Camping Isis en Cevennes ***

Isis en Cevennes

11 reviews over Camping Isis en Cevennes in het Nederlands

Middelmatige score

Anke-Steven, 22-8-2016

We hadden heel veel verwachtingen van deze camping, omdat hij heel mooi leek op de website. De camping heeft ook wel veel te bieden. De kinderen vonden het er heel leuk, met de rivier en voetbalveldje en andere leuke plekjes op de camping. Persoonlijk vond ik de camping nogal rumoerig (veel lawaai 's avonds), heel vuil sanitair en je hoort 's nachts de weg ernaast. Het zwembad vond ik ook niet echt proper. Het restaurantje was wel heel leuk. Vandaar een matige score.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Alles kan en mag, wel vieze wc's

Anoniem, 16-8-2016

Redelijk grote camping met veel schaduw en internationaal publiek. Paar plekken direct aan de rivier zijn geweldig. Wel ook dichtbij de weg, waar behoorlijk hard gereden wordt (oa met knetterende motoren), en wat geluidoverlast van jongeren 's nachts. Losse sfeer op de camping erg prettig, maar de vieze toiletten en douches zijn een groot minpunt. Zeker voor de prijs die ze vragen voor een kampeerplek.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Camping Isis: een heerlijke plek!!

Familie Van der Linden, 7-8-2012

Goed beschaduwd terrein waar kinderen in alle veiligheid op avontuur kunnen gaan.

Sfeer van vrijheid, gemoedelijkheid, met aandacht en tolerantie voor kinderen. Losse en wat artistieke sfeer, met humor en liefde voor natuur en mens. Zwembad met plonsbad. Leuke rivier om te pootjebaden, te dobberen, dammen te bouwen, vissen, zwemmen, of gewoon te zitten lezen met de voeten in het water. Authentieke oude hoeve als centraal gebouw, waar groot en klein zich thuis voelt. Gezellig terras waar je op alle uren van de dag kan neerstrijken. Prachtige natuur in de omgeving, schilderachtige dorpjes en zuiderse marktjes. De zee op een uurtje rijden. Supervriendelijk en dienstvaardig personeel. De laatste drie jaren huren wij een mobilhome; alle comfort is er aanwezig, alles is er schoon. Als je van een vrije, losse sfeer houdt, een levensgenieter bent, kan loslaten en een beetje filosoof bent, dan z

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Camping Isis: een heerlijke plek!!

Familie Van der Linden, 7-8-2012

Goed beschaduwd terrein, waar kinderen in alle veiligheid op avontuur kunnen gaan.

Sfeer van vrijheid, gemoedelijkheid, met aandacht en tolerantie voor kinderen. Losse en wat artistieke sfeer, met humor en met liefde voor natuur en mens. Zwembad met plonsbad. Leuke rivier om te pootjebaden, te dobberen, dammen te bouwen, vissen, zwemmen, of gewoon te zitten lezen met de voeten in het water. Authentieke oude hoeve als centraal gebouw, waar groot en klein zich thuis voelt. Gezellig terras waar je op alle uren van de dag kan neerstrijken. Prachtige natuur in de omgeving, schilderachtige dorpjes en zuiderse marktjes. De zee op een uurtje rijden. Supervriendelijk en hulpvaardig personeel. De laatste drie jaren huren wij een mobilhome; alle comfort is er aanwezig, alles is er schoon. Als je van een vrije, losse sfeer houdt, een levensgenieter bent, kan loslaten en een beetje filosoof bent, dan zal je - zoals wij - generatie na generatie naar Isis terugkomen voor onvergetelijke vakanties.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

super leuk

Frans Bouwman, 1-2-2011

Ik kom al jaren op Isis. Het is een gezellige camping. Er is 's avonds altijd wat te doen. en voor de kinderen worden er activiteiten georganiseerd. Niet in het Nederlands, maar ze doen er zeker iets aan. Het sanitair is niet schoon. Maar het is gewoon de charme van een franse camping. De plekken voor de caravans zijn groot en omgeven door bomen. Kortom het is een leuke echte Franse camping!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Tegenvaller...

Jolanda Prinsen, 29-8-2010

Wij hadden deze camping op doorreis van een folder gehaald en de camping leek ons perfect. Bij aankomst troffen we een zwembad, waarbij het babybadje al lang niet meer schoongemaakt was en de plastic stoelen zonder poten langs het zwembad lagen. Het sanitair zag er niet uit. Er was blijkbaar wel een nieuw gebouwtje aan de voorzijde maar aan de achterzijde van de camping, waar wij dan hadden willen staan (veel ruimte en rustig) stond een oud gebouw. Spraken een man die er al 30 jaar kwam.... Camping ligt aan de doorgaande weg. Wij zijn doorgereden op zoek naar een andere camping.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Rustige, schaduwrijke camping

Lisanne, 18-8-2009

Een mooie camping met veel bomen en daardoor ook veel schaduw. Dat is in de zomer ook wel nodig met temperaturen van zo'n 30 graden. In het riviertje bij de camping kun je ook heerlijk afkoelen. Wij hadden gelukkig een hele rustige plaats, vlakbij het zwembad en het cafe was het wel wat rumoeriger. Het sanitair is verouderd, maar volgens een Belgische dame die hier elk jaar komt wordt dit deze winter vernieuwd. Het restaurant is zeker geen aanrader, maar in de buurt zijn genoeg leuke restaurantjes. De ligging is perfect, je bent zo in Nimes of in Montpeiller. Ook zitten er veel kanoverhuurders in de buurt, een kanotocht hier is echt een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2009

prima vertoeven

miegertje, 15-8-2009

De camping ligt lekker in het bos, aan mooi riviertje. Kinderen genoeg om vriendjes te maken. Sanitair mag wel eens vernieuwd worden, is geen overbodige luxe.

In de buurt is vanalles om te bekijken en te doen. Een aanrader........

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Gemoedelijke kleinschalige camping

Virgil, 27-7-2009

Charmante, gemoedelijke en kleinschalige camping in een natuurpark; de Cevennes. De sfeer op de camping is ontspannen te noemen met voornamelijk Nederlanders, Belgen en Fransen. Je kunt hier echt tot rust komen. De camping ligt aan een riviertje waar je kunt zwemmen en vissen.

In de omgeving is veel te zien en te doen. Binnen anderhalf uur rijden ben je in de historische stad Nimes, of lig je aan het strand onder Montpellier. Een kanotochtje is de perfecte manier om de mooie bergrijke omgeving vanaf het water te verkennen.

In het stadje Ganges, op een kwartier rijden van de camping, vind je een grote supermarkt. Vlakbij de camping hebben wij heerlijk gegeten bij 'Le piano du roc'.

Gereisd met partner in juli 2009

Top camping!

Bonita den Ridder, 23-6-2009

ik kom er elk jaar en vind het nog steeds harstikke leuk! wil nergens anders meer heen
Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Isis en Cevennes in St. Julien de la Nef, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Isis en Cevennes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Isis en Cevennes scoort een 7 uit 10 op basis van 26 reviews.