Beoordelingen Camping La Chiocciola***

La Chiocciola***
257 beoordelingen
Beoordelingen Camping La Chiocciola***
Via Giulio Cesare Interno 14, I-52020, Capannole

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chiocciola*** in Capannole, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chiocciola*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping La Chiocciola scoort een 7,7 uit 10, op basis van 257 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chiocciola*** in Capannole, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chiocciola***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping La Chiocciola*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 211 vakantiefoto's van Camping La Chiocciola*** vinden. Je kunt 1 video van Camping La Chiocciola*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping La Chiocciola*** met andere accommodaties in Capannole.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

249 beoordelingen over La Chiocciola***

257 beoordelingen
7,8
7,9
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2014
"Prima camping in Toscane"vertalen
mirjamhoudijk
9,0

9-1-2014 Wij zijn hier inmiddels twee keer geweest, in augustus en juni en vooral juni is ons uitstekend bevallen. Je wordt hartelijk ontvangen en vooral (als je gereserveerd hebt) snel geholpen. Heerlijk om na een lange reis binnen no time op je plekje te staan!
De camping heeft (voor Italiaanse begrippen) ruime plaatsen, gescheiden door heggen en bomen en met een eigen wasbak (koud water). Het sanitair wordt voldoende schoon gehouden. De douches zijn ruim. Er is een terras met restaurantje (heerlijke cappucione!) en een winkeltje; achter de camping is een groot Italiaans restaurant. De locatie is prima voor een bezoek aan Toscane en de Chianti route.
Campinggasten hebben gratis toegang tot het gemeentezwembad (drie grote baden). Het kan soms druk zijn (maar anders was er vast niet zo'n groot zwembad).
In de heggen zitten soms muggen (neem deet mee) en als het erg heet is (geweest) vallen de blaadjes van de bomen. Voor extra schaduw kun je een partytent huren. Er wordt Nederlands gesproken.

"Mooie ruime afgebakende plaatsen"vertalen
Laar
8,0

23-8-2013 Wij hadden gereserveerd van tevoren (4 nachten), maar dit had niet echt gehoeven. Er was plek genoeg vrij. WE hadden een mooi schaduwrijk plekje met eigen wateraansluiting en wasbak, ideaal! Dit hebben we nooit eerder gehad.

Mooie zwembaden, je mag er alles, geen badmuts verplicht.
Nadeel is wel dat het ook het zwembad is voor de omgeving (de Italianen uit de buurt), dus daardoor is het altijd erg druk bij het zwembad. Met name in het weekend, dan staat ook de toegang naar de camping vol geparkeerd langs beide kanten met auto's. (Niet echt handig als je met een grote caravan aankomt rijden)

Wij hebben zelf totaal geen last gehad van herrie verder.
Omgeving is ook erg mooi.
Zeker een aanrader deze camping.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooie camping, weinig centrale voorzieningen"vertalen
mdmrutte
7,0

17-1-2014 Wij hadden een tent gehuurd via touroperator. Zeer vriendelijke ontvangst door Nederlandse man van touroperator met een drankje en veel informatie. Ook bij de campingreceptie altijd een Nederlands sprekende dame aanwezig. Mooie en ruime tent met prima voorzieningen. Op iedere plek een eigen wasbak, erg handig voor de afwas! Het zwembad is prima, maar vooral in het weekend overvol doordat alle Italianen uit de omgeving komen zwemmen. Een ligstoel is dan bijna niet te krijgen. Op doordeweekse dagen gaat het meestal prima. Jammer dat er weinig centrale voorzieningen zijn. De winkel is minimaal en ook de bar/restaurant mag geen naam hebben. Op zo'n camping verwacht je toch minimaal een gezellig terras waar je 's morgens een cappucino kan drinken. Wel was er iedere morgen vers brood in de winkel. Het sanitair was erg netjes, altijd schoon en nooit druk. Het restaurant net buiten de camping is zeer goed, maar helaas alleen 's avonds open. Goede uitvalsbasis om de Provence te verkennen!

"Heerlijke vakantie gehad"vertalen
tessa Renkers
6,0

4-9-2013 Een leuke middel grote camping. Met een geweldig zwembad. Erg gezellig in het weekend met de Italianen. Verder alleen maar Nederlanders op de camping.
De camping is wel oud. Zou een opknap beurt moeten krijgen.
Er is geen gezellig plekje om te drinken. Het restaurant achter de camping is wel geweldig!
Wij zaten in een safari tent achterin, heerlijk rustig. De campingplekken zijn erg schaduwrijk en groot. Stacaravans zijn wel oud en liggen minder mooi. De wc zijn redelijk, douches erg klein. Er is geen plek om de kleding op te hangen zonder dat ze nat worden.
Jammer dat wc's van het zwembad hangwc's zijn en als het nat wordt is het daar spekglad.
Kinderanimatie leuk voor kinderen tot 8 jaar. Voor de oudere kinderen wat minder. s' nachts zwemmen was wel leuk.
Gratis wifi bij het restaurant achter de camping. Op Alice inloggen en de naam van het restaurant.
De locatie is geweldig, wij waren na 2 weken nog lang niet uitgekeken.

met jonge kinderen, 2013
"Een "normale" camping in echt Toscane!"vertalen
Niels Wieman
8,0

9-8-2013 Twee weken in een gehuurde tent heerlijk onder de bomen met veel zit/speel/parkeerruimte. Drie goede en grote zwembaden (glijbaan en andere kermis niet gemist!) veel ligstoelen, parasols, Italianen (weekend)en een ligweide. Animatie en speeltuintje zeer beperkt maar onze drie kinderen hebben dit ook niet gemist door leuk contact met buurkinderen. Het eten bij Antico Portale is heerlijk en niet duur, afhalen 10% korting. Bij Ipercoop in Montevarchi alles in overvloed, in Bucine beperk. La Chiocciola is een camping zonder "kermis" en daardoor een echte leuke, overzichtelijke gezinscamping van waaruit je de Toscane perfect kunt ontdekken. Tip voor de camping (eigenaar) kleed de camping (met name rondom bar/speeltuin en toegang tot zwembad) meer/beter aan met gras, planten etc. Maakt camping nog aantrekkelijker!

"Prima camping!"vertalen
Willeke_bart
6,0

4-9-2013 Wij hebben hier twee weken gestaan met onze tent. Na de piek in het hoogseizoen, dus we hadden keuze uit meerdere plekken. Alle plaatsen zijn ruim en de meeste met voldoende schaduw. Was bak en afvalbak op de plaats ideaal. De animatie werd door onze kinderen erg gewaardeerd. Het zwembad is prima, mooi groot en toen wij er waren plaats genoeg. Bij het restaurant achter de camping kun je heerlijk eten. Ligging is ideaal voor bezoek aan Siena, Arezzo en Florence.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Ontspannend!"vertalen
Wilma
9,0

20-8-2013 Heerlijk rustige camping. Ruime plekken met eigen gootsteen met koud stromend water. Wij hadden een tent gehuurd via Happy Tent: geweldige ontvangst door het gastechtpaar. Zij hadden ook veel tips om te doen en organiseerden zelf ook wat uitjes. Verder Nederlandstalige receptioniste die altijd voor je klaar staat met tips en adviezen. Sanitair is goed, ruim en schoon. Zwembad met 3 baden is ook heerlijk. We hebben nog nooit eerder zo'n ontspannen vakantie gehad: lekker veel zwemmen, luieren en lezen. (Maar wat wil je anders ook doen bij temperaturen rond de 38 graden?)

met partner, Aug. 2013
"Schitterende camping"vertalen
Albert Faro
9,0

18-8-2013 Vriendelijk personeel. Denkt goed mee om het je zoveel mogelijk naar de zin te maken. Gastvrij. Mooie omgeving en natuurlijk het Florence van Dan Brown's Inferno
Mooie afgebakende ruime kampeerplaatsen met eigen stroom- en watervoorziening per plaats. Vuilnisbak per 2 kampeerplaatsen
Ruim zwembad: 3 baden

met jonge kinderen, Juli 2013
"Lawaaierige aardige camping"vertalen
Bob1
5,0
6,0

31-7-2013 Het ie een mooie camping met 2 toiletgebouwen. Plaatsen 1 t/m ~60 zijn in het oude gedeelte en zijn het dichtste bij de receptie, bar, animatie, speeltuin en zwembad. Er staan veel bomen en alle plaatsen hebben een eigen wasbak. De hoogste nummers staan tegenover de wc's. De receptie spreekt Nederlands, verder niemand. Er is in het oude gedeelte 1 speeltuintje en 2 tafeltennistafels die geplaatst zijn op een hele grote overdekte vlonder (gevolg: echt heel veel lawaai!!!). In het nieuwe gedeelte v/d camping is het rustiger maar er staan weinig bomen dus erg warm. Daar staan ook de mobil homes, huurtenten e.d..Het animatieteam is erg gericht op jonge kinderen, voor tieners is er weinig te doen dus die hangen wat rond bij de receptie (wifi-punt).
Ons advies: ga ver van het oude gedeelte staan, daar is het rustig want met de camping is weinig mis. Er zou alleen wel wat controle mogen zijn.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooie schaduwrijke camping, centraal gelegen"vertalen
An
7,0

29-8-2013 De camping bestaat uit 3 gedeeltes. Het oudste gedeelte ligt vooraan bij het zwembad, de receptie en winkel. Voordeel is dat je overal dichtbij zit, nadeel is dat je alles hoort wat de jeugd uitspookt bij het jeugdhonk, met name later op de avond was dit soms storend.
Het tweede gedeelte ligt verder naar achteren en ziet er ook prima uit, hier staan veel huurtenten. In het nieuwste gedeelte is vrijwel geen schaduw te vinden. Hier zou ik echt niet willen staan.
Wij vonden het erg druk in het zwembad, niet alleen in het weekend. Dat zal te maken hebben met de vakantieperiode eind juli. Sanitair was redelijk schoon en voldoende in hoeveelheid. Het restaurant achteraan de camping is prima en betaalbaar. Het restaurant op de camping zelf is niet heel bijzonder. De winkel biedt de belangrijkste benodigdheden maar is niet goedkoop. Voor ons was het belangrijkste de centrale ligging van waaruit je Toscane goed kunt verkennen. Maar geen topcamping.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?