Beoordelingen Camping Birkelt*****

533 beoordelingen
Beoordelingen Camping Birkelt*****
1 Um Birkelt, L-7633, Larochette
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Birkelt***** in Larochette, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Birkelt***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Birkelt scoort een 8,0 uit 10, op basis van 533 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Birkelt***** in Larochette, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Birkelt*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Birkelt***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 233 vakantiefoto's van Camping Birkelt***** vinden. Je kunt 1 video van Camping Birkelt***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Luxemburg. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Camping Birkelt***** met andere accommodaties in Larochette.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

518 beoordelingen over Birkelt*****

533 beoordelingen
7,7
7,9
7,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Mooie camping!"vertalen
Ingrid
7,0

21-07-2014 Mooie camping met net sanitair. Wij zijn er 2 keer voor 3 a 4 dagen in juni geweest. We huurden een tent van een touroperator. Prima! Zwembad is ook goed, dorpje vlakbij en de winkel op de camping is ook handig. Restaurant is goed. Ook een leuke camping voor een wandel/fietsvakantie en voor tussenstop naar het zuiden!

"Twitter beoordelingen"
21-07-2013 @feddehiemstra Weer thuis was een super vakantie #campingbirkelt #luxemburg --- Bron: https://twitter.com/feddehiemstra/status/359008847685353472
"Prima camping"vertalen
dominica007
7,0

21-07-2014 Zaten in een gehuurd chalet, prima. Prettige camping, velden mooi aangelegd, sommigen in cirkels. Ruime plekken, zowel voor kampeerders als voor de huur chalets. Goed gesorteerd winkeltje met verse broodjes. Gemoedelijke sfeer op de camping.
Verbeterpunten:
De clown die als kinder animatie moet doorgaan is om te huilen, die is echt over datum. Sprakelt niet, en is saai.
En eens met een vorige beoordeling: bij de receptie zouden ze wat meer mogen lachen. Achter de balie zitten wat uitgestreken gezichten, die wel wat meer vriendelijkheid en spontaniteit mogen uitstralen. Ze zijn nou niet bepaald het visitekaartje van de camping op deze manier.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Goede alleen de receptioniste moet eens lachen"vertalen
Danny
7,0

20-07-2014 Momenteel verblijven wij nog op de camping ,alles prima hier alleen vinden wij de receptioniste erg stug,er kan geen lachje vanaf en komt erg chagerijnig over op ons,dit is zeker een verbetering waard omdat dit ook je eerste kennismaking is als je aankomt.
Maar verder hebben wij een prima vakantie en ook de kinderen vinden het een leuke camping.

met partner, Juli 2014
"Prachtige camping"vertalen
ilona92
7,0

21-07-2014 De camping is mooi gelegen in de bergen boven Larochette. Dit dorpje ligt op een kwartiertje lopen van de camping (alleen voor mensen die goed been te zijn. Met de auto is het dorp ook prima te bereiken). Rondom de camping kun je prima mountainbiken en wandelen en er zijn looproutes beschikbaar voor de nabij gelegen wandelgebieden. Met de auto kun je verschillende leuke stadjes bezoeken en kastelen bekijken. Op de camping zelf is (vooral voor kinderen) veel te doen. Er worden verschillende activiteiten georganiseerd, er zijn verschillende speeltuinen en er is een mooi zwembad. Het zwembad is echter niet heel groot, maar groot genoeg om even af te koelen. S'ochtends tussen 9-10 kan men baantjes zwemmen en het is overdekt dus ook met slechtweer kun je een duik nemen. Personeel in winkel en restaurant erg aardig. De campingwinkel is klein maar er is genoeg te krijgen. Wij hadden een accommodatie van een touroperator gehuurd deze was prima, alleen de matrassen waren aan vervanging toe.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie grote camping met ruime plaatsen"vertalen
Jeroen van Bijnen
7,0

17-07-2014 Ondanks slecht weer was het erg leuk! Mooie camping, goed sanitair, vriendelijk personeel en genoeg te doen.

met partner, Juni 2014
"Groot, lawaai en drukte vielen erg mee"vertalen
Sjoukje
7,0

21-07-2014 De camping is best groot, we schrokken er een beetje van. Op de zaterdag dat we aankwamen was er een een auto-show op het parkeerterrein. Verder absoluut geen last gehad van lawaai, ook 's avonds niet. Prima plek om vakantie te vieren. We hadden een mobil-home gehuurd.

"Top vakantie!"vertalen
Zina Nieuweboer
8,0

21-06-2014 Wij zijn een week verbleven in een safaritent van touroperator.. Echt een aanrader!! Alles wat je nodig hebt is aanwezig in de tent en ze zijn ruim en schoon. Verder is de camping ook erg ruim en is het sanitair schoon. Wij hebben heerlijk weer gehad dus onwijs genoten van onze topvakantie!! Het enige minpuntje was een van de receptionistes.. Wij moesten namelijk eerder weg in verband met een overlijden in mijn familie. Maar ze deed daar echt nonchalant over en wilde mij niet echt helpen met mijn vragen. Ook vind ik het wel zo netjes als je iemand dan op zijn minst condoleerd. Daar was ik best wel een beetje boos om, want als je in de toeristische sector werkt lijkt het me dat je goed met mensen moet kunnen opschieten. Maarja, zo als ik al zei vond ik het een top vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!

"Mooie omgeving!"vertalen
Mirre
6,0
8,0

18-06-2014 De camping is gelegen op een berg, met vanaf daar heel mooie wandel mogenlijkheden. prima uitval basis om de omgeving te verkennen, met auto ben je overal zo, erg goede wegen en je mag aardig doorrijden.

Het restaurant is prima voor een drankje, maar eten was 3x niets, spaghetti was super karig rode derrie saus met zwarte brokken wat gehakt moest voorstellen en broodje hamburger was rauw en super klef.

"Erg teleurgesteld"vertalen
janneke van der lin...
7,0

06-07-2014 op 2e pinksterdag gearriveerd op een chaotische camping door een motorevenement op zaterdag en zondag! Onze gereserveerde plaats was zo smerig en uitgewoond , een andere gevraagd bij de receptie. De nieuwe plaats was in ieder geval gemaaid maar stonk naar urine, de hond bleef maar snuffelen! Toen deze in de schaduw van de haag overeind kwam zat hij onder de maden,.We hebben
Een flink gat in de ozonlaag gespoten!!!!We verwachtten een aangetekend stuk op de camping de receptie verzekerde ons dat dat pakje gebracht zou worden. Niet dus! op weg naar het zwembad om 5 uur gevraagd of er post was:Er was die dag een pakje dat daar nog lag!Dus geen belofte nakomen. Onze koelkast ging snachts stuk het hele laantje zat zonder stroom,voor kwart voor 8 gemeld. Men kwam niet eerder dan half 9 dan ging het personeel aan het werk!Om 9 uur waren ze ter plekke. Ze laten dus veel steken vallenhebben Vele jaren fijn gekampeerd op birkelt hopelijk volgende keer weer als vanouds.

"Nooit meer!!"vertalen
Anita
6,0
3,0
3,0

15-06-2014 Wij hadden in maart geboekt voor het pinksterweekend . Maar helaas was er dat weekend een motorevenement van de Harley's. 4 dagen lang van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat motor geronk om je heen. Wij kwamen voor onze rust en om te wandelen in het Mullerthal. Maar van rust was geen sprake op de camping. Drie avonden lang live muziek in een grote feesttent op de ligweide bij het zwembad (hier konden we dus geen gebruik van maken) tot ruim 3 uur ’s nachts, en de muziek stond echt kei hard, 3 nachten maar half geslapen. (op de hele camping staan bordjes met stilte om 23.00 uur!!)
En was de muziek eindelijk afgelopen dan kwam de hele meute luidruchtig over de camping om naar hun slaapplaats te gaan.s. En in het restaurant was het eten ook beperkt. Wij zijn hierover niet geïnformeerd door de camping en op site staat er ook niets geschreven.

Wij hebben niets tegen motorrijders maar wij kwamen voor onze rust naar Luxemburg en niet voor kei harde muziek en motorgeronk.
Birkelt: Bedankt!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?