Vakantiepark Villagio Turistico Europa ****

Villagio Turistico Europa
8,1

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Villagio Turistico Europa bij:

312 reviews over Vakantiepark Villagio Turistico Europa in het Nederlands

Geweldige camping

Marcel, 8-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

We stonden in de laatste week van het hoogseizoen en de eerste week van het laagseizoen op deze camping. De camping is uitstekend te noemen, we hadden een prachtige accommodatie (Perla), animatieteam is prima (meertalig) en voor alle leeftijden wat wils. Strand dichtbij, mooi groot zwembad. Geen last gehad van het handdoekje leggen.Supermarkt soms even in de rij, maar brood was prima. Receptie lang open (7-23u), animatie 's avonds in het theater erg leuk en zorgt niet voor geluidsoverlast. Geen verplichte bandjes om, en wij hebben ook geen borg hoeven betalen.

We kunnen weinig negatiefs bedenken. Niet zo heel veel te doen in de buurt. Aquileia snel gezien. Dagje Udine en Triest zijn leuk. Met de trein naar Venetië goed te doen en zeer de moeite waard. Het enige wat ik nergens eerder heb gelezen toen we de camping uitzochten: 80% van de gasten is Duits en overal word je in het Duits aangesproken. We hadden soms meer het idee in Duitsland te zijn, dan in Italie. Kan aan de periode van het jaar hebben gelegen (laatste week aug, eerste week sept), maar dat vonden wij het grootste minpunt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige camping met super aardige mensen!

Dennis, 6-9-2017
  • Onderkomen9

Heerlijke camping die al bij aankomst uitnodigend is! Vriendelijk en snel geholpen bij het inchecken en meteen de polsbandjes gekregen om overal op de camping mee te betalen! Ideaal met kinderen die je niet met geld op pad hoeft te sturen. Wij hadden een huisje Villini Laguna... super! Netjes, schoon en al is de inventaris niet heel veel, het is alles wat je nodig hebt! Ruime badkamer en de kinderen konden met z'n drietjes prima slapen! Alleen onze springverenmatras was bijna aan vervanging toe. Camping verder mooi ruim opgezet en voor ieder wat wils! Van voetbal toch boogschieten en van luieren tot een prima cocktail doen aan de bar! Campingwinkel echt verrassend compleet voor normale prijzen. Zwembad prima met toezicht, helaas wel handdoekje leggen, iets waar de badmeesters trouwens zelf ook niet blij mee zijn! Animatie echt top met heel gerichte aandacht voor je kids, maar ook jezelf! Omgeving is wat anders als Gardameer of Toscane, maar Slovenië is 'vlakbij' en Gardo zelf is ook leuk! Neem wel je muggenstick mee voor de avond! Camping doet zelf ook het nodige tegen overlast van muggen!

Super camping

Cis, 3-9-2017
  • Activiteiten8

Erg leuke camping voor de kids. Animatieteam vonden wij erg leuk, vooral Alessia!

Zwembad super. Wij konden altijd wel een plekje vinden om te zitten/liggen.

Woensdagavond live muziek bij de strandbar. Musical beauty and the beast ook erg leuk.

Strand super, leuk speeltoestel erbij en ook in het water zijn er speelattributen.

Minpuntje: Volume in het theater stond erg luid. Water bij de afwasgelegenheid was soms lauw.

Enkele x wat last van de muggen (Ze spuiten 2 x per week 's nachts)

Via een touroperator geboekt (pineta large comfort kampeerplaats) maar dat is de laatste keer geweest. De plek was geen 80 m2 zoals aangegeven maar de helft zo klein. Gelukkig een dag later een grotere plaats gekregen via de camping zelf (146).

Hele mooie campng

Jaco, 29-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij zijn net terug uit Villagio Europa samen met onze kinderen (3 en 5jaar). In tegenstelling tot vele review's hadden wij helemaal geen last van muggen. Alleen bij het restaurant af en toe maar we hebben ons niet ingesmeerd met deet en hebben alle avonden heerlijk buiten kunnen zitten. Camping is erg netjes en inderdaad wat lawaaierig op sommige avonden maar als je voor een familiecamping met entertainment kiest weet je dat dit zo is. Camping doet overigens alles ervoor om je een leuke vakantie te bezorgen. Live muziek, markt op het strand en bij het theather. Springkussen voor de kinderen en mooie voorstellingen. Minidisco is voor de kinderen geweldig, vooral Alessia is geweldige entertainer. Dat het water ondiep is in de zee en geen golven klopt maar met kleine kinderen is dit erg veilig. Hygiene in de douches en wc zijn ruim voldoende. Wij gaan niet snel een tweede keer terug naar een camping maar deze misschien nog wel weer een keer.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooi schoon park met goede voorzieningen.

Henk, 27-8-2017
  • Onderkomen8

Het park is netjes, goed georganiseerd en heeft prima voorzieningen. De zee valt tegen, het is meer een soort binnenmeer met lauw water. Geen golven en dergelijke. Jammer. 's Avonds veel muggen, buiten zitten is dan lastig.

Geweldige camping

Fam. Schermer, 24-8-2017
  • Onderkomen9

Wij zaten in een ingerichte bungalowtent, stond in een heel gezellig straatje.

Sanitair werd goed schoon gemaakt.

Erg leuke goed onderhouden camping, leuk zwembad, wel het bekende handdoekje leggen.

Strand was ook erg leuk, niet van de hele mooie zandstranden en aflopende zee wat je veel langs de Adriatische kust hebt. Maar de kinderen vermaken zich prima, leuke speeltoestellen in het water (waar geen zeewier is) en ze kunnen er krabbetjes vangen.

Animatie was top, de hele dag was er wel iets te doen, 's avonds leuke shows en musicals.

Een paar km van de camping is er een Spar en ongeveer 15 min van de camping rijden in Monfalcone zit er een Lidl, zeker een aanrader.

Al met al een leuke camping, de kinderen hebben het super gehad, we hebben al voor volgend jaar geboekt

Redelijke camping

Avds, 22-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Dit is een redelijk prettig park.

Kom echter niet meer terug. Er zijn betere. Pra delle torri in Caorle heeft de zaken beter voor elkaar bijvoorbeeld.

Grootste minpunt van dit park; handdoek leggers bij het toch al beperkte zwembad. Iedere keer alles vol. Dat kan toch echt beter opgelost worden vandaag de dag.

Prima camping

Fam. Mensink, 20-8-2017
  • Onderkomen9

De caravan die we gehuurd hadden was een van de betere die we gehuurd hebben. Redelijke privacy en niet gehorig!

Wat wij erg belangrijk vinden en waar we de camping elk jaar op uit zoeken is het zwembad en het voetbalveld. Het zwembad is mooi tot kinderen van 12. De zee met daarin allerlei klimtoestellen en trampolines is voor oudere kinderen wel erg leuk. Wat ons alleen erg tegenviel is het voetbalveld. Dit is alleen open tijdens het georganiseerde voetbaltoernooi om 10:00 in de ochtend. Andere jaren kon onze zoon op alle andere camping die we bezocht hebben hele avonden voetballen. Hier moest je het voetbalveld tegen betaling huren?!! Enorme tegenvaller. Wel positief is de gratis ligbedjes ( 2 per caravan) aan het strand. In de buurt is weinig te beleven, Grado is leuk maar qua parkeren een ramp. Verder zijn er geen plaatjes in de buurt.

Prima camping

Cor, 20-8-2017
  • Onderkomen8

Bij aankomst gaat het inchecken bij de receptie vlot, men spreekt goed Engels. Vervolgens inchecken bij de touroperator op de camping ging ook snel, Theo en Victoria zijn flexibel ingesteld, kon fijn inchecken bij aankomst al voor 15.00 uur. Accommodatie op een mooie centrale plek dichtbij strand, zwemband, sanitair en winkel. Op de camping wordt gewerkt met een polsbandje waar geld op gestort moet worden om alles op de camping te betalen. Het saldo staat na elke betaling op de kassabon, dus makkelijk bij te houden. Scheelt enorm bij betalen in de winkel, ging als een speer. Winkel duur!! Kan van rijen in de winkel echt niet spreken, In 2 weken hooguit een keer 15 min. moeten wachten, in vergelijk met eerdere campings peanuts! Ook bij douches geen problemen wat dat betreft. Sanitair is goed, maar qua schoonmaak beter meegemaakt. Om ca. 8 uur (spitsuur) gaan ze schoonmaken en gooien ze de boel dicht, handig. Er zou de hele dag iemand moeten staan. Muggen, zijn er maar geen overlast.

super camping

van rhee, 20-8-2017
  • Activiteiten10

een hele leuke camping

mooi zwembad met gljjbanen

in zee zijn ook waterspeeltoestellen

veel animatie springkussens en een game hal

aan het strand een restaurant/bar.

op de camping is lekker ijs te krijgen en restaurant is goed.

sanitaire is vrij schoon.

grado is een gezellig centrum .

wij hadden een tent gehuurd en zaten fijn overal in de buurt op de camping

betaal systheem is fijn met de polsbandjes hoef je niet met geld te lopen.

er is gewoon drinkwater op de camping en een badmuts is niet nodig!

eenigste minpunt wat ik kan noemen is dat de auto aan de andere kant van de camping geparkeerd moest worden dus was een stukje lopen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villagio Turistico Europa in Grado, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villagio Turistico Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villagio Turistico Europa scoort een 8.14 uit 10 op basis van 382 reviews.