8,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping La Garangeoire***** bij :

47 reviews over Camping La Garangeoire in het Nederlands

Mooie grote camping met veel activiteiten

Jacq, 16-8-2017

Wij zaten in een Aspect caravan aan een veld. Mooie grote plaatsen ook voor tenten. Faciliteiten volop aanwezig en sanitair schoon. Veel activiteiten georganiseerd voor kinderen t/m 11 op de camping. Voor oudere kinderen weinig activiteiten. Daarvoor moest je van camping af. Wel genoeg in de buurt: bijvoorbeeld klimbos. Opvallend was het aantal engelsen/ieren. Er waren nauwelijks fransen of nederlanders. Let wel op dat je fietsen in de stallingen zet, want de eigenaar verwijderd ze zonder waarschuwing!
Gereisd familie in augustus 2017

Schitterende camping, erg Brits georiënteerd

De Jong, 13-8-2017

Zeer mooie camping. Wij huurden een chalet direct van de camping. Deze was van alle gemakken voorzien en had goede bedden. De ligging was gunstig, vlakbij alle faciliteiten (zwembad, winkel, lagune). Geen gebruik gemaakt van het restaurant, maar de afhaal was prima! Goede pizza's en patat. Winkel was eenvoudig, maar lekker brood 's morgens. Super U en Lidl op 10 minuten rijden.

Mooi zwembad, op de foto's lijkt het een stuk groter. Geen trap bij de glijbanen, maar een helling ernaar toe. Stroeve vloeren, dus niet uitglijden. Binnenzwembad is een buitenbad dat overkapt is en een achterwand heeft. Altijd voldoende ligbedden. De lagune is erg leuk. Vanwege het filter mag er niet in het zand gegraven worden, maar er zijn mooie stranden in de omgeving (Bretignolles, Les Sables d'Olonne, Saint Gilles) waar dat wel kan.

De campinggasten waren grotendeels Brits. Leuke uitstapjes: Haras de la Vendée (paardenfokkerij met shows) in la Roche-sur-Yon, Zoooh Mechanique: mechanische waterdieren bij Place Napoleon in La Roche, deze kun je zelf met knoppen laten bewegen; klimpark Le Grand Defi (vlakbij), Les Sables d'Olonnes. Rondom het Lac du Jaunay wandelen vonden wij ook leuk. Daar kon je ook varen, maar dat hebben wij op het meertje van de camping gedaan.

Nadeel deze zomer was dat er veel wespen waren op de camping.

Gereisd familie in augustus 2017

Een prachtige plek om tot rust te komen.

Ivo de Waal, 14-4-2017

De heuvels, de bossen, de omgeving.. het doet iets met je. Ik heb er geweldige herinneringen aan over gehouden. Je komt terecht in een compleet andere wereld. Als je van Echt Frans houdt, is deze plek je zeer aan te raden. Een erg fijne camping voor kinderen en volwassenen.
Gereisd zakelijk in april 2016

Geen tweede keer

Helena, 27-8-2016

Houd je van rust dan zit je hier prima. Bar om 12.00 uur s'nachts dicht en dan slaapt de gehele camping. Veel te doen, ook veel betaald. Leuk zwembad.

Zee best ver weg, zeker 30 min voor eentje met terras erbij. Prachtige camping.

Mooie camping maar echt niet wat wij zoeken. Wij willen zon zee of water en terrasjes enz.. tot diep in de nacht

Gereisd familie in augustus 2016

Genoten

Sarah, 4-8-2016

We vonden dit een heel fijne camping! Onze kinderen (6 en 9) hebben het heel erg naar hun zin gehad. Er is genoeg te doen, maar het is niet over-georganiseerd zeg maar. Animatieteammeisjes (en -jongens) zijn Fra, Eng en Ned, dus alle kinderen kunnen meedoen. Ook voor ons leuke dingen te doen op camping en in omgeving. Relaxed publiek, veel gezinnen. Lagune is ook erg leuk. Sanitairblok was nieuw en schoon. Grote plekken met zon en schaduw. We zaten in een bungalowtent die er al stond, van Juliette, dat is overigens ook echt een aanrader! Gezellige, goede en complete tent. Al met al een topvakantie!
Gereisd familie in juli 2016

Prachtige camping

Aline, 28-7-2016

Ruim opgezette camping. Veel vriendelijke engelsen ontmoet, activiteiten door een goed georganiseerd team voor alle leeftijden. Vriendelijk personeel. Ruime plekken.
Gereisd familie in juli 2016

Heerlijke vakantie

Sandra, 14-9-2015

Wij vonden het een erg fijne camping. Genoeg Nederlandse vriendjes voor onze kinderen (5 en 8 jaar), maar niet zoveel dat het een Nederlandse enclave is, zeg maar. Leuk zwembad, leuk (nep)strandje, leuk huisje. Ik kan 1 nadeel verzinnen: niet op loopafstand van het (echte) strand.
Gereisd familie in augustus 2015

Als goede wijn, wordt met de jaren beter...

Familie Thuwis, 9-9-2015

We hadden al drie maal verbleven in La Garangeoire (93, 94 & 2005) en hadden mooie herinneringen aan deze plek. Een absolute aanrader voor mensen die op zoek zijn naar rust, gecontroleerde animatie en kwaliteit. Mooie uitvalsbasis om de Atlantische kust & Puy du Fou te ontdekken. We komen zeker terug.
Gereisd familie in september 2015

Gezellige luxe camping

Fam.Verstappen, 27-8-2015

De ontvangst was allerhartelijks door Jean-Luc. Hij liet ons alle beschikbare plaatsen zien voor onze camper, onderwijl vrolijk pratend. Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Plekken zijn heel ruim en sanitair is schoon en ziet er keurig uit. Voor kinderen wordt er van alles georganiseerd, gezellig ruim zwembad met voldoende ligbedden. Ook mogelijk om iets te eten of drinken te kopen Hele camping doet gezellig en zeer verzorgd aan. Ligt mooi en is rustig. Zeker een aanrader!
Gereisd familie in juli 2015

Goed bevallen!

Fam. B., 16-8-2015

Royale plaats op het campingdeel van dit landgoed. Fijn dat de stacaravans op aparte delen staan. Rustig en gemoedelijk. Het vermaak is op te zoeken, maar op voldoende afstand van de tenten, zodat je er 's avonds geen last van hebt als je lekker bij de tent blijft. Jammer dat de speeltuin erg ver weg is, waardoor jongere kinderen hier niet zelfstandig naar toe kunnen gaan.

En het eten van het afhaalrestaurant was matig.

Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Garangeoire in St. Julien des Landes (Vendee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Garangeoire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Garangeoire scoort een 8.57 uit 10 op basis van 62 reviews.