Uitstekend

19 reviews over Camping Val di Rhemes in het Nederlands

Heerlijk!

Chris, 9-8-2017

Rustige en schaduwrijke camping gelegen in een prachtig dal met zeer veel wandelroutes in Gran Paradiso. Zeer schoon, met gezellige bar en winkeltje. Niet duur en zeer vriendelijke eigenaren! Met speeltuin naast de camping.
Gereisd met partner in augustus 2017

Wij gaan zeker terug.

Jenny, 6-8-2017

We kwamen op deze camping terecht omdat hij veel goede resencies krijgt, nu hebben we dit zelf ervaren. De camping is perfect als je van flinke wandeltochten in de bergen houdt met de meest fantastische uitzichten. De eigenaren zijn behulpzaam en vriendelijk, sanitair en winkeltje perfect in orde. Doordat de camping hoog in een dal ligt is het er ook koel. Daarom kun je Savonds heerlijk binnen bij het barretje spelletjes doen en op grote kaarten je wandelroutes uitstippelen. Natuurlijk onder genot van een drankje, super gezellig! Wij gaan zeker terug want we waren nog lang niet klaar met deze prachtige omgeving en deze camping vormt daarvoor de ideale basis.
Gereisd met partner in juli 2017

Fijne camping in een fantastische omgeving!

Rien Oerlemans, 23-7-2017

Prima camping! Zeer vriendelijke eigenaren. Zeer mooie omgeving om te wandelen! Serieus een camping die we nog een keer gaan bezoeken!
Gereisd met partner in juli 2017

Wilma van Loon, 4-7-2017

Mooi gelegen camping, hele vriendelijke en gastvrije mensen. zeer behulpzaam om het je na de zin te maken.

Mochten we nog eens in deze omgeving vakantie houden dan gaan we zeker terug naar deze camping.

Gereisd met partner in juni 2017

Vriendelijk, behulpzaam, netjes mooie omgeving

monique, 2-10-2016

Bij aankomst was het even slikken omdat het erg druk leek op de camping, maar het was dan ook augustus. Wat verder op de camping viel het allemaal mee en konden wij een mooie plaats uitzoeken. Dicht aan de rivier mot je wel rekening houden met geluid van stromend water. Wij vonden het wel bij de omgeving passen. De camping en het sanitair waren keurig netjes. Veel sportieve mensen en velen trekken na een week weer door. Goede uitvalbasis voor diverse trips. Op loopafstand zijn elektrische fietsen te leen. Als wij nog eens in de buurt zijn, overwegen wij zeker Val di Rhemes nog eens voor ons verblijf.

Goede uitvalsbasis voor Gran Paradiso en Aosta

Bart Oosterlijnck, 24-8-2016

Wie naar Gran Paradiso trekt, moet graag stevig wandelen. De camping ligt een 10tal km in de vallei, wat best meevalt (in vergelijking met andere campings) voor verder gelegen uitstappen (vb Mont Blanc: Sky Way - fantastische ervaring!) en ook voor bevoorrading (brandstof, voeding, ... in Introd of Villeneuve). Ook qua hoogte (1100 m) valt dit mee. Andere campings liggen tot op 1600 m (koud). Enige nadeel: vanaf 17.30 uur schijnt de zon niet meer op de camping en koelt het snel af. 's Morgens om 9 uur is er zon en wordt het lekker warm. Meestal planden wij onze wandelingen iets later op de dag waardoor we wel langer van de zon konden genieten. Wandelkaarten zijn te koop maar ik kreeg ook een boekje met heel wat wandelbeschrijvingen in het Nederlands in bruikleen. De camping is zeer goed onderhouden: alles blonk! Zelfs de buitentrap werd gestofzuigd. Als je de baas een enkel papiertje ziet oprapen, weet je dat je goed zit. De leiding is heel vriendelijk, behulpzaam en spreekt vlot Frans en Engels. Dankzij een telefoontje van de baas naar een garage in Aosta kon ik uitzonderlijk mijn herstelde auto op zaterdagnamiddag ophalen, wat de reisverzekering eerst niet voor elkaar kreeg. Er is een winkeltje met basisprodukten en elke dag kan je er broodjes, stokbrood en croissants bestellen. Heel leuke bar, vlotte en vriendelijke bediening. Op 200 m kan je in Le Barmé De L'Ours lekker en goedkoop Italiaans eten. Op 6 km in Introd is een goede, grote pizzeria Avalon. Wij stonden ver van de rivier en ondervonden geen geluidshinder. Met 35 jaar kampeerervaring vonden wij dit een heel goede camping! Let wel: voor gezinnen, geen animatieprogramma. Wel tafeltennis, voetbaltafel en speelpleintje aanwezig.

Grote, maar rustige camping

Corine, 13-8-2016

Vrij grote camping (125 plaatsen) maar op de meeste plekken heb je daar geen last van. Plaatsen zijn in het hoogseizoen krap, maar met het rustige type gasten heb je weinig last van elkaar. Mensen die 's avonds op wilen blijven zitten vrijwel allemaal in de bar, mede dankzij de kou. Zon staat van ca 9-17 uur op de camping in augustus, dus nachten zijn koud. Voorzieningen op de camping zijn goed (sanitair, bar, broodservice, winkeltje en wifi). Door omvang van de camping is het niet zo gemoedelijk: campinggasten maken onderling weinig contact.

Unieke plek

Bart, 10-8-2016

Vanaf deze prachtige camping is het mogelijk om de ongerepte aosta vallei te ontdekken. Op de camping is het goed vertoeven met de uitgebreide en degelijke voorzieningen. Eigenaar en personeel goed bereikbaar en erg dienstverlenend ingesteld. Geweldige vakantie beleefd!
Gereisd familie in augustus 2016

100% genieten

Svenja, 26-8-2015

Camping Val di Rhemes is een aanrader voor iedereen die van houdt van wandelen, natuur en overweldigende uitzichten. De camping is nog niet massaal ontdekt door toeristen, maar is wél van alle gemakken voorzien. Je kunt rekenen op een ruime plaats, wifi op hele terrein en zeer schoon sanitair. Er is een ruimte waar je heerlijke koffie kunt drinken, je wandelroute kunt uitstippelen (kaart op camping te koop) en basisbenodigdheden kunt kopen. De supermarkt ligt wel op een half uur rijden. Houd er rekening mee dat het s nachts érg koud kan worden! Aan de overkant van de weg is een aardig restautantje met een kleine maar ok kaart.
Gereisd met partner in augustus 2015

prima camping

Erika, 19-8-2014

Vriendelijke ontvangst, prima sanitair, gemoedelijke sfeer, voor kleine kinderen is er net buiten de camping een mooie speeltuin
Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Val di Rhemes in Rhemes Saint-Georges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Val di Rhemes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Val di Rhemes scoort een 9.03 uit 10 op basis van 29 reviews.