Beoordelingen Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden****

WestCord WTC Hotel Leeuwarden****
96 beoordelingen
Beoordelingen Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden****
Heliconweg 52, 8914 AT, Leeuwarden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden scoort een 8,4 uit 10, op basis van 96 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 23 vakantiefoto's van Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Friesland. Vergelijk Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden**** met andere accommodaties in Leeuwarden.
Even geduld a.u.b.

8,2
8,8
6,9
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Juli 2014
"Luxe hotel."vertalen
hellen_marcel
10,0

21-07-2014 Prachtige kamer! Ruim, luxe.

"Twitter beoordelingen"
10-12-2013 @PLamsma Hartelijke ontvangst, heerlijk ontbijt en geweldig uitzicht in WTC hotel #businessontbijt http://t.co/VcD9M6qnN2 --- Bron: https://twitter.com/PLamsma/status/410352649083838464
06-12-2013 @SCoester Wat een gruwelijk mooi hotel dit, WTC Leeuwarden is zeker aan te raden. Tering zeg --- Bron: https://twitter.com/SCoester/status/408967240202326016
26-09-2013 @JurriaanHoekstr Opening restaurant #Eleve; het nieuwe restaurant van #Westcord hotel WTC Leeuwarden. Sfeervol en lekker. #oesters. --- Bron: https://twitter.com/JurriaanHoekstr/status/383285759387914240
met vrienden, Juli 2014
"Ondanks alles voor herhaling vatbaar."vertalen
jahmdekort
8,0

16-07-2014 Hotel WTC Leeuwarden is een zeer goed hotel. Luxe ruime kamer. Vriendelijke ontvangst met goede uitleg. Een minpunt is dat onze kamer niet schoon was, op een van de relaxstoelen lagen veel kruimels van de vorige bezoekers ook de vloer was niet geheel schoon. Na hiervan melding te hebben gedaan konden we direct een andere kamer krijgen maar dit vonden wij niet nodig daarom kwam de baliemedewerkster zelf het vuil opruimen. Echter nadien hebben we toch een andere kamer gekregen omdat de afzuiging in de badkamer niet goed functioneerde.Het eten in het restaurant was zeer goed ook het ontbijt was goed. Ook in het toilet ontbrak een handwasbakje daarom moesten we iedere keer omlopen naar de badkamer om onze handen te waassen.

met vrienden, 2014
"Schoon"vertalen
J.l
9,0

25-06-2014 Een heel schoon en prettig hotel. Straalt klasse uit bij binnenkomst. Mooi grote kamer met ruime badkamer en ruim toilet! Ontbijt was prima en voldoende, wel wat prijzig vonden wij! Op kruipafstand van Holland Casino!

"Prachtig Hotel"vertalen
N.J van Oudheusden
8,0

17-06-2014 Zeer mooi Hotel, zeer vriendelijk personeel Fietsen konden binnen staan oplaadpunten aanwezig Ontbijt was uitmuntend , elke dag werden de kamers schoongemaakt , waterkoker , incl. koffie, thee op de kamer ,centrum is 15 minuten lopen

met partner, Juni 2014
"Een mooie plek om zeker terug te komen"vertalen
gerrie klein krane...
9,0

14-06-2014 we hebben het erg naar onze zin gehad en de service was uitstekend.We hadden een mooi uitzicht. De kamers werden elke dag schoongemaakt.

met partner, Juni 2014
"Perfect Hotel van alle gemakken voorzien"vertalen
Ralf
10,0

11-06-2014 Perfect hotel, zeer schoon en van alle gemakken voorzien.

Kan me geen minpunten bedenken, hotel vervroegde zelfs het ontbijt voor de deelnemers aan de Elfstedentoch voor motoren op 2e pinksterdag !

Da noem ik nog eens service !

zakelijk, Mei 2014
"Mooi hotel, personeel kan beter"vertalen
Mrwin
5,0
8,0

26-05-2014 Accomodatie is uitstekend en luxe voor de prijs waarvoor je betaald.
Personeel in het restuarant kan echt wel een gastvriendelijks training gebruiken. Wordt niet begroet bij binnenkomst. Bij de vraag of er bestek mag komen wordt je verzocht ergens anders te gaan zitten "anders blijven ze bezig".
Jammer.

met partner, Mei 2014
"Gauw weer naar toe"vertalen
h en m cozijn
9,0

18-05-2014 geweldig hotel, prima ruime en schone kamers, zeer vriendelijk personeel. volop gratis parkeerplaatsen naast het hotel.
dicht bij het centrum, binnen 5 minuten met auto in parkeergarage in binnenstad.
prima ontbijt met schitterend uitzicht over de stad.

met partner, Apr. 2014
"Stad en Wad"vertalen
Bart van de Rijt
9,0

23-04-2014 Prachtig groots, maar zeker niet ongezellig aandoend hotel, met uiterst vriendelijk personeel, mooie ruime kamers. Het uitzicht was iets minder, maar ook geen buren die binnen kunnen kijken. Ietwat harde bedden, maar dat geldt voor ons nogal snel (waterslapers). Het hotel ligt wel iets buiten de stad, maar met ruime gratis parking. Ideaal voor uitstapjes in de provincie.
Super ontbijt en prachtig intern restaurant en bar, met uitzicht op de stad, wat vooral 's avonds een schitterend beeld geeft.

met partner, Mrt. 2014
"Mooi en luxe design hotel"vertalen
M. Berkenpas
8,0

31-03-2014 Hotel met mooie ruime design kamers, voorzien van alle luxe.
Ons uitzicht op de 8ste etage was matig.
Airco/verwarming werkte niet echt lekker.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?