8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping RCN La Bastide en Ardèche**** bij :

516 reviews over Camping RCN La Bastide en Ardèche in het Nederlands

Supet camping

Bert, 15-8-2017

Zeer mooie camping met mooi zwembad. Ligt wel aan drukkr weg. Wel veel storing met wifi.volgens xampi g zou dit snel verholpen worden
Gereisd met partner in juni 2017

Ik kom er al vele jaren en het blijft fantastisch

Ans, 15-8-2017

Je kunt er heerlijke wandelingen maken alleen of met een groep sinds een aantal jaren ook mooie fietspaden

Veel informatie bij de receptie en hele vriendelijke mensen.echt een aanrader voor jong en oud

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Pracbtige camping erg mooi gelegen

Annemieke Van der Zaag, 15-8-2017

Vriendelijk personeel. Mooie ruime plekken. Schoon sanitair en lekker zwembad met goeie ligstoelen.

De rivier was erg mooi maar niet om in te zwemmen in juni. Zal in juli met strandje anders zijn.

Goeie centrale ligging.

Ineke, 15-8-2017

Prima camping. Gemoedelijk en goede service. Zeker een aanrader.
Gereisd familie in augustus 2017

Prima camping

Echtpaar (senioren) uit Stichtse Vecht, 15-8-2017

+ Ruime kampeerplaatsen voor caravan of tent, schaduwrijk

Mooi zwembad met rondom ligbedden. Sanitair goed

- wifi bij kampeer plaatsen zwak signaal

Gereisd met partner in juni 2017

Het was weer super gezellig.

Betsy Plieger, 15-8-2017

Personeel is altijd vriendelijk.Camping ziet er keurig uit.En de uitbreiding van het zwembad met de glijbanen was geweldig en maakt de camping helemaal compleet voor een geslaagde vakantie👏Ik kan niets bedenken wat niet goed zou zijn.
Gereisd familie in juni 2017

Prima camping in een mooie omgeving

Linders, 13-8-2017

Mooie camping met hele goede animatie voor de kinderen. Ook voor grotere kinderen een zeer geschikte camping. Mensen van de receptie waren erg behulpzaam en vriendelijk. In de omgeving van alles te doen en te zien. Kanotochten vertrekken zelfs vanaf de camping! Grote supermarkt op 5 km afstand maar ook winkeltje op de camping. Leuk zwembad en erg leuk zandstrandje bij de Ardeche. Goed restaurant op de camping.Toiletgebouw kon het aantal vakantiegangers maar net aan, soms wachten op een douche. Camping ligt aan een doorgaande weg, op bepaalde plaatsen van de camping hoor en zie je de weg. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad.
Gereisd familie in augustus 2017

Top! Camping voor gezinnen

Mark, 13-8-2017

Top! camping met een actief animatie team met elke ochtend de kruimelclub voor kinderen tot ongeveer 10 jaar. Voor kinderen vanaf 12 elke avond een hangplek. Camping is zo goed als helemaal bezet door Nederlanders en gerund door Nederlanders (zelfs kroketten, frikadellen en kaassoufles te verkrijgen). Wij hebben het erg naar ons zin gehad, heerlijk direct aan de rivier met zandstrand waar ook jonge kinderen veilig kunnen spelen. Pas in het midden is er stroming. Het zwembad is ook heerlijk met leuke glijbanen. Helaas houd je altijd mensen die toch bedjes reserveren, maar is ons, in het hoogseizoen altijd gelukt een bedje te bemachtigen binnen 15 minuten. In het hoogseizoen echt een camping voor gezinnen met kinderen. Mijn complimenten voor het animatieteam en het overige personeel! (zelfs de eigenaresse maakte zelf direct de toiletten bij het zwembad schoon na een melding).

Wij zaten in een stacaravan van touroperator dus geen mening over overige sanitair.

Gereisd familie in juli 2017

Topvakantie op toplocatie op topcamping!

Fam. Van G., 11-8-2017

Wij verbleven 2 weken in een luxe chalet met airco, vaatwasser, gasbarbecue en 3 slaapkamers.

Hebben kostelijk genoten van het strand aan de rivier, het kindvriendelijke zwembad en de vele leuke activiteiten van het Nederlandse animatieteam. Ook het restaurant was goed en al het personeel (Nederlands en Belgisch) was vriendelijk en behulpzaam.

Gezien het feit dat ca. 90% van de gasten Nederlandstalig is ook heel makkelijk voor de kinderen om vriendjes te maken. Een bezoek aan de dichtstbijzijnde Super U moet je wel goed plannen anders gaat het je heel veel tijd kosten. Markt in Ruoms is leuk en groot (als je ervan houdt) en ook een bezoekje aan het dorpje Vallon-Pont-d'Arc is de moeite waard.

Erg leuke camping

Theo, 9-8-2017

Kleine, gezellige camping. Prima zwembad, ook het strand aan de Ardeche is erg leuk.

In de omgeving is van alles te doen, Pont d'Arc, Isla Cool Douche, etc.

Prima animatie team, sanitair is in orde. Als het donker is zijn er bizar veel vlinders/motten in de toiletgebouwen (waarschijnlijk worden hierdoor de lampen 's nachts uitgezet).

Goed naar ons zin gehad, volgend jaar komen we weer.

Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping RCN La Bastide en Ardèche in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping RCN La Bastide en Ardèche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping RCN La Bastide en Ardèche scoort een 8.25 uit 10 op basis van 525 reviews.