8,5

103 reviews over Camping De Bronzen Emmer in het Nederlands

Laura de Vries,
4-2-2019

Voor de 2e keer een lang weekend in de Finse blokhutten verbleven en wederom genoten. De blokhutten zijn sfeervol en van alle gemakken voorzien. Heerlijk tot rust komen midden in de bossen.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie camping in prachtig Drenthe

Sabine van Sloten,
5-9-2018

Heerlijke ruim opgezette camping. Knus, gezellig en voor de kids helemaal te gek! Speeltuintje bij de plekken en een leuk zwembad. Zwembad is ideaal voor grote en kleine kindjes. (als moet je wel even bij de receptie melden dat je het peuterbad aan wilt hebben) Verder is een broodjeskiosk, snackbar, toiletgebouw met alles erop en eraan. Kortom, wij hebben ons prima vermaakt. Hele mooie omgeving en heel lekker gegeten bij Tante Sweel (TIP!!)

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Leuke camping.

De vries,
13-6-2018

Mooie ligging van de camping.Overdekt zwembad aanwezig.Geen watervoorziening bij de kampeerplek aanwezig.Slechte tot geen wifi aanwezig. Hygiene wc,s worden alleen met de tuinslang schoongespoten en alles is nat. Vriendelijke personeel.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij blijven terugkomen!

Marjoka,
20-4-2018

De houten Finse bungalows van De Bronzen Emmer zijn al jaren onze vakantiefavoriet! De ligging in het bos is mooi, het huisje heeft charme en alles wat je nodig hebt, de omgeving is prachtig, de beheerders enorm gastvrij. Kortom, wil je fietsend of wandelend dit mooie deel van Drenthe verkennen, dan is dit park een aanrader. Kleinschalig avontuur, ook heel geschikt voor jongere kinderen (de trampoline alleen zorgt al voor uren speelplezier ;-) De dorpen in de omgeving zijn alsof de tijd heeft stilgestaan. Genieten!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Echte vakantie!

Brian,
3-2-2018

Hele gezellige leuke camping, behulpzaam personeel. Kinderen vinden het geweldig, dat is heerlijk voor de ouders.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een mooie rustige camping met vriendelijk en behulpzaam personeel! De hygiene staat in een hoog vaandel , de wc's zijn voorzien van wc.papier en de voor het douchen heb je geen muntjes nodig! Sochtends warme broodjes uit de broodjeskiosk of af te halen bij de receptie! Voor de boodschappen ligt het dorpje Aalden op ong. 3 km afstand. Het zwembad heeft een senioren uurtje en daarna is het bad voor iedereen geopend. Voor jong en oud een leuk recre programma in de vakanties , die je op de Bronzen Emmer App kunt volgen! Hoogtepunt vorig seizoen de spooktocht en de familie spelletjes dag met afsluiting een BBQ! Mooie omgeving waar je naar hartelust kunt gaan fietsen of wandelen. De receptie verleend zelfs leuke routes. In het restaurantje kun je div. menu's verkrijgen of gewoon frituur. Onze kleinkinderen kunnen niet wachten om volgend seizoen weer me te kunnen! De tokkelbaan, trampoline, manege, zwembad, recreteam werden door hun goed bezocht.

Gereisd met partner in april 2017

Top Vakantie!

J. Snijders,
30-1-2018

Prachtige camping die uitstekend onderhouden wordt. Allemaal verschillende kampeerveldjes met leuke speelplaatsjes. Fijn ontvangst, mochten zelf een plaats uitzoeken. 's Ochtends warme broodjes, fijn zwembad en nieuw pannavoetbalveldje. Verwarmd sanitair, schoon en netjes onderhouden en waar iedereen behulpzaam en vriendelijk is. Prima plek om graag nog is terug te komen en ook prachtige omgeving. Uitdagende survival tocht, spannende spooktocht en allerlei activiteiten door het recreatieteam voor jong en oud.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Aanrader!

J. Huitema,
25-1-2018

Mooie camping, schoon sanitair, prima grasmat, veel te doen en handige “Bronzen Emmer” App met onder andere recreatie programma.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

genieten

Jearine den Herder,
25-1-2018

Prachtige omgeving midden in de bossen. Ideaal voor mensen die ook van paardrijden houden.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rust ruimte en stilte

symen,
19-8-2017

We hadden een verblijf aan geboden gekregen bij aanschaf caravan bij reinders en daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt om alles uit te proberen en te checken. Mooie en zeer ruime camping met heel ruime plaatsen. We waren daar slechts 3 dagen en hadden geen comfort plaats en dat betekend wel stroom maar geen water op de plaats maar 1x de tank vullen was voor ons ruim genoeg. Schitterend sanitair en goed schoon. Omdat het slechts voor 2 nachten was geen fietsen mee maar voor zover we het konden zien kan je dat hier mooi.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bronzen Emmer in Meppen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bronzen Emmer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.