Beoordelingen Camping La Chiocciola***

La Chiocciola***
281 beoordelingen
Beoordelingen Camping La Chiocciola***
Via Giulio Cesare Interno 14, I-52020, Capannole

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chiocciola*** in Capannole, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chiocciola*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping La Chiocciola scoort een 7,6 uit 10, op basis van 281 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chiocciola*** in Capannole, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chiocciola***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping La Chiocciola*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 211 vakantiefoto's van Camping La Chiocciola*** vinden. Je kunt 1 video van Camping La Chiocciola*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping La Chiocciola*** met andere accommodaties in Capannole.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

270 beoordelingen over La Chiocciola***

281 beoordelingen
7,9
7,4
7,4
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2014
"Vreselijke camping"vertalen
Slangen
1,0

17-11-2014 Oud, onderkomen, meer cement dan tegels op de vloer in zwembad, ze gebruiken op hun site oude foto's, wij hebben wel anders gezien. Oude mobil homes bij ingang. Sanitair niet schoon en zeer oud. Sloten douches stuk, doorgegeven aan receptie , doen we niks aan is het antwoord. Zit onnozel type aan receptie van jaar of 20, als je wat vraagt geeft ze geen antwoord als ze je al binnen hoort komen. Begrepen dat de dame die daar 10 jaar heeft gewerkt weg is, schaamde zich voor hoe de baas de camping verwaarloosde. Restaurant slechte service en slechte kwaliteit eten ,snap niet dat er nog mensen heengaan. Voor ons dè laatste keer.

Met jonge kinderen, 2014
"Redelijke camping, geen topper"vertalen
Chella
8,0

16-08-2014 Middelgrote camping met mooie rustige en drukkere plekken. Rustige plekken wel volop in de zon. Plekken zijn prima, alhoewel je in het drukke gedeelte wel erg dicht op je buren zit. Verouderd en net aan qua capaciteit. Tijdens drukke uren nu al regelmatig in de rij voor de douche en afwasbakken en vaak koud water. Onderhoud kan ook beter, kapotte kranen e.d. worden niet gerepareerd. Ook kun je je spullen niet ophangen zonder dat ze nat worden. Zwembad prima, groot genoeg maar niet heel sfeervol. Het kan er druk zijn, maar er is altijd wel een plekje te vinden. Noodwinkel, speeltuintje, snackbar en eetgelegenheid/sanitair bij het zwembad zijn dringend aan een opknapbeurt toe. Broodjes zijn prima en de omgeving is prachtig. Wij hebben het fijn gehad, maar de camping kan op veel punten beter. Restaurant naast de camping prima voor een pizza maar vaak lang wachten en overige menu's niet bijzonder.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Kleinschallige prima camping voor jong en oud"vertalen
margreet
9,0

30-08-2014 15 tot 30 aug geweest met gezin, 2 kids 7/9 jr. Personeel is klantvriendelijk, tijd voor een praatje, goede en eerlijke uitleg over het park,omgeving en tips om dingen te bezoeken. 3 zeer grote zwembaden,40 bij 7, 50 bij 13 en 22 bij 12 meer, koel water.in het weekend ook mensen uit omgeving, maar eind seizoen weinig last van gehad. hele goede uitval basis voor div steden te bezoeken. laatste paar dagen hadden we wat last van dazen tijd van het jaar. hele ruime plekken met lagestruiken omheen zowel met eigen tent/caravan met eigen wasspoelbak als bij de stacaravans.kids programma 10, 13, 18-21 uur, tennisbaan, speelrivier waar kids kunnen dammen bouwen/spelen. Wij zouden deze camping zeker aan bevolen voor jong en oud, zeker als je ook veel vd omgeving wilt zien. wil je echt 2 weken luxe en alleen op de camping blijven dan is het misschien iets minder, maar wij vonden het een zeer leuke rustige kleine camping, zijn normaal massaler gewend. wij zouden voor toscana zeker terug komen !

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mwoah."vertalen
E. Riba
6,0

29-08-2014 Alle ijsjes werden opgegeten door de dikke dames van de zwembadkaartjes-controle. Helaas werd het ijs ook niet meer aangevuld vanaf tweede week augustus, evenals de voorraden van het winkeltje, muv het brood. Op de plekken vooraan de camping vlogen de herfstbladeren je om de oren in augustus! Wel een prettige sfeer. Zwembadwater te koud.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Rustige camping"vertalen
Annemarie
8,0

12-08-2014 Op dit moment nog aanwezig op de camping. Mobile home van de camping gehuurd, met airco, deze is prima. Zitten zelfs twee toiletten en wastafels in. Was goed schoon. Alles is aanwezig wat je nodig hebt op deze camping, maar het is het net niet. 's Avonds saai, geen minidisco of zo iets, barretje nodigt niet echt uit. Pluspunt voor rustzoekers: het is echt stil, geen lallende jongeren of zoiets. Zwembad is prima, maar ik mis wat muziek (bijv. Een paar uurtjes in de middag) en een glijbaan of iets dergelijks voor de kinderen. Wel super veel ligbedden met goede parasols. Veel bekende Toscaanse plaatsjes zijn goed aan te rijden, dat is de grote plus van de camping. Onze kinderen van 14 en 11 vermaken zich goed met leeftijdsgenoten. Nog een heel groot voordeel: geen honden in de accommodaties en sowieso eigenlijk geen honden gezien. Heerlijk rustig dus, geen geblaf! Ik kies voortaan echter toch weer voor een 4 sterrencamping op loopafstand van een leuk plaatsje.

Met jonge kinderen, 2014
"Goede camping. (nog wel)"vertalen
hekkem
9,0

10-08-2014 Uitstekende camping. Je hebt er alles. Niets is echt fantastisch er is ook niets slecht, alleen de wifi. Waarom geen kabelaansluitingen in het lokaal bij het zwembad? De ligging kan beter maar ook slechter.
Plus: Goede ontvangst. 3 zwembaden, 1 kinderbad met 3 hoogtes. wasbak op plek. Nauwelijks muggen. Je kunt eten op de camping of rest. ernaast. Plekken in schaduw, in zon, of rustiek. snachts rustig. Sanitair is goed, kan ook beter.
Min: Zwembad in wknd te druk, ken net. Speeltuin moet echt groter. (1rek) Controle op pasjes bij zwembad zuigt (waarom?) Ligging voetbalveld is faal. Onvoldoende haakjes in douches is faal. 1 avond flinke disco gehad van bar naast het zwembad. Douche na 8 lauw door (af)wassers

Camping zit echt aan zijn max, de uitbreidingen die nog komen gaan de camping nog massaler en te groot maken, zeker voor het zwembad. Dit is een groot nederlands dorp met 1of2 buitenlanders.

plekken in de 140 staan vol in de zon in avond en dauw in ochtend, geen wasbak aanwezig

Met partner, Juli 2014
"Niet nog een keer"vertalen
Don Vittorio
2,0
3,0

28-08-2014 Een paar jaar geleden zijn we al eens op deze camping geweest, sinds die tijd is er duidelijk niets meer aan onderhoud gedaan... Behoorlijk vervallen zooi hier en daar, op het gevaarlijke af (open stroomdraden is het washok bijvoorbeeld). Het zwembad is ook maar matig schoon, en het water stonk. Veel kapotte stoelen naast het zwembad (gevaarlijk!). Het was erg warm, daardoor rook je de wc's al op flinke afstand... worden maar 1x per dag (?) matig schoongemaakt. De douches ook, vol met haren, en vaak geen warm water! Als je klachten hebt wordt je afgescheept met een gratis blikje frisdrank... serieus nemen ze je niet. Verder zijn de prullenbakken ook vaak overvol, komt ongedierte op af.
Een paar jaar geleden was het nog te doen, nu echt niet meer. We zijn beter gewend, zeker voor dat geld!

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Fijne en relaxte camping"vertalen
Fam. v.d. Bogaart
9,0

27-08-2014 Aangekomen was de stacaravan niet geheel nar wens. Gelukkig werkt de Nederlandse receptie mee en krijgen we een andere, nog steeds kleine stacaravan. Is vooral een mikpunt voor vacansselect die ons naar geheel niet over heeft geïnformeerd. De camping is met circa 200 plaatsen lekker overzichtelijk en ruim opgezet. Er is een mooi gemeenteraad waar we mogen zwemmen met ruim voldoende bedjes en parasols. De sfeer is relaxt en prima voor kinderen tot een jaar of 12-13. De mensen in de campingfornella en bar zijn vriendelijk en naast de camping ligt een leuk restaurant waar je redelijk kan eten. Bovendien ligt de camping tegen de chianti-streek en zijn steden alsVArrezzo, Siene en Firenze goed te bereiken.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Centraal gelegen camping"vertalen
esthermark
8,0

25-08-2014 camping is groot maar niet massaal.
onderhoud kan veel beter.
mooie grote plekken met eigen waterpunt.
zwembaden lekker groot maar onderhoud aan tegels e.d. kan beter voordat het echt verloederd.
sanitair: je hoeft er niet vies van te zijn maar echt schoon is het ook niet.
bepaalde 'vlekken' op de muur zaten er twee weken lang dus verder dan vloer dweilen en chloor in de wc gooien kwam het schoonmaken niet.
grote plus is het grote zwembad en de centrale ligging.
grote min is dat er geen leuke stadje in de buurt is (op loopafstand) en geen grote supermarkt. slechts een kleine coop waar je nou niet echt kennis kunt maken met toscaanse lekkernijen.
restaurantje op de camping is prima voor pizza, verder zou ik er niks halen (behalve friet). restaurant bij de camping (loopafstand) is wel aardig. geen topper. prijs kwaliteit is echt niet goed vonden wij. wel lekkere pizza's.
wij gaan hier zelf niet meer naartoe, maar ik zou deze camping wel aanraden vanwege de ligging vooral.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Oude camping"vertalen
J. Janzen
2,0

24-08-2014 Zeer oude camping met weinig voorzieningen
- punten
Onvriendelijk en ongeintereerde ontvangst van jong meisje, had het te druk met Italiaanse vriend
Sanitair heel oud verkalkt
Zwembad loopt je voeten stuk, meer cement dan tegels
Camping word niet afgesloten
+ punten
Animatieteam
Zeer vriendelijke blonde dame inderdaad als in eerder beoordelingen zeer gastvrij en kundig
Vuilnis iedere dag weggehaald
Lekkere broodjes bij het winkeltje , ook hier vriendelijk personeel

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?