Camping Zocco (+ villapark) **

Camping Zocco (+ villapark)
Zocco (+ villapark)
8,6

WebsiteLink naar website

86 reviews over Camping Zocco (+ villapark) in het Nederlands

Gezellige en schone familie camping aan het water.

Anja en Erik, 18-10-2017

Fijne camping die aan het Gardameer ligt. Voor Italiaanse begrippen zijn er redelijke ruime plaatsen. Het sanitair wordt super goed schoon gehouden. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Onze hond was de 1e dag weggelopen. Na enige tijd zoeken vond ik hem voor de receptie aangelijnd met een bak water.

Het restaurant is goed en de kampwinkel heeft elke ochtend verse broodjes die je eventueel van tevoren kunt bestellen.

Het zwembad is schoon en heeft toezicht. Je moet alleen wel een badmuts op. Dat is minder, maar het scheelt wel een hoop haren in het water.

Kortom een gezellige familie camping op een prachtige plek direct aan het water. We komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Met de caravan naar het prachtige Gardameer.

Fam. Elzenga, 10-9-2017

Prachtige rustige camping aan het Gardameer. Alles wat een camping nodig heeft, naar onze mening, was er.

Je loopt een rondje met een medewerkster en zij verteld waar alles is en wijst aan welkeplekken nog vrij zijn en dan mag je uitkiezen waar je wilt staan. Genoeg toiletgebouwen en schoon. Een winkeltje, restaurant, zwembad en vriendelijke receptie. En je loopt zo het kiezelstrand op.

Veel beter dan verwacht!

S. de Rooij, 30-8-2017

Wij hadden een bungalow voor 5-6 personen gehuurd met 2 slaapkamers.

Op de site had ik niet gelezen dat er airco in iedere kamer was en dat er een vaatwasser in het huisje aanwezig was. Ik vond de info op de site ook erg summier. Dit was dus bij aankomst een aangename verrassing!

Ik lees bij eerdere reviews eigenlijk vaak dezelfde positieve dingen en het klopt allemaal! Erg vriendelijke mensen, heel schoon sanitair (ook al gebruikten wij daar alleen het wasmachine). Goed restaurant, prima supermarkt met een dame die erg goed engels sprak en ook schappelijke prijzen. Prachtige, rustige camping etc etc, maar wel heel vreemd dus: op de site nergens te vinden dat er airco en een vaatwasser in het huisje was. Prima camping!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldige plek alleen wel dicht op elkaar

Sacha, 13-8-2017

Mooie route er naar toe. Vriendelijk ontvangst, mochten zelf plek uitzoeken. Zitten wel erg dicht op elkaar. Maar rustige camping. Restaurant is top. Heerlijk gegeten voor vriendelijke prijs. Duurste pizza is 9 euro. Op zaterdagavond live muziek in barretje met prachtig uitzicht over het Gardameer. Ook heerlijke plek om daar in de ochtend een kopje koffie te doen. Lekker windje. Bootje mee altijd handig. Voor een paar dagen prima camping. Kinderen hebben altijd wat te doen. Zeggen ze zelf. Lekker aan her water stenen zoeken.

Super

Familie, 9-8-2017

Prima, sanitair super en schoon, camping schoon, winkel en restaurant goed en, opvallend, zeer democratische prijzen als je vergelijkt met andere campings.

Zwembad ok. Eigen strand aan meer.

Klein klein minpuntje, voor deze prijs van overnachtingen had er iets van animatie voor de kinderen mogen zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige camping!

Otje, 3-8-2017

Een camping met voor ieder wat wils. Rust, maar zeker geen camping voor alleen ouderen. Onze tieners willen alleen naar ZOCCO als we naar het Gardameer gaan. Wij zijn hier nu drie keer geweest en dat zegt voldoende als je weet dat wij nooit naar de zelfde camping/plaats teruggaan normaal. Maar ja, als je tieners het naar hun zin hebben en er graag terugkomen dan is het voor ons ook een feest aangezien wij aan het Gardameer niet vaak deze ervaring hebben gehad.

Vriendelijke mensen, heerlijk schoon, fijne plaatsen en een geweldig kok in het kleine restaurantje met de lekkerste pizza's van het Gardameer, vooral die met Panna!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldige gastvrije camping

J.van Roemburg, 25-6-2017

Wat een super verblijf op deze zeer gastvrije rustige (geen hoogseizoen) camping. Mooie plaatsen. Zeer schoon sanitair. Goed restaurant. Winkel personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Fietsen is iets lastiger zonder e-bike. . Wij komen zeker terug.
Gereisd met partner in juni 2017

beste camping waar we tot nog toe gestaan hebben

barchetta, 24-8-2016

wat een heerlijke camping is dit , de rust die er heerst is zo lekker , aan het water , Italianen om je heen , een goed en betaalbaar restaurant ,een mooi zwembad , een leuke bar en het sanitair is het netjes en schoon , een speelplaats voor de kids en gratis wifi !!

na 13 jaar aan de andere kant gestaan te hebben werden we genoodzaakt om hier te gaan staan omdat de andere kant totaal geen plek meer had.

camping zocco was de enige die nog plek had en we zijn blij dat we er mochten staan.

wij komen volgend jaar weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

top camping

piet, 19-8-2016

Super mooie bungalow netjes schoongemaakt. Er kwam naar een uur en vrouw vragen of alles goed was. Ontvangst goed mensen staan klaar om je te helpen zelfs de mensen in de winkel. Als je je auto buiten de poort zet kan je gewoon weg tussen 1 en 3 uur.

min punt, als die mensen die op de steiger liggen te zonnen. je kan niet normaal je boot in of uitstappen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

fantastische camping pal aan het garda meer

fam pijffers, 5-8-2016

mooie camping waar je zelf je plekje kiest.

Wij hadden zelf een grote tent en stonden op een grote plek met schaduw en uitzicht op het meer. te gek.

Kinderen vonden het zwembad( zonder poespas) prima maar het meer was geweldig.

snorkelen, varen met de boot en duiken vanaf de steiger.Het voordeel van deze camping is dat het pal aan het meer ligt er is geen afstand dus weinig lopen in hoogteverschil.kinderen kunnen zelf overal heen lopen zonder gevaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zocco (+ villapark) in Manerba del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zocco (+ villapark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Zocco (+ villapark) scoort een 8.58 uit 10 op basis van 90 reviews.