Camping d'Elf Ieken

d'Elf Ieken
9,3

Zoover award

91 reviews over Camping d'Elf Ieken in het Nederlands

geweldig ruime, mooie camping, kindvriendelijk

de nijboertjes, 31-8-2017

prachtig sanitair lijkt na 3 jaar nog steeds nieuw en altijd schoon heerlijke douche.

veel kinder faciliteiten, kunnen zelfstandig naar wc, douchen en naar de speeltuin

vriendelijke eigenaren, goed onderhouden en leuke tips.

ook de geiten waren fantastisch.

landelijk gevoel met de kalfjes vlak naast de tent.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke kampeerbungalow

Esther, 3-8-2017

Fijn getoefd in de kampeerbungalow. Nog wel het echte kampeergevoel, maar net wat meer comfort. En dat is met twee kleine kinderen echt perfect.

Fijn weekend gehad met lekker weer en af en toe een bui. Binnen konden we ons goed vermaken door de ruimte en de eettafel die er stond. Bij lekker weer waren we buiten. De kleine speeltuin was perfect: onze dochter van 3 kon er al zelf naar toe. De grote speeltuin was ook leuk. Een klein uitje.

Het sanitair is echt geweldig. Zo ontzettend schoon en netjes. Ik heb dat echt nog nooit zo gezien. En ben in de afgelopen 35 jaar toch al op heel veel campings geweest.

Volgend jaar komen we zeker terug. En dan iets langer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heel goed

Lauwers, 28-7-2017

Fijne verzorgde camping. Gastvrije eigenaars. Mooi veld en zeker het sanitair is een dikke 10 . Mooie omgeving voor te wandelen of te fietsen.
Gereisd met partner in juli 2017

blij bij de boer

Inge Goossenaerts, 15-7-2017

Aangename ontvangst met thee/koffie en uitleg van de eigenaars. Rustige camping, erg verzorgd sanitair. Mooie speeltuin met springkussen en kabelbaan. Spijtig dat grote speeltuin sluit om 18u. Fijn winkeltje met lokale producten zoals lekkere kaas en bessenwijn. We komen zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuke camping!

Janssen, 31-5-2017

Een leuke en kindvriendelijke camping.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Uitstekend van begin tot eind

Lineke, 30-5-2017

Onze aankomst was al meteen een feestje, want de koffie stond klaar. We hadden een prachtige plek met uitzicht op de grote zandbak en het klimrek. Onze kids liepen er meteen heen, zodat we in alle rust onze caravan op orde konden brengen. Aan de prachtige speeltuin kwamen we pas op dag twee toe; zoveel plezier hadden de kids 'gewoon' op het veldje. Leuke onderlinge sfeer oo het veld. Sociaal maar niet te. Sanitair tiptop in orde en nergens wachtrijen. Hier en daar een zeeppompje meer zou ik kunnen waarderen. We hadden een nachtje extra gereserveerd, maar besloten een dag later te komen. We kregen gewoon drie nachten berekend. Heel schappelijk dus! We raden het iedereen aan!

Fantastische plek!

Sofie, 30-5-2017

Zeer leuke en gemakkelijke fietsroutes!

Genoten!

Familie Lunenborg, 30-5-2017

Mooie ruime kampeerplaatsen. Speeltuin naast de camping is erg leuk door de vele toestellen, waterpomp en kabelbaan.

Schoon sanitair en vriendelijke eigenaren.

Geweldige vakantie!

Peter Visser, 4-9-2016

Geweldige speeltuin/kinderboerderij en maisdoolhof, supercamping voor jonge gezinnen. Mooi nieuw schoon sanitair, mooie ruime plaatsen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Uit de kunst.

C. Koopstra, 4-9-2016

Mensen moeten weten:

het in de buurt mooi fietsen is;

het leerzaam is het doolhof te bezoeken

het geweldig sanitair is;

kennis te maken met het bijbehorende dierenparkje.

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping d'Elf Ieken in Elsloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping d'Elf Ieken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping d'Elf Ieken scoort een 9.25 uit 10 op basis van 91 reviews.