Camping Trois Frontières ***

8,3

110 reviews over Camping Trois Frontières in het Nederlands

Vrouwen met lekke band!

Tineke van veen, 15-8-2017

2016 laat ik mijn vriendin de steengroeve zien en tijdens het naar beneden rijden voel ik mijn stuur trekken en denk nog dat ik hier geen lekke band wilde rijden. Het kwaad was al geschied en wil de auto keren. Ging met moeite. Er moest na gedacht worden over hoe ik weer een andere band erom heen kreeg. Ik dacht alleen maar door naar boven te rijden naar de camping waar mijn zus een huisje heeft. Toen ik het terrein op reed hoopte ik iemand te vinden en jawel, de kroeg zat vol mannen dus probleem opgelost. De eigenaar, een kanjer, heeft mij uit de brand geholpen door mijn complete vastgeroeste reserve wiel uit mijn auto te krijgen. En dat lukte, heeft hem er ook voor mij er op gezet en wij konden weer met een gangetje van 80 naar Wiesembach. Toppie ,drie zoenen voor de eigenaar!
Gereisd alleenreizend in januari 2017

Heerlijke familie camping.

Fam. Vd Berghum, 12-8-2017

Geweldige familie camping. Ook erg geschikt met kleine kinderen. Fijn zwembad met ligweide. En ook bij slecht weer lekker zwemmen.veel aninmatie voor kinderen Bij wat slechter weer kunnen de kinderen zich prima vermaken op de hooizolder..En ook veel feestavonden voor volwassenen. Wij hebben erg genoten op deze camping vriendelijke eigenaars.En mooi schoon sanitair.Een echte aanradar deze camping wij komen hier zeker nog eens terug!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuke Familie camping

A. Sprenger, 29-7-2017

Dit is een leuke, kleine knusse familie-camping waar we het reuze naar onze zin hadden. We waren er twee weken en de drie kinderen hebben zich prima vermaakt. De animatie voor de kinderen was heel leuk en ze wilden er altijd weer naar toe. We zullen deze camping zeker aanbevelen
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Echt een vakantie!

Dietie Taekema, 22-7-2017

Wat een fijn onthaal hadden we. Ik vond het fijn dat ik 'gewoon' Nederlands kon praten. Onze dochter werd ziek en nadat ik contact had opgenomen met onze huisarts in Nederland, wilde hij graag dat ik foto's stuurde. Dit mocht gewoon met de laptop van de campingbeheerders omdat mijn telefoon het niet aankon. Toen bleek dat we toch beter daar naar een huisarts konden gaan, werd de huisarts gebeld en konden we gelijk naar het inloopspreekuur.

Diezelfde dochter was ook nog jarig en er was ook nog gedacht aan een aardigheidje voor haar.

Een fijne kleine camping met veel vaste gasten, maar je kan er prima tussen komen als je dat wilt. Je voelt je niet een buitenstaander.

Wat beter kan/kon?: de WiFi. Die was regelmatig wat aan de krappe kant doordat een ieder hierop zit.

Maar al met al: een fantástische vakantie gehad!

Doetips:

- Prachtige boswandelingen in de omgeving te maken.

- watervallen van Coo

- Luxemburg stad met de trein.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Leuke familie kamping

Julien & Mariette, 10-7-2017

De 3 weken dat wij op de kamping verbleven waren voor ons een aangenaam verblijf.vriendelijk onthaal door de eigenaar (mevrouw) was al een eerste + punt.Natuurlijk de maand Juni is wel een aanrader voor mensen zonder kinderen en houden van rust heel mooie omgeving,geen drukke weg langs de kamping wc en wastafels en douche worden alle dagen gekuist warm water zoveel u wilt(6 min)douche vinden wij voldoende aangezien dit mag gebeuren meerdere malen per dag.Een restaurant waar alle dagen s'avond eten opgediend word lekker en prijs bewust,verwarmd overdekt zwembad niet te groot maar kan bekoord worden voor toch maar een kleine familie kamping,de helft van de kamping zijn vaste staanplaatsten maar wij hebben daar geen ginder van ondervonden.Het is een kamping die we zekers nog zullen bezoeken en zekers de prijs is ook goed via Acsi.
Gereisd met partner in juni 2017

Een aanrader om zeker nogmaals terug te komen

Leonard, 3-6-2017

Rust, ruimte en grenzeloos genieten. In combinatie met een zeer vriendelijke ontvangst. Gastvrij, goede voorzieningen en ruime plaatsen. Gratis wifi, een mooi uitzicht naar het dal en vrolijk kwinkelerende vogels. Hier kom je tot rust. Wij hebben volop genoten en zijn overtuigd dat anderen dat zeker ook doen. We weten dat er nog wensen zijn bij de eigenaren die deze camping nu vijf jaar runnen en dan zal het helemaal een TOP-camping zijn, met nu al prachtig overdekt zwembad. Iets dat nóg beter kan? Nou, vooruit: de douche-/sanitairruimte iets vaker 'luchten', zodat het minder benauwd is.
Gereisd met partner in mei 2017

leuke kleine camping

lenie, 21-5-2017

mooi goed onderhouden camping

vriendelijke eigenaar als je ergens mee zit is hij altijd bereid om te helpen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prima

Rob en An R, 1-5-2017

Wij waren hier met de kleinkinderen. Die hebben zich uitstekend geamuseerd in het zwembad en op voetbalveldje. Grote plaatsen helaas op diverse plaatsen iets teveel aflopend. Uitstekende sanitaire voorzieningen. Fijn zwembad Rustig gelegen. Geen verkeerslawaai. Hele vriendelijke en behulpzame eigenaren. Zeker een plek om terug te komen. inkoopgelegeheid op korte afstand.
Gereisd met partner in april 2017

Fijne camping

Peter en Christine, 24-4-2017

Vriendelijk en behulpzame eigenaren/personeel. Ruime staanplaatsen. Voldoende, schoon sanitair. Ruime plaatsen. Restaurant wat je heerlijk kunt eten tegen een erg schappelijke prijs. Prachtige omgeving met erg mooie wandelroutes. Kortom, een heel fijne, gastvrije camping in een erg rustige omgeving.
Gereisd met partner in april 2017

Prettig vertoeven!

Fam Van den Sande, 16-4-2017

Een week tijdens de paasvakantie op Camping Trois Frontières verbleven. Mooi gelegen aan de rand van het dorpje Lieler. Plekken zijn zeker ruim genoeg; mooi en modern sanitair. Sterk punt van de camping is het overdekt zwembad waardoor je met minder weer toch nog met de kids kan ravotten. Eigenaars doen er alles aan om je verblijf aangenaam te maken. Veel mogelijkheden tot wandelen / MTB'en in de buurt (mooie vallei van de Our is een aanrader). Genoeg info voor uitstappen op de camping. Ook de resto-kaart is zeker een aanrader. Kortom deze eigenaars verdienen alle respect voor hun inspanningen!
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Trois Frontières in Lieler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Trois Frontières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Trois Frontières scoort een 8.27 uit 10 op basis van 110 reviews.