Appartement Cretan Family ***

8,9

150 reviews over Appartement Cretan Family in het Nederlands

Geweldige accommodatie

Mieke strijdhorst, 28-9-2017

Ruime kamers fijn zwembad en hele aardige familie
Gereisd met partner in september 2017

Prima vakantie, maar niet meer dan dat

Dennie Dudik, 25-7-2017

De gastvrijheid van de familie zorgt er voor dat dit appartement heel hoog scoort. De accommodatie zelf is namelijk prima, maar is zeker geen 9 waard zoals die op Zoover wordt gegeven.

De appartementen zijn op zich prima. Douche is echter aan de kleine klant, en de matrassen zijn erg hard. Verscheidene gasten horen klagen over rugklachten.

Malia is in het hoogseizoen voornamelijk bezet door Engelse jeugd, en wat dat betreft is het prettig dat Cretan Family buiten het centrum gelegen is. Het centrum is lopend binnen een kwartier te bereiken. Hierdoor is het lekker rustig op het complex. Het huren van een auto is zeker aan te raden om de omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke appartementen

Neeltje kos, 7-7-2017

Het is er heerlijk, lieve mensen ,fijn appartement,heerlijk eten in Cretan taverne
Gereisd met partner in september 2016

Rust

Jan Oerlemans, 24-6-2017

Cretan Family is een ideaal complex voor de mensen die een rustige vakantie willen. Een beetje buiten Malia maar in 10 minuten loop je naar het centrum. Mooie, schone appartementen met genoeg ruimte. Volop bedden bij het zwembad, handdoek leggen niet nodig. Wat vooral opvalt is de vriendelijkheid van de medewerkers. Een leuke bar bij het zwembad maakt het af. Breng ook zeker een bezoek aan Cretan Family taverne. Het is een stukje verwijderd van de appartementen maar je kunt er heerlijk eten. Een plek om terug te komen.
    Gereisd met partner in mei 2017

Een meer dan prima accomodatie

Theo Gerritsen, 8-9-2016

Eigenlijk is daar alles goed. De accommodatie, het onderhoud van de kamer, het contact met de eigenaars. Er is weinig voor nodig om je daar gewoon thuis te voelen. Ik noem het zelfs met 2e huis. Tenslotte is ook het eten fantastisch
    Gereisd alleenreizend in juni 2016

Een keer was voor ons voldoende.

Miranda, 21-8-2016

Wat ons meteen opviel bij aankomst is dat het complex nogal afgelegen ligt vanaf de stranden en het centrum. Het klopt dat er slechts op 10 min. lopen een strandje ligt maar dit betreft het haven strandje zonder enige faciliteiten. De toeristenstranden met ligbedjes, douches en taverna's liggen een stuk verder, zeker een half uur lopen en met die hitte niet aangenaam. Ook naar het centrum (Old Malia Town) loop je zo'n 25 minuten.

Dus de afstanden die de touroperator aangeeft kloppen zeker niet.

Wij hadden via touroperator geboekt en kwamen door gesprekken met vaste gasten die er al jaren komen erachter dat je veel beter rechtstreeks via de eigenaar kunt boeken. Je bent dan veel goedkoper uit, je krijgt standaard een kluisje en airco erbij en iedere dag schone handdoeken, toiletpapier en de bedden worden opgemaakt. Wij mochten in onze handen knijpen met 2x per week schone handdoeken en beddengoed. Ook werden onze bedden maar af en toe opgemaakt. Wc papier moesten wij zelf kopen gedurende de gehele vakantie. Omdat wij een appartement op de hoek hadden, kamer 206, konden wij 's nachts geen ramen open laten staan i.v.m. het lawaai vanaf de barstreet wat de hele nacht doorgaat. Wij waren genoodzaakt een airco te nemen en waren onaangenaam verrast dat wij hier 6 euro per nacht bij moesten betalen omdat touroperator hiervan geen melding had gemaakt op de website op het moment dat wij boekten. Omdat wij 3 weken hadden geboekt zijn dit weer extra kosten waarop je niet had gerekend.

Ook is ons opgevallen dat de eigenaar zeer vriendelijk overkomt wanneer je regelmatig eet in zijn taverna. Dit hebben wij niet gedaan, en wij werden compleet genegeerd.

Tot slot willen wij een dikke pluim geven aan Lazarus, de barkeeper bij de zwembadbar waar wij vele gezellige uurtjes hebben doorgebracht. Deze lieve man heeft een hart van goud!

Ook de dochter van de eigenaar kwam op ons vriendelijk over.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldig!

Cheryl, 19-7-2016

Echt een aanrader voor gezinnen of mensen die niet voor het uitgaansleven komen. Voor de eerste keer geweest, vriend was er al eerder geweest en wilde perse terug. Nu wil ik zeker ook terug! De eigenaar, zijn familie en personeel doen het aanvoelen alsof je thuis komt. Hier kom je echt tot rust. Een aanrader is om ook bij de taverna te gaan eten. Heerlijk eten, en extra korting voor de gasten van de appartementen op een al goedkope prijs. Het is wel handig om vervoer te huren, een fiets, auto of een quad. Het is te lopen maar het is 2 minuten met de quad naar het centrum. Ik wil zeker nog een keer terug!
    Gereisd met partner in juli 2016

The place to be always

G.A Marcelle, 11-7-2016

Een geweldig plek om te zijn kom er al jaren en hoop er nog jaren te komen
    Gereisd met partner in juni 2016

Voelt als thuiskomen

Martine Prest, 11-7-2016

We komen hier al jaren en ook deze keer was het weer alsof we thuis kwamen. De ontvangst was erg hartelijk. Ze willen je overal mee helpen om je vakantie onvergetelijk mee te maken.

De kamers zijn netjes en up to date ingericht. Voorzien van waterkoker en koffiezetapparaat. Natuurlijk ook koelkast en twee pits kookplaat. De kamers worden iedere dag gedaan en voorzien van schone handdoeken.

Iedere avond heerlijk gezeten bij de gezellige bar.

Gereisd met partner in juni 2016

Genieten bij een geweldige familie!

Richard,Maryse en Daniël, 6-7-2016

Wij hebben een heerlijke vakantie in een mooi, ruim en schoon 3-kamer appartement in Cretan Family Appartement gehad! De eigenaren en hun kinderen zijn geweldig, het voelde echt als een familie. We hebben samen regelmatig gekletst en een drankje gedaan.

Ze kwamen met leuke tips voor de omgeving, en de dochter van de eigenaar heeft onze zoon van 1,5 leren lopen!

De verzorging van het appartement was uitstekend, als we terug kwamen na een dag hadden we schone bedden, handdoeken en zelfs de afwas was gedaan.

Het familie restaurant is trouwens echt een aanrader, goed en vers eten uit eigen tuin en uit de zee, voor een hele geschikte prijs!

Wel was een auto voor ons echt noodzakelijk, wij vonden het nog wel een stuk vanaf de winkels en vanaf het strand.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cretan Family bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cretan Family in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cretan Family zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cretan Family scoort een 8.91 uit 10 op basis van 153 reviews.