7,6

WebsiteLink naar website

840 reviews over Camping Birkelt in het Nederlands

mooie camping in een prachtige omgeving

A. Barkhuis, 22-8-2017

Met gezin 3 weken met eigen carvan gekampeerd op de camping De Birkelt. Een mooie, leuke camping waar veel wordt georganiseerd voor kinderen. Zwembad is iets verouderd, maar we begrepen dat er in het najaar wordt begonnen met het bouwen van een nieuw zwembad. Wel heeft onze dochter pech gehad met 2 ooronstekingen. In het eerste weekend is direct gaan zwemmen wat heeft geresulteerd in een oorontsteking aan het rechteroor. Na huisartsbezoek en medicatie is deze oorontsteking na 10 dagen weg. Daarna weer gezwommen en vervolgens weer een oorontsteking, maar nu aan het linkeroor..

Camping ligt mooi gelegen op een heuvel waar je op meerdere manieren naar beneden kan wandelen naar het dorpje Larochette. Verder is de omgeving prachtig en hebben we een aantal wandeltochten in de buurt gemaakt. Veel te zien en te beleven Zowel voor jong als oud.

1 minpuntje: de douches...De douches gaan steeds na 5 tellen weer uit, wat erg irritant is. Veel campinggasten hadden creatieve oplossen met tie-rips om de knop toch ingedrukt te houden.

Gereisd familie in juli 2017

Superfijne familiecamping

Renske Ijtsma, 22-8-2017

twee weken supervakantie gehad. Zwembad was fantastisch, zowel bij goed als slecht weer. Alles was aanwezig, in de winkel zelfs veel nederlandse producten (bijvoorbeeld smeerkaas!). De matrassen lagen niet lekker, maar verder hebben we een uitstekende vakantie gehad. Mooie omgeving, veel te doen en te bekijken. De accomodaties liggen wel dicht op elkaar, maar dat was voor onze kinderen alleen maar gezellig! Na een ongelukje in het zwembad heel goed geholpen door personeel, dat was erg fijn.

Kindvriendelijke camping

T., 22-8-2017

Prima camping met erg veel faciliteiten voor kinderen.
Gereisd familie in juli 2017

Mooie camping

Terpstra, 20-8-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op camping De Birkelt! Een keurige camping met zeer vriendelijk personeel, leuke animatie voor de kinderen, een zwembad, prima kampwinkel en een mooie omgeving!

Top vakantie gehad

Miedema, 20-8-2017

Prachtige omgeving met een goed restaurant en een top animatie team,onze kinderen hebben genoten.

Minpuntje het zwembad mag iets groter.

Tegenvaller

Noord- Holland, 20-8-2017

Rommelig en vol. Accomodaties staan veels te dicht op elkaar. Veels te veel mensen op zo weinig ruimte.

De omgeving is prachtig buiten het park om, vanuit je accommodatie heb je geen uitzicht, want je kijkt zo bij de buren in de accomodatie of tent.

Het park is vrij hoog gelegen.

Het personeel is erg behulpzaam en klantvriendelijk.

De prijs vinden wij erg hoog voor wat je ervoor krijgt. De auto kon bij ons amper bij de accomodatie staan!

Van het restaurant hebben wij geen gebruik gemaakt.

Onze accomodatie was niet schoon, met name onder de bedden.

Met zeven personen slapen in deze accomodatie gaat niet lukken. We zouden niet weten waar je je spullen moet laten.

Waarom heeft de ene accomodatie voor zeven personen 2 badkamers en ook een koffiezetapparaat?

Gereisd met partner in juli 2017

Prima uitvalsbasis voor een actieve vakantie

Familie R., 20-8-2017

De plaatsen zijn netjes afgebakend en groot genoeg. Er was niet gemaaid, maar na vragen kwamen ze dat doen. Onze plek was wel wat kaal en daardoor loop je veel viezige modder mee naar binnen. Sanitair is goed, alleen is het bijzonder dat de kraan om je handen te wassen na een bezoek aan het toilet langer aan blijft dan de kraan onder de douche.... heel veel gasten hebben ty-Ribs gebruikt om de kraan aan te houden. Misschien een verbeterpuntje. Boodschappen kun je doen bij de Delhaize in het dorp, maar deze is vrij duur, in Mersch zit een Cactus en iets verderop een Aldi en een Lidl en zelfs een Action! Dit is op ca 10 km. De campingwinkel prima voor een kleine boodschap en broodjes. Het dorp is te voet te bereiken via een wandelpad van ca 500 meter langs de berg naar beneden. Hier zijn 2 restaurants waar je voor een heel schappelijke prijs iets kunt eten. Erg leuk, wel een pittige klim weer naar boven....

Op de camping zelf wordt voldoende georganiseerd, (meest gewoon in het Nederlands). Het zwembad is te klein voor de grootte van de camping.

Al met al een leuke vakantie. In de omgeving diverse uitstapjes op redelijke afstand. Fietsen zijn te huur op de camping of In het dorp beneden. Kanoën kun je beter vanuit Dillingen doen, dat scheelt 9 € pp. Rodelen hebben wij in Riol in Duitsland gedaan, leuker, minder druk en is altijd open (ipv Saarburg).

Voorkeursboeking hoef je niet te doen, kost geld en er wordt geen rekening mee gehouden. Wij hadden plaats met zon geboekt en staan met voorkant op het oosten.... plekken zijn wel nat, vooral bij veel regen en lopen nogal af.

Gereisd familie in augustus 2017

Camping birkelt de ideale gezinscamping?

Kob, 19-8-2017

plek gekregen direct naast de slagboom. Geen aanrader. Verkeer van de gehele camping rijd af en Sanitair op de camping is gedateerd, Schoonmaak mag rustig nog een keer extra in deze periode.

Zwembad valt erg tegen...klein en oud. Zwembad was ook zeker niet schoon!! Water zag troebel van kleur....putjes zaten vol met haren.....en de kluisjes zaten vol met modder van schoenen van voorgaande zwembad bezoekers, toiletten waren vuil.

Onze dochter van 2 is hard gevallen van de glijbaan trap, hierbij een flinke glip in haar hoofd. De desbetreffende bad meester ondernam geen actie. Nadat ik haar zelf om hulp had gevraagd kon ze mij ook niet verder helpen voor 1e hulp. Ben langs de receptie gegaan en daar kreeg ik direct hulp en een adres voor de 1e hulp waar ik met haar naar toe kon. Deze ervaring vind ik zeer triest...want zet er dan geen badmeester bij! Wat als ze echt een keer moeten ingrijpen / moeten handelen bij een incident?

Gereisd familie in augustus 2017

Had er meer van verwacht

Jordy, 18-8-2017

Had er met 5 sterren wat meer van verwacht, de 2 sterren camping waar we vorig jaar stonden deed er niets voor onder...sanitair kan ik niet over oordelen omdat we een stacaravan hadden gehuurd...restaurant 1 keer gegeten vond ik slecht .. wel veel kids in diverse leeftijden (voornamelijk nederlands) en lekkere verse broden/broodjes... vond zelf dat alles een frisse upgrade kon gebruiken..

mooi gelegen camping

Gerdinant Karkdijk, 18-8-2017

leuke camping met animatie, vriendelijk personeel en gemoedelijke sfeer

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Birkelt***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Birkelt in Larochette, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Birkelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Birkelt scoort een 7.62 uit 10 op basis van 853 reviews.