Beoordelingen Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden****

WestCord WTC Hotel Leeuwarden****
107 beoordelingen
Beoordelingen Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden****
Heliconweg 52, 8914 AT, Leeuwarden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden scoort een 8,4 uit 10, op basis van 107 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 27 vakantiefoto's van Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Friesland. Vergelijk Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** met andere accommodaties in Leeuwarden.
Even geduld a.u.b.

8,2
8,7
6,9
8,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Sept. 2014
"Zeer goed hotel"vertalen
elburger
9,0

04-09-2014 Hotel WTC Leeuwarden is een heel goed hotel om vandaar de provincie Friesland en Groningen te ontdekken. Het centrum ligt op een 15 min wandelen en met de auto binnen 5 min. Ook enkele wadden eilanden zijn goed bereikbaar vanuit Leeuwarden ( korte reistijd )
Uitermate vriendelijk personeel, nette schone, ruime kamers. Prima ontbijt en prima om te dineren. Kort om, een hotel waar men zich gast voelt, gastvrij wordt onthaalt en waar men graag nog eens terugkomt.

"Twitter beoordelingen"
10-12-2013 @PLamsma Hartelijke ontvangst, heerlijk ontbijt en geweldig uitzicht in WTC hotel #businessontbijt http://t.co/VcD9M6qnN2 --- Bron: https://twitter.com/PLamsma/status/410352649083838464
06-12-2013 @SCoester Wat een gruwelijk mooi hotel dit, WTC Leeuwarden is zeker aan te raden. Tering zeg --- Bron: https://twitter.com/SCoester/status/408967240202326016
26-09-2013 @JurriaanHoekstr Opening restaurant #Eleve; het nieuwe restaurant van #Westcord hotel WTC Leeuwarden. Sfeervol en lekker. #oesters. --- Bron: https://twitter.com/JurriaanHoekstr/status/383285759387914240
"Een keer, niet meer!"vertalen
J.M. Slok
7,0

01-09-2014 Culinair 2 pers. arr. geboekt!
Aanrijroute (van het hotel) vanuit Heerenveen onjuist vanwege wegwerkzaamheden rond Leeuwarden; gemeld bij receptie.
Friese lekkerenij op de kamer niet aanwezig.
Onduidelijkheid tussen receptie en restaurant over ons cul. 3g. diner; eerst geplaatst in brasserie, daarna in restaurant.
Vlees van het rund (hoofdgerecht) was bij mij niet te snijden noch te eten; ook bij mijn vrouw was de kwaliteit middelmatig. Gemeld bij de chef de restaurant, de 2e uitservering was ook geen top en een Michelin ster onwaardig.
Dergelijk vlees mag je in een restaurant van dit niveau niet inkopen noch op de kaart zetten! Hem ook verteld.
We vragen ons af of we wel het hoofdgerecht hebben gehad van het restaurant en veronderstellen mogelijk dat van de brasserie.
Onder het motto ''een keer, niet meer'' de 2e avond elders gegeten met een prima prijs/kwaliteit verhouding.
J.M. Slok

"Prima verblijf"vertalen
H.Merkus
9,0

28-08-2014 Een zeer goed en prettig hotel. Ziet er nog uit als splinternieuw terwijl het al 5 jaar oud is. Grote entree mooie ruime kamer waarin alles aanwezig is van koffie en theefaciliteiten tot een strijkplank aan toe. Mooie badkamer met inloopdouche met regendouche Kamer is zeer schoon en ruikt nog als nieuw, goede bedden ( alleen die kussens die zijn in alle hotels het zelfde, slap en het lijkt wel alsof je op een postzegel ligt ) maar dat is puur persoonlijk, ik heb graag een stevig kussen. Goed ontbijtbuffet met een mooi uitzicht over de stad Leeuwarden doordat die op de 11e verdieping is.
Kortom een prima hotel om te overnachten.

met vrienden, Aug. 2014
"Superhotel"vertalen
Debbie
10,0

19-08-2014 Dit hotel was ons verrassingshotel en we wisten niet wat we zagen. Bij binnenkomst een prachtige foyer die warmte en sfeer uitstraalde. De kamer was prachtig! De badkamer nog mooier, de wc apart van de badkamer, top! Het ontbijtbuffet wordt op de 11e etage geserveerd, prachtig uitzicht over de stad. Het ontbijtbuffet was echt royaal. Ik begrijp de opmerking van sommige mensen niet, die zeggen dat het niet goed was. Die zijn blijkbaar zalm op toast met champagne gewend? Tja, dat was er niet, maar wat er wel was was waanzinnig lekker en veel te veel keuze. Wij hebben het geweldig gehad.

"Aangename aanrader!"vertalen
Yolande Wijbrands
9,0

17-08-2014 Hotel Westcord is een luxe en gastvrij hotel. Mooie schone kamer, heerlijke bedden, heerlijke stoelen, fijne badkamer. Lekker donker met dank aan de gordijnen en een goedwerkende airco. Op de 11e etage met prachtig uitzicht een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Gratis parkeren en ca. 15 min. lopen naar het centrum; goed te doen! Een aanrader!!

"Voor 4 sterren niet bijzonder."vertalen
M.R. Castelijns
5,0

19-08-2014 Het schoonmaken van een kamer moet blijkbaar in zo'n korte tijd dat het niet optimaal uitgevoerd kan worden. Afvoergootje van de douche zat dicht waardoor het water de kamer in liep. Tweede dag was het afvoergootje nog steeds verstopt, ondanks het feit dat ik er tweemaal melding van gemaakt heb bij de receptie. De tweede kamer (die ik geëist had) was er een zonder bad. Het ontbijtbuffet was niet echt bijzonder. En aan de bar 's-avonds keek niet echt vrolijk.

met partner, Aug. 2014
"Comfortabel hotel, maar mist sfeer"vertalen
Joeri De Bondt
6,0

18-08-2014 Behulpzame receptie. Bij aankomst ontbraken er wel handdoeken, de douche is een ramp (geen waterdruk). Wel comfortabele kamer met goede bedden

"Perfect hotel!"vertalen
D.Simons
7,0

11-08-2014 Mooie grote kamer, rustige omgeving, ontbijt helemaal top!

met vrienden, Aug. 2014
"Luxe hotel."vertalen
Liesbeth
9,0

06-08-2014 Luxe hotel ,Mooie, schone, ruime kamer. Vriendelijk personeel.
Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Bij een verblijf aan Leeuwarden zeker een aanrader!

"Geweldig hotel"vertalen
Rein Tichelaar
9,0

04-08-2014 Via boekingsite in dit hotel terecht gekomen voor een heel aangename prijs en dat is uitstekend bevallen. De ontvangst was zeer vriendelijk, prachtige kamer, uitstekend ontbijt, gezellige bar en ook nog op loopafstand van het centrum van Leeuwarden. Het hotel ligt weliswaar op een bedrijventerrein, maar daar heb je in de praktijk zeker geen last van. Heel goed bereikbaar en veel gratis parkeerruimte beschikbaar. Kortom: wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?