Beoordelingen Camping Le Capanne***

Le Capanne***
754 beoordelingen
Beoordelingen Camping Le Capanne***
Via Aurelia Km 273, I-57020, Bibbona / Marina di Bibbona

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Capanne*** in Bibbona / Marina di Bibbona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Capanne*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Le Capanne scoort een 8,1 uit 10, op basis van 754 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Capanne*** in Bibbona / Marina di Bibbona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Capanne***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Le Capanne*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 441 vakantiefoto's van Camping Le Capanne*** vinden. Je kunt 4 video's van Camping Le Capanne*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Toscane. Vergelijk Camping Le Capanne*** met andere accommodaties in Bibbona / Marina di Bibbona.
Even geduld a.u.b.

8,5
7,9
7,4
8,7
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, 2014
"Met kinderen ouder dan 12 hier niet naar toe"vertalen
Marc van Riet
3,0
5,0

12-10-2014 Het zwembad is eigenlijk een mega pierebad het is nergens diep genoeg om lekker een baantje te zwemmen . springen in het zwembad kan en mag ook niet leg dat maar eens uit.. Voor kinderen ouder dan 12 is er niets nada nikkes
. Het is een grote NL enclave teveel van het goede.. Saniteair is ronduit slecht en nbehoort tot de slechtste van Toscane. Personeel is ronduit bot en alleen euro gedreven . Animatie lachwekkend slecht . in twee woorden Nooit meer!

"Twitter beoordelingen"
10-06-2013 @Jiska_vw @wendymarsman is italie te ver? Camping la capanne in Toscane. Mooie camping, heerlijk zwembad, prachtige omgeving. --- Bron: https://twitter.com/Jiska_vw/status/344202529153884160
"2e keer, weer erg naar ons zin gehad"vertalen
elma
9,0

19-09-2014 Wij zijn hier nu voor de 2e keer geweest. We hebben het weer super gehad. Weer een mooie grote plaats. Vaak uit eten geweest, de pizza's zijn erg lekker. Animatie vond ik erg tegenvallen. Vorig jaar was het leuker . De kinderen vonden het wel leuk, daar gaat het uiteindelijk om. We zijn dit keer weinig naar het strand geweest, want bij het zwembad is het heerlijk . Het sanitair gebouw waar wij vlakbij zaten vond ik vaak vies. Wc's erg vaak verstopt . De omgeving erg leuk. Maar je hebt altijd de auto nodig. We hebben 1 dag een fiets gehuurd, en naar cecina(7km) gefietst naar de grote markt, erg leuk. Volgend jaar toch wel weer eens iets anders.

Met partner, Sept. 2014
"Goed"vertalen
familie Bruin
10,0

28-09-2014 alleen slecht inloggen met wifi gaat veel teomslagtig en met sommige toestellen helemaal niet

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"2 wkn voorbij gevlogen"vertalen
familie Hoof
5,0

31-08-2014 Gunstige ligging om alle leuke dorpjes in de buurt te bezoeken.
Fijn zwembad met grote ligweide.
Sanitair niet altijd proper.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Le Capanne"vertalen
familie Kahle
8,0

31-08-2014 Mooie camping !!! Het hangt ervan af wat je zoekt. Met wat oudere kinderen nog net te doen. Wat meer sport activiteiten voor boven de 12 zou wel een pré zijn. Strand bij Vada is echt mooi.

"Top camping. Heel verzorgd"vertalen
familie Gerven
9,0

21-09-2014 Kids hebben zich in het naseizoen heel hield vermaakt. Animatie was iets minder dan in het hoogseizoen maar voor ons prima. Sanitair was schoon. RestAurant is erg hield op de camping

"Le capanne"vertalen
familie Hanswijk
6,0

30-08-2014 Leuke niet al te grote camping. Sanitair aan vernieuwing toe en wat vaker schoonmaken zou geen kwaad kunnen. Foto van zwembad is met een heeeeele grote groothoeklens genomen. Al met al leuke vakantie maarde 8,4 zoals vermeld in het boekje vind ik erg aan de hoge kant

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Zeer fijne en mooie camping"vertalen
familie Jong

21-09-2014 Mooie rustige camping met veel mogelijkheden tot uitstapjes

"Heerlijke camping"vertalen
Caroline
8,0

29-08-2014 Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping, met kinderen van 1 tot 10 jaar. Wij stonden wel helemaal achter op de camping, wat wij een beetje jammer vonden. Mooie stacaravan geboekt bij camping, waar de bedden al opgemaakt werden en wekelijks nieuw beddengoed werd geleverd. (Nog nooit meegemaakt). Prima restaurant, lekkere ijsjes, goede kampwinkel,animatie in de avond vonden we wat laat, maar ja je bent in Italie. Gezellig pleintje waar s avonds het vertier is. Pareltje is het zwembad, heerlijk. Wij vonden de ligweide echt heel fijn, hierdoor zit je niet bovenop elkaar en met een kleintje is het super dat deze niet meteen in het zwembad zit maar lekker kan rondlopen. Wij misten ook wel een beetje een speelveldje voor onze kids. Wij zijn naar Siena(1,5 uur binnendoor), Florence (dik een uur bijna 1,5 uur) en Pisa(driekwartier) geweest. WiFi op bepaalde plekken op de camping. Camping is een aanrader voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Wc bij zwembad vuil omdat zwembad geen wc heeft"vertalen
familie Ariens
4,0

29-08-2014 Geen wc bij zwembad en bij restaurant maar één wc, welke niet schoon was! Te veel bezoekers die wc mieten gebruiken.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?