Beoordelingen Camping Mareblu***

Mareblu***
121 beoordelingen
Beoordelingen Camping Mareblu***
Via dei Campilungi, I-57023, Cecina / Cecina Mare

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mareblu*** in Cecina / Cecina Mare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mareblu*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Mareblu scoort een 7,8 uit 10, op basis van 121 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mareblu*** in Cecina / Cecina Mare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mareblu***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Mareblu*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 91 vakantiefoto's van Camping Mareblu*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Mareblu*** met andere accommodaties in Cecina / Cecina Mare.
Even geduld a.u.b.

8,1
7,4
6,8
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Topcamping!"vertalen
M. Slaman
8,0

22-9-2013 Geweldige camping. Voor ieder wat wils. Strand, zwembad, heel veel leuke plaatsen in de buurt.
Pisa, Lucca en Sienna zijn zeker de moeite waard maar ook kleinere plaatsjes in de buurt. Ontbijten op het strand voor weinig. De camping heeft mooie ruime plekken met hoge bomen. Goed sanitair en heerlijk rustig autovrij. Heel vriendelijk personeel. Gewoon top!

met partner, Aug. 2013
"Prima camping"vertalen
Lisette
7,0

25-1-2014 Fijne, rustige locatie aan het strand. Een gezellig plaatsje helaas niet op loop-, maar wel op fietsafstand. Prima sanitaire voorzieningen, de douche was erg lekker (zonder drukknop en/of max. tijd)
De campingplaats was redelijk groot, maar een halfschaduw plek ligt voor 90% in de schaduw. Wij misten een beetje zon. Daarbij vonden wij veel lege plekken eind augustus (gedeelte links van de receptie), wat een beetje ongezellig was. Het brood bij de bakker was niet erg lekker. Rijd hiervoor even verderop naar bijv. de Spar.

Voor de ligging aan het strand zou ik deze camping wel aanraden.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Een camping om terug te komen"vertalen
Gotz
6,0

9-9-2013 Wij zijn in aug 2 weken op deze camping geweest. Mooie ruime plek die aan weerzijde een haag als afscheiding had.
Meer als genoeg sanitair maar dat was naar Nederlandse begrippen wat verouderd. Ik wil daar wel bij zeggen dat het 2 keer per dag wordt schoon gemaakt dat je er gratis kan douchen en dan ook warm water hebt. Voor ons dus prima.
helaas is het zwembad te klein voor de hoeveelheid gasten en was het water niet altijd echt schoon.
Je kunt er heerlijk eten voor een betaalbare prijs en in de winkel is alles verkrijgbaar.
In de buurt liggen vele supermarkten.
de zee ligt 300 meter van de camping met een eigen strandje.
Onze dochter van 13 had vanaf de eerste avond een groep met kinderen .
S 'avonds hoor je wat lawaai van een vaste kermis of een feest op het strand maar rond 0.00 uur was het rustig tot 09.00 uur in de ochtend.
Alles ligt op rij afstand van prachtige steden zoals Pisa en Lucca.

kortom een camping om zeker terug te komen.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Mareblu*** bij:

met jonge kinderen, Juli 2013
"Heerlijke autovrije camping met ruime plaatsen"vertalen
Sabine
7,0

25-8-2013 Wij hebben weer 3 heerlijke weken gehad op deze camping. Ruime schaduwrijke plaatsen, autovrij, goede uitvalbasis voor bezienswaardigheden. Het sanitair is verouderd maar erg schoon. Het zwembad is wat klein maar prima. De zee op 10 min loopafstand met een fijn kiezelstrand. En onze kinderen vonden de baby dance geweldig ook al was die in het Italiaans! Wij vonden het een gezellige Italiaanse camping met redelijk veel Nederlanders maar overwegend Italianen.

"Prima camping!"vertalen
Ria Lankamp
7,0

6-8-2013 Hele camping schaduwrijk, en super schoon! Strand idem dito.Parkeerplaats binnen de hekken, slagboom met pasje, 24/7 te bedienen. Poortje aan achterkant van de camping sluit om 23.00 uur.Kom je later van het strand (de jeugd) moet je omlopen! Of de nachtwaker kennen, en bellen :)
Personeel bij receptie, en in de winkeltjes erg vriendelijk en behulpzaam, Engels, Duits, en zelfs Nederlands! Restaurant en afhaal, prima! Animatie i alleen in het Italiaans, en wel veel van hetzelfde, en een valse zanger. Zwembad zijn we twee keer geweest, jammer dat het pas om 11.00 uur open gaat, zodat je niet 's ochtend baantjes kan trekken, maar dat kan ook in zee! Het zwembad werd wel elke ochtend schoongemaakt met stofzuiger, maar waarschijnlijk de PH-waarde niet goed, en het gebonden chloor te hoog! Dus meer Chloor erin!

"Zeker een aanrader!"vertalen
Veenhoven
9,0

20-8-2013 Hele fijne camping: autovrij, schoon, ruime plekken, genoeg schaduw. Sanitair was prima. Genoeg douches en altijd warm water. Sfeer was heel erg lekker, relaxed. Zwembad niet erg groot, maar zeker groot genoeg. Heel vriendelijk personeel. Rustig na 23 uur. Oudere kinderen vermaakten zich prima bij de pingpongtafels en later op het strand. Korte wandeling door het bosje naar het strand met leuk barretje. Fietspad vanaf de camping naar diverse dorpjes in de omgeving.

"Geweldige camping aan zee!"vertalen
Arja
8,0

3-8-2013 Prachtige camping aan zee gelegen, tien minuten lopen door een pijnbomenbos. Camping is vrij groot, alleen daar merk je weinig/niets van. Ook voor de oudere jeugd is het er prima, 's avonds naar het strand of op de camping "chillen". Kortom, wij hebben hier een prima vakantie gehad. Ook het sanitair voldoet aan de eisen, wel iets verouderd maar wordt goed schoongehouden. Mocht je een keer een vies toilet aantreffen, zijn vaak kleine kinderen daar de oorzaak van. Ook zijn we met een busexcursie, door de camping georganiseerd, een dag naar Rome geweest. Wel een lange dag, 06.00 uur weg, 22.30 uur thuis. Maar zeker de moeite waard!

"Uitstekende camping!"vertalen
José en Martien
7,0

3-8-2013 Wij stonden in het 'oude' gedeelte tussen hoofdzakelijk Italianen die respectvol met jou als gast in hun land omgaan. Een grote schaduwrijke plek die wij aangevraagd hadden. Heerlijk dat de camping autovrij is en er rekening wordt gehouden met de siësta van de Italianen. Zeer vriendelijk personeel, van receptie, serveersters, technische dienst en schoonmaak. Het sanitair wordt tweemaal per dag heel goed schoongemaakt. Geen enkele vraag is voor het personeel te veel. Het terrein is enorm schoon. Het strand is op loopafstand via het pad door het pijnboombos te bereiken. Dit strand is, ondanks het kiezelzand, gezellig met veel ruimte. Behalve op zondag als de Italianen hun vrije dag vieren, dan is het druk. Leuke uitstapjes te maken in de omgeving, die werkelijk prachtig is.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Het blijft een leuke camping maar...."vertalen
Lynn
5,0
5,0

4-8-2013 Het animatie team drama! , 2012 was het veel leuker om 23.00 moest alles stil zijn. De animatie leider leefde in zijn eigen wereld, moet nog een hoop leren s'avonds een polka en een weense wals terwijl het volstond met kinderen en tieners dan sla je de plank totaal mis.
Ander punt van kritiek is het zwembad, veel te klein tov grote camping, water van een slechte kwaliteit gevolg dat er op maandagavond 7 kinderen van diverse gezinnen bij de doker zaten met oor/keel/oogonstekeningen en streptokokkenbacterie. De arts gaf zelf aan het water van het zwembad en verzocht ook om de kinderen te laten zwemmen in de zee. Het water was veel te warm 1 bron van bacterieen de badmeester begreep het ook niet helemaal, plaats dat hij er op lette dat er mensen moeten douchen alvorens ze het water in springen. Nee hij had het drukker met of je badmuts wel ophad.
4 euro voor 1 uur wifi belachelijk de tieners gingen daarom naar een naast gelegen camping daar was het gratis.

met oudere kinderen, 2012
"Super camping"vertalen
will
9,0

8-9-2012 nette ruime camping, met grote plaatsen, bijzet tentjes geen probleem, sanitair wordt 2 x per dag goed schoon gemaakt, schoon zwembad en ligging aan zee, ideale camping voor uitstapjes naar pisa siena volterra lucca firenze zelf rome maar dan met de trein ( gemiddeld 9 euro pp ) goed restaurantje. cecina di mare heeft grote markt dinsdags , boemeltreintje naar cecina voor de boulevard. kosten verhouding camping en wat je er voor krijgt is top, ik zeg gewoon doen!! voor mijn dochters 19 en 15 is het ook een fantastische camping.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?