Camping RCN La Bastide en Ardèche ****

8,2

526 reviews over Camping RCN La Bastide en Ardèche in het Nederlands

Mooie, kindvriendelijke camping

Anoniem, 16-10-2017

Leuke kleinschalige camping , goed animatieteam , leuke activiteiten, speeltuintje voor kinderen.

Fijn dat alles in het Nederlands is voor kinderen.

Bijzonder aan deze camping is de afwisseling van zwembad en riviertje .

Supermarkt in de omgeving . Vallon pont d'Arc is een leuk plaatsje.

1 nacht de hele nacht muziek gehoord van waarschijnlijk andere camping, geen idee.

Geen airco in stacaravans , alleen luxe.

Zwembad heeft geen glijbaan, alleen in peuterbad. Ondanks dat hebben onze kinderen dit niet echt gemist.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Leuke gezinscamping

Fam. Jansen, 6-9-2017

Prima kindercamping. Dit was ons derde jaar. Zwembad geweldig verbeterd! Voor brood s ochtends kun je beter naar de supermarkt of de bakker in het dorpje.

Animatie voor de kinderen viel dit jaar echter wat tegen. We hadden meer diversiteit in de activiteiten vewacht en de jongen in het team kwam regelmatig geirriteerd over. Jammer dat de camping mascottes weg zijn en zijn ingeruild voor een meer commercieel iets. Wel hebben we genoten van Celine's enthousiasme en vonden het jammer dat Laurie dit jaar niet aanwezig was. Receptie kun je altijd terecht voor vragen en de eigenaar is erg behulpzaam!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastische camping met enthousiast animatieteam

K, 3-9-2017

Mijn kinderen van 8 en 12 jaar hebben zich heeeeel erg goed vermaakt. Leuk zwembad en mooi zandstrand bij de rivier waar ze dammen kunnen bouwen, kikkers vangen op een luchtbed/band langs de stroomversnelling, lekker zwemmen. Mooie omgeving waar veel te doen is zoals kanoén, paardrijden (aanrader!) grotten, wandelingen maken, canyoning etc. Het mobile home waar wij inzaten was groot genoeg, schoon en goed onderhouden. En er was genoeg schaduw. Klein nadeeltje is dat het aan een redelijk drukke weg ligt. Wij hadden daar overigens bijna geen last van!

gezellige camping

de Haas, 1-9-2017

mooi gezellige camping. Vooral voor kinderen veel te doen. snel en makkelijk hebben onze kinderen vriendjes gevonden, waar de hele vakantie mee is opgetrokken. Leuke animatie, goed restaurant met verrassend lekkere kaart. Personeel is erg vriendelijk. Mooie omgeving waar veel leuke dingen zijn te beleven, zoals kano varen, grotten bezoeken etc. Kampeerplek zeer ruim (140 m2), helaas wel aan een drukke weg, maar 's nachts met oordopjes slapen en het probleem is verholpen. Leuk zwembad en met de rivier de Ardeche aan je voeten en de vakantie is compleet. Complimenten aan de medewerkster van het toiletgebouw die er alles aan deed om de gehele dag voor schoon sanitair te zorgen, wat niet meevalt in het hoog-seizoen. Alles bij elkaar een zeer geslaagde en ontspannen vakantie.

Nooit meer!

Debora, 31-8-2017

Onze verwachtingen waren hooggespannen van deze camping, mede door de goede recencies op Zoover. Maar we vonden het geen fijne camping. Vooral heeeel erg hutje mutje - je slaapt zo ongeveer met je hoofd op het kussen van je buurman en - vrouw (met bijbehorende overlast). Iedereen zit hele dag elkaar te bekoekeloeren omdat je zo dicht op elkaar staat (dat kun je ook leuk vinden natuurlijk...). camping ligt ook aan een drukke verkeersweg - al heb je daar verderop de camping minder last van.

En we vonden de camping niet altijd even schoon. Regelmatig zat er stront (!) aan de muren van de toiletten. Personeel is vriendelijk (behalve in het restaurant waar eten ook nog eens duur en matig is) maar erg jong en onervaren.

Wel leuk: het zandstrandje aan de rivier en het zwembad. Maar de prijs-kwaliteitverhouding vonden wij niet in balans. Kortom: hier gaan we nooit meer heen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuke camping met nadelen

Familie..., 30-8-2017

Aanvullend op review 21-8-2017, dit kan ik beamen. Zit je langs de drukke weg dan heb je daar echt last van. Oordoppen verplicht!. Ben geen zeur maar het was een flinke domper op de vakantie. Zit je echter aan de andere kant van de camping heb je daar totaal geen last van maar daar is het weer hutje/mutje. Wat wil je in het hoogseizoen.

Sanitair is prima maar dankzij sommige van onze "medelanders" viel er niet tegenaan te poetsen.

Kwaliteit van restaurant en cafetaria is ok maar ook niet meer. Camping winkel is duur maar de ervaren kampeerder weet niet beter. Wel ruime keuze in spullen.

Brood bij de campingwinkel is vrij prijzig (kan je verwachten) en kwaliteit is redelijk. Beter is het om even naar een dorpje te rijden.

Veel te doen voor kinderen onder de 10 en boven de 10. Leuk animatieteam.... alleen die weg naast de camping......

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldige camping

Chris looms, 28-8-2017

Een mooie en prachtig gelegen camping waar de gasten op nummer 1 staan. Bij ontvangst voel je je meteen op je gemak. (Alles lekker in het nederlands) goed restaurant met een niet te uitgebreide kaart. Maar wel veel smaak en kwaliteit. Vriendelijk personeel. Mooie grote plekken voor caravan, tent of camper. Zeker de moeite waard om geen te gaan.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk; ik wil niet nog een keer, maar mijn zoon wel

Baggerman, 21-8-2017

of en hoe je deze camping waardeert hangt m.i. erg af van waar je waarde aan hecht tijdens je vakantie. klinkt logisch, maar deze camping heeft meerdere "kanten". of je nu in een mobile home zit of dat je kampeert, en dan ook nog op welke campingplaats, maakt hier nogal een verschil.

wij waren met 2 gezinnen, op plek 268 en 265

voor mij dus niet meer want:

- camping voor mij erg druk doordat de plekken niet afgescheiden waren. dus hutje mutje gevoel doordat je overal tenten en caravans, etc zit staan. mede bezoekers presteerder het ook om regelmatig om over onze plaatsen te lopen.

wij stonden o.a. op een hoekplaats bij het sanitair.

er zijn ongetwijfeld ook rustigere plekken, maar moet je dus vooraf boeking checken

- camping ligt aan drukke doorgaande weg

- zwemmen in riviertje niet echt prettig door veel algen en veel stenen op de bodem. je kan dus niet normaal lopen door t water.

- te duur camping winkeltje; 12 euro voor een six pack Leffe Blond 25 cc en 1.10 voor klein dun stokbrood.

- sanitair nooit echt goed schoon door manier van schoonmaak en gebruik mede bezoekers (lees: asociaal gedrag)

- sanitair en afwasplaats ook regelmatig dagdelen gesloten voor schoonmaak, ook tijdens spitsuren.

- sanitair gebouw diende tevens als speelplaats voor kinderen (rennen, gillen, verstoppertje spelen....) werd ook niet / nauwelijks op toegezien door camping en / of ouders

- de directe omgeving van de camping erg druk / zeer toeristisch; regelmatig file en geen een keer rustig boodschappen kunnen doen

- voor de oudere kinderen / jongeren is er in de avond niets te doen, behalve een georganiseerde hangplek. hier wordt dus ook echt gehangen (lees roken, drinken, etc) en dus veel rondlopende groepjes op de camping. mijn zoons van 14 en 17 vinden dit echter prima....

- prijs / kwaliteit verhouding uit verhouding

wat er wel leuk en goed was:

- zwembad op de camping (in de ochtend baantjes zwemmen), met goed toezicht!

- kinderen hadden wel plezier in de rivier

- om 23 uur was er rust op de camping

- behulpzame en vriendelijke directe buren

- kinderen kunnen veilig spelen en er wordt ook veel georganiseerd wat ze aanspreekt 9 tot 12 jaar)

- sport en wandelmogelijkheden in de directe omgeving

- veel betaalbare restaurantjes in de omgeving (niveau pizza / fastfood )

- veel aanbod in de directe regio; wijn, markt, kano, grotten, etc.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goed en leuk maar...

Basjebibi, 21-8-2017

Leuke sfeer en hebben het goed naar ons zin gehad, toch een paar tips/dingen om rekening mee te houden. WiFi is een drama, extra betaald voor 2 apparaten (20€) maar niet veel plezier van gehad. Zwembad is leuk maar veel te klein in de drukste periode. En dan de ligbedden; te weinig ligbedden maar er is ruimte voor meer! Iedereen gaat nu op een handdoek liggen, zet er dan 15 bedden bij zodat iedereen een keer kan liggen! Ook hier weer asociaal gedrag van gezinnen die 4 bedden in gebruik nemen terwijl de kids er nauwelijks op liggen. En handdoeken die blijven liggen op bedjes die niet bezet zijn. In 9 dagen 2 keer een bedje gehad. Stacaravan 6-8 pers vonden wij klein in vergelijking met anderen, wel fijne veranda. Tip: ga echt eten bij Les jardins des secrets in grospierres; heel lekker! Vergeet geen waterschoenen mee te nemen; zonder kun je echt de rivier niet in!

Fantastisch!

Jean-Paul, 18-8-2017

Gastvrij en behulpzaam team. Mooie, recente mobilhomes op een goed onderhouden park. Schitterende omgeving!
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor RCN La Bastide en Ardèche bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN La Bastide en Ardèche in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN La Bastide en Ardèche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping RCN La Bastide en Ardèche scoort een 8.23 uit 10 op basis van 535 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: