Camping Villaggio Turistico Internazionale ****

Camping Villaggio Turistico Internazionale
Villaggio Turistico Internazionale
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villaggio Turistico Internazionale bij:

130 reviews over Camping Villaggio Turistico Internazionale in het Nederlands

leuke camping

ManonJ, 10-10-2017

we hadden een mooie plek dichtbij het nieuwste sanitair gebouw. Hier was het sanitair erg schoon en mooi.

Speciaal voor de kleintjes: kleine lage toiletjes en kinderdouches. 1 badje voor de baby's. Is wel wat weinig...ik stond soms best lang te wachten met mijn baby.

Zwembad is een paradijsje voor kinderen.

Minpunt: je moet betalen voor de ligbedjes aan het zwembad. echt belachelijk want de camping is op zich al prijzig.

Prachtig strand naast de camping. zandstrand.

Minpunt: ik installeerde ons daar en zette een parasol in het zand. Dat mocht dus niet op het strandgedeelte van de camping. dus of bedjes met parasol huren of een stuk verderop lopen waar wel parasols mochten staan , vond ik niet prettig om te slepen met twee kleine kindjes. Ook enorm veel kwallen op het strand en 's avonds wordt je lek geprikt door de muggen.

restaurant was goed. en alles wat op de menukaart staat kon je ook meenemen naar je plek.

Je kunt best lopen naar bibione,, vond ik niet ver.

Wij hebben hier 8 dgn gestaan en dat vind ik genoeg. daarna verder gereisd

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer

Super comerciele camping wil overal geld voor, 20-8-2017

- Zwembad is fantastisch

-Vriendelijke personeel restaurant

-Camping op zich prima (Hygiëne douche omgeving) maar.....

-HEEL HEEL veel muggen (je word lek geprikt)

-Zwembad en Strand moet je 2 bedjes en parasol betalen (12 euro p.d)

-Hadden een comfort plek beloofd 120m2 en kregen 90m2

-zeer smalle paden voor je caravan (jij rijdt bijna de scheerlijnen van al de buren eruit en caravan moeilijk op de plek te krijgen)

-Tweede tent moet je betalen 6 euro p.d (wordt gecontroleerd)

-Water en stroom aansluitingen twee caravans naast ons (kruip en sluip door)

KORTOM voor een staan plaats van 118 euro per dag weinig comfort gekregen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige camping

Anja, 15-8-2017

Wij hebben dit jaar drie weken doorgebracht op deze camping en zijn zeer onder de indruk. Alles heel schoon, vuilnis wordt tweemaal per dag opgehaald, schone mooie douches en toiletten. De entertainment was erg leuk, groot aanbod van sportlessen, goed restaurant en een heel mooi zwembad.

Je betaalt 3 euro voor je bedje bij het zwembad, ideaal want hierdoor heb je altijd een bedje en ben je van de vervelende "handoekjesleggers" af.

Je loopt zo het strand op of het dorpje in wat wij erg fijn vinden. Voor ons een ideale camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuke locatie

Natalie, 12-8-2017

Deze camping is echt een familie camping!

Hygiënisch is gehele camping

Zwembad: bij huisje standaard twee bedjes, parasol huren per dag 6euro. (prijzig dus aangezien je ook al fors betaald voor accommodatie) echter parasols moet je dag van te voren als boeken anders heb je op de dag zelf pech. Ons zoontje is eenmalig letterijk 'ziek' geweest vd zon/warmte. Kregen geen uitzondering maar schaduw naast de glijbaan en airco apparaat aangeboden.

Huisje alleen minder: alleen de gebruikte oppervlakte maar niet de deuren/hoekjes vd wc/douche. (Schimmel)

Helaas extreem veel muggen (!) waardoor je amper buiten kan zitten op de veranda of uberhaupt ergens kan zitten. (overigens altijd schaduw) dit heeft voor ons gevoel toch wel een stempel gedrukt op het camping-gevoel.

Kinderaccomadatie: leuk echter veel in Italiaans en Duits. Waarbij de Italianen meer met zichzelf bezig zijn dan met de kinderen. Wij hadden geluk dat er een NL entertainer was: deed het met passie en liefde!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Niet weer naar toe

Fam.Hofmann, 4-7-2017

Het is altijd druk met grote groepen schoolkinderen in het voorseizoen en veel lawaai, we stonden op een kleine plaats en hebben diverse keren geprobeerd om op een ander plaats te komen, dit is niet gelukt, ondanks dat er nog ruimte was, het personeel is niet erg behulpzaam. Het zwembad is erg mooi, maar als kampeerder moet je extra betalen voor een ligbedje ex.parasol. Er zijn verder geen voorzieningen om je handdoek ed neer te leggen,erg commercieel allemaal.

Als je een redelijke plek wilt hebben moet je die heel vroeg vastleggen.

Wij hebben daarom besloten om niet meer naar deze camping te gaan

Gereisd met vrienden in juni 2017

Zeer mooie camping en heel veel te doen.

Sandra Pasten, 16-9-2016

eigen caravan. bij het strand. plaatsen niet groot, Let op,Voor extra tentjes moet je betalen! Nog nooit meegemaakt ,plaats is toch al betaald? Wel weer coulant met verrekenen als je eerder vertrekt. Draai om je caravan het laantje in te rijden is moeilijk doordat er auto's voor de caravan staan. En als die mensen dan net weg zijn als jij aankomt. Dus loskoppelen en helemaal naar achter duwen. Camping is heel netjes,ontzettend veel te doen. Er stonden in onze periode niet veel NLers , wel veel Oostenrijkers. Iedere avond animatie, voor ons was het bij het strandtentje weer leuk. nieuwe toiletgebouw is prachtig! Helaas waren ze alle 3 de weken dat wij er waren bezig de wasmachines aan te sluiten. Hopelijk werken ze nu wel! Gebouw werd goed schoon gehouden. Bibione op loopafstand. lange winkelstraat.Ook een grote kermis waar 1 x per week grote markt is. WiFi op de camping minder, zaten waarschijnlijk teveel mensen op. weinig last van muggen gehad.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Mooi, maar onvriendelijk en geldbelust management

Marcel Florack, 15-9-2016

N.m.m. is het management dermate op geld belust dat leuk vakantie houden onbetaalbaar is. Strandstoelen op het strand en zwembad dienen gehuurd te worden. Er zijn er echter zo veel dat dit ten koste gaat van zij die niet huren. De salvataggio in het zwembad sturen mensen op handdoek weg om een huurstoel te plaatsen. Op het strand is een klein gedeelte voor de stoelen waar je zo mag zitten, maar zonder parasol (?). Tussen de stoelen in is een beperkte ruimte voor vrije handdoeken. De wasdroger kosten €5 per keer, echter na 1 min. stopt het, droog, . na €15 nog niet. Personeel deed hier niets aan. In het restaurant moest ik 5x vragen om een rekening en vervolgens wees een langslopende ober in de richting van een kassa. In de poolbars kun je geen wijn krijgen, staat echter wel in de menukaarten.

Het personeel is ongeïnteresseerd en soms ronduit grof. Nog nooit eerder meegemaakt in Italië. het terrein is echter zeer mooi en het nieuwe zwembad ook. Maar door personeel en kosten zien ze ons daar niet terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Echt de moeite

Rudolf heylen, 5-9-2016

Geweldige camping met tal van mogelijkheden
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super vakantie

Sandra, 27-8-2016

Komen hier al een paar jaar alles super netjes ! Mooie lodge tenten ! Zwembad was vernieuwd en was super mooi geworden voor groot en klein . Stadje en strand op loopafstand . Volgend jaar weer .
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Erg mooie camping

Marloes, 22-8-2016

Erg mooie goed verzorgde camping met vriendelijk personeel . De kampeerplaatsen zijn niet echt groot . Het zwembad is groot met verschillende baden erg mooi en netjes . Het strand staat vol met ligbedden die voor 60% niet bezet zijn en de vrije zone waar je met je eigen stoeltjes en parasol mag zitten is klein , daar zouden ze iets aan moeten veranderen . Elke avond is er een show en bij het strand een bandje . De animatie is top geregeld voor elke leeftijd wat. Je loopt zo de camping af bibione in waar het elke avond gezellig is. Belangrijk voor de pubers er is gratis WIFI . (Betaling werkt niet met bandjes zoals in vorige beoordelingen is verkeerde camping ) zeker een camping waar wij nog een keer heen gaan
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villaggio Turistico Internazionale in Bibione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villaggio Turistico Internazionale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Villaggio Turistico Internazionale scoort een 8.21 uit 10 op basis van 165 reviews.