Camping Lido (Glamping) ***

Lido (Glamping)

414 reviews over Camping Lido (Glamping) in het Nederlands

Leuk voor 1 keer

Fam. Wardenburg, 9-9-2017

Grote camping, kleine plaatsen, erg druk. Mooi zwembad maar handdoekje leggen. Animatie is matig, veel van hetzelfde. Sanitair (oude voorziening)is schoon. Let op, neem je wc-rol mee, vonden wij echt een nadeel! Restaurant was prima: betaalbaar en mooi uitzicht op het meer. Het meer is erg mooi, bootje gehuurd bij Robert, echte aanrader. Het is wel een Hollandse enclave. Zodra je de camping af gaat sta je met nog honderd Nederlanders in de file. Het lijkt wel of je niet in Italië bent. Lazise is een prachtig dorpje en niet al te druk. Al met al is het voor ons dus de laatste keer dat wij het Gardameer bezoeken.

Heerlijke vakantie gehad

Tamara, 4-9-2017

Prima camping al zijn de straatjes aan de krappe kant en de plaatsen niet al te ruim. Wij hadden een bungalow tent en moesten de auto helaas elders neerzetten omdat de plaats gewoon weg te klein was. Groenvoorziening heeft achterstallig onderhoud, oogt rommeliger. Zwembad is lekker groot, veel bedjes en parasols (wel handdoekje leggen in t hoogseizoen). Animatie vonden wij eentonig en matig al lag dat niet aan hun enthousiasme. Gardameer alleen toegankelijk via stapje bij steiger. Wel veel muggen! Restaurant goed. Nieuwe sanitair gebouw erg druk en hierdoor snel vies. Oudere gebouw was gedateerd maar veel schoner! Ligt net te ver van Peschiera en Lazise om te lopen ( met kids).Prima vakantie gehad maar geen 2e keer.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

fantastische camping en een super animatie team

Natascha mandemaker, 29-8-2017

15 nachten geweest in een glamptent wij hadden een super plek rij 16 tent 18 op de hoek voldoende ruimte bij andere plekken was dat wel anders. Onze dochter merel 7 jaar mist het animatieteam al vooral ervin (erwin) zoals zij hem noemt wat stralen ze elke dag in dag uit met hun team toppers.1 minpunten toch de laatste 2 dagen aan meegedaan handdoekje leggen anders is er geen plek meer. Het restaurant is super kort om zeker een aanrader voor gezinnen zoals wij met 2 kids van 7 en 10 jaar

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Lido (Glamping) bij:

Gewoon goed niet speciaal.

M van der Heijden, 21-8-2017

We waren voor het eerst bij de Gardameer. We hebben camping lido aangedaan. De camping was gewoon goed maar niet speciaal. We hadden een goede staanplaats wel een beetje krap om ook nog je auto kwijt te raken dit lag aan de straatjes die toch wel vrij smal waren. Maar dat weg gelaten . Gast vrij persooneel . Zwembad gezelig en netjes , eten beneden vonden wij uitstekend. We hadden een top plek met prive sanitair echt een aanrader. De animatie team was goed elke dag de gehele dag waren ze in de weer om jong als oud tevreden te houden. Na 23.00 uur was het rustig .

Dus samen gevoegd een prima camping voor 3 sterren. Maar maak er geen vier of vijf van want dat haalt het niet.

We gaan zeker terug naar de gardameer volgend jaar. De omg is mooi en gezelig wat betreft de drukte op de weg vond ik wel mee vallen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super leuke camping voor jong en oud!

Fam put, 17-8-2017

Wij komen al een aantal jaren op campings aan het Gardameer. Nu voor het eerst naar Camping Lido. Wij hebben een super leuke vakantie daar gehad met onze kinderen van 8 en 3 jaar oud. Zwembaden erg mooi voor alle leeftijden en zonder badmuts👍🏻. Leuk snackhutje naast het zwembad waar je lekkere ijsjes, drinken en snacks kunt halen. Een prachtig nieuw restaurant op de camping waar het eten prima is. Animatie team probeerde iedereen het maar het zin te maken en ja het was luidruchtig maar 23.00 was het ook stil. Ze hebben ook erg mooi privé sanitair daar kwamen wij op de camping pas achter echt heel mooi. Wij zaten bij het oudere gebouw maar werd wel goed schoongehouden. Ik kan iedereen deze camping aanraden en van ons verdienen ze dik 1 of 2 sterren erbij!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Camping heeft zijn goede maar zeker ook minpunten

Familie-Faas, 17-8-2017

Net terug van 7 dagen (waarvan je de laatste dag na 10.00 uur uit je huisje gaat nog 12 euro p.p. moet betalen om te mogen zwemmen) Serieus??

We zaten in een maxi poggio L, deze was nog helemaal nieuw, echt fantastisch.

Laten we beginnen met het goede.

- erg leuk en groot zwembad(en) met fantastische glijbanen

- mooie locatie bij het Gardameer

- poggio L (nieuw) spik en span schoon en goede airco

-leuke animatie bij zwembad (wel erg luid)

- vriendelijk personeel

Mindere punten:

- handdoekje leggen om 10.00 bij zwembad anders geen plek

- de weg rondom de camping is elke dag file rijden

- erg luide animatie en muziek bij zwembad en tot 23.00 s'avonds

- zwemmen bij het meer stelt niks voor, ligt vol met boten en stinkt naar benzine, beter loop je 500 m naar links en huurt daar een stoel en lig plekje, daar is wel schoon water

- zwembad maar tot 19.00 open, erg jammer anders zou je een betere verdeling krijgen van de erg vele gasten daar aanwezig zijn en willen zwemmen

Heel erg irritant is: er wordt met 2 maten gemeten, vaste klanten krijgen voorrang bij het huisje kiezen. Dit hebben we zelf gemerkt. Normaal mag je niet kiezen welk huisje je wil, maar in de straat tegenover ons zat een hele familie Volendammers toevallig bij elkaar allemaal, zeker 8 huisjes vol. Hielden met niemand rekening, zeiden niks tegen andere kinderen, geen gedag tegen niemand, eisten alle ruimte op en alhoewel het om 23 uur stil moet zijn zaten ze met heel de straat tot 01.30 buiten, werd niks van gezegd! Tegen andere mensen werd wel wat gezegd.

De accommodatie was wel duur, op zich niet erg maar dan moet je niet bij die vaste mensen terecht komen die alles kunnen maken en je vakantie verpesten. Dat is voor ons een reden om niet meer terug te komen helaas. Zouden ze dit veranderen dan komen we graag weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima camping voor alle leeftijden

Marks, 17-8-2017

Wij zijn de eerste week van augustus op deze camping geweest. Wij hebben drie kinderen van klein tm 14 jaar bij ons gehad en het is een heerlijke week geweest. De camping is middelgroot en het zwembad vonden wij echt super leuk. 3 glijbanen voor kinderen tot een jaar of 8 en 2 grote glijbanen voor de oudere kinderen. Opblaasbanden zijn toegestaan. Natuurlijk is het druk in het zwembad maar dat is meestal op het drukste moment van de zomer maar voor ons niet vervelend geweest hadden meestal toch een bedje.. Sanitair was keurig onderhouden.

Restaurant is volledig gerenoveerd en kijkt mooi uit op het Gardameer. 'S avonds leuke animatie en drankjes zijn redelijke prijs.

Kortom wij hebben genoten.

Teleurgesteld

DAVID, 13-8-2017

Een van de mindere campings die wij al aandeden , in welk land dan ook ... Al van november geboekt , en dan moet je zelf nog je spot zoeken bij aankomst ... Dus betere plaatsen met enige schaduw zullen al wel weg geweest zijn .Ook geen onderhoud van gras ... onkruid stond torenhoog

Ook "onvriendelijkste kampeerders" die wij ooit meemaakten , tenten en caravans staan rug aan rug geplaatst , waardoor er weinig of geen contact is tussen de kampeerders.

Gereisd met partner in juli 2017

Camping Lido

HvdKemp, 10-8-2017

Na 2 jaar in Toscane onze vakantie te hebben gehouden, wilde we dit jaar iets anders. Het werd het Gardameer. Wij zelf hebben een leuke vakantie gehad. Ondanks de hitte golf, daardoor konden wij niet veel ondernemen. Maar naar deze camping gaan wij niet meer of überhaupt naar het Gardameer. Overal is het handdoekje leggen, maar op deze camping is het wel heel erg. Je wordt gewoon naar binnen geduwd. En er wordt niks tegen gedaan. Het zwembad is gewoon te klein en het meer nodigt niet uit om in te zwemmen. En dan nog te zwijgen over het parkeren. Wij hadden niet echt ruimte om de auto bij de tent te zetten. En moesten de auto bovenaan parkeren. Buiten de slagboom. Het enige goede was de man van touroperator. Youri. Hij is erg betrokken bij de gasten. Komt af en toe een praatje maken en staat altijd voor je klaar. Volgend jaar weer lekker naar Toscane.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

drukke maar wel gezellige camping

jo, 8-8-2017

wat ons beviel

zwembad( schoon en leuk opgezet)

animatie,caravan( poggio L)

ligging

wat we minder vonden,zwembad te klein voor het aantal mensen

handdoek leggen anders( vaak) tot 16 geen stoel of schaduwplek.

In de meeste zwembaden stond je hutje mutje naast elkaar in het water.

Nu weet ik dat alle provincies vakantie hebben en dat het tijdens ons verblijf heel heet was in Italie dus dat speelt denk ik ook mee in de drukte bij het zwembad

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Lido (Glamping) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lido (Glamping) in Pacengo di Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lido (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lido (Glamping) scoort een 7.98 uit 10 op basis van 465 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: