8,3

WebsiteLink naar website

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Het Timmerholt***** bij :

615 reviews over Vakantiepark Het Timmerholt in het Nederlands

Geweldig park

Ingrid Vijfvinkel, 12-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Heerlijk weekend op Timmerholt doorgebracht, fantastisch huisje , geweldige omgeving , komen zeker terug
Gereisd met vrienden in juli 2017

Over het algemeen goed

Jaap van den Helm, 3-7-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Het is er heerlijk de Brombeer is goed eigenlijk is alles goed een heerlijk huis.Het vissen vind ik helemaal niks EEN Voorn gevangen van 16 c.m.
Gereisd met partner in juni 2017

fijn even tussen uit vissen

Kees, 14-6-2017
  • Onderkomen7

het weer was echt pet veel regen en wind
Gereisd met partner in juni 2017

We hebben een hele fijne week gehad

Ria, 8-6-2017
  • Onderkomen8

Ruime, schone huisjes, goede service, mooi terrein, lekker gegeten bij het restaurant, ook afhaalmenu's lekker.

Voor ons, een groep, had het handiger geweest als we één huisje hadden gehad met één gezamenlijke huiskamer. Vier huisjes was wat ingewikkeld voor ons.

Gereisd met vrienden in mei 2017

het was een zeer aangenaam verblijf

guido, 8-6-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

alles was goed,de bbq van de brombeer was zeer goed.er word ook vis gevangen.mooie fietsroute waren er ook.

Prima camping, mooi park

Annemarie, 8-6-2017
  • Onderkomen8

2 dagen een safaritent gehuurd op de camping. Mooie, ruimte tenten, volledig ingericht (en schoon!) en parkeerplaats voor de tent. Er staan 4 safaritenten naast elkaar, welke elk een eigen sanitair unit hebben in een gebouwtje op 5-20 meter afstand. Sanitair is klein, maar prima.

Camping is onderdeel van het vakantiepark, welke ruim is opgezet en netjes wordt onderhouden. Voor de kinderen is er een speeltuin aanwezig met springkussen en speelkasteel. Biedt veel speelplezier voor kinderen! Op de camping zelf is een sportveld aanwezig en op een van de veldjes hebben we een zandbak gezien. Tip zou zijn om wat meer speelgelegenheden voor de kinderen op de camping te bieden. Het is net te ver om kinderen alleen naar de speeltuin op het vakantiepark te laten gaan.

De omgeving is echt prachtig, op 2 km van Westerbork waar veel is te doen en beleven. Lidl en Jumbo aanwezig in Westerbork voor de boodschappen (geen winkel op het park)

Gereisd familie in juni 2017

Kamperen

Jongejan, 7-6-2017

Mooie kampeerplekken. Goed onderhouden terrein. Enige nadeel zijn de sanitaire voorzieningen. Te weinig voor het aantal kampeerders.

Zeer mooi en rustig

Arie, 1-6-2017
  • Onderkomen9

Een heerlijk vakantiepark in Drente. Wij hadden huisje 156, Netjes en schoon. Ruim genoeg voor ons achten. Glashelder viswater vol met leven. Dit maakt het dan ook moeilijk om een van de grote karpers te vangen die dit meer rijk zijn. Na een paar Brasems hebben we er 1 weten te vangen van 46 pond, een geweldige ervaring. We gaan het zeker nog eens proberen.
Gereisd anders in mei 2017

Heerlijk verblijf gehad!

H. Olde Olthof, 31-5-2017
  • Onderkomen9

Heerlijk verblijf gehad. Uitstekende en vriendelijke service bij de receptie. Prachtig park.
Gereisd met vrienden in mei 2017

We hebben een fantastische week gehad

Gertu, 31-5-2017
  • Onderkomen9

Mooie huisjes met jacuzzi, sauna en zonnebank.
Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Timmerholt in Westerbork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Timmerholt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Het Timmerholt scoort een 8.33 uit 10 op basis van 628 reviews.