toe).

Misschien is de camping wel leuk voor mensen die graag buiten de camping dingen doen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

fantastische camping met superleuke eigenaren

fam siebring, 29-7-2017

mooi en rustig gelegen aan een beek schone toiletten en douches, eigenaren zijn zeer vriendelijke mensen. willen je overal wel mee helpen. genoeg activiteiten en prima service. wij komen er al 4 jaar.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Sfeervolle en gastvrije familiecamping

Linda, 19-7-2017

Al vaak op camping Lansbulten geweest. De laatste 3 jaar met een gezelschap tijdens de zwarte Cross. Natuurlijk is er dan meer rumoer maar ook veel gezelligheid.

Wat voor ons voorop staat is de goede sfeer en gastvrijheid. De eigenaren doen er alles aan om hun gasten het naar hun zin te maken. Erg behulpzaam en altijd tijd voor een praatje. Een prachtplek midden in de bossen en het dorp op fietsafstand. Verder schoon en net sanitair en de kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad.

Superfijne camping met de Zwarte Cross

Fam. van Hall, 18-7-2017

Nu voor het tweede jaar gestaan met de Zwarte Cross. Fijne plek. Schone toiletten, eigenaar ging meer dan 3x per dag aan de schoonmaak. Fijne sfeer: met de zwarte cross voel je de verbroedering ook op deze camping. Goed verzorgd, prima service! Wij hebben er weer van genoten en zullen volgend jaar zo goed als zeker weer van de partij zijn. Bedankt voor de goede zorgen toen we jullie hulp nodig hadden!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldige camping

Jan evers, 17-7-2017

Geweldige camping zekers aan te bevelen voor jong en oud
Gereisd met partner in juli 2017

Verblijf tijdens zwarte cross

Mieke, 17-7-2017

Al een aantal jaren verblijven wij met veel plezier tijdens de zwarte cross op Lansbulten, prachtige plek, zeer gastvrije eigenaren, die er alles aan doen om het een ieder naar de zin te maken.!!

Alle lof hoe ze dit ook dit jaar weer voor elkaar gekregen hebben, ondanks de vele zeer luidruchtige gasten die er deze keer waren. Wij komen graag terug!!!

Zwarte Cross weekend

D. Bril, 16-7-2017

Wij hebben een aantal leuke en gezellige dagen mogen genieten op deze camping. Een min punt was het lawaai overlast van een grote groep medekampeerders waardoor onze nachtrust verstoord werd. Na een gesprek met de camping eigenaar werd het duidelijk dat zei er alles aan gedaan hebben om deze overlast te beperken. Verder gaf men aan dat ze de volgende jaren deze gasten ook niet meer welkom heten. Wellicht komen wij hier nog eens terug maar dan wel op een tijdstip dat er geen zwarte cross weekend is.
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldige trekkershut met toilet!

Marie-José, 12-7-2017

Ideaal om een trekkershut met keukenblok, koelkast en toilet te huren. Mooie rustige plek. En voor douchen kun je gebruik maken van een schoon toiletgebouw!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Fijne rustige camping in de mooie Achterhoek

fam. Eibrink, 11-7-2017

We zijn gastvrij ontvangen door de familie op hun mooie, rustige en schone camping. Het sanitair is goed en schoon. De ligging van de camping is ideaal om prachtige fietstochten in de omgeving te maken.

We hebben geen minpunten kunnen vinden.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lansbulten in Aalten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lansbulten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lansbulten scoort een 8.56 uit 10 op basis van 69 reviews.