Camping Sunelia Interlude

Camping Sunelia Interlude
8,5

18 reviews over Camping Sunelia Interlude in het Nederlands

Een fantastische camping. Wij waren hier met onze drie kinderen van 6 8 en 10 jaar. Een heel mooi zwembad, verwarmd binnen. Het sanitair was super, werd gedurende de hele dag schoongemaakt en heel luxe. Kleine badkamer met wasbak en stortdouche en handdouche. Het strand was prachtig, mooi zandstrand, met laag water ook veel rotsjes, waar de kinderen leuk naar krabbetjes kunnen zoeken. Als watersporter heel blij met een strand echt op loopafstand van de camping. Board onder je arm en je loopt zo het strand op. CAmpingwinkel zeer goed, ook verse producten, zoals groente beschikbaar. Prima restaurant, 2 keer gegeten. De Kampeerplekken zijn niet heel ruim. Onze caravan van 6 m en de 2 bijzettentjes van de kids gingen er precies op. Bij aanvraag voor een plek even aangeven. Helaas kan je deze camping alleen van zaterdag tot zaterdag reserveren, en de plek krijg je toegewezen. Je kunt hooguit aangeven in welk gedeelte van de camping je wilt staan,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geen 5 sterren waard

Yvonne
7-2-2016

Wij zijn op deze camping beland omdat alle andere campings op het eiland vol waren op het moment van aankomst. Wij werden netjes ontvangen en kwamen uiteindelijk op een plek vlak bij de ingang te staan. Dit was een standaard plek, en deze was niet groot genoeg om de auto naast onze tent te plaatsen. Er zijn veel faciliteiten op de camping, de bar is gezellig, het restaurant heeft goed eten en het zwembad is leuk ingericht. Het sanitair werd echter maar 2x/dag schoongemaakt en op zo'n grote camping is dat echt te weinig! In de loop van de dag werd het echt smerig. Wij vonden de camping absoluut geen 5 sterren waard ivm kleine plekken en slechte schoonmaak. Wij zullen niet zo snel terugkeren.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

niet de prijs waard

martijn
30-8-2015

1 week gestaan op deze camping en de (zeer) hoge tarieven staan niet in verhouding tot wat er geboden wordt. De vijf sterren wordt niet waargemaakt. De faciliteiten zijn redelijk maar niet meer dan dat. Douche hokjes zijn klein en douche is heel onhandig dicht tegen de muur gericht. Alles wordt trouwens om 23.15 afgesloten dus staan veel mensen tand te poetsen bij een Wc fonteintje. De speeltuin voor kinderen is beperkt. Zwembad is wel mooi maar erg druk. De campingplaatsen houden niet over qua grootte. WIFI is prijzig en vaak gewoon te traag om te gebruiken. Strand is op loopafstand en heel mooi.

In hoogseizoen veel engelsen op de camping. Personeel is vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fijne camping dichtbij zee

H. Fraterman
1-9-2014

14 dagen hier geweest en het ontzettend goed naar onze zin gehad. Het restaurant was uitstekend, klein supermarktje waar de dagelijkse dingen aanwezig zijn en je kunt ook maaltijden afhalen zoals pizza, mosselen, broodjes etc. Het grootste voordeel vonden we dat je zo het strand oploopt dus daar waren we ook het meest te vinden...echt ideaal! Wifi alleen bij de receptie waarvoor betaald moest worden, vind ik zelf een beetje achterhaald maar ja, je zit op een eiland en we wisten dit vantevoren dus voor ons geen probleem. Leuke stadjes in de buurt (La Flotte, St. Martin de Ré) en ook de markt in Le Bois Plage is leuk om te bezoeken (ongeveer 2 km. van de camping). Qua camping zouden we zo teruggaan maar het eiland hebben we wel gezien, zo groot is het niet alhoewel de afstanden tussen de dorpen wel weer zo zijn dat je zeker een fiets of auto nodig bent (je ziet dan ook ontzettend veel fietsers).

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We zijn hier in het hoogseizoen op de bonnefooi naartoe gereden. Zodoende hadden we niet veel keus qua plek, maar belandden uiteindelijk op een prima plekje naast de ingang. De camping is groot en stond dus aardig vol, maar hier hebben wij geen last van gehad.

Waar wij ons wel aan stoorde was het sanitair. Dit was niet wat we van een vijfsterrencamping verwachtten. Het was vies, vrij druk en na elf uur konden alleen nog de toiletten gebruikt worden. Hierdoor stond je om elf uur met z'n allen rond één klein fonteintje je tanden te poetsen.

Er zijn op de camping erg veel Engelsen, wat veel het geval is aan de westkust van Frankrijk. De camping heeft een binnen- en buitenzwembad. Het binnenzwembad heeft een onbegrijpelijk-onhandige inrichting. Het buitenzwembad is prima, maar het water is vrij koud. De supermarkt is ook prima en je kunt heerlijke pizza's halen.

Al met al een prima camping, maar voor kampeerders met een tent, caravan of vouwwagen zeker geen vijf sterren waard.

Gereisd met partner in juli 2013

goede camping

Wil
13-8-2012

Wij zijn op deze camping geweest van 14 juli tot en met 28 juli 2012. Ons gezin bestond uit 2 volwassenen en 2 kinderen van 14 jaar. Op zich best leuke camping, alleen erg Frans gericht. Ook de annimatie van de kinderen is voornamelijk Franstalig. Weinig nederlanders op de camping wel heel veel Engelsen. Eten in het restaurant goed en afstand naar strand voortreffelijk. Alleen als het eb is dan moet je een heel eind lopen voordat je in het water bent! Voor de Wifi moet je betalen 12,00 voor 3 uur! Bereik alleen bij de Receptie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Dicht bij strand, heerlijk!

kunstmarjo
13-8-2012

Middelgrote camping, redelijke goede pitches. Gericht op pubers en teenagers, minder op kleine kinderen en vooral op Fransen zelf gericht. Aardig zwembad, goed bar personeel. Strand heerlijk dicht bij.

Sanitair maakt het dat het volgens ons geen 5 sterren camping is: wordt regelmatig schoongemaakt, daar ligt het niet aan. Sanitair blok waar wij gebruik van maakten (buurt zwembad) is vergane glorie, kan veel glorix tegen aan, helpt niet echt. Hopelijk pakken ze dit eens goed aan.

Campeer plaatsen zijn prima, wel veel auto's op relatief klein terrein.

Als ze sanitais goed aan pakken zouden wij evt terug komen, zeker als de kinderen ouder zijn

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

leuke fraai gelegen camping met een mooi strand op een minuutje lopen. de wc's waren zeer keurig en altijd schoon, de douches daarintegen vonden wij niet heel top met de kitranden met schimmel op en de irrirante doucheknop die je elke pak m beet 30 seconden in moet drukken. ook was de douchekop niet heel erg handig met richten, waardoor je bij het wassen van je haar regelmatig met je hoofd de muur raakt. personeel op deze camping is erg vriendelijk en behulpzaam. restaurant op de camping was tijdens ons bezoek 2x afgehuurd op zaterdag waardoor wij er niet terecht konden....dus dat was weer wat minder. al met al hebben wij er een goede en leuke vakantie gehad en in combinatie met een sunelia-kaart is het een niet zo'n dure camping. het eiland zelf is wisselend, soms zeer saaie en niet zulke mooie plekken afgewisseld met precies het tegenovergestelde, st martin en la flotte zijn aanraders.

Gereisd met vrienden in september 2010

In juni 2009 geweest en vanwege de rust teruggekomen eind aug. Buiten het hoogseizoen erg rustig. Vraag van tevoren een overzicht van plaatsen op. Wij hadden een familietent op een hele ruime plek gelegen tegen de duinen. Klein winkeltje en een restaurantje bij aanwezig. Erg makkelijk met een klein kind. Leuke plaatsjes, prima fietspaden en veel restaurantjes. Alleen de strandtentjes misten we.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

niet voor herhaling vatbaar

ron
11-8-2009

Gegevens: bungalow grand comfort via Sunelia. Gezin, 2 kinderen 9 en 14 jaar. Frankrijk kenners. Voordelen: camping vlak bij strand. fietspaden op eiland redelijk (soms gevaarlijke oversteekplaatsen), Sommige plaatsjes oud en mooi. Behulpzame receptie. Nadelen: camping is zeer compact, caravans vlak bij elkaar, accomodatie meestal een flink aantal jaren oud. Niet schoon. Fietshuur duur ivm andere zaken in dorp. Strand onwaarschijnlijk druk (spaanse toestanden)Veel stenen op strand. Veel zandvlooien. Ile de re heeft mooie gedeeltes (st Martin, la flotte, le Croix) De rest is typisch Vendee, dus lelijk. Veel toerisme, kermis toestanden, permanente markten voor toeristen. Tip, ga de brug over en rij naar Saintes. Mooie oude plaats, veel monumenten. Ga naar de stranden in de buurt van La Palmyre

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sunelia Interlude in Le Bois-Plage-en-Ré (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sunelia Interlude zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.