Camping Erkemederstrand ****

Erkemederstrand
8,2

WebsiteLink naar website

326 reviews over Camping Erkemederstrand in het Nederlands

Nooit meer wat een slechte camping

Jeannette, 10-9-2017

Je wordt behandeld als oudvuil , voor 2 weken geboekt 451 euro betaald na 4 dagen konden wij naar huis, omdat onze hele voortent onderwater stond, ze konden ons niet helpen zeiden ze bij de receptie. Toen ik vroeg of wij de resterende bedrag terug konden kregen zeiden ze dat ze niet verantwoordelijk waren voor wateroverlast. We zijn naar huis gegaan omdat we met 3 honden zaten die in de voortent lagen, hebben al onze spullen ingepakt, en naar huis gegaan. toen wij de dag erna teruggingen om te kijken wat de schade was, was het niet te harde van de lucht en was de waterstand in de voortent nog erger Toen konden we ineens van een medewerker hout krijgen Ja toen was het kwaad al geschied, we moesten de caravan helaas laten staan, we konden de natte tent en vloer niet meenemen.Vandaag de caravan gelukkig op kunnen halen. Ik heb al een klacht ingediend bij de geschillencommissie en wacht het even af anders haal ik sbs 6 erbij. Er komen zoveel klachten over deze camping en die mensen zullen hun verhaal ook wel graag willen doen
Gereisd met partner in september 2017

Helemaal goed deze camping!

Helen de Priester, 22-9-2017

Na alle negativiteit op deze site over de camping zagen we er een beetje tegenop om naar deze camping te gaan. Toch zijn we gegaan en ik moet gewoon zeggen: er is helemaal niets mis met deze camping!! Prachtige plek, honden zeer welkom. Schoon sanitair. Schitterend uitzicht aan het strand en vriendelijk personeel. Al dat negatieve gezeur over de nieuwe eigenaar en dat het restaurant veranderd is in een snackbar, wat een bullshit! Als ik boodschappen doe bij Albert Heijn hoef ik ook niet met de directeur te spreken. Ik koop een dienst of product en dat was het! Dus ik hoef hier echt de beheerder of eigenaar niet te spreken hoor. Dat restaurant zal wel niet rendabel zijn geweest met kampeerders die toch het meest zelf koken. Gek hè, dat het dan een snackbar wordt.... ach je kunt overal wel over zeuren. Wij hebben geen klachten en komen zeker nog eens terug!
Gereisd met partner in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Erkemederstrand bij:

jammer ,erkemederstrand is niet meer hetzelfde

Marian, 27-8-2017

voor de honden is het nog wel leuk op hondenstrand(tegen betaling)voor de rest zoek ik andere campings op.
    Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Nette camping aan het water

John van Wijk, 25-8-2017

We zijn na een rondreis door Frankrijk even een paar dagen geland met onze camper in Zeewolde. We zijn buitendijks op een normale plek gaan staan. Alles prima, uitzicht, electra, water, afvoer, vriendelijke medewerkers en mooi veld. Catering past prima bij type camping. Alle faciliteiten netjes en schoon. Verbeterpuntje: openingstijden, nachttoezicht (is er niet) en bezetting balie in de piek.

Nog even iets over de negatieve recensies: de camping heeft een nieuwe eigenaar en de cultuur van de camping is aan het veranderen. Niet iedereen voelt zich hier wel bij. De vraag is dan of je zo tekeer moet gaan op deze plek. Voor ons een prima camping en we komen terug.

Als je niet van honden houdt moet je hier niet zijn. Anders gouden plek.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie camping

Mel, 24-8-2017

Mooi gelegen camping. Rustige omgeving. Animatie vorige jaren beter. Sanitair op camper camping goed onderhouden alleen de hygiëne is erg slecht. Stront zit nu al 2 weken aan de voorkant van de wc en wordt niet schoongemaakt. Personeel kan wat vriendelijker.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

FM van Dijk, 23-8-2017

Hetzelfde als vorig jaar, een geweldige camping voor ons en de hond. Alles is aanwezig. Hondenpoepzakjes en bakken, zwemgelegenheid voor de hond en onszelf. Schoon sanitair en toiletten.. Kortom een mooie camping.

Het enigste minpuntje ewas de Jutter. Daar konden we niet als voorheen, een mosselpannetje of lekker biefstkje halen, dit was meer overgeaan naar FRITUUR. Misschien dat de nieuwe eigenaar dit weer verandert. Maar dit verandert niets omtrent de camping.

Gereisd met partner in juli 2017

Wat een afknapper!

Marc Dullaers, 16-8-2017

Wij waren niet voor het eerst hier, en telkens waren we zeer tevreden. Dus met veel zin nogmaals een aantal dagen geboekt. Nadat de camper op zijn plaats stond eerst met de honden naar het strand en daarna iets gaan eten in de cafetaria was het plan. Nou en daar kregen we de teleurstelling van de maand. Nog voor we goed en wel aan een tafel zaten, werd er al gevraagd wat we wilden drinken! Niet direct een professionele aanpak van de bediening, toen we vroegen of we iets konden eten, kregen we een kleine kaart aangeboden waarop feitelijk alleen maar frituurkost werd aangeboden en enige pizza's. Dit was niet waar we voor gekomen waren! Het viel ons ook op dat er feitelijk niet erg veel mensen waren. Blijkbaar is er een nieuwe eigenaar die het niet meer nodig vind om meer dan dit aan te bieden, want tenslotte is men op een camping en daar hoort geen restaurant bij waar men gezellig iets kan eten. Nou foute keuze volgens ons en dat was ook te zien aan de sfeer die er was. Hier komen we niet meer terug hoor. Slecht eten en slechte bediening. Waarom we met de camper op de kleinste plaats moesten gaan staan is ons ook niet duidelijk. Van de 22 plaatsen waren er slechts een 10tal benut dus we hadden ons liever ergens anders gestald waar we niet iedereen die met zijn vuilnis langskwam zagen en hoorden voorbij komen rijden. We zijn met een slecht gevoel terug vertrokken en dat is geen goed teken. Nieuwe bazen nieuwe wetten dat kan altijd, maar "houdt wat goed is!" is ook een leuze waar deze mensen even moeten bij stilstaan.

gematigd positief

Haas, 15-8-2017

Ook wij zijn naar Erkemederstrand geweest voor het derde jaar. Vorig jaar al geboekt, omdat het gewoon heel goed beviel met onze viervoeters. Niet wetende dat het zo achteruit was gegaan, maar ondanks alles zijn wij gematigd positief. De Jutter was een trekpleister en is nu een snackbar geworden. Een goedkope oplossing en al om 20.00 uur gesloten. De hondenoppas een troosteloze aanblik, niets te bekennen. Een camping waar het anders altijd zo gezellig was ontbrak nu de sfeer. Dit jaar dus niet geboekt, ook omdat er al geruchten gaan dat het eind van dit jaar failliet zou zijn. Erg jammer van zo'n mooie camping die ten onder gaat, door een eigenaar die blijkbaar zijn eigen gang gaat en geen idee heeft waar vakantiegangers behoefte aan hebben.
    Gereisd met partner in augustus 2017

Wat spijtig van het verdwenen restaurant

Ida, 14-8-2017

Mooie camperplaatsen en nog altijd zeer hondvriendelijk

maar blijkbaar is er een overname geweest en de nieuwe eigenaar vond dat het leuke, gezellige en goede restaurant moest wijken voor een zaak met enkel snacks en fritten die bovendien niet lekker waren. Dat paste beter bij een camping. Waar in het verleden geen plaatsje te vinden was daar was nu plaats zat. Ook de mensen die daar met hun bootje aanleggen, passen blijkbaar. Dom, dom en vooral spijtig.

Gereisd met partner in augustus 2017

Keurige camping met nette voorzieningen

Arjan en Karin, 14-8-2017

Nette camping met een zeer speciale sfeer gelegen aan het water. Het sanitair is netjes en begrijp dus ook niet alle kritiek van recensies eerder gelezen ( eerlijk gezegd zijn dit vaak mensen met een smerige WC thuis ) Verder zijn het mooie grote plaatsen en ook "de Jutter"ziet er erg verzorgd uit met personeel die er hard voor werken om het de gast naar de zin te maken. De leidinggevende in "de jutter"moet er nu met de nieuwe eenvoudige kaart die zeer geschikt is voor een camping hard voor werken maar geeft wel zoals eerder genoemd een opgeruimde indruk.

Na eerder bezoek in Mei nu teruggekomen voor 3 maanden met een heerlijke plaats aan het water waar het ook voor de honden heerlijk vertoeven is.

Al met al een dikke aanrader !!!

een super vacantie

chantalle en frans en de twee terveurense herders, 12-8-2017

het was ons super goed zoals altijd bevallen

een super goed ontvangst bij de receptie

de jutter het eten zeer en zeer goed niets op aan te merken

het hele personeel is super vriendelijk

wij hebben een huisje gehad en om eerlijk te zijn was het veel en veel beter schoon gemaakt dan anders nog worden hier nu de ramen gewassen ongelooflijk hoe schoon dit kom je niet overal zo tegen

winkel is niets op aan te merken nog voor de boefs is altijd wat te krijgen

zelfs wat ons op viel wat nieuw is is de honden krant daar staat nog zelfs het adres van een dierenarts in

voor de honden is dit een super camping

bijna overal mogen hier de honden komen

de nieuwe jonge ondernemer heeft alleen maar goede bedoelingen naar de toekomst toe gezien met de camping

wij zijn heel erg tevreden met de nieuwe baas

hij komt erg vriendelijk over

hier is ook niets op aan te merken

wij zouden willen zeggen kom zelf hier kijken het is super leuk vooral voor de honden

er is niets op aan te merken

ook zou je twijfelen het is nergens voor nodig

en geef een nieuwe ondernemer ook even de kans

wij komen zeer zeker zoals altijd al verschillende jaren met onze boefs terug

groetjes vanuit limburg

chantalle en frans en onze twee terveurense herders

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Erkemederstrand bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Erkemederstrand in Zeewolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Erkemederstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Erkemederstrand scoort een 8.15 uit 10 op basis van 331 reviews.