Uitstekend

199 reviews over Camping Les Coudoulets in het Nederlands

Ik word hier intens gelukkig (van)

Jan van Maanen, 21-8-2017

De redder in nood, na een vreselijke ervaring op een andere camping (lees recensies camping Mar estang) heeft deze camping onze vakantie gered. Sanitair is super, eten is goed, de plekken zijn superieur (zeer ruim) en het personeel is top. Ik heb bij het betalen (overigens zeer goed te doen) gelijk geboekt voor het volgende jaar en dat zegt toch al genoeg? Al met al: merci, merci, merci! Camping Les coudouletes; vous êtes génial!

?

Fjjm VAN LAARHOVEN, 21-8-2017

hier komen voelt als thuiskomen. De lokatie is prachtig, de plaatsen zijn mooi en ruim en vooral de mensen zijn erg vriendelijk. We komen al jaren met plezier. De kinderen willen ook altijd terug.

Judith MULDERS, 16-8-2017

Top camping met vriendelijk personeel. Kleinschalig, maar wel van alle gemakken voorzien.

Top camping

Wieland, 15-8-2017

Omgeving bekijken moet met de auto. Fietsen kan ook maar uiteraard veel bergen en hoge temperaturen. Electro auto huren op camping kost 65 euro per dag en is leuke ervaring. Mooi zwembad en directe ligging aan rivier. Sanitair is schoon maar gezien het aantal staanplaatsen te weinig.

Voelt als thuiskomen

Marjolein250, 11-8-2017

Prachtige camping! Mooie zwembaden, goed sanitair (ook prachtig sanitair voor de kinderen), gezellige sfeer, ruime camping, maar niet te groot. Voor de afwisseling kun je naar de rivier toe. Daarnaast heel mooie sta plekken met veel privacy. Ideaal voor gezinnen met kleinere kinderen. Alles aanwezig. Wij komen terug! Een echte aanrader.

Boudewijn En Ilze VAN DER KLIFT, 9-8-2017

Een heerlijke vakantie gehad! Een aanrader wij komen zeker nog een keer terug. Wel druk bij het zwembad.

Fré WOLLANTS, 7-8-2017

Top camping op top locatie, ideaal voor gezinnen met (jonge) kinderen.

Heerlijke vakantie.

Warner, 7-8-2017

We hebben weer een heerlijke vakantie gehad. Gezellige nette camping met alles wat voor gezin nodig is. Overzichtelijk, schoon en goed georganiseerd. Volgend jaar komen we weer.

Prima verblijf gehad

Robbin HUIJBERS, 6-8-2017

Heerlijk gehad, 2e keer inmiddels. Voorkeur uitgesproken voor het nr mobile home en keurig gekregen!

Tip: hou meer toezicht bij het zwembad, er is af en toe opgetreden door gasten zelf tegen jongeren. Daarnaast zijn veel bedjes de hele dag bezet (handdoeken) terwijl gasten er niet zijn.

Gereisd anders in augustus 2017

Super kindvriendelijke en gezellige camping!

VAN OPDORP, 6-8-2017

Super camping! Wij komen graag volgend jaar weer terug!
Gereisd anders in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Coudoulets in Pradons (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Coudoulets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Coudoulets scoort een 9.03 uit 10 op basis van 311 reviews.