Beoordelingen Camping Le Capanne***

Le Capanne***
610 beoordelingen
Beoordelingen Camping Le Capanne***
Via Aurelia Km 273, I-57020, Bibbona / Marina di Bibbona

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Capanne*** in Bibbona / Marina di Bibbona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Capanne*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Le Capanne scoort een 8,1 uit 10, op basis van 610 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Capanne*** in Bibbona / Marina di Bibbona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Capanne***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Le Capanne*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 405 vakantiefoto's van Camping Le Capanne*** vinden. Je kunt 4 video's van Camping Le Capanne*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Le Capanne*** met andere accommodaties in Bibbona / Marina di Bibbona.
Even geduld a.u.b.

7,7
7,7
7,4
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Sanitair van de camping heb ik niet gebruikt,"vertalen
familie Bie
8,0

3-10-2013 Camping sanitaire heb ik niet gebruikt/nodig gehad.
personeel was heel attent
camping zelf ziet er goed uit mooi zwembad

"Twitter beoordelingen"
10-6-2013 @Jiska_vw @wendymarsman is italie te ver? Camping la capanne in Toscane. Mooie camping, heerlijk zwembad, prachtige omgeving. --- Bron: https://twitter.com/Jiska_vw/status/344202529153884160
met partner, Sept. 2013
"Bittere teleurstelling"vertalen
mevrouw Horst
5,0

7-10-2013 Afgebroken takken, weinig zon op het terras. Camping was erg leeg.

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Heerlijke stacaravan, geweldig zwembad"vertalen
Jolene
8,0

18-10-2013 In het naseizoen heerlijk genoten van 13 dagen op Le Capanne. We hadden een stacaravan (Giglio Paradise) via de camping geboekt, erg aan te raden! Prachtige caravan, ruim, schoon en op een ruim opgezet grasveldje. De caravans die via de touroperators te boeken zijn, staan een stuk minder ruim... Enige minpunt: de laatste week werd de camping erg leeg. Het was de laatste week dat de camping open was en dat was een beetje te merken.
Het zwembad is geweldig, langzaam aflopend, en ook nog een groot peuterbad, en het kleine glijbaantje was voor onze kids al super.
Personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
De camping ligt prima voor enkele uitstapjes: Pisa, Lucca, Volterra, Cecina en de strandjes in de omgeving. Met kleine kids vonden wij Sienna en Florence echter te ver rijden.
De campingwinkel is uitstekend voor de broodjes en de kleine boodschappen. In Cecina zitten meerdere grote supermarkten.
Voor de camping zouden wij zeker nog eens terugkomen, het was heerlijk...
Top!!!

met jonge kinderen, 2013
"Fijne camping"vertalen
familie Reurekas
8,0

4-9-2013 ZIjn al eerder hier geweest, fijne camping voor onze dochter van 9, goed restaurant, alleen wel overlast van de aurelia, trein en snelweg is ons dit jaar wel tegen gevallen.

"Heerlijk volgend jaar weer"vertalen
loes
7,0

29-8-2013 We zijn nu voor de tweede keer op deze camping geweest. En weer was het fijn. De mobilhome welke we geboekt hadden was via de camping zelf. Deze was erg schoon. We hadden voorkeur gegeven welke we wilde en dit was keurig in orde.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Heerlijke camping en prachtige omgeving!"vertalen
Ellen
8,0

28-8-2013 Wij hebben twee heerlijke weken gehad. Wij hadden een Elba Comfort caravan. Een mooie caravan met een leuke ligging. Niet te dicht op elkaar en onder de olijfbomen. Het restaurant op de camping was heerlijk en het eten werd gewoon tegelijk geserveerd. De prijs/kwaliteit verhouding in het restaurant vonden wij zeer goed. Het zwembad was heerlijk. Niet te druk, en lekker de ruimte. Soms waren wel de bedjes op of werden deze gereserveerd met handdoeken, dat is altijd jammer. Voor de kleine kinderen werd veel aan animatie gedaan. Er werd alleen niets aan sportactiviteiten gedaan voor kinderen onder de 12 jaar. Dit werd wel door de ouders zelf opgepakt, zodat de jongens toch heerlijk toernooitjes konden voetballen. In de omgeving vonden wij genoeg leuke plaatsjes. Cecina mare is leuk, maar ook Bolgheri en Castagneto Carducci. Wat verder weg heb je Volterra en San Gimignano, hele leuke plaatsjes. Kortom, wij hebben genoten!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Redelijk, maar voor ons niet weer."vertalen
Harm
6,0

19-8-2013 Caravan was niet erg schoon bij aankomst. Wel alles er op en eraan. Ruim genoeg.
Rijdt een busje naar het strand. Zijn een keer bij strand Vada geweest, wit zand en blauw water.
Leuke plaatjes in de buurt, maar niets op loop afstand.

Wij vinden het een dure camping voor een stacaravan te huren voor wat het is. Eten en drinken daar en tegen is goedkoop op de camping zelf.
'S avonds wel leuke animatie voor de kids.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Leuke vakantie gehad."vertalen
fam_konter
9,0

5-9-2013 Dit is geen grote camping, maar dat zochten wij ook niet. Wij hadden een caravan van vacanselekt en die stond aan de rand van de camping. Maar dat is nog 5 minuten lopen naar het zwembad en restaurant ed. Ze staan misschien wat dicht op elkaar maar wel lekker onder de bomen. Het personeel is vriendelijk en in het restaurant heel vriendelijk. Heel lekker eten en pizza's voor een heel redelijke prijs.
In het winkeltje is van alles te koop. en in het dorp is verder oa een Lidl en Coop. 's Morgens vers brood.
Het zwembad is super. Zachte bodem met max 1.30mtr en er zijn ook minder diepe delen en een deel dat vanaf 0 afloopt. Helaas geen toiletten bij het zwembad.Klein restaurantje voor fris, koffie en broodjes. Op het strand zijn we niet geweest, maar er rijd een gratis busje. Niet op zondag.
In de omgeving leuke plaatsjes, pisa, Volterra en Bolgheri. Livorno viel ons tegen. Animatie voor kinderen tot +/-12 jaar. Die van ons hebben zich goed vermaakt en ze kunnen overal zelf naar toe

"Redelijke camping"vertalen
Deborah
7,0

1-9-2013 Het zwembad is erg groot en mooi met antislip bodem, helaas miste wij wel wat glijbanen of beestjes die wat water spuiten. Het was vrij simpel. De ligweide was wel erg groot en fijn met gratis ligbedden.
De caravan giglio was prima te doen. vrij weinig informatie, je moet alles vragen. Ik vond het animatie team echt slecht, het waren een paar meiden die zich leken te schamen dat ze op het podium dansjes moesten doen. Verder wel het echt camping gevoel, klein, rust, dennennaalden, en krekels. Het restaurant is super goed en niet duur. Het strand in Vada is zeker de moeite waard. Leuke camping als je wat mooie plaatsen wilt bezoeken, Pisa, Florance, Luca en Siena zijn redelijk aan te rijden. Wel muggen!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Leuke, gemoedelijke camping"vertalen
sandyoskam
9,0

17-9-2013 Dit is een superleuke camping als je een niet al te grote camping zoekt waar toch genoeg te doen is voor de kinderen. Leuk zwembad en genoeg ruimte eromheen. Wat een verademing om geen toestanden met handdoekje-leggen te hebben!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?