Beoordelingen Camping Castel Camping Séquoia Parc*****

30 juli 2014

Castel Camping Séquoia Parc*****
477 beoordelingen
Beoordelingen Camping Castel Camping Séquoia Parc*****
La Josephtrie, F-17320, St. Just-Luzac (bij Marennes)
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Castel Camping Séquoia Parc***** in St. Just-Luzac (bij Marennes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Castel Camping Séquoia Parc***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Castel Camping Séquoia Parc scoort een 7,9 uit 10, op basis van 477 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Castel Camping Séquoia Parc***** in St. Just-Luzac (bij Marennes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Castel Camping Séquoia Parc*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Castel Camping Séquoia Parc***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 421 vakantiefoto's van Camping Castel Camping Séquoia Parc***** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Castel Camping Séquoia Parc***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Poitou Charentes. Vergelijk Camping Castel Camping Séquoia Parc***** met andere accommodaties in St. Just-Luzac (bij Marennes).
Even geduld a.u.b.

7,3
8,2
7,5
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, jul 2013
"Dit nooit meer!"vertalen
Yvonne
3,0

30-07-2014 Deze camping werd ons mooi toegelachen vanaf internet, het is nu precies een jaar geleden dat wij gedwongen waren te blijven omdat wij 3100 euro hadden betaald. Het liefst waren wij verder getrokken .... De stacaravan is geen 5 sterren waard, het bed was te dekken met papieren onderlakens, de douche was een dichte cabine en na even douchen hapte je al naar adem terwijl deze ook niet constant van temperatuur was! Buiten kon je s avonds niet zitten vanwege de muggen dus 's avonds binnen zitten op een mini bank met twee grote knullen..... Het zwembad was geen optie als je niet op tijd 's morgens bij de poort in de rij ging staan voor een gammel bedje 's avonds tussen half 8 en 8 lekker gezwommen jammer dat ze om kwart voor 8 al begonnen je eruit te roepen! Overdag geen doen, veel te druk voor de grootte van het zwembad! Het kasteel is mooi dat mag je vanaf een hek bekijken maar maakt geen onderdeel uit van de camping. Animatie 0. Personeel koud. Geen 5 sterren en het geld waard!

met partner, Juli 2014
"Saaie omgeving, weinig te doen in de buurt"vertalen
Ikke1985
5,0
2,0
4,0

23-07-2014 We zijn er dit jaar geweest en hebben het na 2 dagen al gezien. Als je er voor maximale rust en privacy komt, is het een topcamping. Voor actieve 30ers veel te weinig te beleven in de buurt, zeer rustige omgeving. Weinig contact met de buren omdat de camping ook niet vol stond en je een metershoge afscheiding aan beide kanten hebt. Als je ergens heen wilt gaan, ben je zo een half uur tot een uur onderweg. Ook heel veel muggen, overdag en in de nacht. Sanitair niet goed bijgehouden,vaak erg vies en elke dag toch maar voor de zekerheid een toiletrol mee, want je zou zomaar eens zonder wc papier kunnen zitten. Voor een 5 sterrencamping en het geld wat je er voor betaald, zou je daar toch zeker meer van verwachten. Het eten was wel prima bij het restaurant en redelijk betaalbaar. Geld helaas niet terug gekregen na deze klachten, dus ons verlies genomen en doorgereisd naar de andere kant van Frankrijk.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Leuke vakantie, grote camping"vertalen
mblanker
10,0

30-06-2014 Via een touroperator een mobile home geboekt, we zijn geplaatst in zone T.
Dat geeft al meteen het grote karakter weer van de camping. Er zijn veel plaatsen onderverdeeld in verschillende zone's. De ruimte van de plaatsen voor de mobile homes verschilt enorm, sommigen staan echt pal tegen elkaar en anderen hebben een zee van ruimte.
Wij hadden veel last van ongedierte (muggen, enorme spinnen, vleermuizen) maar anderen hadden helemaal nergens last van, dus kan ook de plaats van de mobile home zijn geweest.
De kampeerplaatsen waren ruim, maar veelal leeg in het voorseizoen.
Een prachtig, enorm zwembad met meerdere baden. We gokken dat de camping voor 25% bezet was, maar dat de ligbedden voor 85% bezet waren, dus in het hoogseizoen zal er echt een tekort aan bedjes zijn.
Er is een campingwinkel met ruim assortiment, en zelfs een souvenir-winkel. leuk animatieteam met elke avond mini-disco voor de kleintjes.
Als je van een zeer complete camping houdt, is dit een aanrader.

met jonge kinderen, 2013
"Erg leuke vakantie!"vertalen
Mariem
7,0

30-08-2013 Mooi chalet gehuurd in zone A via touroperator. Prachtige accomodatie, volgens mij net nieuw. Alle caravans en chalets zagen er top uit overigens! En er zijn idd veel muggen.
Campingwinkel is best groot, maar idd duurder dan de supermarkt in marennes, maar gemak dient de mens!
De pizza, snackafhaal is oke, maar pizza' s vonden wij niet super goed/lekker.
Annimatie, kinderdisco, was erg leuk. Zels onze 8 jarige was toch iedere avond nieuwsgierig hoe ze nu weer verkleed waren!
Speeltuin is ook leuk, maar voor een kind met eczeem funest. Overal ligt zand.
Fort boyard is redelijk in de omgeving en ook het puntje van isle d'Oleron is leuk om te gaan bekijken. Wij zijn ook nog naar saintes geweest, ook best aardig om te bezoeken!
Het zwembad is super, voor ieder wat wils. Klein tot groot. Ligbedjes ernstig tekort en idd is er smorgens een runop. Daar mag best een strenger beleid op zijn!

"Super vakantie gehad!"vertalen
Audrey
7,0

30-08-2013 2e en 3e week augustus verbleven in een Key West cottage. Super mooie accommodatie. Deel van de cottages liggen bedekt onder de bomen zodat de zon lekker uit het huisje blijft. Andere deel (tegen het zwembad) ligt vol in de zon. Wel rumoerig naast het zwembad, maar was voor ons niet storend. We hoorden dat er komend seizoen meer van deze huisjes komen in een gedeelte verderop de camping.
Bedjesrace om 10:00 uur was bij ons ook het geval. Wij hadden het idee dat dit kwam omdat kapotte bedjes gedurende het seizoen niet meer worden vervangen. Er lagen namelijk stapels kapotte bedjes vlakbij de wasserette.
Restaurant vonden wij prima eten en pizza's bij de afhaal ook. Verder mooie verzorgde en groene camping. Viel ons op dat de plaatsen voor de caravans erg ruim waren. 'S avonds vonden we de camping wel slecht verlicht.
Het was voor ons de eerste keer naar een camping in het buitenland. Na ons verblijf hier gaan wij volgend jaar zeker weer voor een dergelijke vakantie.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Mooie camping"vertalen
akker
6,0

27-08-2013 Twee wkn in augustus verbleven. Een mooie camping met een groot zwembad. Wij stonden in de A zone vlakbij het sanitairhuisje. Dit mag wel eens worden aangepakt. Gedateerd en vaak koud water met douchen. Geen 5 sterren waard. Wifi erg duur, 5 euro voor 1 uur. Snackbar goed maar prijzig. Het strand niet echt in de buurt en de weg er na toe erg druk maar via sluiproutes toch snel te bereiken. Gezien het park in een moeras gebied ligt erg veel muggen. Wij vonden dit erg hinderlijk maar daar kan de camping niets aandoen. Personeel aardig en proffesioneel.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooie luxe caravan op prima camping"vertalen
rhino80s
8,0

13-09-2013 Wij zaten op A deel van de camping in luxe 6p caravan, hier zaten 2 fietsen bij. Prima camping met mooi en groot zwembad. Eerste week zaten we in de laatste schoolvakantie week en dan is het erg druk, handdoeken leggen bij het zwembad is (onofficieel) toegestaan, je moet echt om 10 uur bij zwembad zijn. 2e week was een verademing, heerlijk rustig! Helaas ging camping al erg vroeg dicht (8 sept.) en moesten we weg. Heel mooi weer gehad en genoeg te doen in ongeving: La Rochelle (incl Aquarium), ILL de Ré, dierentuin, ILL 'd Oleron (treinje in zuid westen eiland is leuk voor kids), Oesterfestival, strand (echte zeekust strand is wel even rijden). Wij hebben genoten!

met jonge kinderen, 2013
"Prima camping"vertalen
Martijn
7,0

24-08-2013 Prima camping erg netjes. We hadden een Caravan gehuurd type 150. Zeer goed bevallen. Uitstekende caravan, schoon, netjes verzorgd. Mooie ruime plek, veel privacy. Prachtig aangelegde camping met heel mooi zwembad. Personeel is erg vriendelijk. Campingwinkel is behoorlijk uitgebreid voor een campingwinkel natuurlijk. Snackbar is goed. Wifi is belachelijk duur. Aangezien wij in een caravan zaten met douche en toilet hebben we geen gebruik hoeven te maken van de washokken. Zijn er wel even gaan kijken maar dat zag er niet al te schoon uit. Jammer dat er veel te weinig ligstoelen zijn in het zwembad. Het strand ligt wel erg ver weg. Die 5 km klopt wel maar dan heb je een aangelegd strandje dat niet aan de zee ligt. Het echte strand is ongeveer 10 km verder gelegen. Om daar te komen moet je langs een erg file gevoelige weg. Wij stonden dagelijks in de file daarvoor. Naaste omgeving is vrij saai.

met oudere kinderen, 2013
"Superweek gehad."vertalen
Willeke
10,0

22-08-2013 Goed georganiseerde camping. Vriendelijk personeel. Superleuk zwembad. Wij hadden een cottage gehuurd in sectie M. Wel vrij ver van het centrum, maar met als voordeel dat het er heerlijk rustig was. Onze kinderen hebben zich geweldig vermaakt. De camping is een absolute aanrader.

"Aardig, maar zeker geen 5* waard!"vertalen
annalies
3,0

19-08-2013 De camping uitgezocht op het aantal sterren (met de hoop op goede sanitaire voorzieningen) en het zwembad.
We waren erg blij met de hele ruime plek die we hadden voor onze tent en de centrale ligging (zone A).
Echter, het sanitair was ver onder de maat. Vaak vieze toiletten en douches zonder goede druk die binnen 2 seconden van heel koud naar heel heet gaan. En ook hier was het lang niet altijd schoon.

Het zwembad is inderdaad mooi en groot, wel wat losliggende tegels hier en daar en afgevende verf. Maar dat mocht de pret voor onze kinderen niet drukken. Ook de speeltuin is erg mooi.
Snackbar heeft veel keuze maar is niet goedkoop en kwaliteit viel ook tegen. Campingwinkel met ruim assortiment. Handig voor als je wat vergeten bent, gezien de prijs kun je beter in de buurt naar de supermarkt.
De ligging is aardig, maar als je veel naar het strand wilt kun je beter in de omgeving van La Palmyre wat zoeken.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, wifi te duur (€5 per uur).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?