Beoordelingen Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden****

WestCord WTC Hotel Leeuwarden****
104 beoordelingen
Beoordelingen Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden****
Heliconweg 52, 8914 AT, Leeuwarden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden scoort een 8,4 uit 10, op basis van 104 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 27 vakantiefoto's van Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Friesland. Vergelijk Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** met andere accommodaties in Leeuwarden.
Even geduld a.u.b.

8,2
8,7
6,9
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met vrienden, Aug. 2014
"Superhotel"vertalen
Debbie
10,0

19-08-2014 Dit hotel was ons verrassingshotel en we wisten niet wat we zagen. Bij binnenkomst een prachtige foyer die warmte en sfeer uitstraalde. De kamer was prachtig! De badkamer nog mooier, de wc apart van de badkamer, top! Het ontbijtbuffet wordt op de 11e etage geserveerd, prachtig uitzicht over de stad. Het ontbijtbuffet was echt royaal. Ik begrijp de opmerking van sommige mensen niet, die zeggen dat het niet goed was. Die zijn blijkbaar zalm op toast met champagne gewend? Tja, dat was er niet, maar wat er wel was was waanzinnig lekker en veel te veel keuze. Wij hebben het geweldig gehad.

"Twitter beoordelingen"
10-12-2013 @PLamsma Hartelijke ontvangst, heerlijk ontbijt en geweldig uitzicht in WTC hotel #businessontbijt http://t.co/VcD9M6qnN2 --- Bron: https://twitter.com/PLamsma/status/410352649083838464
06-12-2013 @SCoester Wat een gruwelijk mooi hotel dit, WTC Leeuwarden is zeker aan te raden. Tering zeg --- Bron: https://twitter.com/SCoester/status/408967240202326016
26-09-2013 @JurriaanHoekstr Opening restaurant #Eleve; het nieuwe restaurant van #Westcord hotel WTC Leeuwarden. Sfeervol en lekker. #oesters. --- Bron: https://twitter.com/JurriaanHoekstr/status/383285759387914240
"Aangename aanrader!"vertalen
Yolande Wijbrands
9,0

17-08-2014 Hotel Westcord is een luxe en gastvrij hotel. Mooie schone kamer, heerlijke bedden, heerlijke stoelen, fijne badkamer. Lekker donker met dank aan de gordijnen en een goedwerkende airco. Op de 11e etage met prachtig uitzicht een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Gratis parkeren en ca. 15 min. lopen naar het centrum; goed te doen! Een aanrader!!

"Voor 4 sterren niet bijzonder."vertalen
M.R. Castelijns
5,0

19-08-2014 Het schoonmaken van een kamer moet blijkbaar in zo'n korte tijd dat het niet optimaal uitgevoerd kan worden. Afvoergootje van de douche zat dicht waardoor het water de kamer in liep. Tweede dag was het afvoergootje nog steeds verstopt, ondanks het feit dat ik er tweemaal melding van gemaakt heb bij de receptie. De tweede kamer (die ik geëist had) was er een zonder bad. Het ontbijtbuffet was niet echt bijzonder. En aan de bar 's-avonds keek niet echt vrolijk.

met partner, Aug. 2014
"Comfortabel hotel, maar mist sfeer"vertalen
Joeri De Bondt
6,0

18-08-2014 Behulpzame receptie. Bij aankomst ontbraken er wel handdoeken, de douche is een ramp (geen waterdruk). Wel comfortabele kamer met goede bedden

"Perfect hotel!"vertalen
D.Simons
7,0

11-08-2014 Mooie grote kamer, rustige omgeving, ontbijt helemaal top!

met vrienden, Aug. 2014
"Luxe hotel."vertalen
Liesbeth
9,0

06-08-2014 Luxe hotel ,Mooie, schone, ruime kamer. Vriendelijk personeel.
Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Bij een verblijf aan Leeuwarden zeker een aanrader!

"Geweldig hotel"vertalen
Rein Tichelaar
9,0

04-08-2014 Via boekingsite in dit hotel terecht gekomen voor een heel aangename prijs en dat is uitstekend bevallen. De ontvangst was zeer vriendelijk, prachtige kamer, uitstekend ontbijt, gezellige bar en ook nog op loopafstand van het centrum van Leeuwarden. Het hotel ligt weliswaar op een bedrijventerrein, maar daar heb je in de praktijk zeker geen last van. Heel goed bereikbaar en veel gratis parkeerruimte beschikbaar. Kortom: wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

met partner, Juli 2014
"Luxe hotel."vertalen
hellen_marcel
10,0

21-07-2014 Prachtige kamer! Ruim, luxe.

met vrienden, Juli 2014
"Ondanks alles voor herhaling vatbaar."vertalen
jahmdekort
8,0

16-07-2014 Hotel WTC Leeuwarden is een zeer goed hotel. Luxe ruime kamer. Vriendelijke ontvangst met goede uitleg. Een minpunt is dat onze kamer niet schoon was, op een van de relaxstoelen lagen veel kruimels van de vorige bezoekers ook de vloer was niet geheel schoon. Na hiervan melding te hebben gedaan konden we direct een andere kamer krijgen maar dit vonden wij niet nodig daarom kwam de baliemedewerkster zelf het vuil opruimen. Echter nadien hebben we toch een andere kamer gekregen omdat de afzuiging in de badkamer niet goed functioneerde.Het eten in het restaurant was zeer goed ook het ontbijt was goed. Ook in het toilet ontbrak een handwasbakje daarom moesten we iedere keer omlopen naar de badkamer om onze handen te waassen.

met vrienden, 2014
"Schoon"vertalen
J.l
9,0

25-06-2014 Een heel schoon en prettig hotel. Straalt klasse uit bij binnenkomst. Mooi grote kamer met ruime badkamer en ruim toilet! Ontbijt was prima en voldoende, wel wat prijzig vonden wij! Op kruipafstand van Holland Casino!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?