Beoordelingen Camping Birkelt*****

558 beoordelingen
Beoordelingen Camping Birkelt*****
1 Um Birkelt, L-7633, Larochette
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Birkelt***** in Larochette, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Birkelt***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Birkelt scoort een 8,0 uit 10, op basis van 558 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Birkelt***** in Larochette, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Birkelt*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Birkelt***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 239 vakantiefoto's van Camping Birkelt***** vinden. Je kunt 1 video van Camping Birkelt***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Luxemburg. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Camping Birkelt***** met andere accommodaties in Larochette.
Even geduld a.u.b.

7,7
7,1
7,9
6,9
Toon score en beoordelingen van:
"Hele fijne vakantie"vertalen
AnnetteV
2,0
7,0

26-08-2014 Wij zijn net terug van een koude maar supervakantie. Dit was het tweede jaar dat we naar Birkelt zijn gegaan. We hebben 10 nachten in een tent van touroperator gebivakeerd. Tent was prima, hij stond een beetje op een helling waardoor we in bed wat op zij rolden. Camping was wederom weer leuk. Leuke speeltuin waarin de kids uren hebben doorgebracht. Sanitair was keurig. In gebouw 2 waren de douches gewoon warm. Personeel was vriendelijk. Zwembad is niet groot, maar rond etenstijd lekker rustig. Restaurant is helaas een aanfluiting. Eenmal op het terras rose besteld. Deze was te zuur voor woorden. Uiteindelijk ern nieuw drankje ontvangen, maar het ging niet van harte. Op vertrekdag daar ook gegeten. Bleek het pizza/pastasag te zijn, dus iets anders eten was niet mogelijk. Pizzabestelling ging tot 3x fout waarna de pizzas in ettapes op onze tafel terecht kwamen. En wij waren niet de enige. Schattige serveerster, maar ze had geen idee wat ze aan het doen was.

"Twitter beoordelingen"
21-07-2013 @feddehiemstra Weer thuis was een super vakantie #campingbirkelt #luxemburg --- Bron: https://twitter.com/feddehiemstra/status/359008847685353472
met partner, Aug. 2014
"Leuk park, mooie omgeving"vertalen
marcella
6,0

15-08-2014 Wij zijn gisteren teruggekomen van 11 dagen camping Birkelt. We hebben daar een leuke tijd gehad. Het is echt een kindercamping maar er wordt ook veel georganiseerd voor pubers en volwassenen. Het sanitair wordt goed schoongemaakt, volgens mij wel 3 keer op een dag! gebouw 3 is wel moderner als de anderen maar allemaal wel even schoon. Wel hadden we vaak koud water met douchen.
Wij stonden op plaats 104 onder een boom met besjes, dit was vervelend want de tent werd daar erg smerig van en moeilijk schoon te maken. Ook vonden wij dat bepaalde receptionistes wat vriendelijker konden zijn. Verder is het een top camping en komen we zeker in de toekomst nog eens terug.

"Leuk voor een dag"vertalen
f_veltkamp
2,0

09-08-2014 Camping is voor de massatoeristen, je moet er van houden! Het zwembad is aan de kleine kant voor zoveel mensen. Het sanitair is echt heel mooi. De omgeving is prachtig. Onze kinderen vonden het leuk. Wij zijn hier 1 nachtje geweest en zullen misschien nog wel een keertje terugkomen, maar wel voor een kort verblijf.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Super vakantie met super animatie"vertalen
fam schoonderbeek
10,0

17-08-2014 Net terug van een weekje op de camping. Heerlijke camping echt genoten ook van het zwembad ideaal dat hij open en dicht kan. Speeltuin is een uitlaatklep voor de kids overzichtelijk en mooi. Camping netjes onderhouden en met mooi sanitair wat goed schoon is.
Voor ons zeker een adres waar we weer heen gaan.

De reacties betreft popi de clown voor de kids club vind ik erg onterecht.
Ze doet het goed, is rustig en neemt de tijd voor de kids. En dan om te zeggen dat ze te oud is vind ik erg jammer. Waarom moet een clown jong zijn (bassie is toch ook oud)? Ze is niet druk, wil niet altijd de grappigste zijn of in de spotlight staan. Popi heeft een hele leuke balans in haar aanwezigheid en dat zeggen meer ouders die we gesproken hebben.

Maar onze dochter heeft genoten van popi net als alle andere kids want daar gaat het toch om (ook van de rest van het animatie team). Elke dag een leuk programma, afwisseling en niet 3 keer in de week standaard een ''mini disco''.

"Leuke camping!"vertalen
Fam.
7,0

20-08-2014 Birkelt is een leuke camping voor gezinnen met wat kleinere kinderen.
Het is een echte familie camping, waar het voor de kleinere kinderen heel leuk is.
Het zwembad is wat aan de kleine kant voor de aantal gasten die er zijn, maar wel fijn dat deze dicht kan, zodat er met slecht weer gewoon gezwommen kan worden.
Verder voorziet de camping ook in alle gemakken, zoals een winkeltje en een restaurant.
Slot conclusie: Fijne camping!

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Snel wat anders gezocht!"vertalen
Moos
6,0

07-08-2014 Camping Birkelt in Larochette is ons te massaal en niet klantvriendelijk. Wij kwamen in de regen aan en kregen de laatste plek op de camping er was nog genoeg plek op de bonnefooi weide. De dame gaf ons een plek en we mochten kijken. De plek was erg vies met natte blubber dus wij een zeiltje gekocht bij het winkeltje. Wij staan weer in de rij en blijkt de plek te zijn weggegeven aan iemand die had gereserveerd maar haar caravan niet kwijt kon. Er werd bijna lacherig gedaan...ik vind dit zeer klant onvriendelijk. We konden op de weide gaan staan voor dezelfde prijs. Er was verder niets meer te regelen. " Dan niet" , zeggen wij en zijn doorgereden.
Het zwembad is te klein wat wel handig is dat deze geheel gesloten kan worden als het slecht weer is.
De camping is druk, touroperatoren hebben een eigen stand, dat zegt mij genoeg. Wij houden daar niet zo van.

"Leuke familiecamping"vertalen
brandte
9,0

13-08-2014 Het is een ruim opgezette gezellige camping. Oke, je moet wel van een grote camping met veel Nederlandse toeristen houden. Als je hier mooi weer hebt, dan kun je hier prima twee weken met je jonge gezin verblijven. Het animatieteam doet van alles om de jeugd en ouderen bezig te houden. Ik geef toe dat de clown ietwat gedateerd is, maar ze is ervaren en weet wat ze doet. De toiletten zijn uitstekend. Het zwembad is prachtig mooi en de speelweide erachter is ook prima in orde.
Kortom: een prachtige camping!

"Leuke camping voor kinderen"vertalen
Susanne
7,0

20-08-2014 Als we aan camping Birkelt denken, denken we aan clown Popi.
Erg leuk dat zij er is, ze is lief, vriendelijk en heeft voor elk kind de aandacht, een aanwinst voor de camping! Het knutselen elke morgen met haar is erg leuk! Twee jaar geleden was zij er ook toen wij er waren en we waren blij dat ze er dit jaar ook weer was.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Voor ons iets te groot"vertalen
Famverbeek3111
6,0

09-08-2014 Wij zij er twee nachten geweest. Een Mooie camping waar kwalitatief niet veel over te klagen valt.
Voor ons veel te groot en onpersoonlijk. Wij zijn op de bonnefooi hier beland op de terugreis uit Frankrijk. We stonden op de paardenwei waar we zelf een plekje konden zoeken. De receptiemedewerkers waren beleefd, maar ook niet meer dan dat.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuke camping"vertalen
Famillie
7,0

17-08-2014 Wij hebben hier afgelopen vakantie 2 weken gestaan aan de bosrand. Doordat we op de geboekte camping niet konden staan met onze caravan zijn we per ongeluk op deze camping gekomen. Konden kiezen uit de Paardewei en Bosrand. Hebben 2 weken hier gestaan. Het is een fijne gezellige camping. Sanitair is mooi en netjes. Nadeel is wel dat er 2 gebouwen dicht bij elkaar staan waardoor je soms even een loopje moet doen om er te komen. Bosrand is er drassig. Caravan/Camper moet er met trekker weggehaald worden. Dit gaat je met de auto niet lukken omdat het erg modderig is. Tip zou zijn leg drainage aan en maak er een verharde weg voor o.i.d. Zijn wel erg vriendelijk ontvangen en personeel was erg behulpzaam. Restaurant is goed. Winkeltje is handig. Zwembad idd erg klein maar kinderen hebben zich vermaakt. In Mersch winkelcentrum en station. Voor € 4,-- p.p. 1 dag onbeperkt met OV door heel luxemburg. Vuilnis wordt bij de plek opgehaald. Normale plekken zijn erg groot.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?