Camping des Pommiers *

8,3

29 reviews over Camping des Pommiers in het Nederlands

Juweeltje in Normandië

Rotteveel, 24-7-2017

Grote schone plaatsen, schoon toiletgebouw en niet onbelangrijk vers brood bij de caravan.

Niets is teveel om te doen voor de campinggasten. Zelfs in het Nederlands.

Verder dicht bij de stranden van Normandië.

Gereisd met partner in juli 2017

fijne kleine camping, dicht bij zee, rustig ook.

Albert, 18-7-2017

Goed: kleinschalig, schoon, rustig en professioneel geleid. Zeer behulpzame mensen.

Minder goed: de appelboompjes geven geen schaduw

Gereisd met partner in juni 2017

Prima eenvoudige camping, voor herhaling vatbaar.

Uitman, 7-7-2017

Eenvoudig en gedateerd sanitair maar prima schoongehouden. Ruime plaatsen. Joelle komt iedere avond bij de caravan langs om de broodbestelling op te nemen.

Iedere ochtend (behalve op maandag) wordt het brood bij de caravan gebracht.

Camping ligt dicht bij invasiestranden. Beheerster spreekt Nederlands.

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig! Uitbaters bij wie je je thuis voelt.

Freddy en Jeanine ouder echtpaar uit Belgie, 20-9-2016

Niet goed ? Nou, het is geen club Med natuurlijk maar de prijs is dat ook niet. Verwacht dus geen toeters en bellen maar alles wat je nodig hebt is er en dit tegen een zachte prijsje ; de vriendschap krijg je er gratis bij.

We waren er 2 maal met de camper bij het "langs rijden" en de laatste keer zijn we er speciaal van thuis uit in België met de auto heengereden om een weekje in hun chalet te toeven. Het is een rustige en "fietsbare" omgeving; je krijgt een leuk informatiepakket met kaarten enzv. We vonden het weer eens geweldig.

Gereisd met partner in augustus 2016

prima camping om de omgeving te bekijken

Bram, 20-9-2016

We zijn pensionado's met tour caravan.

We zochten een camping in centraal Normandie om de kust en landschap te verkennen.

De ontvangst was hartelijk. De Franse eigenaresse spreekt NL..We kregen bij het inschrijven een zakje te leen aangeboden met zeer uitgebreid foldermateriaal (super).van de omgeving.

De standplaatsen zijn groot. Caravan kon e.v.n.t. aangekoppeld blijven.

De eigenaresse (Joell) regelt dagelijks m.u.v. maandag het brood. Zij heeft een uitgebreide bestel kaart. In het dorpje zijn een paar eenvoudige winkeltjes. Maar in o.a. Grandcamp circa 5 km. zijn er uitgebreide inkoop mogelijkheden. Op dinsdag is daar een marktje.

Het sanitair is wel heel eenvoudig o.a. met 1 hurk WC. Alles is wel schoon. Maar of het sanitair in juli / augustus voldoende is?

WiFi was met antenne uitstekend.

We hebben er 10 dagen verbleven en we hadden mooi weer en het is een prima rustige camping en zeer geschikt om dag tochtjes te maken door het mooie landschap.

Gereisd met vrienden in september 2016

Super gezellige camping met alles erop en eraan.

Ramaekers Dré, 30-8-2016

Goed : ligging, informatie, broodbezorging, plaatsen, gezellig.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima camping!

Anne, 27-8-2016

Mooie camping met grote staanplaatsen. Enige nadeel was dat er op onze plek vrij weinig schaduw was.

Camping is een prima uitvalsbasis om allerlei bezienswaardigheden in de omgeving te bezoeken.

Sanitair is wat verouderd maar voldoet wel.

Eigenaresse is erg behulpzaam en spreekt Nederlands.

Gereisd met partner in augustus 2016

Teleurstelling

Netta, 14-8-2016

Het terrein stond echt heel vol, met aan de voorzijde ook vol met tenten . De eigenaresse vertelde alleen dat we tussen 20:00 en 21:00 u. konden betalen ,

verder ging ze nergens op in .Er stond gewoon een rij voor de toilet , die echt niet schoon was . En een koude douche , dacht eerst nog heb zeker de verkeerde kraan open gedraaid maar helaas het bleef koud .Mss hadden ze hun dag niet toen wij er waren , zijn weer snel vertrokken .

Gereisd met partner in juli 2016

klein maar fijn, rust en ruimte

Hub van den Bosch, 26-7-2016

kleine camping met zeer ruime plaatsen, schoon sanitair ,dagelijks vers brood,op enkele kilometers van de invasiestranden ,supervriendelijke eigenaren,je kunt er met al je vragen terecht ( nederlands sprekende eigenaresse )
Gereisd met partner in mei 2016

Prima uitvalsbasis als je Normandie wilt zien

Mark, 15-6-2016

Ruime camping, schoon, prima sanitair. Eenvoudig maar prima uitvalsbasis voor trektochten per auto of fiets door Normandië, want heel centraal. Eigenaresse staat altijd open voor een praatje in het Nederlands. Geeft een zak met documentatie mee en zorgt voor lekker vers brood. En als je er niet bent vraagt ze met een briefje of je even wilt komen om te bestellen. Zo lief. Er is voor kinderen speel gelegenheid maar voor restaurants moet je op pad. Ik had een prima verblijf al was het weer niet altijd even goed. Joelle: dank je wel!.
Gereisd alleenreizend in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping des Pommiers in La Cambe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping des Pommiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping des Pommiers scoort een 8.32 uit 10 op basis van 31 reviews.