Camping Glamping Domaine la Douce France

9,7

74 reviews over Camping Glamping Domaine la Douce France in het Nederlands

Top vakantie gehad!

Familie Koper, 13-9-2017

Heerlijke relaxte vakantie gehad. In een prachtige omgeving. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Enige minpunt, voor ons, is dat de omgeving minder toeristisch is. Er is in de nabije omgeving niet veel te doen (ver rijden).

Met recht een GLAMping

Thomas Renouvin, 7-9-2017

Het was een te gekke plek en we zijn erg leuk ontvangen. Zowel het terrein als de accommodatie is erg sfeervol. Ook heel prettig dat het zo kleinschalig is. De tenten voelen als volwaardige huisjes zeker met de nette badkamer en de meubels die in de tenten staan. Het enige minpuntje is dat het niet is gelukt om zo'n hele grote vis te vangen.

Zo fijn!

Familie de Vries, 6-9-2017

We komen hier al jaren. En dat is niet voor niks! Het is gewoonweg een super fijne plek!!! De optelsom van een waanzinnig mooie uitzicht, de zeer ruime tenten met veel luxe (eigen sanitair, goede bedden etc.), de gezelligheid van het paard, ezel en de hond, het kleinschalige, de 2 meertjes met de bootjes/kano's, het mee eten 's avonds en ga zo maar door. LOVE IT!!!

Helemaal te gek!

Rob van Doorn, 26-8-2017

Acht tenten dus acht gezinnen. Op een enorm terrein met speelplekken, twee meren, zwembad, terrasjes. Uitstekend gastheer/dame-schap. Alles is er op gericht om jou hetzelfde gevoel te geven dat het gastgezin zelf heeft. En die zijn uitermate tevreden met hun way of life in zuid Frankrijk. Niet verrassend dus dat wij ook zeer tevreden waren. Eigenlijk waren we een beetje overweldigd door de pracht van het terrein en de tegenstelling met het gevoel van intiem en kleinschalig. Heel bijzonder dus en een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch, gastvrij en zeer veelzijdig!

Sybrand Homan, 26-8-2017

Prachtig gelegen zeer ruime tenten op een ruime langoed met heel veel mogelijkheden. We hebben ons met twee gezinnen, kinderen 4-8, uitermate goed vermaakt met zwemmen , vissen , diverse speeltoestellen, de kano's , bbq etc. Eigelnlijk is alles mogelijk bij dit gastvrije gezin. De tenten liggen prachtig met veel

Privacy en schaduw op een heuvel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Volop genieten en tot rust komen voor ons allemaal

Fedor en Yvonne Wesseling, 21-8-2017

Mooie rustige omgeving. Glamping helemaal geweldig! De luxe van een hotel en de sfeer van een camping. Onze tent lag helemaal bovenaan; een stukje lopen maar het uitzicht daardoor als je s ochtends wakker werd des te mooier! We hebben alle avonden mee gegeten waar Michel en Claudia voortreffelijk voor ons gekookt hebben. Voor onzekinderen (meisje en jongen van 8 en 7 jaar) was het ook helemaal top. Door het kleinschalige karakter (8 tenten in totaal) vinden ze makkelijk aansluiting met andere kinderen. We gaan altijd elk jaar naar een andere bestemming maar deze gaan we zeker overwegen om weer naar terug te gaan!

Echt een paradijsje!

Smeets, 20-8-2017

Een geweldige camping... absoluut niet te vergelijken met de massale toeristische campings. Er zijn maar 8 (zeer mooie, gezellig ingerichte) safaritenten met eigen badkamertje. Prachtig uitzicht vanuit elke tent. Ontbijten op je veranda met uitzicht op de weide en het paardje en ezel. Foto's op de site doen geen recht aan het geweldige terrein ;-)

Kinderen kunnen heerlijk vrij spelen over het hele domein en hebben meteen vriendjes door de kleinschaligheid (en het gezamenlijk eten indien gewenst).

Heerlijk zwembadje, niks geen handoekenleggers ;-) want genoeg bedjes en voorzieningen voor iedereen.

(Mee-)eten kan indien gewenst op de camping. Prima maaltijden.

Minpuntje is dat er in de nabije omgeving niet veel te doen is. Een paar leuke dorpjes ed, of Lourdes of Toulouse (dik 1,5 uur). Marciac, zeker als er markt is (of jazzfestival in aug, geweldige sfeer). Maar wij hebben een hele fijne tijd gehad (ondanks een paar frisse dagen), kinderen (7, 4 en 1) vonden het geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Écht vakantie in een klein paradijs

Familie Houthuijsen-Don, 18-8-2017

We hebben genoten van onze vakantie bij Domaine la Douce France. Prachtige luxe ingerichte safaritenten met eigen sanitair, gelegen op een fantastische rustige locatie. We hebben ook heerlijk gedineerd op de kleinschalige Glamping. Daar kan menig restaurant niet tegenop. De kinderen eten gezellig samen en als ouders kun je heerlijk onbezorgd van je eten genieten.

Het Domaine is een waar paradijs voor kinderen: een heerlijk zwembad, een leuke speeltuin, vaar-/vismeertjes en volop buitenspeelgoed. Kortom, we hebben de kids (3&5 jaar) niet hoeven te entertainen en een heerlijk ontzorgde vakantie gehad. We gaan niet snel twee keer naar eenzelfde locatie op vakantie, maar het zou goed kunnen dat we hier in de toekomst nog een keer naar terug gaan.

Nu al heimwee naar Domaine la Douce France

Mieke, 10-8-2017

Voor de tweede keer hebben wij genoten van ons verblijf op Domaine la Douce France. Twee weken in een prachtig ingerichte tent met geweldig uitzicht en eigen sanitair. De kinderen speelden samen met de andere kinderen in het heerlijke zwembad. Er was een roeivijver waar de kinderen konden roeien en kanoën en een visvijver waar ze konden vissen. De kinderen verzamelden ook regelmatig in de speeltuin om samen te spelen.

Elke avond werd er een heerlijke maaltijd verzorgd door Claudia en Michel. Heerlijk samen met de andere gasten aan een lange tafel onder de kastanjeboom genieten van al het lekkers. Terwijl de kinderen samen speelden, tafelden de ouders gezellig na. Claudia en Michel waren de hele dag in de weer om ervoor te zorgen dat alles er perfect uitzag en onderhouden werd en ze zorgden ook elke ochtend voor vers brood en croissantjes. Volgend jaar willen we naar Italië, maar het zal moeilijk worden om een glamping te vinden die La Douce France kan evenaren. We hebben nu al heimwee naar de rust, het uitzicht, de mooie tent, het zwembad, de heerlijke hartige taarten, naar Gabber de hond......naar Domaine la Douce France!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Met recht 'la douce france'!

Fam. Versteeg, 21-7-2017

Fantastische plek voor gezinnen! Verrassend ruime safaritententen met sanitair. Prachtig uitzicht vanaf het terras bij de tent. Ontspannen sfeer met veel privacy als je wilt. Je voelt je direct welkom en thuis bij Michel, Claudia en dochter Desiree. Als je wilt, kun je zelfs dagelijks mee-eten. Niet te ingewikkelde, maar heerlijke maaltijden. Gezellig met andere gasten en zelfs een bonte avond op vrijdag. Niets moet en alles kan. Een unieke plek en absolute aanrader waar wij zeker nog eens terug komen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Glamping Domaine la Douce France in Clermont-Pouyguillès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Glamping Domaine la Douce France zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Glamping Domaine la Douce France scoort een 9.65 uit 10 op basis van 74 reviews.