Camping La Genèse

7,6

56 reviews over Camping La Genèse in het Nederlands

Veel verbeterd

Aikoo, 19-9-2017

Verblijf:1 april tot 15 september.

Weer een nieuwe directeur ,nu hoedje af David voor wat je gepresteerd hebt.

-Sauvage :sanitair bloc:afscherming tegen de wind,bankje en schab voor je toiletmateriaal,toiletbrillen en papier.3x/dag gereinigd.En als het dan nog vuil is,is het omdat de mensen het niet netjes houden.

-Wasmachines + droogkast ,die werken 4€ met je eigen wasproduct en een snel wasprogramma vb 40min voor 90° en toch is het proper.(Dat van bij mij thuis doet er veel langer over)

-Restaurant:nieuwe uitbater.Gewoon goed,hopelijk kan het menu volgend jaar iets uitgebreider.Aanvaardbare prijzen,goede en vriendelijke bediening.

-Wifi in het centrum,te betalen en duur.Maar werkt goed met een goede snelheid.Zelfs in het hoogseizoen als er veel gebruikers zijn.

GSM blijft een bereikbaarheidsprobleem.

-Animatie goed en regelmatig. Disco,film(FR),optredens,schuimavond,disco zwemmen...

Kinderanimatie voor kleintjes en jongeren in het hoogseizoen.

Begeleide wandelingen.Aquagym, turnen.

-Betalende:Reiki behandeling.

-Zwembad verwarmd in voor- en naseizoen.De rivier is goed om te zwemmen.

-Sauna beetje oud maar werkt goed

-Bar,drank is duur en mist gezelligheid.

-Receptie: FR.D.Eng,NL(Nl in het hoogseizoen)

-Winkel,klein ,weinig keuze,goed voor als je wat vergeten bent.Brood voor 18u reserveren.Maar is de hele dag open 7,30u-19,30u.Vergeet je broodje niet te reserveren wanneer je aankomt!

-Kano's gratis huren

-Elektriciteit is wat onstabiel vooral op de Sauvage,valt die soms uit wanneer er teveel stroom tegelijk verbruikt wordt.Maar ja, veel mensen houden er geen rekening mee dat je aansluiting 10amp heeft.Hoeveel watt mag je dan verbruiken????

-Fietsen.....de eerste klim naar boven is 15% een ware kuitenbijter.Verder is het er mooi te fietsen als je flinke benen hebt.

-Lawaai;in het hoogseizoen drukke disco's van 3 dicht bij elkaar gelegen campings.La Sablière,Château de Fereyrolles en La Genèse geeft toch wat muzikaal "lawaai".

Deze campings zijn onderling te bereiken via de Cèze die op sommige plaatsen doorwaadbaar is of je zwemt gewoon over.

Het valt mij op dat er op een naturistencamping meer een meer "geklede " gasten zijn.In ieder geval de pareo's waren erg in de mode,zelfs bij de heren.

David de huidige directeur heeft nog veel dromen voor volgend jaar.Hopelijk krijgt hij daar dan ook het budget voor.

Gereisd alleenreizend in september 2017

Geweldig

Gerwin, 13-8-2017

Super vakantie gehad dit jaar de nieuwe directeur en zijn personeel doen hun uiterste best om de gasten naar het zin te maken.

Goed restaurant prijs kwaliteit in verhouding.

Supermarkt op de camping is aan een stuk door open en heeft eigelijk alles wat je van een supermarkt mag verwachten.

Voor gsm verbinding ff stukje van de camping af is er goed bereik.

Heb er mooie wandelingen(bloot) gemaakt ook mooie fiets tochten(met kleding) gemaakt.

Ook de ceze rivier is aan genaam om in te zwemmen.

Voor ons zeker een camping om terug te komen

Gereisd met partner in juli 2017

Een aanrader, goede sfeer, animatie s'avonds.

Daniel, 4-8-2017

Geen minpunten, leuke bar en goed restaurant en zwembad

enkel geen gsm ontvangst.

Heerlijk toeven

Willers, 17-7-2017

La Genese is een heerlijke plek voor iedereen. Voor rust ga je naar het gedeelte La Sauvage, voor vertier verblijf je aan de andere kant. Mooie omgeving, heerlijk zwemmen in de rivier of in het zwembad. Goed restaurant, ontzettend aardige mensen aan de receptie, gratis kano, tennis, midgetgolf, etc. Prima kampwinkel (zorg wel dat je cash bij je hebt). Kortom echt een aanrader en volledig niet zoals een aantal recensies hiervoor beschrijven. De nieuwe directie heeft het goed aangepakt!

Fantastisch verblijf

Henk, 9-7-2017

Voor dat wij gingen hebben wij natuurlijk op zoover gekeken naar de reviews van andere bezoekers. We kregen zoals u kunt begrijpen twijfels of we er goed aan hadden gedaan , zoveel negatieve kritiek(winkel, restaurant enz.)

Wij kwamen nu 3 weken geleden laatste week mei en eerste week juni en hadden een comfort chalet gehuurd.

Het chalet was uitstekend uitgerust alle faciliteiten aanwezig, grote koelkast en magnetron, 3 slaapkamers en buiten houten banken, maar wij wisten dit ,dus makkelijke stoelen meegenomen ,

De plaats was aan het einde van Prairi met veel bomen voor de schaduw.

Wellicht is er veel veranderd door de nieuwe eigenaar.

Het restaurant was echt uitstekend elke dag een plat du jour voor slechts 10 euro en was kwaliteit, ik heb zelf 6 jaar in Zuid Frankrijk gewoond en weet wat je van toeristen restaurants kan verwachten, vaak slecht kilo's patat en slechte kwaliteit vlees.

De huis wijn was erg goed. de prijs en kwaliteit van de kaart was goed met zeer vriendelijke bediening en heb daarom ook aan deze mensen beloof dit te melden . De winkel verkoopt alles wat je als eerste levensbehoefte wilt hebben ook Ned kranten.

Het zwembad heeft 50 ligstoelen dus op volle camping is dat dringen. Eind mei beging juni zeer rustig.

Ook de winkel zeer vriendelijk personeel. Ik kan mij voorstellen dat op sauvage in het hoogseizoen mensen met tent of caravan op elkaar staan plekken zijn niet grot ongv. 10m bij 10m, Wij gingen vaak naar de rivier heerlijk koel water en rustig.

Wat mij wel opviel ondanks bij reserveren dat je beslist bloot moest zijn er toch parero"s bij zowel dames als heren gedragen werden. 's-avonds op het terras was het 50% gekleed en voelde je wel zitten als je bloot was, dit had ik niet eerder mee gemaakt. Aan het einde van prairi is ook een strand maar daar komen ook de swingers van de overkant, die luidruchtig kenbaar maken was hun prestaties van de vorige avond waren,dus niet meer heengegaan.

Wel 's-avonds om omg. 23.00 uur geluidsoverlast van de harde bassen van hun feestjes, omdat wij aan het einde zaten zagen wij wel veel stellen of mannen alleen naar de overkant gaan om alle uit een lopende reden natuurlijk.

De toegangsweg is gewoon uitstekend.

In de omgeving veel te zien: Bambourais een must, Pont du Gard, Pont d'Esprit, Voque prachtig dorp, en grotten zoals Marchel erg mooi.

In Mejannes goede supermarkt

Kortom ons verblijf was voor ons na vele negatieve berichten verrassend positief. Hoop dat jullie die r naar toegaan aan dit revieuw wat hebben opgestoken.

Gereisd met partner in juni 2017

Een camping voor swingers, niet voor naturisten!

Boudewijn, 5-1-2017

De camping ligt in een mooie omgeving, aan een rivier, tussen hoge bergen. Wij hadden voor 1 week gereserveerd. Het eerste dat opviel was dat de meeste plekken best krap zijn, scheerlijn aan scheerlijn. Helaas lopen er veel hitsige mannen rond die kennelijk op zoek zijn naar voyeurisme en ander erotisch vertier, dat op de camping aan de andere kant van de rivier plaatsvindt. De tweede nacht werd daar een gangbang gehouden of iets dergelijks, in ieder geval hoorden wij urenlang een vrouw schreeuwen en mannen aanmoedigen. Op de 3e avond, toen onze twee kinderen van 0 en 3 net in bed lagen en in slaap waren gevallen, rond 21h, werd opeens keihard de muziek aangezet op twintig meter afstand van onze plek. Toen ik naar de camper toeliep om te vragen of het zachter kon, trof ik niemand aan, dus heb ik zelf maar het volume van de radio van de camper omlaag gedraaid. Prompt kwam de eigenares verhaal halen. Ze bleek die herrie heel normaal te vinden, want aan de overkant deden ze het ook elke avond. Ze bleek van de animatie van de camping te zijn, en begon mij te bedreigen. Naast dit asociale volk zijn er ook veel hondenbezitters die dan de poep van hun hond in een zakje doen, om het vervolgens in de bosjes richting rivier te gooien. De helft van de camping staat vol met stacaravans van Fransen die al heel lang op deze camping komen en hun terrein hebben afgebakend met hekjes, bloempotten etc. Deze mensen schuwen het contact met de trekkers en vinden dat ze meer rechten hebben. Misschien is dit een leuke camping voor mensen die van 'swingen' houden, maar voor ouders met kleine kinderen is dit een hel. Het heeft wat ons betreft niets met naturisme en rust in de natuur te maken.

Wij zijn na 4 dagen vertrokken terwijl wij een week hadden gereserveerd. Wat een verschrikkelijke en foute camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Camping die snel achter uit gaat

Stift, 3-10-2016

De erste rijen aan de gese mochten niet meer gebruikt worden. De toilet zijn niet altijd schoon en worden slecht onderhouden. De douches zijn slecht slangen die lekken en douchekoppen die niet werken. Lauw water. Voor de afwas heb je erg lauw of koud water. Al de beide toilet gebouwen voldoen niet meer aan deze tijd. Het restaurant was gesloten en het personeel in de winkel was ook niet erg beleefd.

's Middags werd er een chloorblok in het zwembad gedaan en kon er een uur niet gezwommen worden. Dit moesten de bezoekers aan elkaar door geven er was niemand van de camping aanwezig en stond ook geen bord bij de ingang.

Gereisd met partner in september 2016

Ik ben er "thuis"

Aikoo, 15-9-2016

-Er is een verschil tussen het hoog seizoen :erg druk,veel animatie,lawaai

laag seizoen:rustig,nog geen animatie.

-Wifi aanwezig ,maar duur

-Geen /weinig bereik gsm

-Zwemmen in de rivier die grenst aan de camping of zwembad

-Grote tolerantie naar honden toe.

Planning voor 1917

-nieuwe directeur,.(De nieuwe directeur van dit jaar 2016 ,is in juli al ontslagen)

-nieuwe winkel-restaurant en bar uitbater

-verbetering van de electriciteitsaansluiting

-verbetering van het sanitaire bloc en douches

-verbetering van bereikbaarheid waterpunten

Dus :veel beloftes en voornemens.

Gereisd alleenreizend in april 2016

Prachtige locatie (Sauvage deel)

Philip, 7-9-2016

GOED:

+ Mooie en rustige locatie (Sauvage deel!), behalve als er een feest is bij de camping in de buurt maar dat is maar af en toe en tot max. 0:00 uur.

+ Riviertje en omgeving prachtig, ook goed voor (kleine) kinderen.

+ Gratis kano te leen.

+ Uitgebreide kinderanimatie

+ Grillrestaurant een aanrader (wel van te voren reserveren...)

+ Ander restaurant heeft nieuwe medewerkers en is volgens ons beter geworden.

MINDER: - Geen WiFi op Sauvage deel

- Douchetemperatuur niet constant

- WC's in matige staat

- Weinig aanbod in winkel, zeker qua levensmiddelen (oa vlees, groenten ed), vooral lastig omdat een supermarkt minimaal 25 min rijden is.

- Locatie is met grote caravan via automatische navigatie niet makkelijk te bereiken. Je kunt beter omrijden om zo de smalle en steile weggetjes te mijden dus check je route van te voren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Gemengde gevoelens

TeMa, 26-8-2016

De plek is prachtig net als de omgeving.

Nadeel vaak luide muziek van een slechte band op het terras was eigenlijk niet goed met elkaar te praten omdat de muziek te hard stond. Muziek duurt vaak tot na 12 uur.

De muziek van de andere camping hoor je bijna niet. Eten in restaurant zeer slecht vooral de pizza. In de bar moesten we reserveren om een broodje hamburger te eten.

Dit was de zesde keer dat we hier waren en vonden dat het er niet beter op geworden is.

De winkel is goed en vriendelijke bediening

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Genèse in Mejannes-le-Clap, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Genèse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Genèse scoort een 7.56 uit 10 op basis van 61 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: