Camping Yelloh! Village Le Littoral *****

8,4

114 reviews over Camping Yelloh! Village Le Littoral in het Nederlands

Geweldig!

Familie Nederkoorn, 15-8-2017

Wij zijn hier 12 dagen geweest en het was geweldig! Mooie, schone, redelijk rustige camping, super gezellig! Mooie beplanting/bloemen/palmbomen, ook bij zwembad. Het zwembad was super, zowel buiten als binnen. Voldoende plek en anders maar even met handdoek op de grond, later altijd wel weer een bedje, ook prima! Het zwembad heeft een zachte bodem/rand, heel fijn! Glijbanen heerlijk.

Bar heel gezellig met leuke (live)muziek en shows/entertainment volop, niet altijd onze smaak, maar het is er wel! Vanaf camping loop je zo naar zee met rotsstrand (poortje met toegangscode, ook fijn met kleine kinderen). Leuk om zo de golven op de rotsen te zien slaan en 's avonds bij de caravan hoor je de zee, heerlijk! Omgeving ook heel leuk, diverse stranden (rustig en druk), waarmee je met de campingbus naar toe kan, dit was een groot pluspunt!

Nogmaals een geweldige leuke vakantie op deze camping, een aanrader! Het is dat wij nooit 2x naar dezelfde camping gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super!

Jansen, 2-8-2017

Wij hadden een premium stacaravan voor 4 personen

+ punten

- autovrij en ruime vrije plaatsen

- 2 badkamers

- rolluiken

- dicht bij zwembad etc

- les sables d olonne is een leuk plaatsje om te winkele, eten en kindvriendelijk strand

- super leuke zwembaden met altijd voldoende plek

Alleen rotsstrand vlakbij maar leuk om schelpen te zoeken!

Perfecte camping

Richard, 31-7-2017

De camping is schoon en netjes, veel Britten en Fransen en ongeveer 20% Nederlanders. Personeel vriendelijk.

De premium cottages zijn zeer schoon, veel ruimte en een gas bbq aanwezig. Zwembad is top en voor de kinderen heel veel te doen.

In de buurt is les sables een prima uitwijk waar je makkelijk naar toe kan fietsen of met de auto.

Een tip. Ga eens kijken bij grand prix Puy du fou. Top park met schitterende shows.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Yelloh! Village Le Littoral bij:

Strak, gezellig en heel gemoedelijk

Blokjes, 31-7-2017

- receptie; vriendelijke en gemoedelijke ontvangst. Geen borgvraag. Geen inboedellijst.

- park; prima, wat gedateerde stacaravan, fantastisch binnen en buitenzwembad.

- challet; prima wat gedateerd en keuken gerei niet geheel compleet (vleesmessen om je ontbijt te smeren). Er zaten rolluikjes op de buitenzijde ramen, dat werkte goed voor wat meer rust binnen.

- rotsstrand op 60meter, zandstrand op 8kilometer.

Campingwinkel; geintegreerde en betaalbare bakker met reuze veel keuze! bakten ieder uur vers brood tot savonds 19u, ideaal. In de overige winkel was veel assortiments keus.

Was die winkel wat duur? Tuurlijk, waar niet? Ik begrijp die veel gehoorde klacht niet. Het is in alle campingwinkels het geval. Brood was heel goed betaalbaar in ieder geval.

Was er veel ruimte om de challet heen? Nee, niet erg. Waren de afhaal pizzas goed? Nwah...hooguit in orde... Maar dat zijn niet de dingen waar wij ons aan storen konden. 40% iers/brits, 50% frans en 10% NL/Be. Dat beviel prima.

Topper

Jurgen, 7-6-2017

Zelden zo een mooie camping gezien. Prachtig zwembad (binnen+buiten), gezellige bar en prima restaurant. Het personeel is zeer vriendelijk en zelfs in de paasvakantie was het hier gezellig druk, met elke avond een of ander leuk optreden. De camping ligt vlak aan zee en het gezellige Les Sables d'Olonnes kan men via de mooie kustweg met de fiets bereiken (8km). Wie even het binnenland (klein uurtje)wil inrijden, zal hier een prachtig glooiend landschap ontdekken. Le Puy du Fou ligt op ongeveer anderhalf uur rijden vd camping en mag in feite niet ontbreken op de to-do list wanneer je in deze streek verblijft. Minpuntje is dat de stacaravans in rechte straatjes erg dicht op elkaar staan. Enkel de premium modellen bieden iets meer ruimte. Terwijl het in Belgie slecht weer was, hadden we hier veel zon en 18 graden (half april). Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Nette leuke kleine camping

Rian, 30-9-2016

Erg nette camping, geweldig (nieuw) binnenzwembad en buitenzwembad. Leuke camping naast het strand.
Gereisd met partner in juni 2016

Geen fitnesszaal met uitzicht op zee

Klok, 29-9-2016

Camping best oke. Bij aankomst bleek de fitnesszaal met uitzicht op de oceaan er niet te zijn. Receptie hierop aangesproken, nu bijna 2 maanden later is de website nog niet aangepast. Waardeloos...

fantastische camping

lucinda, 27-8-2016

een geweldige camping die super goed verzorgd is. net nieuwe binnen zwembad is echt fantastische. echter blijven er te weinig plekjes om te zitten of liggen. de grond is door de zon zo warm dat je ook niet met je handdoek op de grond ploft. animatie was erg leuk wel alles in het frans. geen nederlander in het animatie team helaas. de omgeving viel ons enorm tegen geen lukt plaatsjes om te bezoeken en lekker rond te slenteren. het rotsstrand naar de camping vonden onze kinderen geweldig om met waterschoenen aan te beklimmen met een emmer en schepnetje..
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

mooie en gezellig camping

therese, 20-8-2016

Een mooie en nette camping. Met alles erop en aan. Het nieuwe binnen zwembad is echt helemaal geweldig.

wij waren met eigen caravan. Bij de receptie waren ze erg vriendelijk. Dus gewoon top camping.

sanitair was schoon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Hele leuke, fijne camping. Allemaal genoten!

maart, 16-8-2016

De camping ziet er netjes uit. Het is een redelijke camping, maar niet te groot. Zo voelt het in ieder geval niet. De kinderen kunnen lekker zelf richting de speeltuin, voetbalveld, basketbalveld, tennistafels en animatie. Dit bevindt zich allemaal rondom de bar, terras en restaurant waar je gezellig kunt zitten. Er is hier ook altijd gezellige bedrijvigheid en zeker in de avond. Het podium staat tegenover de bar en het terras. Door de week worden hier verschillende shows en optredens gegeven. zeker de moeite waard, vooral de Yelloh Show! Mini-disco ontbreekt er natuurlijk ook niet. In het restaurant kun je goed eten en de prijs is prima. De bediening is erg vriendelijk en niets is te veel. Maar dat geldt voor alle medewerkers op de camping. Je kunt ook eten afhalen, maar daar hebben wij geen gebruik gemaakt.

Het zwembad is super!! Leuke glijbanen, leuk kinderbad, maar ook een prima bad buiten waar de kinderen met ballen, banden kunnen spelen. Nieuw is het binnenbad met een waterspeeltuin binnen. Dit hebben ze echt heel mooi gedaan en wat geweldig ook. Het binnenbad kan open waardoor het toch een gezellig geheel. vormt. Het ziet er allemaal netjes verzorgd uit en ook hier in het binnenbad is zelfs aan de beplanting gedacht. Voldoende bedjes en stoelen aanwezig. En wij hadden altijd wel een bedje of stoeltje. Rondom het zwembad ook altijd personeel aanwezig. het zwembad is afgeschermd.

Wij hadden een 4/5 personen sta caravan, prima schoon. Fijne overdekte veranda, onze plek was prima. Wij kunnen ons wel voorstellen dat je op sommige plekken de sta caravans dicht op elkaar zou vinden staan. Dat is ook zo. Maar hangt wel af van welke plek.

Vanuit de camping kun je richting het strand (wel rotsen) lopen. Je gaat door een poort waar je een code in moet voeren. Deze poort kun je volgens mij tot 23.00 gebruiken. Er loopt ook een wandelpad langs de kust , beetje door de duinen. Zeker de moeite waard om te wandelen als je daarvan houdt. Wij vonden het gewoon leuk dat er een strand in de buurt was waar je toch even naar toe kon lopen. Ook de zeewind was heerlijk. Zeker als het wat warmer was, je kon het dan goed uithouden bij het zwembad. In de avond kon de wind soms wel wat frisser zijn, waardoor je een vestje of langere broek wel kon gebruiken.

Wij hebben genoten en de sfeer was erg gezellig en goed. Mede door al het personeel wat vriendelijk was en waar niets te veel voor was. Dank jullie wel.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Yelloh! Village Le Littoral bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Littoral in Talmont St. Hilaire ( Vendee ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Littoral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Le Littoral scoort een 8.39 uit 10 op basis van 139 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: