Camping La Bonne Source

Camping La Bonne Source
La Bonne Source
8,5

68 reviews over Camping La Bonne Source in het Nederlands

Gewoon prima, niet heel bijzonder

Bart, 11-9-2017

Wij hebben met ons gezin ruim twee weken gekampeerd.

La Bonne source is een leuke camping, maar voor ons als jong gezin gaan er niet weer heen.

Pluspunten waren ruime kampeerplaatsen.

Gezellige sfeer en leuke brocante.

Kids gingen met plezier naar kinderclub.

Sanitair en camping waren schoon.

Rustige en mooie omgeving.

Lekker eten op de camping.

Minpunten vonden wij de afstanden lopen

Te weinig sanitair boven, lange wachttijden

Plattegrond doet vermoeden dat je op een veld staat,

maar in werkelijkheid waren het hoogteverschillen en onbegaanbaar gebied.

Animatie vonden wij wat beperkt en elke keer hetzelfde concept.

De auto was erg ver van de plek als je bovenaan staat.

Het zwembad is erg klein en geen peutergedeelte.

Brood bestellen was duur en moest een dag vooraf.

We moesten lange afstanden afleggen voor uitjes. In de omgeving

is niet heel veel te doen.

Volgend jaar zeker weer!

Bart en Mathilde, 5-9-2017

Wij als gezin waren voor het eerst op een christelijke camping (we dachten altijd dat dat niks voor ons zou zijn).

Maar La Bonne Source heeft ons het tegendeel bewezen.

Een paradijselijke plek, mooie leuke mensen ontmoet, de jeugd die zich gedraagt, en een team van enthousiaste medewerkers die je verblijf aangenaam weten te maken.

Een beperkt maar leuk programma waar we met zijn allen van genoten.

We gaan nooit 2 keer naar dezelfde camping, naar volgend jaar hopen we zeker weer op La Bonne Source te zijn.

Wat ons betreft een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een niet normale bijzondere christelijke camping

Familie Groenendijk, 1-9-2017

Allereerst wil ik de camping onwijs bedanken voor en prachtige verblijf op deze camping. Overal kom je de prachtige natuur tegen, het was gewoon genieten! De medewerkers waren altijd vriendelijk en beleefd. En vooral van de kinderjuffrouwen en de jeugdleiders ben ik onwijs over te spreken dit jaar, hoe ze met volle enthousiast en passie hun werk doen. Bijzonder hoe ze de kinderen en de jeugd telkens weer opnieuw konden binden. Elke dag was de hele familie plus personeel aan het schoonmaken waar ik en mijn familie bijzonder veel bewondering voor heb. De kerk diensten waren op de camping wat iets gaafs was want het was een ieder heeft ietsdienst waar de mooiste dingen naar voren kwam!

Nou genoeg positieven dingen benoemt! Ik zeg een aanrader voor iedereen jong en oud.

Ik kom volgendjaar absuluut weer terug op camping La Bonne Source!!!

Vriendelijke groet, familie Groenendijk

Gereisd met vrienden in juli 2017

Mooie gezinscamping met zwembad,goed restaurant.

Trudy, 31-8-2017

Prachtige camping maar er moet wel rekening mee gehouden worden dat er veel gelopen moet worden.

Voor de kinderen animatie,zwembad,riviertje, tafeltennistafel en een springkussen.

We waren er met 8 pers. in de leeftijd van 7 tot 60 jr. en ieder heeft genoten.

Sanitair is netjes en schoon.

In het restaurant kun je heerlijk eten voor een redelijke prijs.

De camping is een plaatje om te zien, sfeervol.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldige mooigelegen camping en veel fijne mensen

Fam. Bakker, 30-8-2017

We verbleven in een van de safaritenten die gezellig opgesteld staan op een ruim veld met een kampvuurplek in het midden.

Onze kinderen hebben zich goed vermaakt. Enthousiaste leiding van het kinderwerk en goede zondagse samenkomsten.

We komen hier jaarlijks met veel plezier en ook nu weer een heerlijke vakantie gehad met veel fijne campinggasten.

In de omgeving is voldoende te doen. Gezellige BBQ in omliggende dorpjes en naast de georganiseerde trips vanuit de camping (paardrijden en kanoën) ook leuke activiteiten; wandeling bij waterval De Bialet in Saint Ybard, velorail in Bussière-Galant of in Périgord, klimbos Wizz'titi in Ussac etc.

Mocht het zwembad iets te druk zijn in het hoogseizoen, dan zijn de naastgelegen meren bijv. Lac de Pontcharal bij Vigeois een goed alternatief. Hier zijn ook leuke geocaches verstopt :).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

We wilden echt niet naar huis!

P. vd Berg, 25-8-2017

Wat hebben wij het heerlijk gehad op deze camping!

De locatie is geweldig, de sfeer optimaal, het sanitair prima, en de mensen zo vriendelijk'!

Deze ingrediënten hebben ervoor gezorgd dat we het onwijs leuk hebben gehad en niet naar huis wilde!

Wij gaan ook zeker terug komen.

Bedankt!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne en mooi gelegen camping

Fam. Bakker, 20-8-2017

Prettige sfeer, mooie plekken. Camping niet te groot, niet te klein. Veel jeugd, maar voor twaalven heerlijk stil en donker. Prima zwembad. Gastvrij en behulpzaam eigenaarsechtpaar. Dik tevreden over het sanitair. Eén groot gebouw aan begin van de camping en nog kleintje met maar 1 douche helemaal bovenaan. Dus wel grote afstanden naar sanitair. Kids (9,12,14) veel meegedaan met allerlei activiteiten, super. Omgeving mooi, maar niet zo heel veel te doen vonden wij. Tip: ségur-le-Chateau en uiteraard Oradoure sure glane (erg indrukwekkend)
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtige Franse camping

Moniek, 9-8-2017

De ligging is prachtig van deze idyllische camping. Op elk plekje van de camping kan je zien dat deze beheerders met volle overgave de camping beheren. De campingplaatsen zijn ruim en liggen in het groen met schaduw en niet schaduw plaatsen. Voor de kinderen een heerlijk rustige beek voor uren speel plezier, zwembad, voetbalveld, luchtkussen, schommels, spuitfonteinen met verlichten. Restaurant smaakt prima! We hebben een fantastisch verblijf gehad en bevelen deze camping zeker bij iedereen aan!

Prima Camping

Bart, 3-8-2017

De ligging van de Camping is mooi en de sfeer is heel fijn. Het centrale deel is gezellig, een ruim sportveld en leuk beekje. Bij mooi weer is het zwembad te klein en heeft geen glijbaantje of peuter plekje voor de kleine kinderen. Dat is jammer.

Er worden leuke dingen georganiseerd. Waar onze kinderen graag aan meededen was de kinderclub. Verder was er niet veel voor de kleintjes en al helemaal niet specifiek voor kinderen van +/- 7-11 jaar. Dat is wel een tip voor de camping om iets meer voor deze groepen te doen.

Mensen komen hier al jaren en dat merk je in de omgang.

De plattegrond geeft geen diepte weer. Veldjes heb je daardoor dus niet wat je wel denkt op de plattegrond. Daarom vergis je je ook in loopafstand wat dus altijd omhoog en naar beneden gaat. Het is een nadeel dat je zo ver van de douches en toiletten zit. Vooral s'nachts. Tevens is het sanitair boven te minimaal voor het aantal wat er gebruik van moet maken. Er staat file voor de enkele douche en ook om af te wassen.

De douches e.d zijn mooi in het hoofdgebouw alleen werken de beheerders keihard, waardoor ze niet alles meer bij kunnen houden en het zijn net iets te weinig douchjes. Toiletten moeten eigenlijk 2x per dag worden schoongemaakt. Vaak is wc papier en warm water op.

Tip is echt om wat vakantiewerkers voor het schoonmaken en de activiteiten in te huren. Tis ook af en toe wat vreemd dat je heel de dag de beheerders werkelijk alles ziet doen. Van brood uitdelen (wat best duur is), schoonmaken tot 'savonds weer serveren in het restaurant.

Beheerders stellen wel duidelijke regels, wat ons een beetje een beperkt gevoel van vrijheid gaf.

Het is een prima camping en de kids hebben zich er erg vermaakt.

Heerlijk rustig

Ronald, 31-7-2017

We kamperen al 40 jaar, maar nog nooit zo'n ruime camping gezien. Enige nadeel hiervan is afstand tot sanitairgebouwen ;-).

Camping is heerlijk rustig, kids kunnen leuk spelen bij beekje of op sportveld. Vriendelijke eigenaar, en 's avonds na 2300 is het helemaal stil.

Voor herhaling vatbaar

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Bonne Source in St. Martin Sepert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Bonne Source zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Bonne Source scoort een 8.46 uit 10 op basis van 68 reviews.