Beoordelingen Camping Mareblu***

Mareblu***
128 beoordelingen
Beoordelingen Camping Mareblu***
Via dei Campilungi, I-57023, Cecina / Cecina Mare

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mareblu*** in Cecina / Cecina Mare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mareblu*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Mareblu scoort een 7,8 uit 10, op basis van 128 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mareblu*** in Cecina / Cecina Mare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mareblu***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Mareblu*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 114 vakantiefoto's van Camping Mareblu*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Mareblu*** met andere accommodaties in Cecina / Cecina Mare.
Even geduld a.u.b.

8,1
7,4
6,9
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima camping"vertalen
holtdijk
7,0

08-08-2014 In juli hier 2 weken verbleven met caravan op plaats c318(linker kant van receptie). Auto niet op kampeerplaats vonden wij prettig. Wel kost het 4 euro p.d. om de auto op de parkeerplaats te parkeren. Plaatsen op camping voor italiaanse begrippen vrij ruim. Gezellige laantjes met aan onze kant 90% nederlanders. Wel weinig verlichting op camping gedeelte. Sanitair is verouderd en zou beter kunnen. Vooral wat extra haakjes bij de douche en een schotje zodat je spullen niet nat worden. Ook toiletpapier is niet aanwezig. Wifi is niet op elke plaats goed. Je betaald 4 euro per uur of bijvoorbeeld 20 euro voor 20 uur. Let wel op uitloggen. Pizzeria op camping is goed. Supermarkt erg duur. Lidl en Coop gelukkig in Cecina. Fijn maar simpel zwembad. Strand vonden wij heerlijk. Wandeling van 10 minuten door het bos. Heerlijke zee. Pisa goed te bereiken evenals een aantal mooie stadjes in de buurt. Florence vonden wij net wat te ver. Al met al een prima camping met een aantal verbeterpunten.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Heerlijke plek! veel nederlanders, veel schaduw."vertalen
thinis
8,0

14-08-2014 wij zaten in de nieuwe bungalow. wauw! wel erg dicht bij animatie plein, dus van 21 uur tot 23 uur harde muziek. Daarna "stil". Waanzinnig animatie-team! Onze kids van 10 en 13 hadden vele vrienden (veel nederlanders) waarmee ze altijd konden voetballen, rond hangen bij de speeltuin of gewoon lachen..meedoen met de "babydance" (rond 21:30 meer tieners dan kleuters) En ze konden zelfstandig naar het zwembad of zelfs s'avonds nog even heel stoer naar het strand. Erg lekkere cappuccino (goedkoop) en cocktails. Restaurant was lekker en betaalbaar. Zwembad schoon en strand heerlijk dichtbij. (met grote kinderen kun je dus zeggen: wij liggen op het strand, komen jullie vanmiddag ook?) Strand heeft links een prachtig restaurant/bar (lunch met 4 personen incl wijn en toe: 55, -euro!) en ligbedden (20,- voor 2 bedden en parasol p.d.) rechts een hipper maar klein klein tentje waar 2 bedden iets goedkoper zijn. Daar kun je ook surfles krijgen en surfplanken of waterfietsen huren.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima camping, geen pretpark/geen grote poespas"vertalen
Anne Fleur
8,0

14-08-2014 Prima camping zonder teveel kermisgevoel + pretparkprikkels. Plaatsen normaal voor It. begrippen (maar zeker niet groot). Vouwwagen+voortent opgezet, maar luifel kon niet (Jamet Arizona). Italiaanse animatie, ook 'ouder-animatie' (mhoah). Aanwezig: supermarktje, koffiebar, pizza-afhaal, frietafhaal, zitje nabij zwembad. Pluspunt: badmeester houdt neergelegde handdoeken in de gaten en haalt ze netjes weg als nieuwkomers geen ligbedje kunnen vinden. Voetbalveldje binnen handbereik, evenals pingpong/volleybal/jeux de boules. Privéstrand te bereiken door klein loopje door pijnbomenbos. Verwacht géén immens groot strand maar een zandstrand met ietwat steentjes. Wij zijn niet naar het nabijgelegen Vada-strand gegaan: nadeel is dat je toch in de auto moet, parkeerplaats zoeken, druk strand en betalen voor een bedje. Waarom niet eigen strandje. Wij (gezin, kinderen bijna 6 en 8) hadden het goed!

"Prim plek"vertalen
Leo van der Meer
8,0

29-06-2014 Prima service.Grote plekken.Leuke atmosfeer.Dichtbij het strand en leuke plaatsen om te bezoeken.Cecina als plaats is alles te kopen.Receptiemederkers zijn echt gastgericht.Komen er graag terug.Nu al voor het derde jaar op rij. 4 weken geweest.Leo van der Meer

"Zeer goed bevallen."vertalen
Trudy Koot
8,0

05-07-2014 Netjes onderhouden camping. Alles wordt goed schoon gehouden. Sanitair toont wat oud maar heel goed schoon gemaakt. Wij zaten op het gedeelte links als je binnenkomt. Schaduw maar ook zon op de plaatsen. Het was nog rustig hadden uitzicht op bergen. Leuke wandeling door bos naar strand.
Personeel heel klantvriendelijk. Restaurants kunnen verbeterd. Bij strand ook diverse restaurants met meer keus.
Bij de bar heel goed te betalen prijzen. 's-Avonds dansen voor kinderen, heel leuk om naar te kijken.

"Kamperplaats"vertalen
els vd berg
7,0

03-07-2014 deze camping is ons bijzonder goed bevallen. |Bij de receptie bijzonder vriendelijke mensen. Camping wordt goed onderhouden. |Voor Italiaanse begrippen ruime kamperplaatsen. INde avond kinderanimatie voor de kleintjes, bijzonder leuk om te zien. In de omgeving veel te zien. Sanitair inderdaad oud,maar al vroeg in de ochtend loopt er al een medewerker om dit schoon te houden. Zwembad met toezicht, en de handdoeken worden gewoon van de bedjes gehaald,als er geen campinggasten meer aanwezig zijn. Srand lekker dichtbij,lekkere wandeling van een minuut of 5 door een koel bos. |Voor iedereen is deze camping aan te raden.

met partner, Mei 2014
"Heel mooie plek voor strand en cultuur"vertalen
j.bouwmeester
9,0

04-06-2014 Mooi afgebakende plaatsen. Auto buiten de kampeerplek, maar op een afgeslten, bewaakt terrein, prima oplossing. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader is dit zeker voor hen die in deze streek een plek zoeken

met partner, Sept. 2013
"Topcamping!"vertalen
M. Slaman
8,0

22-09-2013 Geweldige camping. Voor ieder wat wils. Strand, zwembad, heel veel leuke plaatsen in de buurt.
Pisa, Lucca en Sienna zijn zeker de moeite waard maar ook kleinere plaatsjes in de buurt. Ontbijten op het strand voor weinig. De camping heeft mooie ruime plekken met hoge bomen. Goed sanitair en heerlijk rustig autovrij. Heel vriendelijk personeel. Gewoon top!

met partner, Aug. 2013
"Prima camping"vertalen
Lisette
7,0

25-01-2014 Fijne, rustige locatie aan het strand. Een gezellig plaatsje helaas niet op loop-, maar wel op fietsafstand. Prima sanitaire voorzieningen, de douche was erg lekker (zonder drukknop en/of max. tijd)
De campingplaats was redelijk groot, maar een halfschaduw plek ligt voor 90% in de schaduw. Wij misten een beetje zon. Daarbij vonden wij veel lege plekken eind augustus (gedeelte links van de receptie), wat een beetje ongezellig was. Het brood bij de bakker was niet erg lekker. Rijd hiervoor even verderop naar bijv. de Spar.

Voor de ligging aan het strand zou ik deze camping wel aanraden.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Een camping om terug te komen"vertalen
Gotz
6,0

09-09-2013 Wij zijn in aug 2 weken op deze camping geweest. Mooie ruime plek die aan weerzijde een haag als afscheiding had.
Meer als genoeg sanitair maar dat was naar Nederlandse begrippen wat verouderd. Ik wil daar wel bij zeggen dat het 2 keer per dag wordt schoon gemaakt dat je er gratis kan douchen en dan ook warm water hebt. Voor ons dus prima.
helaas is het zwembad te klein voor de hoeveelheid gasten en was het water niet altijd echt schoon.
Je kunt er heerlijk eten voor een betaalbare prijs en in de winkel is alles verkrijgbaar.
In de buurt liggen vele supermarkten.
de zee ligt 300 meter van de camping met een eigen strandje.
Onze dochter van 13 had vanaf de eerste avond een groep met kinderen .
S 'avonds hoor je wat lawaai van een vaste kermis of een feest op het strand maar rond 0.00 uur was het rustig tot 09.00 uur in de ochtend.
Alles ligt op rij afstand van prachtige steden zoals Pisa en Lucca.

kortom een camping om zeker terug te komen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?