Camping Yelloh! Village Le Club Farret *****

Camping Yelloh! Village Le Club Farret
Yelloh! Village Le Club Farret
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Yelloh! Village Le Club Farret bij:

318 reviews over Camping Yelloh! Village Le Club Farret in het Nederlands

Zeer nette camping

Pieter, 25-8-2017

Zwembaden, strand en dorp dichtbij

Super!

Noord Holland, 24-8-2017

Vias plage is erg toeristisch, maar genoeg keuze uit restaurants indien je niet zelf wilt grillen bij de caravan. Op de camping is namelijk een hele goede slager dus wij (afgekeken van de fransen) tafelgril gekocht en heerlijk groente en vlees gegrild! Camping aan het strand, zwembaden super ( heren mogen in zwemshorts! ) caravans super, personeel servicegericht en vriendelijk! Kortom wij gaan volgend jaar weer!!!

helemaal geweldig

Peter, 18-8-2017

We hebben op de camping een plekje direct aan het strand gekregen, dat was werkelijk geweldig. De zwembaden is mooi, schoon en luxueus. Afhalen van pizza of frietjes is goed geregeld. Het restaurant vonden wij niks (slechte bediening en eten was matig). Wij blijven meestal max. 10 dagen op een camping en trekken dan verder (wij boeken nooit). Hier zijn we 17 nachten gebleven, met name omdat het ons erg goed beviel. Top camping.
Gereisd met partner in juni 2017

Prachtige ligging aan zee

Bavo, 13-8-2017

Club farret is een levendige camping welke perfect is gelegen aan zee.

Zelf lagen wij op beach farret met een vouwwagen. Dit is een afgezonderd gedeelte van de camping direct aan zee.

De hoofcamping is druk en roemoerig. De zwembaden zijn ruimschoots te klein voor het aantal gasten. In de morgen worden er vollop handoeken gelegd en 5 min. Na het openen van het zwembad is er geen ligbed meer te krijgen.

Behalve als je extra wenst te betalen voor een gereserveerd ligbed; schandalig dat je bovenop het al niet goedkope camping tarief ook nog kan gaan betalen om een ligbedje aan het zwembad te hebben.

Verder is het sanitair smetteloos schoon en is het winkeltje goed uitgerust.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Te dure camping

Cim, 11-8-2017

Camping is goed verzorgd, stacaravans, sanitair, en zwembad zijn netjes.

De camping is echter te duur en te druk.

Je betaald 3.30 € voor een magnum uit de diepvries, 20 € voor het lenen van een IKEA kinderstoel voor 10 dagen (nieuw prijs 13€)

Het ergste vond ik, dat er geen gratis plek is om de animatie te bekijken, want de hele ruimte voor het podium wordt bezet door de caffe taffels. Het idee is, als je de animatie wil zien, dan moet je betalen. Mijn zoon mocht geen frietjes eten aan de taffel, tijdens de animatie. De obers zijn echt onbeschoft.

De camping is heel erg druk, je kan in de zwembad niet zwemen, want er is zo druk, dat je alleen maar kan lopen.

Het strand is mooi, maar niet breed, op sommige dagen lag je daar naast elkaar.

Het music staat keihard aan tot heel laat.

Nette verzorgde camping

D.L., 9-8-2017

Zeer nette en verzorgde camping. De animatie 's avonds is zeer goed. Mooie propere zwembaden helaas wel weer ligbedden tekort. De redders durven wel eens een handdoek wegnemen als hij er al te lang ligt. Mooi zandstrand maar wel wat saai en de mistral laat het zand continu opwaaien waardoor het er niet aangenaam is. Er waren maar enkele dagen waar de wind wat minder aanwezig was en het voor ons te doen was. Het huurhuisje was nieuw en zeer proper met airco en goede bedden. Lekkere (afhaal)pizza's en het restaurant is ook goed.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

super naar ons zin gehad

Sylvia, 6-8-2017

de animatie is er om naar te kijken. niet veel te doen voor 17+

Prima

Jansen, 5-8-2017

Prima gezinscamping. De camping bestaat uit 2 delen, gescheiden door een openbare weg. Wij hadden een 'cottage' in de wijk Pirates geboekt via de website van de camping zelf. Ideale ligging; alles op loopafstand, maar ver genoeg van de herrie van de avond entertainment. Van het animatie team hoef je niet veel te verwachten, alles in het frans en erg amateuristisch. Op loopafstand van (eigen) strand en boulevard met allerlei eet-en drinktentjes. De fitness is enkel open van 9-12 uur en mega druk. Groepslessen zijn er om 10:30 uur, dat vond ik te laat, want voordat je dan klaar/terug bent..... Wij komen er niet nog eens, meer omdat wij nooit teruggaan naar waar we al eens geweest zijn en deze camping ook niet echt heel bijzonder is......
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Het was een mooie vakantie in een mooie omgeving

Peter Moonen, 2-8-2017

dat je je enig sinds wapent tegen de muggen, door de mooie huisjes met water erom heen heb je hier wel mee te maken.

Het personeel was erg vriendelijk en de prijzen waren vrij redelijk.

Voor diegene wie gebruik maakt van de zwembaden moet in de morgen er wel snel bij zijn om een ligbedje te pakken te krijgen, zijn snel bezet

De kwaliteit van het eten en drinken is goed, de pizza`s en kip smaken lekker en zijn een echte aanrader.

In de omgeving liggen mooie plaatsen en de vele markten kun je vinden op de info, tevens is er voor groot en klein genoeg te doen, de animatie op de camping is goed.

Ik wil nog zeggen dat de orde en netheid van de camping een extra pluspunt verdient, men ziet de hele dag het personeel bezig met het schoon en bij houden van het hele park.

Het touroperatorpersoneel is ook erg behulpzaam, ze kwamen de dag na de aankomst al vragen of alles in orde was, we hadden wat manco`s aan de mobilhome dit werd gelijk doorgeven en de dag erna al door een monteur goed gerepareerd, top.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Gezellige vakantie op mooie camping

Venema, 25-6-2017

Een week in een vakantiehuisje (maison de vacances, 4 pers) doorgebracht in juni. Net huisje en leuke wijk. Camping was heel verzorgd en mensen bij de receptie erg vriendelijk; hadden een kapotte boiler, en ze stuurden binnen tien minuten een reparateur. Toen we terugkwamen van het strand, was het al gemaakt! Goede service. Al het personeel in het voorseizoen spraken helaas bijna alleen Frans, waardoor communicatie vaak stroef was. Elke dag activiteiten, maar de avondshows waren niet de moeite waard in het voorseizoen. Ze waren nog duidelijk aan het oefenen voor de zomer.

Ontzettend leuke vakantie gehad, zeker wel de sterren waard.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Club Farret in Vias Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Club Farret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Le Club Farret scoort een 7.73 uit 10 op basis van 367 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: