Camping Birkelt *****

WebsiteLink naar website

867 reviews over Camping Birkelt in het Nederlands

Ernstige geluidsoverlast door werkzaamheden

Fam. uit het Noorden, 16-10-2017

Camping Birkelt was sinds najaar 2016 bekend met de werkzaamheden in het hoogseizoen. Ondanks dat werden de kampeervelden dicht bij gronddepot toch verhuurd. De werkzaamheden begonnen 's ochtends om 7 uur, waardoor je wakker werd gemaakt door het dicht klappen van de klep van de kiepwagens. Helaas had de camping alleen oog voor haar eigen financiele gewin en niet voor de vakantie van haar gasten. Bij klagen word je een andere kampeerplaats op de camping aangeboden, maar ja, als je hele caravan is afgesteld en je voortent met toebehoren staat, is dat een oplossing van niks. Daarnaast wordt gezegd dat er geen klchten waren, maar gelukkig stonden onze overburen naast ons die dezelfde dag hadden geklaagd (!!) De aangeboden en toegezegde compensatie wordt niet nagekomen. Aangezien de werkzaamheden volgens vaste gasten nog lang niet zou zijn afgerond, valt het zeker niet uit te sluiten dat toekomstige gasten hier ook nog last van kunnen hebben.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Zeer goed

Ruud de Keijzer, 28-9-2017

Super goede camping met zeer aardig medewerkers, ligging is perfect voor heerlijke wandelingen in een geweldige omgeving.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische plek

Dhr visser, 27-9-2017

Mooie camping vriendelijk en proffesioneel personeel

Ligging is prachtig en in het midden van Luxemburg

Gereisd met partner in augustus 2017

Suzanne, 26-9-2017

Luxe 5 ***** camping. Mooie omgeving. Veel nederlanders. Openbare toiletten en douche goed schoon. Zwembad zijn we niet in geweest. Wel een dagje naar Mullerthal geweest. Zeker een aanrader om te wandelen. We zaten de eerste nacht in een safaritent. Deze was heel ruim opgezet. Daarna zaten we drie nachten in een caravan. Helemaal prima, behalve dat er geen afzuigkap aanwezig was. De brandmelder ging dus ook af op het moment dat wij hamburgers aan het bakken waren. Super vriendelijke host die ons goed hielp met alles.
Gereisd met partner in september 2017

Stacaravan geschikt voor het naseizoen

hubens, 23-9-2017

Zo goed als nieuwe stacaravan. Hutje mutje op elkaar maar in het naseizoen is dat geen probleem. Neem zelf stoelen mee want krukjes is echt niet fijn voor een week vakantie. Lekker zwembad, wel een beetje koud. Ideaal voor mensen met honden.
Gereisd met vrienden in september 2017

Prima camping voor doorreis of langere vakantie

Kelly, 16-9-2017

Camping Birkelt heeft aan al mijn verwachtingen voldaan. Wij verbleven in een luxe stacaravan van de camping zelf en deze was zeer netjes en schoon en hadden een zeer ruime plek. Wij waren hier maar 2 nachten op doorreis maar zouden nog langer kunnen blijven. Veel speeltoestellen voor de kids en leuke animatie.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

kinderen hebben zicht uitstekend vermaakt

Donders, 15-9-2017

10 dagen verbleven in een waikiki stacaravan. Voor de 2e keer op rij deze camping geboekt. Heerlijke plek ten opzichte van speeltuin en zwembad ( nr 421)

camping seizoen liep ten einde, dit was duidelijk zichtbaar aan de lege plekken. Eten bij het restaurant / afhaal erg ondermaats voor de prijs. in de buurt gelukkig genoeg goede eetgelegenheden. Supermarkt prima. door het natte weer stond de indoorspeeltuin onder water. we hebben ons verder goed vermaakt in de omgeving en op het park.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

8 nachten geboekt, 3 gebleven!

Met gierende banden naar huis, 8-9-2017

Waar moet ik beginnen? Eerst de goede zaken:

- Mooie omgeving en campinggasten zijn vriendelijk. Ook het personeel is vriendelijk.

Slechte zaken:

- Zwembad is zo extreem vies, haren en brokken drijven langs, troebel! Bij de wc sta je in je eigen pis.

- Met 32 graden ijskoud kinderbad (net zo koud als het dompelbad in een sauna), kids konden er niet in.

- Te weinig schaduw op de ligweide. Meer parasols geen overbodige luxe.

- Wij hadden een 6 persoons mobile home Waikiki (nr 231) van een touroperator. Nooit meer! te smerig voor woorden. Ik kon mijn kruipende baby niet op de grond laten. Kamers roken ook naar schimmel. Buitenlamp sprong constant aan en uit (heel irritant s'nachts)

- Pizza gegeten in het restaurant. Te duur voor niks bijzonders.

- Het restaurant zelf is ook niet al te proper. Goedkope panelen als soort van afscheiding. Het hoeft echt allemaal niet duur te zijn maar kan wel echt netter!

- Wij hadden een 6 persoons caravan en stonden qua locatie nog redelijk (bij de speeltuin en het tennisveldje). Maar sommige caravans staan echt met de veranda tegen de andere caravan aan (dan kijk je dus letterlijk tegen de achterkant van die andere caravan aan).

- Mocht je een caravan willen boeken op deze camping zou ik persoonlijk voor een andere touroperator gaan, die stonden ruimer en met een beetje privacy.

Ik snap de hele 5 sterren rating niet van deze camping. Als dit een topcamping moet zijn van een touroperator dan liever niks meer van deze aanbieder. Na 3 nachten dan ook naar huis gegaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling. Het spijt ons dat onze camping niet aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Wij zouden graag telefonsich inhoudelijk verder ingaan jullie bevindingen. Zouden jullie contact kunnen opnemen met ons after sales team? Zij zijn telefonisch bereikbaar op telnr. +31 (0)40 844 77 52. Hartelijk dank voor jullie hulp alvast.

Top camping

Isabel van Soest, 6-9-2017

Prima camping. Ben er geweest met mijn hond erg hondvriendelijke omgeving. Goede maatregelen genomen met hondenpoepzakje overal. Mooie wandel gebieden in de omgeving.
Gereisd anders in september 2017

Beste Isabel,

Hartelijk dank voor jouw prachtige beoordeling. Wat super om te horen dat zowel jij als de hond zo genoten hebben. Heel erg graag tot een volgende keer.

Kindvriendelijke camping in een leuke omgeving

Annika, 6-9-2017

Ideale camping als je met kinderen op vakantie gaat. Er is genoeg animatie voor de kinderen en genoeg speeltoestellen. Het restaurant heeft erg lekker eten en het personeel is erg vriendelijk. Dat de douches maar heel kort aan blijven staan is wel een erg nadeel, zou dus wel tierips meenemen om die om de knop te kunnen doen. Verder is er erg veel te doen in de omgeving waardoor je je niet zult vervelen.
Gereisd met partner in januari 2017

Beste Annika,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Wat goed om te lezen dat jullie een heerlijk vakantie hebben gehad. Hopelijk tot een volgende keer.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Birkelt bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Birkelt in Larochette, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Birkelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Birkelt scoort een 7.63 uit 10 op basis van 880 reviews.