Beoordelingen Camping Le Capanne***

Le Capanne***
728 beoordelingen
Beoordelingen Camping Le Capanne***
Via Aurelia Km 273, I-57020, Bibbona / Marina di Bibbona

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Capanne*** in Bibbona / Marina di Bibbona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Capanne*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Le Capanne scoort een 8,1 uit 10, op basis van 728 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Capanne*** in Bibbona / Marina di Bibbona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Capanne***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Le Capanne*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 439 vakantiefoto's van Camping Le Capanne*** vinden. Je kunt 4 video's van Camping Le Capanne*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Le Capanne*** met andere accommodaties in Bibbona / Marina di Bibbona.
Even geduld a.u.b.

8,5
7,9
7,4
8,9
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"2 wkn voorbij gevlogen"vertalen
familie Hoof
5,0

31-08-2014 Gunstige ligging om alle leuke dorpjes in de buurt te bezoeken.
Fijn zwembad met grote ligweide.
Sanitair niet altijd proper.

"Twitter beoordelingen"
10-06-2013 @Jiska_vw @wendymarsman is italie te ver? Camping la capanne in Toscane. Mooie camping, heerlijk zwembad, prachtige omgeving. --- Bron: https://twitter.com/Jiska_vw/status/344202529153884160
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Le Capanne"vertalen
familie Kahle
8,0

31-08-2014 Mooie camping !!! Het hangt ervan af wat je zoekt. Met wat oudere kinderen nog net te doen. Wat meer sport activiteiten voor boven de 12 zou wel een pré zijn. Strand bij Vada is echt mooi.

"Le capanne"vertalen
familie Hanswijk
6,0

30-08-2014 Leuke niet al te grote camping. Sanitair aan vernieuwing toe en wat vaker schoonmaken zou geen kwaad kunnen. Foto van zwembad is met een heeeeele grote groothoeklens genomen. Al met al leuke vakantie maarde 8,4 zoals vermeld in het boekje vind ik erg aan de hoge kant

"Heerlijke camping"vertalen
Caroline
8,0

29-08-2014 Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping, met kinderen van 1 tot 10 jaar. Wij stonden wel helemaal achter op de camping, wat wij een beetje jammer vonden. Mooie stacaravan geboekt bij camping, waar de bedden al opgemaakt werden en wekelijks nieuw beddengoed werd geleverd. (Nog nooit meegemaakt). Prima restaurant, lekkere ijsjes, goede kampwinkel,animatie in de avond vonden we wat laat, maar ja je bent in Italie. Gezellig pleintje waar s avonds het vertier is. Pareltje is het zwembad, heerlijk. Wij vonden de ligweide echt heel fijn, hierdoor zit je niet bovenop elkaar en met een kleintje is het super dat deze niet meteen in het zwembad zit maar lekker kan rondlopen. Wij misten ook wel een beetje een speelveldje voor onze kids. Wij zijn naar Siena(1,5 uur binnendoor), Florence (dik een uur bijna 1,5 uur) en Pisa(driekwartier) geweest. WiFi op bepaalde plekken op de camping. Camping is een aanrader voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Wc bij zwembad vuil omdat zwembad geen wc heeft"vertalen
familie Ariens
4,0

29-08-2014 Geen wc bij zwembad en bij restaurant maar één wc, welke niet schoon was! Te veel bezoekers die wc mieten gebruiken.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Zwembad is top, kamperen was matig"vertalen
so-rw
4,0

26-08-2014 * zwembad 100% geschikt voor kinderen van 1 tot 10 jaar, geweldig
* camping met (loop)paden vol puin, dikke, stevige slippers nodig
* sanitair matig, zowel de staat van als de schoonmaak = matig
* muggen, veel - dus 'rook kransjes' opgezet, anti-mug spuiten, meten vanaf het ontwaken
* mooie omgeving, veel te doen
* winkeltje etc. prima.
* naaldbomen, vol hars, auto, caravan etc. vies

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuk maar zeker nog verbeterpunten."vertalen
berthe van houwelin...
7,0

22-08-2014 Leuke camping voor kinderen tot 10 jaar. De camping heeft veel faciliteiten en leuke animatie voor kinderen. De avondanimatie begint wel erg laat. Uitstapjes maken naar bekende plaatsjes mogelijk maar wel minimaal 1,5 uur in de auto. De weg was bij onze caravan duidelijk hoorbaar maar niet storend. Voor een camping een uitstekend restaurant. Wel jammer dat als je Italiaans spreekt, je door Nederlanders wordt geholpen die geen Italiaans spreken. Er is geen privacy bij de caravans en ze staan over het algemeen erg dicht op elkaar. Bij aankomst lang moeten wachten tot we naar de caravan werden gebracht. Je mag namelijk niet zelf gaan omdat men bang is dat je je caravan niet kan vinden. Omdat er bij het zwembad geen toilet is, hebben we één keer gebruik gemaakt van het toiletgebouw. De toiletten waren toen niet schoon. Mooi zwembad met grote ligweide. Jammer alleen dat er weer erg veel bedjes gereserveerd werden. Erg goede supermarkt. Voor volwassenen leuke sportactiviteiten.

met oudere kinderen, 2014
"Mooie kleinere camping"vertalen
familie Timmermans
7,0

20-08-2014 Je zit overal dicht bij, mooie omgeving. Alleen waren er de 2e week veel muggen! Verder prima keuze voor topvakantie.

"Top camping"vertalen
familie Peppelman
8,0

17-08-2014 We zijn er nu voor de vierde keer heen geweest en blijft een top camping

"Aanrader"vertalen
familie Koumans
10,0

14-08-2014 De camping is een aanrader met kleine kinderen tot 10-12 jaar. Het zwembad is zeer geschikt voor kleine kinderen en is het pareltje van de camping. Ook de mooie en groene ligweide draagt hier aan bij. Daarnaast zijn de afhaalpizza's ruim voldoende voor weinig geld. Ook het gezellige plein en prima Italiaanse ijsjes zijn pluspunten. De kinderanimatie is ook prima, begint wel laat (half 9). Personeel is vriendelijk. Voor diegenen die niet graag veel landgenoten om zich heen hebben moeten hier niet zijn.Boek niet via touoperator: wel grote tenten, sommige echter op een slechte locatie.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?