Beoordelingen Camping Village Pappasole****

Village Pappasole****
53 beoordelingen
Beoordelingen Camping Village Pappasole****
Loc. Torre Mozza Via Carbonifera, 14, I-57020, Vignale Riotorto

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Pappasole**** in Vignale Riotorto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Pappasole**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Village Pappasole scoort een 7,4 uit 10, op basis van 53 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Pappasole**** in Vignale Riotorto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Pappasole****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Village Pappasole**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 21 vakantiefoto's van Camping Village Pappasole**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Village Pappasole**** met andere accommodaties in Vignale Riotorto.
Even geduld a.u.b.

6,9
6,7
7,5
7,4
Toon score en beoordelingen van:
"Dit nooit meer"vertalen
Janine
8,0

29-07-2013 We zijn net een week geleden teruggekeerd (13-20 juli 2013) van deze camping en hadden een stacaravan gehuurd voor 1 week. De camping zelf was helemaal prima. Het sanitair, zwembad en de andere voorzieningen waren uitstekend. De caravan zelf veels te klein en zonder airco veels te warm. Het ergste waren de goederentreinen die vooral 's nachts voorbij denderden. Het maakt niet veel uit waar je op de camping staat.... overal hoor je ze!! Wij hebben hier geen oog dichtgedaan in ieder geval. Zelf wonen we aan het spoor dus zijn wel wat gewend. Ook de snelweg met vrachtverkeer maakte nogal wat herrie. Voor ons dus niet meer naar Pappasole....

met jonge kinderen, Juli 2013
"Prijs kwaliteit niet in verhouding, mooie camping!"vertalen
Mosje
5,0
6,0

05-08-2013 Een mooie, groene en bloemrijke camping met schitterende zwembaden, sportvelden, Mini-golfbaan, speeltuin en schaduwrijke staanplaatsen.
Wij waren met twee tenten op een ruime, 100 m2, afgebakende, schaduwrijke staanplaats, Pitch B. Neem wel rostharingen mee ivm bikkelharde grond. Sanitair was redelijk, wel 3x per dag schoongemaakt, maar kon beter/schoner. Italiaanse camping, dus bijna alles gaat in het Italiaans en/of Engels. Zo ook de animatie. Erg vriendelijk personeel, behalve die van het restaurantje. Eten was prima. Strand was schoon en mooi aflopend in helder water. Alleen veels te smal voor teveel mensen.
In het weekend Scheveningse tafarelen. Het spoor en autoweg zijn goed hoorbaar. Wij hebben het niet als hinderlijk ervaren maar kunnen het wel voorstellen. Prima plaats ook voor uitstapjes; Elba, Piombino, Pisa en Lucca. Grote supermarkt, Coop/Lidl, op 6 km, Follonica. De kids hebben zich super vermaakt, die hebben hun eigen Wereldtaal! Mooie camping maar te duur in verhouding

met oudere kinderen, Juli 2013
diana
6,0

05-08-2013 Mooi zwembad, prachtig strand met een hele schone zee!!!! Je kon zien waar je liep, geweldig toch!! Wat mij stoorde was dat ze zo slecht duits of engels praatten. We zijn een avond in het restaurant geweest: de kelner praatte alleeen maar italiaans! Het restaurant opende om 18 uur, maar we kegen nog geen eten, want de kok was zelf nog aan het eten....Als je van vis en zeevruchten houd, prima kaart, anders: lekkere pizza :-) 80 % van de campinggasten zijn Italiaans. Wij hadden een maxi green stacaravan gehuurd: de caravan zelf is erg eng: bijna geen plaats om te lopen om de bedden heen. Badkamer niet echt geweldig schoon. Wat wel heel fijn was, is de veranda aan de caravan. Hierin staat ook de keuken en heb je wel voldoende plaats. Het zwembad is ondiep en er mag niet gedoken worden. Er is geen glijbaan. Het winkeltje heeft voldoende keuze, maar in het naastgelegen dorp Follonica is een Lidl en een COOP supermarkt! Trein komt meermaals per dag langs, niet erg storend hoor

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Village Pappasole**** bij...

"Mooie schone camping"vertalen
christel
6,0

23-07-2013 Hele mooie grote camping. Prachtige zwembaden en er worden (heel belangrijk) geen bedjes gereserveerd. Strand is ong. 7 min lopen. Neem zelf een ligbedje mee, want de bedjes op 't strand zijn te duur. Strand is heel schoon. Tussen 12 en 4 overal heel rustig. San Vincenzo is 15 minuutjes rijden. Leuk plaatsje. Sienna is ongeveer 5 kwartier rijden. De pizza's zijn overheerlijk. Vriendelijk personeel. Veel italianen, ongeveer 85 procent. Voor onze dochter van 13 was 't een beetje jammer dat er niet veel nederlanders waren. Het sanitair had wat beter gemogen, maar was niet slecht.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Dubbele gevoelens"vertalen
B.Broeren
5,0
8,0

05-08-2013 Wij waren in de eerste 2 weken van juli op Pappasole. Er waren, zo vroeg in de zomervakantie, vrijwel geen Nederlandse mensen, en dus ook vrijwel geen Nederlandse kinderen op de capming. Erg jammer voor onze kinderen van 10 en 11 jaar oud.
De camping zelf was, net als het strand op prima loopafstand, erg netjes, mooi onderhouden, schoon, groen en de staplaats bij de gehuurde stacaravan was on-Italiaans groot. De sta caravan zelf echter was heel erg klein. Onze kinderen pasten nog wel op het kamertje nadat we de bedden tegen elkaar hadden geschoven, maar ik kan me voorstellen dat het voor een puber niet te doen is. Ook was het inderdaad erg warm en miste ik een normaal formaat koelkast.
De trein en snelweg hoorden we, maar we waren hiervan tevoren op de hoogte en hebben er niet minder van geslapen. De omgeving is prachtig en Riotorto is een prima basis van waaruit je heel leuke plaatsjes kunt bezoeken. Al met al een dubbel gevoel aan deze 2 weken overgehouden maar geen aanrader.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Prachtige camping!"vertalen
Danielle Boevink
9,0

12-08-2012 Mooie schaduwrijke camping. Veel Italianen maar ook Nederlanders. Leuke animatie, erg klantvriendelijk. Stacaravans (4-6) erg klein en zeer eenvoudige inventaris. Mooi zwembaden, mooi zandstrand aan de overkant van de weg. Goed onderhouden camping. Nadeel dat je op het strand voor de bedjes moet betalen. Daarnaast wel gratis openbaar strand waar je je eigen stoeltjes mee naartoe kunt nemen. 2 bedjes plus parasol bij zwembad. Kunt dus als gezin niet allemaal onder parasol. Wel andere ligbedden zonder parasol beschikbaar.

met oudere kinderen, Juli 2012
marjo langeveld
9,0

29-07-2012 ligging ten opzichte van het strand is prima, ongeveer 5 min. lopen.
jammer dat er op loopafstand geen leuke plaatsjes zijn zodat je er even uit kunt lopen.
gezellige plaatsjes als Folonica en San Vincenso moet je per auto bezoeken, ongeveer 20 minuten.

met jonge kinderen, Juli 2010
"Gezellig!"vertalen
fam Hoekstra
8,0

24-08-2010 camping pappasole is een grote camping met een prachtig zwembad, lekker restaurant, leuke gelegenheid voor voorstellingen, midgetgolf etc. Voor elke leeftijd geschikt. We hadden wel wat last van de trein die regelmatig langsraast maar dit belemmerde de pret niet. Nadeel van de camping is; we stonden helemaal achteraan en zwembad, winkels etc ligggen helemaal vooraan. Maar ach, paar meter lopen in de vakantie was ook niet slecht! Eten is goed. Alleen jammer dat er slechts italiaans sprekende animatie is. Misleidend vonden wij dat je op het strand van de camping moet betalen voor parasol-ligbedjes of anders naar een algemeen stuk moet lopen.

met oudere kinderen, Juli 2010
A. Keijzer
8,0

01-08-2010 Mooie camping aan de Toscaanse kust.
Weinig Nederlanders op de camping, maar dat hoeft voor ons ook niet.
Mobilehomes zijn keurig schoon en leuk met die veranda/voortent er voor.
Animatie is overwegend Italiaans maar voor ons niet storend. Het team doet moeite genoeg maar spreekt gewoon nauwelijks Duits en Engels en al helemaal geen Nederlands. Dat kan misschien voor anderen een minpunt zijn maar wij hebben daarvan geen last ondervonden want wij hebben genoeg andere afleiding gezocht op deze camping, zoals midgetgolf en poolen.
Geen last gehad van drukke Italianen of trein.
Onze zoon had erg snel contact met andere kinderen. Het zoekt mekaar gewoon op.
Verder; mooi zwembad, campingsupermarktje (in Riotorto zit een Coop), restaurantje/pizzeria (ook afhaal mogelijk), viswinkeltje, apotheek enz.
Volgend jaar gaan wij als het lukt terug naar deze camping, wij hebben n.l. maar 4 dagen kunnen genieten omdat we vanwege fam.omstandigheden naar huis moesten.

met jonge kinderen, Juli 2010
"2 weken in bungalow de luxe"vertalen
Elke
8,0

23-08-2010 zomer 2010: 2 weken bungalow de luxe. Prima bungalow. Het zijn 2 onder 1 kappen. Wij waren met vrienden. Daar kan je alles van hebben. Als er vreemden naast je wonen zou je dat als erg dichtbij kunnen ervaren. Terrassen worden gescheiden door open hek. Lekker overdekt terras. Dat wel. Altijd schaduw. 2 prima slaapkmrs. Keuken en badkamer ook keurig en alles is heel en goed bruikbaar. Lekkere zwembaden. Altijd plek op de bedjes. Veel italianen op deze camping (die lunchen van 13-15 uur) tijdens lunch moeten ze handdoeken meenemen en zijn bijna alle bedjes en het zwembad leeg!! Eten in het restaurant is prima, buitenterras ontbreekt, da's jammer. Maar eten in de dorpjes eromheen is toch leuker! Strand is 20 minuten lopen. Wat wij als zeer ongastvrij hebben ervaren is dat alle bedjes daar gedurende juli & augustus gereserveerd worden door italianen. Als je mazzel hebt mag je op een doordeweekse dag op rij 3 liggen. voor 19 euro! ondanks dat slechts circa 25% van de bedjes bezet is

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?