Beoordelingen Camping Le Capanne***

Le Capanne***
758 beoordelingen
Beoordelingen Camping Le Capanne***
Via Aurelia Km 273, I-57020, Bibbona / Marina di Bibbona

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Capanne*** in Bibbona / Marina di Bibbona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Capanne*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Le Capanne scoort een 8,2 uit 10, op basis van 758 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Capanne*** in Bibbona / Marina di Bibbona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Capanne***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Le Capanne*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 441 vakantiefoto's van Camping Le Capanne*** vinden. Je kunt 4 video's van Camping Le Capanne*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Le Capanne*** met andere accommodaties in Bibbona / Marina di Bibbona.
Even geduld a.u.b.

8,5
7,9
7,4
8,7
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, 2014
"Heerlijke camping vooral voor jonge kinderen !"vertalen
Bianca
9,0

19-11-2014 Camping le Capanne ruim 10 jaar achter elkaar met eigen caravan bezocht. Voor ons elke keer weer een warm onthaal en het gevoel 'thuis te komen". Een erg fijne camping met name voor kleine kinderen veel te beleven. Een prachtig mooie mini club met leuke activiteiten. Heel mooi zwembad met een grote ligweide. Op het terras bij het zwembad kun je heerlijk een drankje nuttigen in het zonnetje. De camping ligt centraal ten opzichte van diverse mooie plaatsen om te bezoeken. Een super mooie omgeving om met de mountainbike te ontdekken. Behulpzaam en erg vriendelijk personeel! Er is een campingwinkel met voldoende keus, een heel goed restaurant ( je hoeft de camping niet af !), afhaalmogelijkheden , heerlijke pizza, vers Italiaans schepijs en een mooi plein met muziek en dans in de avond voor de kinderen. Vanaf de camping gaat er een gratis pendelbus naar het strand. Anders met de auto zijn er genoeg mooie stranden in de buurt. Kortom heerlijke vakantieplek en ervaar hier La Bella Vita !

Met oudere kinderen, 2014
"Met kinderen ouder dan 12 hier niet naar toe"vertalen
Marc van Riet
3,0
5,0

12-10-2014 Het zwembad is eigenlijk een mega pierebad het is nergens diep genoeg om lekker een baantje te zwemmen . springen in het zwembad kan en mag ook niet leg dat maar eens uit.. Voor kinderen ouder dan 12 is er niets nada nikkes
. Het is een grote NL enclave teveel van het goede.. Saniteair is ronduit slecht en nbehoort tot de slechtste van Toscane. Personeel is ronduit bot en alleen euro gedreven . Animatie lachwekkend slecht . in twee woorden Nooit meer!

Met jonge kinderen, 2014
"2e keer, weer erg naar ons zin gehad"vertalen
elma
9,0

19-09-2014 Wij zijn hier nu voor de 2e keer geweest. We hebben het weer super gehad. Weer een mooie grote plaats. Vaak uit eten geweest, de pizza's zijn erg lekker. Animatie vond ik erg tegenvallen. Vorig jaar was het leuker . De kinderen vonden het wel leuk, daar gaat het uiteindelijk om. We zijn dit keer weinig naar het strand geweest, want bij het zwembad is het heerlijk . Het sanitair gebouw waar wij vlakbij zaten vond ik vaak vies. Wc's erg vaak verstopt . De omgeving erg leuk. Maar je hebt altijd de auto nodig. We hebben 1 dag een fiets gehuurd, en naar cecina(7km) gefietst naar de grote markt, erg leuk. Volgend jaar toch wel weer eens iets anders.

Met partner, Sept. 2014
"Goed"vertalen
familie Bruin
10,0

28-09-2014 alleen slecht inloggen met wifi gaat veel teomslagtig en met sommige toestellen helemaal niet

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heerlijke camping, wel hele dag muggen."vertalen
Marcel
10,0

31-10-2014 Gezin met 2 kleine kinderen (9 maanden en 3 jaar) Overal een prima verblijf. We stonden vlak bij het animatieplein wat in het begin wel wennen was. Muziek nogal luid en inderdaad laat. Maar daar waren we na 2 dagen wel aan gewend. Ruime plek gekozen met electra en zelfs een koelkast. WC's waren prima te doen. Zelfde voor de douche. Zwembad echt top voor de kinderen.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"2 wkn voorbij gevlogen"vertalen
familie Hoof
5,0

31-08-2014 Gunstige ligging om alle leuke dorpjes in de buurt te bezoeken.
Fijn zwembad met grote ligweide.
Sanitair niet altijd proper.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Le Capanne"vertalen
familie Kahle
8,0

31-08-2014 Mooie camping !!! Het hangt ervan af wat je zoekt. Met wat oudere kinderen nog net te doen. Wat meer sport activiteiten voor boven de 12 zou wel een pré zijn. Strand bij Vada is echt mooi.

"Top camping. Heel verzorgd"vertalen
familie Gerven
9,0

21-09-2014 Kids hebben zich in het naseizoen heel hield vermaakt. Animatie was iets minder dan in het hoogseizoen maar voor ons prima. Sanitair was schoon. RestAurant is erg hield op de camping

Met jonge kinderen, 2014
"Le capanne"vertalen
familie Hanswijk
6,0

30-08-2014 Leuke niet al te grote camping. Sanitair aan vernieuwing toe en wat vaker schoonmaken zou geen kwaad kunnen. Foto van zwembad is met een heeeeele grote groothoeklens genomen. Al met al leuke vakantie maarde 8,4 zoals vermeld in het boekje vind ik erg aan de hoge kant

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Zeer fijne en mooie camping"vertalen
familie Jong

21-09-2014 Mooie rustige camping met veel mogelijkheden tot uitstapjes

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?