Camping Soleil Levant ***

WebsiteLink naar website

118 reviews over Camping Soleil Levant in het Nederlands

Prima camping

Gitte, 3-9-2017

We waren hier 5 nachten, na half augustus; drukte voorbij, er waren nog weinig gezinnen met (oudere) kinderen. Sanitair echt superschoon en fris ruikend (wel zonder toiletpapier). Ruime plaatsen en vriendelijke eigenaren. Wifi (bij terras) goede ontvangst nu het rustiger was op de camping. Het koelt buiten erg af 's avonds. De speeltoestellen in het water zijn leuk en er is een mooi sportveld en heel veel ruimte (grasveld).
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige camping aan fijn meer!

NP, 23-8-2017

Wij hadden een zeer mooie plek direct aan het meer en hebben veel geluk gehad met het weer.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Heerlijk gegeten in het restaurant en ook daar vriendelijk personeel.

Het sanitair is goed schoon, maar doordat het met de hogedrukreiniger wordt schoongemaakt, blijft alles erg nat achter. Ook de verlichting zou wat beter kunnen in het toiletgebouw.

Wat meer keuze qua broodbestelling zou prettig zijn.

Al met al een fijne camping, waar we zeker nog een keer terugkomen!

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtige plek,

Bakker, 22-8-2017

Camping ligt super mooi aan het meer, met speeltoestellen in het water voor de kinderen,water is niet koud.

campinggplaatsten zijn groot, en en 1 of 2 bij zet tentjes is geen probleem

Het mooie van deze camping is dat ze naast het strandje ook een mega groot grasveld ligt, waar je heerlijk een stuk van de speeltoestellen en het strandje rustig aan het water of onder de bomen in het gras kan zitten

Animatie is wel Frans

We hebben 2 nachten van 9 graden gehad en overdag 13 maar toen zijn we naar Montpellier (1.50 mij) waar het heerlijk 28 graden was

Stokbrood op de camping is helaas niet te bestellen, dus grijp je regelmatig mis, wij hadden klein oventje mee, maar buren naast ons, gingen maar naar de bakker op de hoek, dit zou wel een verbeter puntje kunnen zijn.

Restaurant is prima naar na 3 x gegeten te hebben weet je het wel.

Wat ons verbaasde dat je na 20.00 geen patat of pizza kan afhalen terwijl het restaurant wel open is tot 23.00

Doucheruimtes werden 2 x per dag schoongemaakt,maar met hoge drukspuit,maar dan ook echt alles...muren deuren en als je danher stopcontact wilde gebruiken droop het vanaf, om de wasbak heen een laag water, zodat je toiletspillen in het water dreef, ook miste we haakjes in het douche gedeelte, en hoorden van buren die hier vorige jaar stonden ook al zo was.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima camping, alleen het weer.........

Blokzijl, 20-8-2017

Ondanks wat kritiek op de lage temperaturen vorig jaar, toch dit jaar weer naar Soleil Levant geweest. Wederom weer genoten van de bijzondere gastvrijheid, de fraaie ligging en het over t algemeen erg rustige campeerterrein. Heerlijk.

Alleen de laaste dagen was het wederom bizar koud (overdag max 15gr), daarmee het koudste plekje van Frankrijk, volgens Meteo France.

Niks dan lof over de camping, maar voortaan toch weer naar een warmere locatie in Frankrijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Topcamping op een prachtige locatie

Koen van Kampen, 14-8-2017

Ruim twee weken genoten van een prima vakantie aan het meer van Pareloup. Mooi gelegen camping aan en met uitzicht op het meer. Ook de service van de eigenaren en het andere personeel is zeer goed. Ruime plekken en in onze ogen heel goede voorzieningen. Sanitair goed en altijd goed schoon.

Het weer kan inderdaad wel snel omslaan, ook wat mindere dagen maar dan kun je mooi de prachtige omgeving verkennen. En de WiFi is niet heel goed helaas. Verder ook genoeg te doen op en om de camping, mooi gebied om te fietsen en wandelen.

Voor ons zeker een bestemming om nog eens naartoe te gaan.

Gereisd met partner in juli 2017

Prachtig gelegen, wel lawaaiig

De Vries, 13-8-2017

Zeer aardige eigenaren, behulpzaam en correcte dienstverlening. De ligging is fantastisch evenals de voorzieningen door het meer en de aanwezige speeltoestellen in het water. Pas wel op waar je staat, de plekken binnen gehoorsafstand van de receptie hebben we ervaren als onrustig, de rust na 23:00 bleek geen wet op de camping. Dat is een gemiste kans vinden we. Tot voorbij het tweede toiletgebouw bleek dit het geval. Vaak last gehad van geluidsoverlast van de speeltuin (?) en cafébezoekers tot middernacht. Het nieuwe sanitair achter aan de camping is goed, de voor ons beide beschikbare gebouwen enigszins gedateerd, oude ' frans toilet gaten.. ' geen toiletpapier of toiletbril. Door het omslaan van het weer eerder vertrokken. Boodschappen niet op loopafstand. Eetvoorzieningen op de camping prima, smakelijk en goedkoop. WiFi uiterst zwak en amper bruikbaar. Ondanks de minpunten wel een plek om eens terug te komen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooi gelegen en wel onderhouden camping

riannehaan, 9-8-2017

Wat een fantastisch uitzicht hadden wij. Direct aan het meer op 1 van de nieuwe plaatsen. Heerlijk wakker worden met uitzicht om u tegen te zeggen.

Het is de ideale camping voor vakantie met tieners. Iedere avond kampvuur achter op de camping mooi verborgen voor de rest van de kampeerders en geen lawaai.Voor jonge kinderen is er ook voldoende te doen met springkussens en speeltuin.

Wel trekt deze camping veel families met oudere kinderen en was er in de eerste week helaas niet zoveel aansluiting voor onze dochter van 7. Gelukkig maakte de 2e dat helemaal goed.

Top vakantie, schoon sanitair en een top team van medewerkers en natuurlijk de eigenaren. Fantastisch. Dank

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie, grote camping aan meer + strand

Niek63, 6-8-2017

Als je een rustige camping zoekt met veel faciliteiten voor kinderen (van klein tot post-puber) dan zit je hier goed.

Positief:

- goede ontvangst, behulpzame receptie (eigenaresse)

- veel sanitair, twee keer per dag goed schoongemaakt

- overigens wordt alles dagelijks goed gepoetst (bv ook de stoelen op het terras)

- ruime campingplekken op de terrassen, de plekken direct aan het water zijn kleiner

- camping ligt aan het meer: veel strand en het strand grenst weer aan prettig gras met bomen (schaduw)

Minder:

- het weer in dit gebied kan vrij snel wisselen. Het kan midden zomer dus ook een aantal dagen 16 - 18 graden zijn

- zeer belabberde wifi en dan nog alleen bij receptie

- slagbomen bij receptie gaan ’s ochtends pas om 8.00 uur boven. Dat is jammer, veel mensen die terug moeten naar NL willen eerder weg kunnen.

Tip: wij zijn te veel op de camping zelf blijven hangen. Het merengebied bevat veel verschillende stille strandjes (kwamen we aan eind vakantie achter). Ga bv de brug over meteen rechts: mooie stranden direct aan het deel van het merengebied waar ook gezeild wordt. Een zeilboot huren kan daar ook.

Heel mooi

Esselbrugge, 30-7-2017

Vriendelijke mensen. Fijndat de eigenaren nederlands spreken! Fijne sfeer op hele camping. En er wordt hard gewerkt aan het sanitair om hem schoon te houden echt goed. Camping was super verzorgd.

Prachtige plek

Anouscka Vd Beek, 1-7-2017

Camping Soleil Lavant, is een mooie terassen camping direct aan het meer met ruime plaatsen en schone sanitair voorzieningen.

Persoonlijke en zeer klantvriendelijke ontvangst door de eigenaar!

Zowel voor jonge kinderen als tieners een geweldige camping met s avonds een kampvuur voor de tieners.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Soleil Levant in Canet-de-Salars (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Soleil Levant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Soleil Levant scoort een 8.98 uit 10 op basis van 158 reviews.