Beoordelingen Camping La Chiocciola***

La Chiocciola***
261 beoordelingen
Beoordelingen Camping La Chiocciola***
Via Giulio Cesare Interno 14, I-52020, Capannole

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chiocciola*** in Capannole, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chiocciola*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping La Chiocciola scoort een 7,7 uit 10, op basis van 261 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chiocciola*** in Capannole, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chiocciola***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping La Chiocciola*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 211 vakantiefoto's van Camping La Chiocciola*** vinden. Je kunt 1 video van Camping La Chiocciola*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping La Chiocciola*** met andere accommodaties in Capannole.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

253 beoordelingen over La Chiocciola***

261 beoordelingen
7,8
7,9
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"We komen volgend jaar terug!"vertalen
M.J.M. Hoijtink
9,0

29-06-2014 Camping La Chiocciola is een leuke camping midden in de Toscane. Firenze, Siena, Pienza en Arezzo liggen redelijk dichtbij. Ga hier naartoe wanneer je de Toscane in al zijn schoonheid wilt beleven. De camping heeft 180 grote plaatsen, deels gebruikt voor stacaravans en tenten van touroperator en een andere tentverhuurder. Voor de caravan is de plekomvang on-Italiaans groot. Er zijn voldoende zon- en schaduwplekken. Met 2 restaurants is er genoeg culinair te genieten. Let er wel op dat dit Italie is, dus het is rond de camping niet altijd even rustig. De aanrijroute is goed bewegwijzerd maar de wegen hebben niet de Nederlandse kwaliteit. In voor- en naseizoen hanteert men attraktieve prijzen voor de plaatsen. Men heeft 3 prima zwembaden en het sanitair is goed en onderhouden. Een aanrader voor Toscane-gangers. Geschikt voor kinderen vanaf ca 7 jaar, het is nl. geen vakantieparkomgeving.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Minder stukje Toscane"vertalen
Marc
9,0

24-06-2014 uitgaand van de safaritenten: Langs een grindweg waar de bewoners er snachts op uittrekken en hard rijden, afval wordt dagelijks om 06:30 opgehaald (5 minuten herrie). veld achter een hekwerk. relatief stukje rijden naar mooiste plekjes Toscane. Veel Nederlanders, maar geen Nederlandse krant aanwezig. Receptie spreekt geheel Nederlands, Zwembad is Top!

met partner, Mei 2014
"Wij komen terug"vertalen
Gerti Mulder
9,0

26-06-2014 Wij zijn in mei 2014 een maand op deze camping geweest. Mooie plekken met eigen aanrechtblok en water helemaal goed. De blonde dame aan de receptie Nederlands sprekend is een zeer goede gastvrouw. Ze doet echt alles voor je, beter kan het niet. Heel erg vriendelijk, door haar voelden we ons meteen thuis. Het enigste minpunt, de eigenaar van de camping zou wel iets vriendelijker kunnen zijn, een norse man.

met partner, Mei 2014
"Uitstekend camping op goede lokatie"vertalen
wiersma
9,0

17-06-2014 Camping is zeer rustig gelegen en goede uitvalsbasis naar Arezzo en Sienne. Nederlands gesproken en vriendelijke ontvangst met veel gevoel voor service. Prima sanitair. Uitstekend en groot (gemeente) zwembad. Veel nederlanders aanwezig op de camping. Naburig restaurant beoordeelden wij als goed en niet duur. Een camping om terug te komen !

met partner, 2014
"Prima camping in Toscane"vertalen
mirjamhoudijk
9,0

09-01-2014 Wij zijn hier inmiddels twee keer geweest, in augustus en juni en vooral juni is ons uitstekend bevallen. Je wordt hartelijk ontvangen en vooral (als je gereserveerd hebt) snel geholpen. Heerlijk om na een lange reis binnen no time op je plekje te staan!
De camping heeft (voor Italiaanse begrippen) ruime plaatsen, gescheiden door heggen en bomen en met een eigen wasbak (koud water). Het sanitair wordt voldoende schoon gehouden. De douches zijn ruim. Er is een terras met restaurantje (heerlijke cappucione!) en een winkeltje; achter de camping is een groot Italiaans restaurant. De locatie is prima voor een bezoek aan Toscane en de Chianti route.
Campinggasten hebben gratis toegang tot het gemeentezwembad (drie grote baden). Het kan soms druk zijn (maar anders was er vast niet zo'n groot zwembad).
In de heggen zitten soms muggen (neem deet mee) en als het erg heet is (geweest) vallen de blaadjes van de bomen. Voor extra schaduw kun je een partytent huren. Er wordt Nederlands gesproken.

"Mooie ruime afgebakende plaatsen"vertalen
Laar
8,0

23-08-2013 Wij hadden gereserveerd van tevoren (4 nachten), maar dit had niet echt gehoeven. Er was plek genoeg vrij. WE hadden een mooi schaduwrijk plekje met eigen wateraansluiting en wasbak, ideaal! Dit hebben we nooit eerder gehad.

Mooie zwembaden, je mag er alles, geen badmuts verplicht.
Nadeel is wel dat het ook het zwembad is voor de omgeving (de Italianen uit de buurt), dus daardoor is het altijd erg druk bij het zwembad. Met name in het weekend, dan staat ook de toegang naar de camping vol geparkeerd langs beide kanten met auto's. (Niet echt handig als je met een grote caravan aankomt rijden)

Wij hebben zelf totaal geen last gehad van herrie verder.
Omgeving is ook erg mooi.
Zeker een aanrader deze camping.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooie camping, weinig centrale voorzieningen"vertalen
mdmrutte
7,0

17-01-2014 Wij hadden een tent gehuurd via touroperator. Zeer vriendelijke ontvangst door Nederlandse man van touroperator met een drankje en veel informatie. Ook bij de campingreceptie altijd een Nederlands sprekende dame aanwezig. Mooie en ruime tent met prima voorzieningen. Op iedere plek een eigen wasbak, erg handig voor de afwas! Het zwembad is prima, maar vooral in het weekend overvol doordat alle Italianen uit de omgeving komen zwemmen. Een ligstoel is dan bijna niet te krijgen. Op doordeweekse dagen gaat het meestal prima. Jammer dat er weinig centrale voorzieningen zijn. De winkel is minimaal en ook de bar/restaurant mag geen naam hebben. Op zo'n camping verwacht je toch minimaal een gezellig terras waar je 's morgens een cappucino kan drinken. Wel was er iedere morgen vers brood in de winkel. Het sanitair was erg netjes, altijd schoon en nooit druk. Het restaurant net buiten de camping is zeer goed, maar helaas alleen 's avonds open. Goede uitvalsbasis om de Provence te verkennen!

"Heerlijke vakantie gehad"vertalen
tessa Renkers
6,0

04-09-2013 Een leuke middel grote camping. Met een geweldig zwembad. Erg gezellig in het weekend met de Italianen. Verder alleen maar Nederlanders op de camping.
De camping is wel oud. Zou een opknap beurt moeten krijgen.
Er is geen gezellig plekje om te drinken. Het restaurant achter de camping is wel geweldig!
Wij zaten in een safari tent achterin, heerlijk rustig. De campingplekken zijn erg schaduwrijk en groot. Stacaravans zijn wel oud en liggen minder mooi. De wc zijn redelijk, douches erg klein. Er is geen plek om de kleding op te hangen zonder dat ze nat worden.
Jammer dat wc's van het zwembad hangwc's zijn en als het nat wordt is het daar spekglad.
Kinderanimatie leuk voor kinderen tot 8 jaar. Voor de oudere kinderen wat minder. s' nachts zwemmen was wel leuk.
Gratis wifi bij het restaurant achter de camping. Op Alice inloggen en de naam van het restaurant.
De locatie is geweldig, wij waren na 2 weken nog lang niet uitgekeken.

met jonge kinderen, 2013
"Een "normale" camping in echt Toscane!"vertalen
Niels Wieman
8,0

09-08-2013 Twee weken in een gehuurde tent heerlijk onder de bomen met veel zit/speel/parkeerruimte. Drie goede en grote zwembaden (glijbaan en andere kermis niet gemist!) veel ligstoelen, parasols, Italianen (weekend)en een ligweide. Animatie en speeltuintje zeer beperkt maar onze drie kinderen hebben dit ook niet gemist door leuk contact met buurkinderen. Het eten bij Antico Portale is heerlijk en niet duur, afhalen 10% korting. Bij Ipercoop in Montevarchi alles in overvloed, in Bucine beperk. La Chiocciola is een camping zonder "kermis" en daardoor een echte leuke, overzichtelijke gezinscamping van waaruit je de Toscane perfect kunt ontdekken. Tip voor de camping (eigenaar) kleed de camping (met name rondom bar/speeltuin en toegang tot zwembad) meer/beter aan met gras, planten etc. Maakt camping nog aantrekkelijker!

"Prima camping!"vertalen
Willeke_bart
6,0

04-09-2013 Wij hebben hier twee weken gestaan met onze tent. Na de piek in het hoogseizoen, dus we hadden keuze uit meerdere plekken. Alle plaatsen zijn ruim en de meeste met voldoende schaduw. Was bak en afvalbak op de plaats ideaal. De animatie werd door onze kinderen erg gewaardeerd. Het zwembad is prima, mooi groot en toen wij er waren plaats genoeg. Bij het restaurant achter de camping kun je heerlijk eten. Ligging is ideaal voor bezoek aan Siena, Arezzo en Florence.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat drink jij het liefst op vakantie?

Bent u de eigenaar?