Beoordelingen Camping Napfeny****

Napfeny****
101 beoordelingen
Beoordelingen Camping Napfeny****
Halász u. 5, H-8253, Revfulop

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Napfeny**** in Revfulop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Napfeny**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Napfeny scoort een 8,6 uit 10, op basis van 101 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Napfeny**** in Revfulop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Napfeny****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Napfeny**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 267 vakantiefoto's van Camping Napfeny**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Hongarije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Plaatsen aan het Balatonmeer. Vergelijk Camping Napfeny**** met andere accommodaties in Revfulop.
Even geduld a.u.b.

8,7
8,7
8,4
9,2
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Camping aan het water"vertalen
mariel
6,0
10,0

30-08-2014 Het sanitair wordt nergens zo schoon gehouden als op deze camping. Wij zijn net terug met 2 puber dochters maar voor hun was er niks te doen op de camping. Er waren geen leeftijdsgenootjes. Voor jongere kinderen werd er van alles georganiseerd. Het eten was goed op de camping maar niet overweldigend. Er zijn veel goeie eettentjes in en buiten het dorp. Als U voor deze camping kiest dan zou ik proberen om aan de rechterkant van de camping te komen staan waar het veel lichter is omdat aan de linkerkant alleen maar bomen zijn en een hele rietkraag als je aan de waterkant zou komen te staan.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Toeristisch, groot en zakelijk"vertalen
Marc
9,0

19-08-2014 Wij zoeken normaalgesproken meestal de wat kleinere, overzichterlijkere gezellige campings op, waar gegarandeerd goede sanitaire voorzieningen zijn. Onze adhoc keuze voor een camping aan het Balaton meer had tot gevolg dat we een keuze moesten maken. Dus ging die naar de gegarandeerde goede sanitair. Dit had tot gevolg dat we op een vrij volle drukke zakelijke Napfeny terecht kwamen. Prachtig aan het meer liggend, waar je uitstekend in kunt zwemmen, waar voldoende vertier is, ook buiten de camping, maar voor ons krijgen we dan al vlug het gevoel in valkenburg aan het balaton te zitten. (te toeristisch). Voor de rest een prima camping die voor Hongaarse begrippen aan de dure kant is. Je hoort inderdaad de trein langs komen, dus kijk of je wat dichter bij het meer kunt camperen. En wij vonden, liggend naast de werkschuur van het personeel, storend dat de hele dag door de (benzine) grasmaaier af en aan reed. Plekje maaien, terug naar schuur, plekje maaien, terug naar schuur etc. etc.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Super camping"vertalen
p,w
9,0

19-08-2014 een super camping zeker voor de jongere kinderen.er wordt de gehele dag van alles georganiseerd.Het sanitair is zeer schoon er wordt de gehele dag gepoetst.al het personeel is zeer vriendelijk en zeker behulpzaam. het eten is goed en zeker voor die prijzen.
een dagje uit naar Boedapest is zeker aan te raden gewoon met de trein!
de camping is gericht op de wat jongere kinderen Voor de oudere is er wat minder te doen.
voor onze kinderen 12en 14 was dat jammer ,maar ligt zeker niet aan de camping. zeker een aanrader. TIP voor de gene die daar willen vissen denk aan een vis pas en een vergunning de politie controleerd er op.

De beste prijzen en last minutes voor Camping Napfeny**** bij:

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Top vakantie"vertalen
Ronald Loof
9,0

12-08-2014 Mooie gezellige camping aan de noordzijde van het Balatonmeer. Het personeel is ontzettend vriendelijk en zeer behulpzaam. Klant is geen koning maar keizer! De sanitaire voorzieningen zijn in prima staat en worden overdag continu schoongehouden. Op de camping en in de nabije omgeving kun je voor een geringe prijs prima uit eten. Ook is er een kleine supermarkt, groenteboer/souvenirwinkel en een soort speelgoed winkel. Je kunt heerlijk zwemmen in het Balaton meer en in de omgeving genoeg te zien en te doen. Ook een uitstapje naar Boedapest is een aanrader.

We hebben met 5 personen in een Stacaravan gezeten. Hij was keudig schoon toen we er in kwamen, de inboedel is minimaal, maar we hebben slechts één keer gekookt. We misten eigenlijk alleen de waterkoker.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Absoluut een aanrader"vertalen
cooperino
9,0

24-08-2014 Goede camping met keurig schoon sanitair. We hebben prima weer gehad en toch ook af en toe een flinke bui met onweer aan het eind van de dag.Voor kun je uitstekend eten (30,- voor een gezin) en dat hebben we dan voor het gemak ook zeker 15x gedaan. Wij stonden direct aan het meer, dat was echt werkelijk prachtig. De linkerkant van de camping is een stuk minder, want daar sta je onder de bomen en af en toe kon het flink regenen en dan blijft de grond daar lang nat. De omgeving is ook leuk, maar je moet wel even een stukje in de auto. Aanrader is een erg leuk kasteel in de omgeving waar ridderspelen zijn, erg leuk voor de kinderen. Top vakantie gehad!!

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Voor de 2e keer... maar tevens de laatste keer."vertalen
mirriebillie
8,0

20-09-2014 Je ziet de camping achteruit hollen, dit is zeer jammer want was echt een heel leuke camping! Ligt aan balaton. Zwembad is super klein en tevens erg onveilig. Trapje zit los waar kinderen tussen kunnen komen, tevens springen er kinderen van de glijbaan het bad in, niemand die er wat van zegt (Ook de ouders niet!!) Doordat er niet veel te doen is voor pubers hangen deze rond op de camping. Er is helaas geen bewaking die het in de gaten houdt, met als gevolg dat mensen voor eigen rechter gaan spelen. Wat nachten wakker gelegen van feestende pubers in de speeltuin! (en slopende pubers... ) Het eten is goed, ook qua prijs. Sanitair is oud maar schoon. In de omgeving is er niet veel, je moet met auto op stap. Wij hebben niet veel last gehad van het spoor maar mensen die achter aan stonden wel. (dus zorg dat je vooraan staat! ) WIj waren er nu voor de 2e keer maar tevens de laatste keer. Je ziet de camping achteruit gaan, wat super jammer is!

Met oudere kinderen, Aug. 2013
"Camping was mooi, maar de tent.."vertalen
walker
2,0
5,0
5,0
6,0
9,0

21-08-2013 Bij aankomst leek het een mooie camping te zijn, maar onze huurtent was in een word: VIES.
De helft van de inventaris ontbrak, de sluitingen op de tent waren stuk, de koelkast was smerig en de matrassen waren om te huilen. Er zaten gaten in de muggenhorren waardoor er 's nachts veel muggen naar binnen vlogen. De binnentent was beschimmeld. De perceel was erg klein, net genoeg ruimte voor een tafeltje een de auto naast de tent aan de zijkant, de voordeur van de tent opende direct op een camping weg. Het ergste was de spoorlijn die 30m achter de tent langsliep, waar treinen een aantal keer per uur langs reed, ook 's nachts. De santaire was schoon maar wij stonden vaak onder een koude douche.De personeel waren vriendelijk maar niet erg hulpzaam. De animatie is prima voor kleinere kinderen, maar niks voor oudere kinderen. WIFI was betaald per uur, terwijl er in de folder stond dat er een gratis hotspot op de camping was. Wij zijn maar 3 nachten gebleven terwijl wij 9 hadden betaald.

"Zwaar ondergewaardeerd land"vertalen
Raoul
10,0

14-10-2013 Hongarije is echt een prachtig land met het Balatonmeer als erg grote trekpleister. Prachtig meer (met een lekker watertemparatuur) voor alle leeftijden. De stacaravans aan de rechterzijde van de camping zijn subliem. Echter plaatsen bij het basketbalveld/voetbalveld hebben erg veel last van de trein.

Een gezellige kneuterige camping met een extreem goede prijs kwaliteit verhouding. Vooral de prijzen voor de mobile homes zijn zeer scherp. Laat de huurtenten echt met rust. Deze zijn niet meer naar Nederlandse begrippen. Geen extreem drukke toerisme rondom het Balaton. Alleen in Siofok zag ik veel toerisme en een flyer van onze Ferry (Corsten).

Kortom, zoek je een leuk, gezellig en zeer goed betaalbare vakantie, niet verder kijken. Verder wil ik het hier bij laten, zoals de vele nederlanders al aangaven op de camping. Hongarije en deze camping zijn verborgen schatten !!!

"Heerlijke vakantie!"vertalen
marcoendebby
9,0

06-09-2013 Camping is heel goed bevallen, Stonden aan de rechterkant van de camping. Linkerkant is inderdaad minder fijn. Prima sanitair en brandschoon, echt waar! Ligging aan het meer is mooi, het spoor langs de camping hoor je goed, maar na 2 dagen hoor je dat niet meer. Prijs/kwaliteit is meer dan goed. In Frankrijk vind je iets gelijkwaardigs niet voor dit geld. Kids club organiseert leuke activiteiten. In de omgeving voldoende leuke zeer betaalbare eetgelegenheden. Zo'n beetje alle nationaliteiten op de camping aanwezig, ook die ik niet verwachtte zoals Hongaren zelf, Tsjechen en Roemenen. Geen last van gehad. Wij zijn zeer enthousiast teruggekomen van vakantie. Mede omdat Hongarije een zeer goedkoop land is voor ons Nederlanders. In de Tesco (vergelijkbaar met Carrefour) kun je alles krijgen wat je hartje begeerd. Lidl en Aldi zijn ook voldoende aanwezig. Campingwinkeltje heeft ook het hoognodige. Wifi was alleen betaald aanwezig. Ik meen dat het 1000 forint voor een uur was. Niet gebruikt.

Met jonge kinderen, Aug. 2013
"Zeker tot een volgende keer"vertalen
dennisensuzanne
10,0

09-09-2013 Wij zaten in een mobile home met twee kinderen. Geweldig uitzicht door de opzet van deze mobile home. Voor de kinderen is er veel te doen ( animatie) dexze is wel in hongaars en duits. Je zit gelijk aan het water, mooie speeltuin en klein stuk voor kleine kinderen. Het is een sfeervolle camping. Normaal gaan we nooit terug, nu toch echt wel. De treinen hoor je niet ondanks dat je dit bij het spoor bent. 's avonds is het erg rustig op de camping.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?