Beoordelingen Camping Birkelt*****

507 beoordelingen
Beoordelingen Camping Birkelt*****
1 Um Birkelt, L-7633, Larochette
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Birkelt***** in Larochette, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Birkelt***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Birkelt scoort een 8,0 uit 10, op basis van 507 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Birkelt***** in Larochette, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Birkelt*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Birkelt***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 225 vakantiefoto's van Camping Birkelt***** vinden. Je kunt 1 video van Camping Birkelt***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Luxemburg. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Camping Birkelt***** met andere accommodaties in Larochette.
Even geduld a.u.b.

7,7
7,1
7,9
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Mrt. 2014
"Meer dan prima, aanrader!"vertalen
Loeka
8,0

30-3-2014 We waren onverwachts met zijn 2e aangekomen op deze camping. Zeer vriendelijk ontvangen, ondanks dat het even wat geregel was omdat de camping net een weekje open was met nieuw personeel. Was een warm en ontspannen welkom na een lange dag in de auto.
We kregen een stacaravan, schoon, ruim, veel opbergruimte en goed ingericht met alles wat je nodig hebt, niets op aan te merken.
Dezelfde avond nog even in het restaurant gaan eten. Ze hebben iedere dag een nieuw dagmenu, 3 gangen voor 16 euro pp. Simpel (groetecremesoep met kruidenroom, biefstuk met friet en groente, chocolademousse) maar erg goed!
Overall een goede ervaring, personeel was erg vriendelijk en de locatie in ten opzichte van dagtrips goed, vooral met luxemburg stad op een half uurtje rijden.

"Twitter beoordelingen"
21-7-2013 @feddehiemstra Weer thuis was een super vakantie #campingbirkelt #luxemburg --- Bron: https://twitter.com/feddehiemstra/status/359008847685353472
met jonge kinderen, Okt. 2013
"Prima camping"vertalen
leoni
8,0

29-10-2013 personeel receptie van de camping bij aankomst niet vriendelijk. Personeel van de touroperator daarentegen zeker wel! Caravan was niet heel schoon en de bedden waren niet best. Camping is prima, alles aanwezig, maar wel aan een opknapbeurt/verfje toe. Omgeving is prachtig! Leuke plaatsjes in de buurt en een mooi wandelgebied. We hebben een aanbieding geboekt, de normale prijs zou wel veel zijn.

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Verzorgde camping"vertalen
SJMJ
10,0

27-10-2013 Wij zijn in de herfstvakantie naar deze verzorgde camping geweest en het was er gezellig druk. We mochten zelf een plek uitzoeken. We hadden een ruime en zonnige plaats.
Het sanitair was altijd schoon. Persoonlijk vonden wij de douches niet zo lekker.
De kinderen hebben zich vermaakt in de leuke speeltuintjes. Het zwembad is leuk om even te gaan zwemmen maar dan heb je het ook wel weer gezien.
Vanaf de camping zijn er vele uitstapjes te maken. De omgeving is echt prachtig. We hebben genoten van de mooi gekleurde herfstbomen.
Kortom wij hebben ons goed vermaakt en als het weer volgend jaar oktober goed is gaan wij zeker weer naar deze camping!

met oudere kinderen, Okt. 2013
"Rampzalig"vertalen
Fam van Kessel
3,0
2,0

17-10-2013 Campingpersoneel verschrikkelijk onvriendelijk, camping niet afgesloten, restaurant ronduit slecht, plekken een en al blubber, sanitair grote delen van de dag dicht vanwege de schoonmaak, terrein glad, toegangsweg steil en smal en ga maar door. Camping is niet te adviseren!!!! Zeker geen 5-sterrencamping!!!

met partner, Okt. 2013
"Schitterende camping"vertalen
Wim en Janny Bakker
9,0

15-10-2013 Dit is een prachtige camping. Zo hoort het ook te zijn. Zeer vriendelijk personeel. Prachtig en zeer schoon sanitair. We zijn hier maar twee dagen geweest maar komen de volgende keer langer. We hadden een prachtige comfort plaats. Het is ook een gezellige camping in het na seizoen. Alles was nog inbedrijf De omgeving is geweldig. Bedankt camping de Birkelt dit was een mooie afsluiting van onze vakantie. We komen terug

met partner, Sept. 2013
"Supercamping, aanrader!!!"vertalen
Marjolijn
9,0

6-10-2013 Net terug, 14 dagen op deze camping gestaan. Ontvangst was vriendelijk, het sanitair is super, op weinig campings vergelijkbaar sanitair gezien, kampeerplaatsen prima, wij hadden een comfort+ plaats. Gelijk alweer geboekt voor volgende jaar. Over het zwembad geen mening ( geen gebruik van gemaakt). Veel te zien in de omgeving. Volgend jaar gaan de fietsen mee, die hadden we niet meegenomen,(spijt van).

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Heerlijke vakantie in het naseizoen gehad"vertalen
Margo
6,0
6,0
9,0

17-9-2013 Een mooie camping. We verbleven in een Waikiki chalet van een touroperator. Deze was op en top.
Prachtige omgeving en veel mogelijkheden voor fiets en wandeltochten. Leuke speeltuintjes op de camping. Fijn zwembad maar wellicht wat klein voor in het hoogseizoen. Jammer dat het peuterbadje vrij koud water had. Het park is erg leuk voor gezinnen met jonge kinderen. Het cijfer 6 bij kindvriendelijkheid staat voornamelijk voor de openingstijden van het zwembad tijdens ons verblijf (vanaf 12.00 uur) en het aanbod van de animatie. Was maar 1 week en werd minder naarmate die eindigde. Ook het enthousiasme. Vond overigs ook dat het enthousiasme ver te zoeken was bij het personeel, met uitzondering van de supermarkt..jammer aangezien ik zelf ook werkzaam ben ik de toeristische sector

"Fantastische vakantie"vertalen
fraukje
10,0

11-9-2013 We hebben een top vakantie gehad. Het is een super mooie omgeving waar je veel kunt doen.
Sanitair is super. Goed schoon en een apparte ruimte voor de kleintjes. Familiedouche,babybadje en verhoogde douches.
Eten in het restaurant was erg lekker. Er waren heel veel speelgelegenheden voor de kinderen en hele kleine kinderen. Zwembad was heerlijk warm, babybad buiten was heel koud maar we hebben ons binnen prima vermaakt.
Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Caravan plaatsen zijn vrij groot. Je caravan inc. Auto kan makkelijk er staan.
Overal wifi was ook erg fijn. Of te wijl een top vakantie gehad!!

"Prachtige gezellige camping"vertalen
Gert-Jan
7,0

29-8-2013 Net terug van bijna twee weken op camping Birkelt.
Heerlijk genoten van de mooie omgeving en genoten van de gast vrijheid op camping Birkelt!
Maar toch een paar maaren!
Geen groot zwembad voor de Kids!
Het is te klein voor zo,n camping .
Pierebadvoor de kleintjes was afzien !
-5 graden ongekend koud.
En de animatie was benenden peil ..... Volgens de leiding was het seizoen afgelopen na 24 aug en het midden van Nederland had nog een week...... Die tellen dus niet mee!
Dat past niet bij een 5* camping .... Hoogmoed komt voor de val!

Verders alles prima...

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Zeer mooie en verzorgde camping"vertalen
H. Sinke
10,0

10-9-2013 Mooie grote, maar toch zeer rustige camping. Alles netjes onderhouden en schoon. Animatie kan beter en de plaatsen zijn wat zanderig, maar dat zijn dan ook de enige minpuntjes.
De camping is mooi gelegen op een heuvel. Heeft veel schaduw plekken. In minuten ben je in Larochette (via de trap, anders een half uur). Vriendelijk en behulpzaam personeel. Spreken hun talen goed.
Plekken voor de caravans zijn redelijk vlak. Neem wel een lang elec.snoer mee. De afstanden zijn soms wat ver. Wij hadden aan meter net voldoende.
Heerlijke twee weken gehad!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?