Camping Les Fontaines ****

WebsiteLink naar website

• Activiteiten8,0
  • Sfeer in stad9,7

227 reviews over Camping Les Fontaines in het Nederlands

Redelijke camping in prachtig gebied

Anneke, 13-10-2017

Een mooie camping met leuk zwembad voor de kindjes, glijbanen en een peuterbad. Het glijbaan en peutergedeelte ligt bij elkaar, het 'grotere' zwembad is apart.

Niet heel veel ligbedjes maar toch hadden we altijd wel een plekje ondanks dat het hoogseizoen was. Leuke speeltuin en voldoende animatie voor kinderen.

Restaurant vonden wij niet aantrekkelijk, was niet heel ruim opgezet en vond het niet uitnodigend om er met 2 kleine kinderen te eten.

Camping ligt tegen de berg, wij zaten in de allerlaatste rij. Was een Frans 'straatje'. Klein nadeel is dan dat de zon echt tegen 17 uur al achter de berg is en het dan in de schaduw redelijk snel afkoelt.

Het is een camping met vooral jongere kinderen dus 's avonds is het lekker rustig.

Ligging van de camping vonden wij prima. Niet direct aan het meer, maar je zit centraal. Er is genoeg te doen in de omgeving. Wij zijn een week geweest maar dat was te kort, en komen zeker nog een keer terug naar deze streek.

Caravan op zich was prima onderhouden en schoon. We hadden rechtstreeks bij de camping geboekt.

Bij aankomst het toilet lopen, dit gelijk gemeld en er is iemand voor langs geweest maar hij kon het niet maken blijkbaar. We hebben hem ook niet meer gezien die week, dus week lang met een lopend toilet gezeten.

Wat ik een nadeel vond is dat bij aankomst de gehele keukeninventatris op de tafel staat uitgestald en je alles moet tellen en checken voordat je het in je kastjes zet. Bij vertrek moet je dit alles weer terug op de placemet op tafel zetten (alles dus van 8 eierdopjes tot pan en glazen).

Toen kwam de eindinspectie en volgens hem was het niet schoon genoeg, pannen waren niet schoon en er zaten vingerafdrukken op de deur van de douchecabine. Ik vond het zwaar overdreven en het werd ook zeer kort en chagerijnig meedegeeld en weg was ie. Daar sta je dan met je auto bepakt en 2 kleine kinderen, dus de pannen nogmaals gewassen. Uiteindelijk bij receptie uitgecheckt maar meer dan een gebrom kon er niet meer van af.

De manier waarop we werden behandeld vond ik echt beneden peil. Heel jammer. Helaas zorgt dit er voor dat ik niet meer terug ga naar deze camping.

(Elise bij de receptie was wel heel vriendelijk)

Verzorgd en mooi gelegen

Geert, 20-9-2017

Prima camping en dichtbij het meer.. vriendelijke receptie.
    Gereisd anders in september 2017

KVO, 1-9-2017

De foto's op de website zijn misleidend, proficiat aan de fotograaf. In het echt was het echter allemaal net iets minder. Alles was aanwezig maar niets was top. Al op betere en properdere campings gezeten voor minder geld. Ook het systeem van vrije uitleen van barbecue-stellen was vervelend. Niemand kuist ze en niemand brengt ze terug. Op 2 weken tijd niet een keer eentje kunnen bemachtigen. Als je een stacaravan huurt verwacht je toch dat die op zijn minst een eigen barbecue-stel heeft. Plaatsing van de stacarvans was ook zeer ongezellig. Gelukkig maakt de prachtige streek rond Annecy zeer veel goed.
      Gereisd anders in september 2017

Prima

Carin de Haan, 1-9-2017

Leuke camping om te verblijven. Wij waren met onze eigen caravan. Plaats was ruim alleen bij aankomst lag er veel modder op onze plaats doordat het veel geregend had. Wij hebben twee weken lang prachtig weer gehad waardoor zwembad een leuke verblijfplaats was. Geen gebruik gemaakt van het restaurant omdat deze voor ons niet uitnodigend overkwam. Sanitair prima en schoon maar mag wel vernieuwd worden. Nadeel voor ons was de ligging van de camping. Vrij snel schaduw en vrij ver van het meer gelegen. Genoeg te doen in de omgeving en ook op de camping is genoeg te doen voor de kinderen.

Chantal, 29-8-2017

We hebben een hele fijne vakantie gehad met 2 kinderen van 8 en 10 jaar. Genoeg te doen en te zien in de omgeving, mits het droog weer is.
      Gereisd anders in augustus 2017

Teveel verhuuracco. en zon snel achter de berg

Eertink, 26-8-2017

Mooie camping maar prijs vindt ik te hoog. De zon verdwijnt vrij snel achter de berg en dat vinden wij een nadeel. Zwembad is top alleen zitten de 2 zwembaden wat ver uit elkaar. S' avonds na 22.30 komt de beveiliging en moet het stil zijn. Voor ons prima maar voor kinderen vanaf 12 jaar denk ik dat het saai wordt.
      Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Hele leuke vakantie gehad!

NK, 23-8-2017

Leuke vakantie gehad op camping les Fontaines. Kleinschalige en verzorgde camping met volop animatie. Vooral de sportactiviteiten / wedstrijden tafeltennis, badminton en voetbal werden door mijn kinderen zeer gewaardeerd en dat allemaal onder de bezielende leiding van Ivette. Voor mijn jongste dochter (5) was er kinderclub. Kanttekening daarbij is dat de canmping wel weer eens mag investeren. De middelen op de kinderclub waren beperkt, de netten en belijning op de badmintonveldjes aan vervanging toe en ook sommige netjes op de tafeltennistafels waren aan vervanging toe. Alles ingredienten zijn aanwezig voor een topvakantie, maar camping durf wel te investeren en zorg dat alles up to date blijft.

Patrick BOS, 22-8-2017

We hebben een hele fijne vakantie gehad. We vonden het een hele mooie en leuke camping.

Onze kinderen hebben zich ook prima vermaakt.

We hebben een keer heerlijk geluncht in het restaurant. Ik heb het restaurant iets minder beoordeeld, omdat ik het restaurant weinig uitstraling vond hebben.

Daar ging je 's avonds niet voor de gezelligheid naartoe om iets te drinken o.i.d. Dit zou sfeervoller kunnen. Ook idee is bijvoorbeeld thema avonden bij het restaurant te organiseren. Verder vonden we het heel leuk en we komen graag een keertje terug.

Thamar WELLING, 22-8-2017

Mooie camping, schitterende ligging, genoeg te doen in de omgeving. Er wordt goed schoongemaakt, leuk zwembad en voldoende te doen voor de kinderen. Enige jammere was de ontvangst en vertrek. Niet echt vriendelijk bij aankomst en vertrek. Betalen en dat is het dan. Overige campingpersoneel is trouwens wel erg aardig en vrolijk.
      Gereisd anders in augustus 2017

fijne camping maar niet bijzonder goed

stacaravan augustus 2017, 22-8-2017

Leuke camping, maar niet bijzonder goed. Er zijn betere/mooiere in directe omgeving. Pluspunten: schoon, rustig, vriendelijk personeel. Minpunten: hut op mut (stacaravans en campingplekken), weinig uitzicht, vroeg bergschaduw/koud., elektra storingen, matige animatie (ondanks goede intentie medewerkers), overvol zwembad.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Les Fontaines bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Fontaines in Lathuile (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Fontaines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Fontaines scoort een 8.32 uit 10 op basis van 336 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: