Beoordelingen Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden****

WestCord WTC Hotel Leeuwarden****
86 beoordelingen
Beoordelingen Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden****
Heliconweg 52, 8914 AT, Leeuwarden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden scoort een 8,3 uit 10, op basis van 86 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 23 vakantiefoto's van Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Friesland. Vergelijk Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** met andere accommodaties in Leeuwarden.
Even geduld a.u.b.

7,9
8,7
Kindvriendelijk
6,9
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Mrt. 2014
"Mooi en luxe design hotel"vertalen
M. Berkenpas
6,0
8,0

31-3-2014 Hotel met mooie ruime design kamers, voorzien van alle luxe.
Ons uitzicht op de 8ste etage was matig.
Airco/verwarming werkte niet echt lekker.

"Twitter beoordelingen"
10-12-2013 @PLamsma Hartelijke ontvangst, heerlijk ontbijt en geweldig uitzicht in WTC hotel #businessontbijt http://t.co/VcD9M6qnN2 --- Bron: https://twitter.com/PLamsma/status/410352649083838464
6-12-2013 @SCoester Wat een gruwelijk mooi hotel dit, WTC Leeuwarden is zeker aan te raden. Tering zeg --- Bron: https://twitter.com/SCoester/status/408967240202326016
26-9-2013 @JurriaanHoekstr Opening restaurant #Eleve; het nieuwe restaurant van #Westcord hotel WTC Leeuwarden. Sfeervol en lekker. #oesters. --- Bron: https://twitter.com/JurriaanHoekstr/status/383285759387914240
"Fantastisch hotel."vertalen
Th.Lentjes
10,0

28-3-2014 Bij entree van het gebouw komt de klasse je tegemoet wat bevestigd wordt door het vriendelijke personeel. Bij aankomst op de kamer werd telefonisch geinformeerd of de kamer naar wens was, super.
Het uitzicht richting centrum was prima.
Lektuur aanwezig met nuttige info.
Gratis parkeerplaats is groot voordeel tov andere hotels/plaatsen.

"Verrassend"vertalen
N. Godschalk
7,0

7-3-2014 goede ligging (goed bereikbaar en vrij parkeren)
interne beweging: duidelijk en open
personeel: vriendelijk en behulpzaam
inrichting: strak en van deze tijd

met partner, Feb. 2014
"Prima accomodatie en fraaie rustige kamer"vertalen
W.A. Prins
4,0
8,0

10-2-2014 Na uitchecken bleek dat we 2 draagtassen met fruit en snuisterijen waren vergeten die in een kast waren gezet. Een uur na inleveren van de cardkey bleek dat de schoonmaak inmiddels had plaatsgevonden en dat beide tassen waren verdwenen. Een zoekactie bij de receptie had ook geen resultaat.
Jammer dat dit heeft plaatsgevonden.
De kwaliteit van de Elevé brasserie was zeer teleurstellend. Het eten smaakte goed maar een volslagen koud zeebaars menu en een overgaar hertenvlees stoofpot waren hopelijk niet de bedoeling. Een magnetron actie maakte iets goed maar zorgde wel voor teleurstelling. Prijs/kwaliteit voor zo'n restaurant daarmee ruim onvoldoende !

met partner, Feb. 2014
"Heerlijk om binnendoor naar de beurs te kunnen."vertalen
J. Wessels
9,0

8-2-2014 Hotel Westcord Leeuwarden is een mooi viersterren hotel met luxe, schone kamers en vriendelijk en voorkomend personeel. Binnendoor kun je naar het beurscomplex. Het sterrenrestaurant serveert een fantastische maaltijd en ook de staf hiervan is zeer vriendelijk.
De prijs van een arrangement is minder als van een driesterrenhotel nabij, waar je schnitzel, saté enz. geserveerd krijgt.

met partner, Jan. 2014
"Dit nooit meer...."vertalen
J.Gulmans
2,0
6,0
5,0

27-1-2014 Eerste nacht zeer veel lawaai ondervonden van bar op 11e etage. Wij zaten op etage 10. Midden in de nacht (half twee) zijn we naar andere kamer gegaan op zevende etage. Nee, wij komen niet weer terug bij WTC.

met vrienden, Jan. 2014
"WTC Leeuwarde één keer, daarna altijd wéér !"vertalen
Chantal De Sloovere
10,0

22-1-2014 Wij komen reeds een aantal jaren als trouwe bezoeker voor de hengstenkeuring. Telkens zijn we hier voor de volle 100 % tevreden !
Iederéén is er altijd om het de gast super naar de zin te maken !
Dit hotel is een topper !

met partner, Jan. 2014
"Heerlijk"vertalen
Hans ten Cate
9,0

12-1-2014 25 jarig huwelijkscadeau van onze kinderen. Wij hadden, als collega`s, ook zware feestdagen achter de rug, dus even een nachtje er samen tussen uit. Prachtige bruidssuite, met een zeer attent bloemetje van het personeel. Geweldig gegeten in Restaurant Eléve, alwaar Pepijn ons gepassioneerd begeleide door spijs en wijn. Super ontbijt, met weer dat prachtige uitzicht. Het enige wat me een beetje zeer deed, was de eenzame receptioniste in de Enorme hal, die overigens ook uitermate vriendelijk was! Chapeau collega.

met partner, Nov. 2013
"Uitstekend hotel, goede prijs"vertalen
Marlies de Vos
9,0

10-11-2013 super weekend gehad, goede service, prima eten, zelfs glutenvrij werd geregeld. Mooie schone kamers, alleen jammer dat er geen wasbakje is bij het toilet, daarvoor moet je terug naar de badkamer.Eten in het restaurant ook heerlijk.Vriendelijk personeel.
Zeker voor herhaling vatbaar.

met partner, Nov. 2013
"Prima voor weekendje weg"vertalen
Jurrie
9,0

5-11-2013 Het hotel ligt net buiten het centrum, loopafstand zal 15 a 20 minuten bedragen.
Keurige kamers, prima bed en mooi strak aangekleed. Waterdruk is helaas laag waardoor de regendouche eerder een motregen wordt...
Ontbijt voor een 4 sterren hotel matig met goedkoop brood en "plastic" kaas. Personeel lijkt wat overvraagd te worden met zijn tweeën tijdens het ontbijt.

Wij hadden ons verblijf geboekt via touroperator, waardoor je voor een prikkie prima verblijft. Anders is het prujzig voor het gebodene.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?