Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden ****

Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden
WestCord WTC Hotel Leeuwarden
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor WestCord WTC Hotel Leeuwarden bij:

222 reviews over Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden in het Nederlands

Verpeste vakantie

P Snijders, 29-9-2017

Arrangementvoorwaarden niet nagekomen. Als onderdeel van ons arrangement was een shuttleservice van het hotel naar een bestemming beloofd. Dit werd ook bevestigd in de bevestigingsmail van het hotel.

Op het laatste moment bleek dat de shuttledienst niet doorging en gasten van het arrangement gebruik moesten maken van een algemene evenementsshuttledienst (die overdruk en onderbemand was).

De eerste dag heeft het hotel ons naar bestemming gebracht toen ik duidelijk maakte dat er een rij van minstens een uur stond en de wachttijd niet acceptabel was. Hier werd gelukkig mee ingestemd en ik werd met een bedrijfsbusje van het hotel gebracht.

Toen ik op de terugweg belde dat wij en andere gasten ook nu weer een uur stonden te wachten, zonder enige duidelijkheid of communicatie over de volgende rit, werd medegedeeld dat ik dankbaar mocht zijn voor die ene rit maar echt niet op herhaling hoefde te rekenen.

Voor een busrit van 20 minuten duurde het gemiddeld 1,5 tot 2 uur voor we op onze bestemming of terug bij het hotel kwamen. Dat is elke dag een reistijd van 3-4 uur!

Het hotel bood overigens wel aan een taxi te regelen. Die ik zelf moest betalen! Onaceptabel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

heel goed aan te raden

godelieve, 18-8-2017

goede ligging, heel modern, proper, vriendelijke mensen, heel goed ontbijt voor 15 euro per persoon, propere kamer, wat moet je nog meer hebben prijs kwaliteit toppie .

fietsen kan je binnen wegzetten,

mooie fietsroutes in de buurt

Gereisd met partner in juli 2017

Leuk hotel met een casino ernaast!!

Vera Mulia, 12-8-2017

Als het eten,bed en leuke medewerkers ok zijn dan is het ook prima voor ons.Prima hotel!
Gereisd met partner in januari 2017

Ongezellig en niet schoon

M, 13-6-2017

De douche had schimmel

De deur naar de badkamer te vies om aan te pakken

Douchewand erg vuil

Onderkant bedrand smerig

Gereisd met partner in juni 2017

Goed, maar niet fantastisch

Miranda, 9-6-2017

Aardige mensen bij de receptie, mooie kamer. Slechte huurfietsen, trappen door, slag in het wiel en verlichting deed het niet, tijd voor vervanging!!. Erg warme kamers ondanks "airco", slecht geslapen. onze kamer, op de vijfde verdieping, zat boven de fitnessruimte , waardoor je ' s morgens vroeg wakker wordt van het lawaai. Om 3.15 wakker geworden van brandalarm, waarbij omgeroepen werd te evacueren, 5 verdiepingen met de trap naar de foyer dus. Was loos alarm, maar het enigste wat we te horen kregen, na een slapeloze nacht, wij konden er niets aan doen! Bij aankomst thuis meteen het bed ingedoken om bij te komen van dit verblijf!
Gereisd met partner in mei 2017

Op loopafstand van het centrum. Goed hotel.

Willem, 23-5-2017

Alles goed schoon, vriendelijk personeel, goed ontbijt. Geen negatieve ervaringen, gewoon heel goed.

Prima, niets mis mee

Gerrit Buurman, 21-5-2017

Prima kamers, alles is er dus een acht. Natte groep fantastisch. ontbijt prima
Gereisd alleenreizend in mei 2017

Uitstekend hotel voor een paar dagen Leeuwarden.

Caroline, 19-5-2017

Zeer vriendelijk personeel en uitzicht over Leeuwarden vanuit het restaurant is fantastisch!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Mooie lokatie, op wandelafstand van centrum

Herman, 10-5-2017

zeer laat op de bonnefooi naar het hotel, prima geholpen
Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk verblijf in een mooi hotel.

Hennie, 2-5-2017

Mooie ruime kamers, mooi uitzicht, vriendelijke gastvrije bediening, sky bar.

Binnen 20 minuten lopen in gezellige centrum.

Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden in Leeuwarden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WestCord WTC Hotel Leeuwarden scoort een 8.23 uit 10 op basis van 228 reviews.