8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Village Pappasole**** bij :

46 reviews over Camping Village Pappasole in het Nederlands

fantastisch

Peter, 4-8-2017

Geweldige camping met een super gaaf animatieteam. Ze spreken beperk Engels maar zorgen voor een fantastische sfeer op de hele camping. Het animatie team wil iedereen betrekken bij alle activiteiten.
Gereisd familie in juli 2017

Super camping

J. Reimink, 19-8-2016

Wij hebben een week op camping pappasole gestaan met een caravan, erg mooie en grote sta plaats met een fijn schaduwdoek. De camping is ruim opgezet met mooie facaliteiten voor jong en oud. Prachtig aangelegd zwembad en een zeer goed restaurant met hele vriendelijke en snelle bediening. Ook beschikt de camping over een goed animatie team met leuke shows. Een midgetgolf baan en mooie sport en speelvelden met opblaasbare springkussen etc. Het strand ligt op 400m wat prima te lopen is. Echt een aanrader voor zowel eigen caravan/ camper en mooie bungalows!
Gereisd familie in augustus 2016

Prettig verblijf

S.v.kooten, 10-8-2015

Wij hebben in juni 10 dagen op camping Pappasole gestaan

met de camper.

Prachtige groene camping zeer ruim aan gelegd mooie ruime plaatsen overdekt met fijn gaasdoek om voor extra schaduw te zorgen als het warm is.

mooi zand strand aan de overkant van de camping.

Nadeel is wel dat er op het prive strand van de camping 25 euro voor een strandbedje betaald per dag betaald moet worden.

Leuke dorpjes in de buurt om gezellig rond te lopen.

Gereisd met partner in juni 2015

Dubbele gevoelens

B.Broeren, 5-8-2013

Wij waren in de eerste 2 weken van juli op Pappasole. Er waren, zo vroeg in de zomervakantie, vrijwel geen Nederlandse mensen, en dus ook vrijwel geen Nederlandse kinderen op de capming. Erg jammer voor onze kinderen van 10 en 11 jaar oud.

De camping zelf was, net als het strand op prima loopafstand, erg netjes, mooi onderhouden, schoon, groen en de staplaats bij de gehuurde stacaravan was on-Italiaans groot. De sta caravan zelf echter was heel erg klein. Onze kinderen pasten nog wel op het kamertje nadat we de bedden tegen elkaar hadden geschoven, maar ik kan me voorstellen dat het voor een puber niet te doen is. Ook was het inderdaad erg warm en miste ik een normaal formaat koelkast.

De trein en snelweg hoorden we, maar we waren hiervan tevoren op de hoogte en hebben er niet minder van geslapen. De omgeving is prachtig en Riotorto is een prima basis van waaruit je heel leuke plaatsjes kunt bezoeken. Al met al een dubbel gevoel aan deze 2 weken overgehouden maar geen aanrader.

Gereisd familie in juni 2013

prima camping

diana, 5-8-2013

Mooi zwembad, prachtig strand met een hele schone zee!!!! Je kon zien waar je liep, geweldig toch!! Wat mij stoorde was dat ze zo slecht duits of engels praatten. We zijn een avond in het restaurant geweest: de kelner praatte alleeen maar italiaans! Het restaurant opende om 18 uur, maar we kegen nog geen eten, want de kok was zelf nog aan het eten....Als je van vis en zeevruchten houd, prima kaart, anders: lekkere pizza :-) 80 % van de campinggasten zijn Italiaans. Wij hadden een maxi green stacaravan gehuurd: de caravan zelf is erg eng: bijna geen plaats om te lopen om de bedden heen. Badkamer niet echt geweldig schoon. Wat wel heel fijn was, is de veranda aan de caravan. Hierin staat ook de keuken en heb je wel voldoende plaats. Het zwembad is ondiep en er mag niet gedoken worden. Er is geen glijbaan. Het winkeltje heeft voldoende keuze, maar in het naastgelegen dorp Follonica is een Lidl en een COOP supermarkt! Trein komt meermaals per dag langs, niet erg storend hoor
Gereisd familie in juli 2013

Prijs kwaliteit niet in verhouding, mooie camping!

Mosje, 5-8-2013

Een mooie, groene en bloemrijke camping met schitterende zwembaden, sportvelden, Mini-golfbaan, speeltuin en schaduwrijke staanplaatsen.

Wij waren met twee tenten op een ruime, 100 m2, afgebakende, schaduwrijke staanplaats, Pitch B. Neem wel rostharingen mee ivm bikkelharde grond. Sanitair was redelijk, wel 3x per dag schoongemaakt, maar kon beter/schoner. Italiaanse camping, dus bijna alles gaat in het Italiaans en/of Engels. Zo ook de animatie. Erg vriendelijk personeel, behalve die van het restaurantje. Eten was prima. Strand was schoon en mooi aflopend in helder water. Alleen veels te smal voor teveel mensen.

In het weekend Scheveningse tafarelen. Het spoor en autoweg zijn goed hoorbaar. Wij hebben het niet als hinderlijk ervaren maar kunnen het wel voorstellen. Prima plaats ook voor uitstapjes; Elba, Piombino, Pisa en Lucca. Grote supermarkt, Coop/Lidl, op 6 km, Follonica. De kids hebben zich super vermaakt, die hebben hun eigen Wereldtaal! Mooie camping maar te duur in verhouding

Dit nooit meer

Janine, 29-7-2013

We zijn net een week geleden teruggekeerd (13-20 juli 2013) van deze camping en hadden een stacaravan gehuurd voor 1 week. De camping zelf was helemaal prima. Het sanitair, zwembad en de andere voorzieningen waren uitstekend. De caravan zelf veels te klein en zonder airco veels te warm. Het ergste waren de goederentreinen die vooral 's nachts voorbij denderden. Het maakt niet veel uit waar je op de camping staat.... overal hoor je ze!! Wij hebben hier geen oog dichtgedaan in ieder geval. Zelf wonen we aan het spoor dus zijn wel wat gewend. Ook de snelweg met vrachtverkeer maakte nogal wat herrie. Voor ons dus niet meer naar Pappasole....

mooie schone camping

christel, 23-7-2013

Hele mooie grote camping. Prachtige zwembaden en er worden (heel belangrijk) geen bedjes gereserveerd. Strand is ong. 7 min lopen. Neem zelf een ligbedje mee, want de bedjes op 't strand zijn te duur. Strand is heel schoon. Tussen 12 en 4 overal heel rustig. San Vincenzo is 15 minuutjes rijden. Leuk plaatsje. Sienna is ongeveer 5 kwartier rijden. De pizza's zijn overheerlijk. Vriendelijk personeel. Veel italianen, ongeveer 85 procent. Voor onze dochter van 13 was 't een beetje jammer dat er niet veel nederlanders waren. Het sanitair had wat beter gemogen, maar was niet slecht.

Prachtige camping!

Danielle Boevink, 12-8-2012

Mooie schaduwrijke camping. Veel Italianen maar ook Nederlanders. Leuke animatie, erg klantvriendelijk. Stacaravans (4-6) erg klein en zeer eenvoudige inventaris. Mooi zwembaden, mooi zandstrand aan de overkant van de weg. Goed onderhouden camping. Nadeel dat je op het strand voor de bedjes moet betalen. Daarnaast wel gratis openbaar strand waar je je eigen stoeltjes mee naartoe kunt nemen. 2 bedjes plus parasol bij zwembad. Kunt dus als gezin niet allemaal onder parasol. Wel andere ligbedden zonder parasol beschikbaar.
Gereisd familie in juli 2012

prima camping

marjo langeveld, 29-7-2012

ligging ten opzichte van het strand is prima, ongeveer 5 min. lopen.

jammer dat er op loopafstand geen leuke plaatsjes zijn zodat je er even uit kunt lopen.

gezellige plaatsjes als Folonica en San Vincenso moet je per auto bezoeken, ongeveer 20 minuten.

Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Pappasole in Vignale Riotorto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Pappasole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Village Pappasole scoort een 8.08 uit 10 op basis van 61 reviews.