Beoordelingen Camping Birkelt*****

567 beoordelingen
Beoordelingen Camping Birkelt*****
1 Um Birkelt, L-7633, Larochette
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Birkelt***** in Larochette, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Birkelt***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Birkelt scoort een 8,0 uit 10, op basis van 567 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Birkelt***** in Larochette, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Birkelt*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Birkelt***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 243 vakantiefoto's van Camping Birkelt***** vinden. Je kunt 1 video van Camping Birkelt***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Luxemburg. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Camping Birkelt***** met andere accommodaties in Larochette.
Even geduld a.u.b.

8,5
7,8
8,4
7,1
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Leuke camping in een prachtige omgeving"vertalen
SJMJ
7,0

23-10-2014 Voor de tweede keer in de herfstvakantie naar camping Birkelt geweest en het is ons weer goed bevallen. Het is nog gezellig op de camping, want de bezetting is best aardig.
Iedere dag zijn we op pad geweest om van de mooie omgeving te genieten. Er is echt genoeg te zien.
Na het uitstapje gingen we even naar het zwembad. Persoonlijk vind ik het zwembad niet echt leuk maar de kinderen vermaakten zich prima.
Met de Acsi card krijg je korting en sta je voor weinig geld op een mooie camping, met superschoon sanitair en vriendelijk personeel.

"Twitter beoordelingen"
21-07-2013 @feddehiemstra Weer thuis was een super vakantie #campingbirkelt #luxemburg --- Bron: https://twitter.com/feddehiemstra/status/359008847685353472
Met partner, Sept. 2014
"Mooie camping met uitstekende faciliteiten!"vertalen
marco
9,0

17-09-2014 De camping ligt centraal gelegen in Luxemburg en is ideaal als uitvalsbasis voor een verblijf in Luxemburg. Uitstekend modern sanitair dat goed wordt bijgehouden en een mooi zwembad waarvan het water op goede temperatuur is. De snackbar is prima en biedt waar voor zijn geld, in het restaurant hebben niet gegeten. Kortom een prima camping!

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Leuke camping"vertalen
patricia

15-09-2014 super leuke camping
hebben het super naar ons zin gehad en zouden zo weer terug gaan
leuke speeltoestellen en zwembad

Met partner, Aug. 2014
"Komen zeker nog eens terug"vertalen
Vakantiegangers
8,0

07-09-2014 Wij waren van 30/8 t/m 7/9 op camping Birkelt plaats 72. We komen normaliter nooit op dit soort grote grote campings maar deze keer toch bewust gekozen voor deze camping. We werden vriendelijk ontvangen door de receptionistes en mochten zelf een plaats uitkiezen. Sanitair zag er keurig uit in alle gebouwen, winkeltje boor iedere dag vers brood en kleine artikelen aan. Kleine snackbar en restaurant. Mooi zwembad en voldoende speelgelegenheid voor kinderen. mooie wandelroutes. Fietspaden liggen echter verder weg ricting Becch. . Ook kun je van de camping uit naar de stad Luxemburg, Trier en de moezel. Mersch is een groot winkelcentrum en ligt een 15 min van de camping vandaan. . We zijn nu vanwege onze zieke hond vroeger vertrokken maar komen zeker nog eens terug.

Met partner, Aug. 2014
"Een heerlijke vakantie op camping Birkelt"vertalen
gertenmarian_1
8,0

02-10-2014 Wat hebben wij genoten van deze camping echt super!!
grote plekken mooi sanitair en gezellige mensen om ons heen, komen zeker terug.
Ook om de mooie omgeving zo mooi !!!

"Hele fijne vakantie"vertalen
AnnetteV
2,0
7,0

26-08-2014 Wij zijn net terug van een koude maar supervakantie. Dit was het tweede jaar dat we naar Birkelt zijn gegaan. We hebben 10 nachten in een tent van touroperator gebivakeerd. Tent was prima, hij stond een beetje op een helling waardoor we in bed wat op zij rolden. Camping was wederom weer leuk. Leuke speeltuin waarin de kids uren hebben doorgebracht. Sanitair was keurig. In gebouw 2 waren de douches gewoon warm. Personeel was vriendelijk. Zwembad is niet groot, maar rond etenstijd lekker rustig. Restaurant is helaas een aanfluiting. Eenmal op het terras rose besteld. Deze was te zuur voor woorden. Uiteindelijk ern nieuw drankje ontvangen, maar het ging niet van harte. Op vertrekdag daar ook gegeten. Bleek het pizza/pastasag te zijn, dus iets anders eten was niet mogelijk. Pizzabestelling ging tot 3x fout waarna de pizzas in ettapes op onze tafel terecht kwamen. En wij waren niet de enige. Schattige serveerster, maar ze had geen idee wat ze aan het doen was.

"Leuk park, mooie omgeving"vertalen
marcella
6,0

15-08-2014 Wij zijn gisteren teruggekomen van 11 dagen camping Birkelt. We hebben daar een leuke tijd gehad. Het is echt een kindercamping maar er wordt ook veel georganiseerd voor pubers en volwassenen. Het sanitair wordt goed schoongemaakt, volgens mij wel 3 keer op een dag! gebouw 3 is wel moderner als de anderen maar allemaal wel even schoon. Wel hadden we vaak koud water met douchen.
Wij stonden op plaats 104 onder een boom met besjes, dit was vervelend want de tent werd daar erg smerig van en moeilijk schoon te maken. Ook vonden wij dat bepaalde receptionistes wat vriendelijker konden zijn. Verder is het een top camping en komen we zeker in de toekomst nog eens terug.

"Leuk voor een dag"vertalen
f_veltkamp
6,0
2,0

09-08-2014 Camping is voor de massatoeristen, je moet er van houden! Het zwembad is aan de kleine kant voor zoveel mensen. Het sanitair is echt heel mooi. De omgeving is prachtig. Onze kinderen vonden het leuk. Wij zijn hier 1 nachtje geweest en zullen misschien nog wel een keertje terugkomen, maar wel voor een kort verblijf.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Super vakantie met super animatie"vertalen
fam schoonderbeek
10,0

17-08-2014 Net terug van een weekje op de camping. Heerlijke camping echt genoten ook van het zwembad ideaal dat hij open en dicht kan. Speeltuin is een uitlaatklep voor de kids overzichtelijk en mooi. Camping netjes onderhouden en met mooi sanitair wat goed schoon is.
Voor ons zeker een adres waar we weer heen gaan.

De reacties betreft popi de clown voor de kids club vind ik erg onterecht.
Ze doet het goed, is rustig en neemt de tijd voor de kids. En dan om te zeggen dat ze te oud is vind ik erg jammer. Waarom moet een clown jong zijn (bassie is toch ook oud)? Ze is niet druk, wil niet altijd de grappigste zijn of in de spotlight staan. Popi heeft een hele leuke balans in haar aanwezigheid en dat zeggen meer ouders die we gesproken hebben.

Maar onze dochter heeft genoten van popi net als alle andere kids want daar gaat het toch om (ook van de rest van het animatie team). Elke dag een leuk programma, afwisseling en niet 3 keer in de week standaard een ''mini disco''.

"Leuke camping!"vertalen
Fam.
7,0

20-08-2014 Birkelt is een leuke camping voor gezinnen met wat kleinere kinderen.
Het is een echte familie camping, waar het voor de kleinere kinderen heel leuk is.
Het zwembad is wat aan de kleine kant voor de aantal gasten die er zijn, maar wel fijn dat deze dicht kan, zodat er met slecht weer gewoon gezwommen kan worden.
Verder voorziet de camping ook in alle gemakken, zoals een winkeltje en een restaurant.
Slot conclusie: Fijne camping!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?