Beoordelingen Camping Castel Camping Séquoia Parc*****

24 april 2014

Castel Camping Séquoia Parc*****
474 beoordelingen
Beoordelingen Camping Castel Camping Séquoia Parc*****
La Josephtrie, F-17320, St. Just-Luzac (bij Marennes)
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Castel Camping Séquoia Parc***** in St. Just-Luzac (bij Marennes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Castel Camping Séquoia Parc***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Castel Camping Séquoia Parc scoort een 7,9 uit 10, op basis van 474 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Castel Camping Séquoia Parc***** in St. Just-Luzac (bij Marennes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Castel Camping Séquoia Parc*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Castel Camping Séquoia Parc***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 421 vakantiefoto's van Camping Castel Camping Séquoia Parc***** vinden. Je kunt 2 video's van Camping Castel Camping Séquoia Parc***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Poitou Charentes. Vergelijk Camping Castel Camping Séquoia Parc***** met andere accommodaties in St. Just-Luzac (bij Marennes).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

455 beoordelingen over Castel Camping Séquoia Parc*****

474 beoordelingen
7,3
8,2
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2013
"Erg leuke vakantie!"vertalen
Mariem
7,0

30-8-2013 Mooi chalet gehuurd in zone A via touroperator. Prachtige accomodatie, volgens mij net nieuw. Alle caravans en chalets zagen er top uit overigens! En er zijn idd veel muggen.
Campingwinkel is best groot, maar idd duurder dan de supermarkt in marennes, maar gemak dient de mens!
De pizza, snackafhaal is oke, maar pizza' s vonden wij niet super goed/lekker.
Annimatie, kinderdisco, was erg leuk. Zels onze 8 jarige was toch iedere avond nieuwsgierig hoe ze nu weer verkleed waren!
Speeltuin is ook leuk, maar voor een kind met eczeem funest. Overal ligt zand.
Fort boyard is redelijk in de omgeving en ook het puntje van isle d'Oleron is leuk om te gaan bekijken. Wij zijn ook nog naar saintes geweest, ook best aardig om te bezoeken!
Het zwembad is super, voor ieder wat wils. Klein tot groot. Ligbedjes ernstig tekort en idd is er smorgens een runop. Daar mag best een strenger beleid op zijn!

"Super vakantie gehad!"vertalen
Audrey
7,0

30-8-2013 2e en 3e week augustus verbleven in een Key West cottage. Super mooie accommodatie. Deel van de cottages liggen bedekt onder de bomen zodat de zon lekker uit het huisje blijft. Andere deel (tegen het zwembad) ligt vol in de zon. Wel rumoerig naast het zwembad, maar was voor ons niet storend. We hoorden dat er komend seizoen meer van deze huisjes komen in een gedeelte verderop de camping.
Bedjesrace om 10:00 uur was bij ons ook het geval. Wij hadden het idee dat dit kwam omdat kapotte bedjes gedurende het seizoen niet meer worden vervangen. Er lagen namelijk stapels kapotte bedjes vlakbij de wasserette.
Restaurant vonden wij prima eten en pizza's bij de afhaal ook. Verder mooie verzorgde en groene camping. Viel ons op dat de plaatsen voor de caravans erg ruim waren. 'S avonds vonden we de camping wel slecht verlicht.
Het was voor ons de eerste keer naar een camping in het buitenland. Na ons verblijf hier gaan wij volgend jaar zeker weer voor een dergelijke vakantie.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Mooie camping"vertalen
akker
6,0

27-8-2013 Twee wkn in augustus verbleven. Een mooie camping met een groot zwembad. Wij stonden in de A zone vlakbij het sanitairhuisje. Dit mag wel eens worden aangepakt. Gedateerd en vaak koud water met douchen. Geen 5 sterren waard. Wifi erg duur, 5 euro voor 1 uur. Snackbar goed maar prijzig. Het strand niet echt in de buurt en de weg er na toe erg druk maar via sluiproutes toch snel te bereiken. Gezien het park in een moeras gebied ligt erg veel muggen. Wij vonden dit erg hinderlijk maar daar kan de camping niets aandoen. Personeel aardig en proffesioneel.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooie luxe caravan op prima camping"vertalen
rhino80s
8,0

13-9-2013 Wij zaten op A deel van de camping in luxe 6p caravan, hier zaten 2 fietsen bij. Prima camping met mooi en groot zwembad. Eerste week zaten we in de laatste schoolvakantie week en dan is het erg druk, handdoeken leggen bij het zwembad is (onofficieel) toegestaan, je moet echt om 10 uur bij zwembad zijn. 2e week was een verademing, heerlijk rustig! Helaas ging camping al erg vroeg dicht (8 sept.) en moesten we weg. Heel mooi weer gehad en genoeg te doen in ongeving: La Rochelle (incl Aquarium), ILL de Ré, dierentuin, ILL 'd Oleron (treinje in zuid westen eiland is leuk voor kids), Oesterfestival, strand (echte zeekust strand is wel even rijden). Wij hebben genoten!

met jonge kinderen, 2013
"Prima camping"vertalen
Martijn
7,0

24-8-2013 Prima camping erg netjes. We hadden een Caravan gehuurd type 150. Zeer goed bevallen. Uitstekende caravan, schoon, netjes verzorgd. Mooie ruime plek, veel privacy. Prachtig aangelegde camping met heel mooi zwembad. Personeel is erg vriendelijk. Campingwinkel is behoorlijk uitgebreid voor een campingwinkel natuurlijk. Snackbar is goed. Wifi is belachelijk duur. Aangezien wij in een caravan zaten met douche en toilet hebben we geen gebruik hoeven te maken van de washokken. Zijn er wel even gaan kijken maar dat zag er niet al te schoon uit. Jammer dat er veel te weinig ligstoelen zijn in het zwembad. Het strand ligt wel erg ver weg. Die 5 km klopt wel maar dan heb je een aangelegd strandje dat niet aan de zee ligt. Het echte strand is ongeveer 10 km verder gelegen. Om daar te komen moet je langs een erg file gevoelige weg. Wij stonden dagelijks in de file daarvoor. Naaste omgeving is vrij saai.

met oudere kinderen, 2013
"Superweek gehad."vertalen
Willeke
10,0

22-8-2013 Goed georganiseerde camping. Vriendelijk personeel. Superleuk zwembad. Wij hadden een cottage gehuurd in sectie M. Wel vrij ver van het centrum, maar met als voordeel dat het er heerlijk rustig was. Onze kinderen hebben zich geweldig vermaakt. De camping is een absolute aanrader.

"Aardig, maar zeker geen 5* waard!"vertalen
annalies
3,0

19-8-2013 De camping uitgezocht op het aantal sterren (met de hoop op goede sanitaire voorzieningen) en het zwembad.
We waren erg blij met de hele ruime plek die we hadden voor onze tent en de centrale ligging (zone A).
Echter, het sanitair was ver onder de maat. Vaak vieze toiletten en douches zonder goede druk die binnen 2 seconden van heel koud naar heel heet gaan. En ook hier was het lang niet altijd schoon.

Het zwembad is inderdaad mooi en groot, wel wat losliggende tegels hier en daar en afgevende verf. Maar dat mocht de pret voor onze kinderen niet drukken. Ook de speeltuin is erg mooi.
Snackbar heeft veel keuze maar is niet goedkoop en kwaliteit viel ook tegen. Campingwinkel met ruim assortiment. Handig voor als je wat vergeten bent, gezien de prijs kun je beter in de buurt naar de supermarkt.
De ligging is aardig, maar als je veel naar het strand wilt kun je beter in de omgeving van La Palmyre wat zoeken.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, wifi te duur (€5 per uur).

"Super camping, met her en der zeurende NL-ers :)"vertalen
Michel
6,0

18-8-2013 Zeer complete en buitengewoon kindvriendelijke gezinscamping met een goede mix van verschillende klassen stacarvans, 'chalets' / cottages en (ruime) staplaatsen. Hoewel de camping erg verzorgd is, ziet het sanitair er wel wat gedateerd uit - zelf geen gebruik van gemaakt omdat we een stacaravan hadden.

Sequoia Parc ligt in een waterrijk gebied (in het hoogseizoen lijkt het een soort moeras gebied in de nabije omgeving) met als gevolg dat er veel muggen zijn..Dit is uiteraard niet echt toe te schrijven aan de camping of het campingbeheer - in het gehele gebied zijn de muggen aanwezig.

Personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk. Er zijn altijd mensen die vinden dat de hele wereld Nederlands moet kunnen spreken - dat is niet zo helaas. Er zijn voldoende Nederlrands sprekende medewerkers, zelfs voor de onbenul die geen woord Frans kan.

Prijsstelling winkel / horeca is reeel, zeker niet goedkoop maar zoals eerder gezegd: voldoende supermarkten in de omgeving. Trek er op uit!

"Terugkomertje"vertalen
Richard
8,0

5-9-2013 Deze camping is er één om nogmaals terug te keren. Prima plekken. Voor zowel de Caravan/Tent als de Mobile accommodaties. Gezellige en leuke animatie. Dicht bij mooie stranden, spraakmakende steden en sfeervolle dorpen. Elke ochtend verse broodjes van de eigen bakker en klantvriendelijk personeel.

Het zwembad is fantastisch... Grote en kleine baden... genoeg glijbanen en speels opgezet. Een nadeel is het tekort aan ligbedjes... Dit wisten we van te voren en moet je maar niet te veel aandacht aan besteden. Handdoekje op de grond is een prima optie. De sfeer en gezelligheid in en rond het zwembad maakt dit weer goed.

Neem wel een dikke portemonnee mee... De 5 sterren moeten ergens aan verdiend worden.

"Levendige kindvriendelijke camping"vertalen
Ed
4,0

30-8-2013 Grote camping, wij stonden in zone T met een tent.. Grote plekken, helaas omgeven door muggen. Vond het in eerste instantie wat weinig sanitair gebouwen in verhouding met het aantal plaatsen, maar heb eigenlijk niet hoeven wachten... Sanitair laat wel te wensen over, veel vogelpoep en ongedierte op de muren, is door de schoonmaakploeg niet tegenaan te poetsen, wat wel vervelend was dat je regelmatig koud water had onder de douche, of in 1x gloeiend heet, icm de lage waterdruk..

Heel veel Engelsen en Nederlanders op de camping, Verder super vriendelijk personeel, meertalig en ook veel activiteiten voor jong en oud.. Restauratie echt top! Goede afhaal, wel prijzig, maar kwalitatief.. Restaurant zelf een hele goede kaart..

Zwembad is super, maar in het hoogseizoen moet je er vroeg bij zijn wil je een ligbed hebben.. 15 minuten voor opening staat er al een flinke rij.. Ondanks beleid rondom handdoeken leggers en ook bermudazwembroeken, wordt er niet tegen opgetreden.

File file en file

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?