9,6

Zoover award

97 reviews over Vakantiehuis Esprit du Bocage in het Nederlands

Prachtig paradijsje!

Susanne en Joris van den Brekel, 9-8-2017

Met onze dochters van 12 en 14 hebben wij twee heerlijke weken in dit huis doorgebracht! We werden hartelijk ontvangen door de eigenaren.Het huisje paste ons als een jas. Alles is zichtbaar met veel zorg aangepakt.Verse bloemen in vaasjes door het hele huis heen. Perencider met chocolaatjes op tafel, nou ja zeg! Ruud, de eigenaar, heeft ons een heleboel uit-tips gegeven.We hebben hier heel veel aan gehad. We hebben ook echt genoten van de prachtige tuin met heerlijke ligbedden. De bedden waren al opgemaakt bij aankomst.Wat een luxe! Er is een zalig ligbad, een goed gevulde boeken-en spelletjeskast, een fijne leefkeuken waar het werkelijk aan niets ontbreekt. En natuurlijk niet te vergeten; de rust en prachtige natuur zodra je de deur uitstapt. Een dik compliment aan Gea en Ruud die vanuit een ruïne dat prachtige huis hebben weten op te bouwen. Ga het zelf maar eens beleven daar in het mooie Frankrijk!

Joris, Susanne, Wies en Teuntje uit Helmond

Gereisd familie in juli 2017

Verborgen parel op Normandische platteland

Annemie, 27-6-2017

Superlatieven schieten te kort voor deze waanzinnig mooie accommodatie. Zowel het huis en de tuin zijn prachtig. Je ziet aan alles dat er met vakmanschap, liefde en aandacht voor detail is gewerkt aan deze fantastische plek. Aan alle gemakken is gedacht en de gastheer weet je op alle leuke markten, restaurants en bezienswaardigheden te wijzen die deze streek rijk is. Populaire bestemming die snel volgeboekt is, dus wees er snel bij. Eind dit jaar wordt een nieuw huis naast deze in gebruik genomen. Privacy tussen de twee huizen (èn de buren) is gewaarborgd (ook goed over na gedacht). Eén enkel punt van aandacht: je moet wel van een hard matras houden, van ons had het iets zachter gemogen.
Accommodatie-eigenaar

Allereerst bedankt voor de mooie rapportcijfers!

Jammer dat jullie het bed niet fijn vonden. Voor een eventuele volgende keer; graag meteen melden! Want hoewel verreweg de meeste mensen de bedden juist heel prettig vinden, gebeurt het een enkele keer dat mensen een probleem met de matrassen hebben. We hebben verschillende mogelijkheden om een matras te wisselen en dat hadden we ook graag voor jullie gedaan.

Voortreffelijk vakantiehuis!

Marianne & Peter, 19-6-2017

We hebben eigenlijk niets toe te voegen aan alle lovende recensies. Het was gewoonweg prima. We waren er een week, die ging als een flits aan ons voorbij.

Het vakantiehuis en de locatie lenen zich voor van alles: luieren/bijkomen, actief de omgeving verkennen, uitvalsbasis voor trips in en nabij Normandië.

Wat we hooguit nog willen opmerken is dat de directe omgeving prachtig is, wij vonden dat qua landschap het mooiste gedeelte van Normandië.

Op de weg naar dit vakantiehuis hebben wij een tussenstop van 2 nachtjes gemaakt in Arras (aanrader), de volgende keer doen we dat, voorafgaand aan ons verblijf hier, aan één van de D-Day stranden in Normandië.

Dank voor jullie gastvrijheid en à bientôt, Gea en Ruud.

Geweldig !

Margo, 16-6-2017

Het is een mooie ingerichte gite met tuin. Verse bloemen en een fles perenwijn bij aankomst. Het huis was schoon en compleet ingericht. Lieve mensen ,die jou een thuis gevoel willen geven. Mooie omgeving en er is veel te doen, zoals de D- day stranden en museums bezoeken. De kust plaatsen en het platteland. We vonden het er heel erg fijn.

Super-ontspannen!

Tineke Hoeksema, 30-5-2017

Een geweldig huisje met een privé-tuin. Het enige wat je hoort zijn de vogels en de wind.
Gereisd met partner in mei 2017

Franse charme

Van Dodeweerd, 30-4-2017

Espirit du Bocagne is zeer mooie gite in een rustige omgeving waar we een fijne week met het gezin hebben doorgebracht. Aan alles is gedacht bij de inrichting en uitrusting van de Gite, zelfs onze kleinste van 2.5 jaar kon slapen in een echt houten kinderbedje zoals thuis.

De douche en het bad zijn heerlijk en de keuken gezellig, maar de woonkamer met haard wel het middelpunt want het was nog met nacht vorst eind april. De kusten van Normandië zijn op een prima rij afstand voor tripjes, daarna lekker in de mooie tuin luieren in de zon, heerlijk!

Ruud en Gea bedankt en tot ziens, fam van Dodeweerd

Gereisd familie in april 2017

Frankrijk op z'n mooist.

Peter en Marjan, 12-9-2016

Het huis is geweldig, ovenspullen aanwezig, 2 taarten gebakken. Heerlijk bad, grote douch. Veel leuke boeken, Cd's en Dvd's aanwezig. Omgeving rustig en mooi, veel wandel mogelijkheden. Maar het alle belangrijkste prachtige tuin die de gastvrouw Gea gemaakt heeft en een fantastische gastheer Ruud die alle mooie plekjes van Normandië aanprees en ons goede aanwijzingen gaf.

Let op: Geen communicatie middelen in de vorm van Wifi, internet etc. aanwezig. Daar moet je wel even rekening mee houden. Het nadeel is dat je geen dingen kan opzoeken ter plekke, maar het voordeel is Je bent Echt weg van de drukke wereld om je heen. Heerlijk.

Gereisd met partner in september 2016
Accommodatie-eigenaar

Er is nu wifi in de gîte.

We hebben er wel even over moeten nadenken, omdat veel gasten hier komen om te ontspannen en het ook echt waarderen om helemaal los te komen van werk en social media. We kunnen de wifi op verzoek natuurlijk ook uitzetten...

Aanrader, fantastisch, heerlijk!

Sandra Bolwidt - Dijkzeul, 23-8-2016

Voortreffelijk was het!

Alles erop en eraan. Heerlijk in de natuur.

Gereisd familie in augustus 2016

Geweldig! Om niet snel te vergeten.

Joost, 22-8-2016

Twee weken er even helemaal tussenuit. dat is gelukt. Door alle goede berichten in de diverse media hadden we van deze gite gehoord en dus er al vroeg bij om te reserveren voor zomer 2016. De goede website geeft een goed en eerlijk beeld van de gite en wat de gast kan verwachten. dat viel in de praktijk niets tegen!

De gite heeft een heerlijke en zeer fraai aangelegde tuin met meer dan voldoende privacy. De gite zelf is met oog voor het kleinste detail verbouwd en heeft een moderne, strakke en zeer verzorgde uitstraling.

De gite is van alle gemakken voorzien en misgrijpen is er dan ook niet bij. In het huis vonden we overal verse bloemen uit eigen tuin en dat maakte het helemaal af.

De ontvangst door Ruud en Gea was zeer vriendelijk en Ruud kan zo bij de plaatselijke VVV aan de slag. Zoveel tips om tripjes te maken krijg je nergens.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Joost, Sandra en Jip (5)

Gereisd familie in augustus 2016

geweldig huis in een prachtige rustige omgeving

Arjen Miedema, 22-8-2016

Heerlijke plek om tot rust te komen. Huis is van alle gemakken voorzien en smaakvol ingericht. Verhuurders zijn zeer betrokken, zelfs het hout voor de open haard wordt bijgevuld! Een heerlijke plek voor een heerlijke vakantie.
Gereisd familie in december 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Esprit du Bocage in Mortain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Esprit du Bocage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Esprit du Bocage scoort een 9.56 uit 10 op basis van 97 reviews.